• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Etter Kampen - Brann-RBK 0-0

Started by OmOssSjølOgHansaøl, August 24, 2008, 21:09:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

28966mustang

Quote from: vebo on August 25, 2008, 12:53:39 PM
Quote from: 28966mustang on August 25, 2008, 11:27:14 AM
Hva DU kaller ekte supportere er uinteressant. Det var 17500 supportere på stadion i går.


Mens dine ville utsang om at det var 17500 supportere på stadion i går er kjempeinteressante!!


Flott, du vil vel heller at de 30-50 stk som reiser til Marseille skal erstatte de 17450 andre, så blir det bare ekte supportere på stadion, og da kommer storspillet?
Hvil i fred- 1963!

Klaus_Brann

Quote from: Ferguson on August 25, 2008, 12:23:44 PM
Quote from: Exim on August 25, 2008, 12:02:27 PM
Quote from: Christian on August 25, 2008, 09:27:58 AM

Ellers kan vel ros i dag bare deles ut til TIFO-gruppen og folket bak "Lille Ivers".



Dette "Lille Ivers" har jeg vist gått glipp av? Noen som vil fylle inn?


Lille ivers, lille ivers
sover du?, sover du?
har du vært på fylla, har du vært på fylla
ding dang dong

Og her har du en link ;)
http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2160124.ece


Hahaha, herlig å gjenoppleve den. Det, og tifoen, var vel det eneste høydepunktet i går.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Quote from: 28966mustang on August 25, 2008, 13:47:26 PM
Quote from: vebo on August 25, 2008, 12:53:39 PM
Quote from: 28966mustang on August 25, 2008, 11:27:14 AM
Hva DU kaller ekte supportere er uinteressant. Det var 17500 supportere på stadion i går.


Mens dine ville utsang om at det var 17500 supportere på stadion i går er kjempeinteressante!!


Flott, du vil vel heller at de 30-50 stk som reiser til Marseille skal erstatte de 17450 andre, så blir det bare ekte supportere på stadion, og da kommer storspillet?


Ytret ikke meninger om supporeterene jeg, kommenterte bare din bråsikkerhet.
Tiocfaidh ár lá

mads1..

Haha gull verdt... jada.
Klart han ikke syter og klager.Han har sikkert en god kontrakt her,og vet vel vist han klager blir han sendt hjem til Island.
Regner ikke m andre klubber står i kø for og sikre seg denne stjernen vi har på laget...
Eg og har sansen for spillere som ikke klager når de ikke får spille.
Men eg mener at Armann ikke e god nok for BRANN
Ser lyst på året..

Macavoy

Quote from: mads1.. on August 25, 2008, 14:46:05 PM
Men eg mener at Armann ikke e god nok for BRANN


Så av alle de tjueognoe spillerne på Brann som på ingen måte presterer noe i nærheten av det som kan forlanges av de (minus siggy), så mener du at Bjørnsson e den som ikke er god nok for Brann?!? Han som langt på vei er den eneste som virkelig VISER at han gjør alt for klubben sin? Han som om ikke annet lyser av innsatsvilje og tæl og som aldri syter og klager?! Really?
"fører i nesten 25 meter og hvilken avslutning, hvilken avslutning!"

mads1..

Nei..D er flere enn bare Armann som ikke er god nok for Brann,mener jeg.
Men no var d Armann vi diskurterte....
Ser lyst på året..

rødesk

Fult fortjent at spillerne får litt pes etter kampen i går. Gir ikke spillerne 100 % , gir heller ikke vi det. Utrolig frustrende å se kampen i går, og at ikke Dema spiller med Brann 2 i 3 div er helt utrolig. Svakere fotballspiller har ikke brann hatt på lenge. Han har null fotballforståelse, og ødelegger alt når han får ballen. Ut med Demba og Bruun.
oen må gå...!

krakra

Quote from: mads1.. on August 25, 2008, 15:32:03 PM
Nei..D er flere enn bare Armann som ikke er god nok for Brann,mener jeg.
Men no var d Armann vi diskurterte....
Skjønner ikke hvorfor Armann diskuteres. De gangene han har fått sjangsen i år har han iallefall ikke skilt seg ut med negativt fortegn. Det mange spillere som bør stille bak Bjørnsson i køen.

vebo

Quote from: krakra on August 25, 2008, 17:38:50 PM
Skjønner ikke hvorfor Armann diskuteres. De gangene han har fått sjangsen i år har han iallefall ikke skilt seg ut med negativt fortegn. Det mange spillere som bør stille bak Bjørnsson i køen.


Så vi samme kamp i går?
Tiocfaidh ár lá

krakra

Ja. Han mistet en markering på Ivers en gang. Ellers var han da ikke værre enn noen andre.

Ser ingen sutre over Jaiteh, som var dårligst av alle.

vebo

Snakker ikke om markeringsfeil, men feilpasninger som førte til overganger for RBK.
Tiocfaidh ár lá

krakra

Disse kom fra alle. Jaiteh var som sagt dårligst, ikke overraskende er det få som sutrer om ham..
Siggy hadde også en stygg miss som kunne ført til scoring.

Ferguson

Quote from: krakra on August 25, 2008, 17:38:50 PM
Skjønner ikke hvorfor Armann diskuteres. De gangene han har fått sjangsen i år har han iallefall ikke skilt seg ut med negativt fortegn. Det mange spillere som bør stille bak Bjørnsson i køen.


Grunnen til at Armann diskuteres er fordi eg lanserte han som spiss. En posisjon han spilt endel i ifjor. Hvis du ser på siden før ;) https://www.bataljonen.no/forum/index.php/topic,9010.50.html
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

krakra

Ah, det er en helt annen sak. Armann som spiss og Armann som stopper er to vilt forskjellige ting.
Det er rett og slett mobbing å sette Armann som spiss, du ser jo hvor livredd og usikker han er der oppe. Når han er stopper løper og kjemper han, vinner hodedueller og spiller faktisk godt. Som spiss får han ikke til noe, står stort sett stille, taper dueller og aner rett og slett ikke hva han skal gjøre

Ferguson

På sikt holder ikke Armann nivået men på nåværende tidspunkt mener eg Armann er rett man på topp. Spilte jo endel kamper på topp i fjor å kem husker ikkje det klassiske måley mot Start der han parkerer hele forsvaret før han setter ballen velplassert i hjørnet av målet. Eller målet mot LSK der han på reint Ruud Van Nistelrooy vis scorer på en retur. Håper iallefall han starter på topp mot Marseille. Euro Armann senker Marseille slik som han gjor med Ventepils ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Zolkan

Kosing med RBK-supportere på fotballpuben før kamp så jeg.. Flaut


skb!

Morsomt at Arman i fjor høst ble ledd av som spiss, der alle mente at Brann burde ha bedre alternativer. Nå, i den situasjonen som vi er i lanseres plutselig Bjørnson igjen. Tydelig at jo lenger man sitter på benken uten å få prøve seg, jo bedre blir man (ref: Migen Memelli)

Xminator

Bjørnsson skal selvsagt ikke spilles spiss, men det er ett poeng at han neppe hadde gjort det dårligere enn de to som rotet rundt der søndag.


28966mustang

August 25, 2008, 21:03:09 PM #119 Last Edit: August 25, 2008, 21:05:17 PM by 28966mustang
Quote from: vebo on August 25, 2008, 14:36:30 PM
Quote from: 28966mustang on August 25, 2008, 13:47:26 PM
Quote from: vebo on August 25, 2008, 12:53:39 PM
Quote from: 28966mustang on August 25, 2008, 11:27:14 AM
Hva DU kaller ekte supportere er uinteressant. Det var 17500 supportere på stadion i går.


Mens dine ville utsang om at det var 17500 supportere på stadion i går er kjempeinteressante!!


Flott, du vil vel heller at de 30-50 stk som reiser til Marseille skal erstatte de 17450 andre, så blir det bare ekte supportere på stadion, og da kommer storspillet?


Ytret ikke meninger om supporeterene jeg, kommenterte bare din bråsikkerhet.


Så kan man jo lure på om din skråsikkerhet er noe annerledes enn min "bråsikkerhet?"
Hvil i fred- 1963!

Ricky

Quote from: Xminator on August 25, 2008, 20:18:32 PM
For å utdype litt også, så skal han ikke spille spiss av samme grunn som Bakke/Jaiteh/Fakiri ikke bør være på banen på samme tidspunkt. Karadas/Demba/Bjørnsson representerer som de tre på midtbanen for like spillertyper.



Mot Marseille kunne vi vel faktisk spilt med Karadas/Demba/Bjørnsson som en trio sentralt i angrepet. 4-3-3 med tre defensive midtbanespillere, og så hadde vi bare pælmet ballen opp mot de tre kraftkarene ved hver anledning. Marseille ville måttet stå igjen med fire-fem mann der bak hele tiden. Og bare tenk på dødballene :p

Exim

Quote from: Klaus_Brann on August 25, 2008, 14:14:27 PM
Quote from: Ferguson on August 25, 2008, 12:23:44 PM
Quote from: Exim on August 25, 2008, 12:02:27 PM
Quote from: Christian on August 25, 2008, 09:27:58 AM

Ellers kan vel ros i dag bare deles ut til TIFO-gruppen og folket bak "Lille Ivers".



Dette "Lille Ivers" har jeg vist gått glipp av? Noen som vil fylle inn?


Lille ivers, lille ivers
sover du?, sover du?
har du vært på fylla, har du vært på fylla
ding dang dong

Og her har du en link ;)
http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2160124.ece


Hahaha, herlig å gjenoppleve den. Det, og tifoen, var vel det eneste høydepunktet i går.


hehe :o) Fy flate :P Hørte ikke den på TV, pga TV2s merklige mikrofon posisjoner... 

Esskåbrann

Liker egentlig ikke å ripe opp i denne fæle kvelden, men må man så må man:

Hørte rykter om at det var noe fint kledde som røk i tottene på hverandre på Hansa. Stemmer dette? Jeg fikk ikke det med meg.

Og hva i HELVETE sa han kuken under stillheten?
å skal det skje!

Go Up