• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvem kan vi møte i UEFA-cupen?

Started by Xminator, August 25, 2008, 16:38:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Etter all sannsynlighet skal vi inn i trekningen av UEFA-cupens 1. runde på torsdag. Er vi seedet? Hvilke lag kan vi møte?

Ferguson

August 25, 2008, 16:55:26 PM #1 Last Edit: August 25, 2008, 16:58:28 PM by Ferguson
Vi blir ikke seedet. Så vi må ha en ny Brügge kamp. Sist eg så på bert kassies der seedingsystemet ligger må 20 lag ca ryke ut av Uefa cupens denne runde eller kvalifisere seg til champions leauge istedenfor å ryke ut sånn som oss.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Xminator

Så hvilke lag er seedet og allerede klare for 1. runde?
Er det noen form for regionale grupper, eller kan vi trekke etthvert seedet lag?

Ferguson

August 25, 2008, 17:32:56 PM #3 Last Edit: August 25, 2008, 17:38:25 PM by Ferguson
Quote from: Xminator on August 25, 2008, 17:30:16 PM
Så hvilke lag er seedet og allerede klare for 1. runde?
Er det noen form for regionale grupper, eller kan vi trekke etthvert seedet lag?
SK Brann Bergen ***      Nor  12.400
AEK Athens **            Gre  31.525           Viking Stavanger *       Nor  12.400
Slavia Praha ***         Cze  31.496           Lokomotiv Sofia **       Bul  11.644
Manchester City *        Eng  30.996           Baník Ostrava            Cze  11.496
Galatasaray ***          Tur  30.469           Kayserispor              Tur  11.469
Sampdoria                Ita  28.934           Motherwell               Sco  11.013
Hertha BSC *             Ger  27.078           Queen of the South **    Sco  11.013
Partizan Belgrade ***    Srb  25.527           DVSC Debrecen *          Hun  10.960
AS Nancy Lorraine        Fra  25.380           Metalist Kharkiv         Ukr  10.932
Portsmouth FC            Eng  24.996           FC Salzburg *            Aut  10.840
Aston Villa @            Eng  24.996           AA Gent **               Bel   8.810
Racing Santander         Esp  24.837           IF Elfsborg @            Swe   8.518
Stade Rennais @          Fra  24.380           Cherno More Varna *      Bul   7.644
FC København *           Den  23.748           Anorthosis Famagusta *** Cyp   4.327

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seeduc2008.html

Her er link
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Xminator

Masse morsomme lag der som sannsynligvis er bedre enn Marseille =) Tør vi håpe på dacapo Everton?

Ferguson

Ja vil nok slite litt med Milan, Valencia eller Sevilla. Ellers så er de med 3 prikker lag som vil komme inn fra CL, mens de med 2 prikker må kvalifisere seg fra 3 kvalifiserings runde i Uefa cupen.

Kunne også vært gøy med bortekamp i Beograd eller Istanbul.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

revert

Tottenham spiller vel om mulig enda dårligere enn Brann for tiden, så de hadde ikke vært å forakte  ;D

abe78

Veldig fin oversikt her:

http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Cup_2009

Andre runde av siste kvalifiseringsrunde spilles på torsdag
Trekning for første runde på fredag

Virker forresten som om dansk fotball får et sinnsykt år i Europa.
.og husk!

HansaInferno

Gleder meg. Skal på tur uansett, så lenge det ikke blir et russisk lag. Håper på England, selvfølgelig.
Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

Quote from: Ferguson on August 25, 2008, 18:03:08 PM
Ja vil nok slite litt med Milan, Valencia eller Sevilla. Ellers så er de med 3 prikker lag som vil komme inn fra CL, mens de med 2 prikker må kvalifisere seg fra 3 kvalifiserings runde i Uefa cupen.

Kunne også vært gøy med bortekamp i Beograd eller Istanbul.


Hm, Milan hadde vært utrolig fett, men Istanbul hadde ikke vært å forakte, der kan man vel fort få hjelp for å gjøre slutte på Branndepresjonen sin...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Ferguson on August 25, 2008, 17:32:56 PM
Quote from: Xminator on August 25, 2008, 17:30:16 PM
Så hvilke lag er seedet og allerede klare for 1. runde?
Er det noen form for regionale grupper, eller kan vi trekke etthvert seedet lag?
SK Brann Bergen ***      Nor  12.400
AEK Athens **            Gre  31.525           Viking Stavanger *       Nor  12.400
Slavia Praha ***         Cze  31.496           Lokomotiv Sofia **       Bul  11.644
Manchester City *        Eng  30.996           Baník Ostrava            Cze  11.496
Galatasaray ***          Tur  30.469           Kayserispor              Tur  11.469
Sampdoria                Ita  28.934           Motherwell               Sco  11.013
Hertha BSC *             Ger  27.078           Queen of the South **    Sco  11.013
Partizan Belgrade ***    Srb  25.527           DVSC Debrecen *          Hun  10.960
AS Nancy Lorraine        Fra  25.380           Metalist Kharkiv         Ukr  10.932
Portsmouth FC            Eng  24.996           FC Salzburg *            Aut  10.840
Aston Villa @            Eng  24.996           AA Gent **               Bel   8.810
Racing Santander         Esp  24.837           IF Elfsborg @            Swe   8.518
Stade Rennais @          Fra  24.380           Cherno More Varna *      Bul   7.644
FC København *           Den  23.748           Anorthosis Famagusta *** Cyp   4.327

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seeduc2008.html

Her er link


Men denne listen forutsetter at de seedete lagene går videre fra 2.kval.runde i UEFA, og at de useedete lagene blir slått ut i CL-kvaliken. Her er en bedre oversikt som jeg fant helt tilfeldig på nettet:

http://brannbloggen.origo.no/-/bulletin/show/117278_mulige-motstandere-i-uefa-cupen-og-champions-league
Legg ned hele klubben!

monzilla


HansaInferno

Og hvordan ser denne listen ut nå?
Breiflabben, baby!

thesevs

Quote from: HansaInferno on August 28, 2008, 13:49:47 PM
Og hvordan ser denne listen ut nå?



Potensielle motstandere:
Milan
Sevilla
Valencia
Benfica
CSKA Moskva
Tottenham
Hamburg
Ajax
Everton
Brugge
Rapid Bucuresti
Schalke
Olympiakos
Galatasaray
Paris St. Germain
Sparta Praha
Dinamo Bucuresti
Heerenveen
Udinese
Feyenoord
Levski Sofia
Sampdoria
Nancy
Portsmouth
Racing Santander
FC København

De siste kampene er jo i kveld, så noen lag fra denne listen kan forsvinne. FCK regner jeg som videre (de vinner/spiller uavgjort mot LSK og går videre)

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Hvem spiller mot hvem osv?Noen som har en link?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Falkman

Quote from: thesevs on August 28, 2008, 13:56:45 PM
Quote from: HansaInferno on August 28, 2008, 13:49:47 PM
Og hvordan ser denne listen ut nå?



Potensielle motstandere:
Milan
Sevilla
Valencia
Benfica
CSKA Moskva
Tottenham
Hamburg
Ajax
Everton
Brugge
Rapid Bucuresti
Schalke
Olympiakos
Galatasaray
Paris St. Germain
Sparta Praha
Dinamo Bucuresti
Heerenveen
Udinese
Feyenoord
Levski Sofia
Sampdoria
Nancy
Portsmouth
Racing Santander
FC København

De siste kampene er jo i kveld, så noen lag fra denne listen kan forsvinne. FCK regner jeg som videre (de vinner/spiller uavgjort mot LSK og går videre)




får satse på en reprise mot Brugge. de er en av de enkleste motstanderne på denne listen, slik jeg ser det.

HansaInferno

Rapid Bucuresti, Sparta Praha, Dinamo Bucuresti, Heerenveen, Levski Sofia, Nancy, Racing Santander og FC København er vel alle lag som er på nivå med, eller dårligere enn Club Brugge. Jeg vil ikke møte de i år også.
Breiflabben, baby!

Xminator

Klubbene skal deles inn i puljer, så det snevrer seg inn før trekningen i morgen.

Jeg går for Milan!

Klaus_Brann

Milan hadde vært helt knæll, da blir det lett tur.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Quote from: Xminator on August 28, 2008, 14:56:06 PM
Klubbene skal deles inn i puljer, så det snevrer seg inn før trekningen i morgen.

Jeg går for Milan!


Milan i gruppespillet, gi oss et dårligere lag enn det.
Breiflabben, baby!

Northside

Sparta Praha må da være optimal! Enkelt som pokker å komme seg ned der. Man kan også ta tog fra Tyskland for en billig peng dersom fly er billigere der.

Sparta Praha er heller ikke noe bra lag. Så en hjemmekamp av de for noen få uker siden. Rundt 4000-5000 på stadion, elendig stemning og elendig kamp. Riktig nok god hot dog (ja, selv der forstår man hva hot dog er, kun østlandet som er blåst!) øl-salg på hele stadion.  Laget kan umulig være stort bedre enn lag fra tippeligaen?

SKBMiller

Quote from: Xminator on August 28, 2008, 14:56:06 PM
Klubbene skal deles inn i puljer, så det snevrer seg inn før trekningen i morgen.



Når blir disse gruppene inndelt? Under trekningen?

Ferguson

Quote from: SKBMiller on August 28, 2008, 16:30:19 PM
Quote from: Xminator on August 28, 2008, 14:56:06 PM
Klubbene skal deles inn i puljer, så det snevrer seg inn før trekningen i morgen.



Når blir disse gruppene inndelt? Under trekningen?


De pleier å komme dagen før. Nå e det jo 28 min til mesterligaen skal trekkes så da kan det vel bli lagt ut i løpet av kvelden eller morgentimene imorgen.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Gubrask

Er datoene for disse uefa- cupkampene satt? I så fall, noen som vet når kampene går?

Nixon

Quote from: Gubrask on August 28, 2008, 16:36:39 PM
Er datoene for disse uefa- cupkampene satt? I så fall, noen som vet når kampene går?


18. september og 2. oktober.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Snublefot

er det live trekning?  når og hvor kan den sees?

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

thesevs

Quote from: Snublefot on August 28, 2008, 20:42:47 PM
er det live trekning?  når og hvor kan den sees?


Vil tippe at Eurosport har trekningen (evt. SportN)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Hvis det er riktig det som står i dagens BT om at de 80 lagene i UEFA-cupens 1.runde deles inn i 8 grupper à 10 lag (5 seedete og 5 useedete), vil jeg anta at de 5 beste lagene i rankingen settes sammen med nr. 76-80, at nr.6-10 settes sammen med nr.71-75, osv. I så fall vil Brann (som er nr. 61) komme i samme trekningsgruppe som følgende seedete lag: Besiktas, Spartak Moskva, Paris St Germain, Sparta Praha og Dinamo Bucuresti. Av disse vil jeg tro de to siste er mest overkommelige.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

En annen vri vil gi oss disse potensielle motstanderme: Benfica, Everton, Dinamo Bucuresti, Manchester City og Aston Villa. Her er antagelig Benfica og Everton tøffest.

Men det kan også bli forandringer.
Legg ned hele klubben!

Markmus

City hadde ikke vært så ille mtp. deres to kamper mot Midtjylland(!).
Ka du ve?

Christian

Tysk og Italiensk motstand er nok det verste med tanke på avansement. Hamburg sin totalkontroll på Stadion sitter i fremdeles. Engelske lag vil nok òg være knallharde å møte, men Villa og City kan vi jo vel få til noe mot på særs gode dager.

Sør-Europeiske lag som er glad i å trille ball og å angripe kan funke bra. Marseille viste seg jo å stå bra til Brann, men Benfica som her er nevnt aner eg ikkje kordan spiller, så det har vel ikkje stort å si. Sparta Praha hadde vært fint.

viks

Hvordan er mulighetene for å etterpåmelde spillere til UEFA cupen? Mener vi har mulighet til å etterpåmelde 2 stk spillere men er ikke sikker...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

sturlalv

Da er gruppene klare hos UEFA.

Vi kan møte Schalke, Deportivo La Coruna, Heerenveen, Austria Wien eller Aston Villa.

Hva er å foretrekke? Heerenveen?

Mvh
Sturlalv :)

Ferguson

Heerenveen, Wien eller Villa!

Blir veldig tøft å gå videre.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Nixon

Heerenveen eller Austria Wien virkel vel som de mest overkommelige.
For jeg vil helst slippe å se Carew skåre på Stadion...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]


tsf

Austria Wien vært gøy å møte dem.
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

kabelmann

Jeg vil ha Wien. Da tror jeg vi har en fair sjanse til å komme til gruppespillet.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Schalke vil være verre enn Marseille. De viste mot RBK i fjor at de spiller en type fotball som står seg godt mot norsk spillestil.
Aston Villa er vel i grei form så langt, og har vel også tidligere vert tidlig i form. De vil også ha en spillestil som står seg bra mot norsk fotball, men så er det dette med engelskmenn og spillestil når de skal ut i europacup. I omtrent samme gate som Everton, men denne gangen er vi i kampform - eller noe slikt ;)
Deportivo La Coruna er fortsatt utenfor sesong, og usikker på om de begynner å spille før disse to kampene er avgjort? Ett lag vi kan slå med samme innsats som mot Marseille. Og englehår under begge føttene, en stor dose undervurdering og en spiss som står opp fra de døde omtrent som da Per Hilmar Nybø ble toppscorer i '90...
Heerenveen vil jeg neste si er hakket verre. Forsatt utenfor sesong, men norske spillere og ikke minst Trond Sollied taler mot oss. Sjansen for undervurdering er minimal.
Austria Wien er vel på papiret det dårligste sportslige laget. Trekker vi Austria og RBK Twente så stille vi vel omtrent likt hva motstand angår. De er i sesong, og har en grei start på sesongen, så ikke umulig de holder ett høyere nivå enn Herenveen akkurat nå.

megleren

Jeg håper på Wien eller Herenveen.. Vi treneger noen flere europa kamper.. Men å slått ut Carew hadde gjort seg..
r og blir et sittesvin på Hansa

tj00m

noen som vet om tv2sporten sender trekningen live? Ser at det står "se trekningen direkte her" men kanke trykke på noe link der..  hadde vært kos å sett om tv2sporten sendte det..
Brann Bergens Stolthet!

Ferguson

Quote from: tj00m on August 29, 2008, 09:58:11 AM
noen som vet om tv2sporten sender trekningen live? Ser at det står "se trekningen direkte her" men kanke trykke på noe link der..  hadde vært kos å sett om tv2sporten sendte det..


Eurosport kl 1300 ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Christian

Schalke er utvilsomt laget vi ikkje vil møte her.

Spanjolene trenger derimot ikkje være en håpløs affære. Vi husker vel alle Rosenborg sin suksess mot Valencia. Spillestil som passer oss og undervurdering kan gjøre underverker. Er nok likevel enig i at tur til Wien er det beste. Heerenveen høres overkommelig ut, men dette med norske spillere og trener taler nok som andre sier i mot.

tj00m

Quote from: Ferguson on August 29, 2008, 10:01:11 AM
Quote from: tj00m on August 29, 2008, 09:58:11 AM
noen som vet om tv2sporten sender trekningen live? Ser at det står "se trekningen direkte her" men kanke trykke på noe link der..  hadde vært kos å sett om tv2sporten sendte det..


Eurosport kl 1300 ;)


jah det har eg jo ^^
Brann Bergens Stolthet!

nummer9

Har vel pleid å være en video-feed på uefa.com sine nettsider?

Joggi Bogga

Helvete :)

Schalke, er like gode som Everton, dvs 5 % sjanse maks for oss.
Deportivo La Coruna, mye utskiftinger de siste årene, vil vedde på de er ganske ustabile i prestasjonene enda. Overkommelig, men 75-25 i deres favør.
Heerenveen, har vært et svært godt kollektiv en stund, men har solgt seg litt bort. 65-35 og brukbar mulighet for oss.
Aston Villa, nivåfoskjelle igjen, men manglende eurocup erfaring. mellom 5 og 10 % mulighet for oss tipper jeg.
Austria Wien gjør det bra i en relativt svak serie som vår. 55-45 i deres favør og min drømmemotstander.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

stig

Deportivo åpner mot Real Madrid på søndag og spiller hjemme mot Villereal helgen før 1. uefa-cup kamp. Tøff åpning for de altså
Nettsideansvarlig

Brannesen

Enig med mye av det som blir skrevet her...satser på Austria Wien. Kjenner at jeg ikke vet altfor mye om fotballen i østerrike men Vålerengen røk vel mot dette laget ifjor i samme runde som vi lekte med Brugge. Wien slo engen 2-0 hjemme og spilte 2-2 på Ullevold. Senere gikk Wienlaget hodestups ut av gruppespillet med blant annet tap 3-0 mot Helsingborg.  Heerenveen røk 8-6(!) sammenlagt mot Helsingborg, med ishockeysifrene 5-3 hjemme og 1-5 i Sverige i siste kamp før gruppespillet.

Så ifjor slo altså Helsingborg to av de lagene vi kan trekke...hvis de klarte det så kan vel vi også.
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Nightfox

Hvis vi trekker schalke, hvordan kommer man seg til gelsenkirchen?

osoerli

Quote from: Nightfox on August 29, 2008, 11:37:01 AM
Hvis vi trekker schalke, hvordan kommer man seg til gelsenkirchen?

Luftwaffe til Frankfurt og tog vidare er sikkert enklast.
Vanskelegast reisemessig er vel La Coruna.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Ned og opp med Lufthansa er grisedyrt.

2rB

Quote from: nummer9 on August 29, 2008, 10:18:56 AM
Har vel pleid å være en video-feed på uefa.com sine nettsider?

... og det er det denne gangen og ;)

smaalanda

KMO!!!

osoerli

Har trekninga begynnt?  Nokon som følger med?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

smaalanda

Streamen fra UEFA funker ikke her på jobben...
KMO!!!

tintin


2rB

Funker her...
Dei begynner straks med trekninga.

Edit:
www.uefa.com ;)

Kruxleiven

Min stream fra uefa fungerer. Måtte bare trykke på play en del ganger. Ser ut som om Svante og Moratti av alle sitter i salen. Trekning ikke begynt. Bare masse tomprat.

smaalanda

Funker ikke pga jobb pcen er hindret for slik :P ikke uefa sin feil ;)
KMO!!!

2rB

Trekkingen har begynt - men ser ut som om det skal ta litt tid før dei kjem til vår gruppe :p

Edit:
Holder på med gruppe 2 nå...

osoerli

Quote from: 2rB on August 29, 2008, 12:05:58 PM
Funker her...
Dei begynner straks med trekninga.

Edit:
www.uefa.com ;)

Har du heile path'en?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Jeg kan fortelle dere at han som blander ballene er dyktig i jobben sin, han har gjort det før, det ser man.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


smaalanda

Takker for det Klaus, ser trekningen nå uten video. Dette er spennende!
KMO!!!

tsf

holder med gruppe 3 nå, brann i gr.5
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

stig

Noen som vet om laget som blir trekt først får hjemmekamp først?
Nettsideansvarlig

tsf

Quote from: stig on August 29, 2008, 12:18:05 PM
Noen som vet om laget som blir trekt først får hjemmekamp først?

Ja ser slik ut ja
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

2rB

Quote from: stig on August 29, 2008, 12:18:05 PM
Noen som vet om laget som blir trekt først får hjemmekamp først?

Trudde det var automatikk i at me alltid hadde hjemmekamp først eg...
Det har vertfall virka slik på meg ved ein del anledninger...

SKBMiller

De useeda får vel hjemmekamp først ja

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

2rB

Syns egentlig systemet er litt teit... Er liksom lagt opp for å gjere det enklest mulig for dei beste å gå videre...

... men det er vel det pengene ligger i, så ...


Men ang. hjemme/bortekamp, så trur eg ikkje det har noe med seedinga å gjere...

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

smaalanda

Ingen tur til Tyskland eller England nei!
KMO!!!

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

SKBMiller

Deportivo da, vi fikk uannsett hjemme først som han sa.

smaalanda

KMO!!!

Kruxleiven


Klaus_Brann

Da blir det Deportiva La Coruna!
Hmm.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

2rB

Og hjemmekamp først om eg forstår dette...

Nixon

Ikke akkurat det beste vi kunne håpe på. Men greit nok, ingenting var lett.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Deportivo. Her må det pugges stavemåte...

Spelaren

Jaja, spansk ballbesittelse mot guddommeleg Husekleppiske kontringer! Blir nok gruppespel dette!
Gå av.

mortenaa

Ha ha, blir gøy, men vi hakke sjangs!

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

tintin

hjemmekamp i europa med ca 10000 tilskuere igjen... jaja

smaalanda

KMO!!!

Klaus_Brann

DEPORTIVO, rett?
Jepp, hjemme først.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Kjell249

Nå får vi håpe på Rosenborg Twente....
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

osoerli

Litt pes å koma seg dit.  Tør me håpa på at Brann og Bataljonen set opp fly denne gongen då?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

mortenaa


2rB


Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Xminator

Da regner vi med at Bataljonen leier båt 2. oktober!!!

2rB

Ja, ja...
Men da får eg kanskje jobba igjen - etter 30 min med TV-pause... :p

Skal bli gøy dette - men skal vel eit under til...

Gjere det me er blitt så "flinke" til... Tape 0-1 hjemme, og vinne borte :p

smaalanda

KMO!!!

2rB

Quote from: Xminator on August 29, 2008, 12:30:13 PM
Da regner vi med at Bataljonen leier båt 2. oktober!!!

Skal du ha lang-ferie, eller?

tsf

La Courna er byen, Langt nord for Spania
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

2rB

Quote from: tsf on August 29, 2008, 12:32:04 PM
La Courna er byen, Langt nord for Spania

Nå ligger vel byen i Spania... ikkje langt nord for?

Utmedsnolken

Quote from: mortenaa on August 29, 2008, 12:29:01 PM
Rosenborg har flaks som vanlig!


Er det flaks å være seedet? med min vanlige flaks, så befinner jeg meg faktisk i Barcelona når Brann spiller hjemme og i Bergen når det er bortekamp.
"og der snubler Sæternes igjen"

Xminator

August 29, 2008, 12:35:24 PM #105 Last Edit: August 29, 2008, 12:37:55 PM by Xminator
De har flyplass der, og er ett feriested, så burde gå greit om feriebudsjettet ikke er oppbrukt. Med litt flaks booker man seg inn der en uke midt i første snøstormen her på vestlandet.

La Coruna Ligger i nordvest. Oddsen for at Spanair skal falle ned to ganger på ett år er vel liten, men man må holde tungen rett i munnen for å ikke havne i en streik eller konkurs rundt de tider.

Oktober er også den mest nedbørsrike måneden i det distriktet ...

Christian

Vi slapp i alle fall Schalke. Har mer tro på at Brann kan slå ut førsesongslappe spanjoler enn pansertyskere. Et ok resultat hjemme er alt som skal til for at eg skal tro på videre avansement.

tsf

Har sjekket flere nettsider med flybilletter til La Courna, svindyrt...
Kan også ta fly til Madrid så ta tog derfra til La Courna, togtid ca 5-6 time fra Madrid
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

KEO


greit nok at de ikke er så godt i gang med sesongen,, men det er vel på tide å være realister:-))

Vi har ikke samme flaksen som RBK sånn er bare verden.

Men gøy kan det bli
Nu kør vi!

KEO

hva er nærmeste storby til dette laget??

Nu kør vi!

Xminator

Det går direktefly fra Coruna til Barcelona, Madrid, Palma Malorca, Sevilla, Teneriffe, London og Lisboa.

Ryanair har også en destinasjon 80 km fra Coruna, Santiago de Compostela

SKBMiller

Ingen grunn til å bestille tur selv her gutter. Snart kommer nok denne meldingen på brann.no:

Brann jobber for å skaffe charterfly til denne kampen, mer informasjon kommer innen kort tid!

HansaInferno

hehe, og om den kommer så blir det vel utlegg på 5000,- mann
Breiflabben, baby!

Ferguson

Quote from: SKBMiller on August 29, 2008, 12:52:17 PM
Ingen grunn til å bestille tur selv her gutter. Snart kommer nok denne meldingen på brann.no:

Brann jobber for å skaffe charterfly til denne kampen, mer informasjon kommer innen kort tid!


Det e jo lov til å tro på julenissen å!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Xminator

Ta 7 dager på Malorca eller Teneriffe, eventuelt Barcelona og fly til Coruna en dag :p

LandåsKongen

det spanske flyselskapet Iberia flyr direkte til la coruna fra london. 1500 spenn tur retur. Ikke så gale. Må jo gå an å komme seg billig til london.
søkte på travellink.com

Snublefot

Deportivo... spennende dette..

Mener de bør ligger på nivået til Marseille, med andre ord ikke umulig om vi holder oss unna 3 tabber;)

Xminator

Star Tour kjører pakketur til Palma Mallorca fra Bergen, 7 dager burde gå for rundt 2000, tur-retur til Coruna med Spanair i overkant av 1500 + en overnatting i Coruna.

KEO

Quote from: Xminator on August 29, 2008, 13:02:56 PM
Star Tour kjører pakketur til Palma Mallorca fra Bergen, 7 dager burde gå for rundt 2000, tur-retur til Coruna med Spanair i overkant av 1500 + en overnatting i Coruna.


Har da f ikke 1 uke fri
Nu kør vi!

Xminator

Quote from: KEO on August 29, 2008, 13:07:29 PM
Quote from: Xminator on August 29, 2008, 13:02:56 PM
Star Tour kjører pakketur til Palma Mallorca fra Bergen, 7 dager burde gå for rundt 2000, tur-retur til Coruna med Spanair i overkant av 1500 + en overnatting i Coruna.


Har da f ikke 1 uke fri


Da får du bytte jobb!

KEO

Quote from: Xminator on August 29, 2008, 13:08:59 PM
Quote from: KEO on August 29, 2008, 13:07:29 PM
Quote from: Xminator on August 29, 2008, 13:02:56 PM
Star Tour kjører pakketur til Palma Mallorca fra Bergen, 7 dager burde gå for rundt 2000, tur-retur til Coruna med Spanair i overkant av 1500 + en overnatting i Coruna.




Har da f ikke 1 uke fri


Da får du bytte jobb!


Noe å tilby? :-)
Nu kør vi!

Brannesen

Quote from: Snublefot on August 29, 2008, 13:00:36 PM
Deportivo... spennende dette..

Mener de bør ligger på nivået til Marseille, med andre ord ikke umulig om vi holder oss unna 3 tabber;)


Jeg tror ikke de er fullt så gode...ut ifra hva google kunne fortelle meg så har de 8, 13, og 9 plass i serien i spania de tre siste sesongene hvor niendeplassen er fra forrige sesong. De er med denne cupen i år pga intertoto. De var nok bedre før, og slo blant annet rbk 4-1 noen år tilbake.
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Xminator

Quote from: KEO on August 29, 2008, 13:12:58 PM
Quote from: Xminator on August 29, 2008, 13:08:59 PM
Quote from: KEO on August 29, 2008, 13:07:29 PM
Quote from: Xminator on August 29, 2008, 13:02:56 PM
Star Tour kjører pakketur til Palma Mallorca fra Bergen, 7 dager burde gå for rundt 2000, tur-retur til Coruna med Spanair i overkant av 1500 + en overnatting i Coruna.




Har da f ikke 1 uke fri


Da får du bytte jobb!


Noe å tilby? :-)


Ja, men du får ikke fri 2. oktober :)

KEO

Quote from: Xminator on August 29, 2008, 13:15:57 PM
Quote from: KEO on August 29, 2008, 13:12:58 PM
Quote from: Xminator on August 29, 2008, 13:08:59 PM
Quote from: KEO on August 29, 2008, 13:07:29 PM
Quote from: Xminator on August 29, 2008, 13:02:56 PM
Star Tour kjører pakketur til Palma Mallorca fra Bergen, 7 dager burde gå for rundt 2000, tur-retur til Coruna med Spanair i overkant av 1500 + en overnatting i Coruna.
[/quot


Har da f ikke 1 uke fri


Da får du bytte jobb!


Noe å tilby? :-)


Ja, men du får ikke fri 2. oktober :)


Kommunist jævel :-))
Nu kør vi!

Ferguson

http://www.deportivo-la-coruna.com/page.php?cid=101

Her er stallen til Derpotivo.

Mistet mange av stjernene de hadde, men keeperen aranzubia e veldig god. Noen som vet om Valeron e "over the top?" Også  verdt å merke seg navn som de Guzman, Guardado, Mista og Xisco.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

LandåsKongen

valeron var kjempegod for noen år siden, men han er nok "over the top" som det blir sagt.
Guardado er drit god på Manager ;) Sikkert god i virkeligheten også

Fez


KEO

Det som er meget positivt med denne trekningen er vist vi går videre så kommer vi inn i en gruppe bestående av meget attraktiv og stor motstand. Ser vi på RBK sin gruppe så har de jo noen sure kamper utover høsten vist de skulle slå Brønby
Nu kør vi!

Falkman

Quote from: KEO on August 29, 2008, 17:32:39 PM
Det som er meget positivt med denne trekningen er vist vi går videre så kommer vi inn i en gruppe bestående av meget attraktiv og stor motstand. Ser vi på RBK sin gruppe så har de jo noen sure kamper utover høsten vist de skulle slå Brønby


hvordan vet du  det?

mortenaa

Quote from: KEO on August 29, 2008, 17:32:39 PM
Det som er meget positivt med denne trekningen er vist vi går videre så kommer vi inn i en gruppe bestående av meget attraktiv og stor motstand. Ser vi på RBK sin gruppe så har de jo noen sure kamper utover høsten vist de skulle slå Brønby


Er nok ikke slik det fungerer, det blir en ny trekning av grupper før gruppespillet begynner.

tj00m

uefa.com viser det på draw calender at 07.10 er det gruppespill trekning, så det er nok random trekning der vi møter et 1.seedet, 2, 3, og 4... der vi er 5 seedet...
Brann Bergens Stolthet!

Falkman

Quote from: tj00m on August 29, 2008, 19:28:32 PM
uefa.com viser det på draw calender at 07.10 er det gruppespill trekning, så det er nok random trekning der vi møter et 1.seedet, 2, 3, og 4... der vi er 5 seedet...


slik var det iallefall i fjor.  ser ingen grunn til at det skulle  blitt gjort forandringer på  det.

Go Up