• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Knut Langeland - bergensernes talsmann #1

Started by Ricky, August 27, 2003, 01:31:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Quote from: "Yngve"Om det er den same komentaren som står på nettet i dag folk snakkar om, så er den skrevet av asgeir svardal, ikkje langeland eller strand..


http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88164

Denne er da vist ført i pennen av Langeland...

Quote


Og med den har han tatt sin 3. 360 grader siden år 2000 :p

Suppesupporter

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Suppesupporter"Det merkeligste er jo faktisk at folk jublet på stadion igår når Rbk scoret mot Enga. Ingen ønsker at Enga skal vinne serien, selvsagt. Men vi jubler ikke for Rbk-scoringer på stadion uansett!

Resultatene fra kampen igår skulle vært mottatt med taushet!

Det er nok ikke bare Langeland som er skaptrønder. Det er nok flere blant oss...


Kødder du? At vi jublet hadde da ingenting med RBK å gjøre. KUN med det faktum at et lag, hvilket som helst lag, skårte mot VIF og ødela gullfesten i Oslo.


Personlig hadde jeg vel sett at hele "festen" og alt som har med Rbk og Enga å gjøre ble forbigått i stillhet. Vi jubler ikke for Rbk mål, gjør vi vel? Selv om det kan karakteriseres som Enga-baklengs...

Uansett åssen vi snur på det, så var det Rbk-mål, og det klarer jeg bare ikke juble for, uansett hvor høyt dette plagsomme plinget suste over stadion...

Yngve

Quote from: "Suppesupporter"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Suppesupporter"Det merkeligste er jo faktisk at folk jublet på stadion igår når Rbk scoret mot Enga. Ingen ønsker at Enga skal vinne serien, selvsagt. Men vi jubler ikke for Rbk-scoringer på stadion uansett!

Resultatene fra kampen igår skulle vært mottatt med taushet!

Det er nok ikke bare Langeland som er skaptrønder. Det er nok flere blant oss...


Kødder du? At vi jublet hadde da ingenting med RBK å gjøre. KUN med det faktum at et lag, hvilket som helst lag, skårte mot VIF og ødela gullfesten i Oslo.


Personlig hadde jeg vel sett at hele "festen" og alt som har med Rbk og Enga å gjøre ble forbigått i stillhet. Vi jubler ikke for Rbk mål, gjør vi vel? Selv om det kan karakteriseres som Enga-baklengs...

Uansett åssen vi snur på det, så var det Rbk-mål, og det klarer jeg bare ikke juble for, uansett hvor høyt dette plagsomme plinget suste over stadion...


Ein drit no vel i kvem som skåra på vif, berre nokon gjorde det.

Av og til så vert hatet til vif større enn kjærleiken til Brann..

Go Up