• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sk Brann: Store kontraster fra fjorårets sesong.......

Started by Brannfan23, August 25, 2008, 17:57:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfan23

Vi må også få UT BAKKE! Makan til stillestående kaptein har ikkje eg sett på leeeenge...Send han ut av klubben og skaff oss heller en Marek Sappara/Robert Koren type!

krakra

Quote from: Brannfan23 on August 25, 2008, 18:07:52 PM
Vi må også få UT BAKKE! Makan til stillestående kaptein har ikkje eg sett på leeeenge...Send han ut av klubben og skaff oss heller en Marek Sappara/Robert Koren type!

Ja, Bakke med ut.
Andre som må ut:

RBH
Mjelde
Harald Aabrekk
Bjørn Dahl
Revheim/m. styret

Bjørn Dahl
Erik Huseklepp
Cato Guntveit
Armann Bjørnsson
Erlend Hanstveit
Hassan El Fakiri
Gylfi Einarrson
Jan Gunnar Solli
Trond Fredrik Lugvigsen
Robbie Winters
Njugo Demba Nyren


Glemte jeg noen?

Patton

Hmmm altså kort oppsummert: de store kontrastene fra forrige sesong består i at det er omtrent de samme folkene som ledet Brann til seriegull som styrer og steller i år, derfor bør de ryke og reise hele gjengen?

Brannfan23


krakra

Quote from: Patton on August 25, 2008, 18:17:26 PM
Hmmm altså kort oppsummert: de store kontrastene fra forrige sesong består i at det er omtrent de samme folkene som ledet Brann til seriegull som styrer og steller i år, derfor bør de ryke og reise hele gjengen?
Kort oppsummert: Enkelte mener visst at løsningen på Branns problem er å kvitte seg med alle som ikke presterer helt bra for tiden..

Brannfan23

Noken ting må jo gjøres..Kanskje litt drøyt det innlegget mitt, men så vi ska bare fortsette samme på samme sporene og håper det løser av seg selv? det gjør nok ikkje spør du meg...Ting må få konsekvenser..Sesongen i år har jo vært katastrofe....Noe annet hadde vært helt håpløst å påstå..

Ferguson

UT:
Mjelde ( Har gjort for store feil til å beholde jobben=
RBH( for store feil er begått)
Gylfi( Har fått totalt kunstgress forbud)

Inn:
Spiss
Spiss
Offensiv sentral midtbane
Trener
Sportslig leder


Dette på kort sikt.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

lindviko

Quote from: krakra on August 25, 2008, 18:15:50 PM
Quote from: Brannfan23 on August 25, 2008, 18:07:52 PM
Vi må også få UT BAKKE! Makan til stillestående kaptein har ikkje eg sett på leeeenge...Send han ut av klubben og skaff oss heller en Marek Sappara/Robert Koren type!

Ja, Bakke med ut.
Andre som må ut:

RBH
Mjelde
Harald Aabrekk
Bjørn Dahl
Revheim/m. styret

Bjørn Dahl
Erik Huseklepp
Cato Guntveit
Armann Bjørnsson
Erlend Hanstveit
Hassan El Fakiri
Gylfi Einarrson
Jan Gunnar Solli
Trond Fredrik Lugvigsen
Robbie Winters
Njugo Demba Nyren


Glemte jeg noen?



Hanøy!

Brannfan23

Helt enig med deg, men virker FOR MEG at ikkje alle her ser samme situasjon som meg og deg gjør..Lurer på om det var Andresen eller Mjelde som vant gullet ifjor..Vi mister to sentrale spiller og alt faller sammen..Ja man trenger ikkje å være EINSTEIN for å skjønne at noke mangler..Midtbanen vår er jo som et stort hull. Ballen går jo tvers gjennom der uten at ingen gjør noe med det...Helvetes møkk.!

krakra

Helt seriøst!

Ut:
Mjelde
RBH

+ spillere som ikke holder eller kommer til å holde nivået igjen: Ludde, Winters, Gylfi, Guntveit.(Spillere utav form som Bakke, Solli osv. skal selvsagt bli. Fakiri er litt i grenseland).

Inn:
- En venstreback som kan _konkurrere_ med Hanstveit, ikke bare være backup.
- En kreativ midtbanespiller som kan ta det offansive ansvaret, så kan Bakke løpe rundt og knekke bein.
- En venstreback som kan konkurrere med PVM, helst en rask en. Huseklepp og Solli kan konkurrere på høyresiden og Sævarrson skal være back.
- En bakromsspiss
- En Wintersspiss.

- En trener med merriteter som tilsier at han kan lede en toppklubb. Ikke en som har tatt et seriegull og floppet neste sesong, eller bygget opp et topplag fra bunnen elns. Mjelde kunne dette. Det trengs andre kvaliteter for å beholde et seriegull enn å ta et.

- En erfaren sportssjef med et vidt kontaktnett. Albu er jo ledig. Klovn er han, men han har gjort en ok jobb for VIF.

krakra

Spillermessig burde jobben starte dette vinduet. Det er fult mulig at Mjelde har rett og at spilleren ikke kan bidra i år, men listen over spillere vi trenger er for lang til at de kan skaffe alle disse i vinter.

Go Up