• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Club Brugge - Brann Høydepunkter

Started by Dunkin, August 13, 2008, 02:35:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Dunkin

Noen som vet hvor jeg kan få sett høydepunktene fra returkampen på Jan Breydel stadion i fjor? Mener det lå på youtube før, men han vel kaskje blitt fjernet.

Hadde vært morro og få mimre litt fra et av de bedre øyeblikkene i 2007-sessongen.

thesevs

Quote from: Dunkin on August 13, 2008, 02:35:55 AM
Noen som vet hvor jeg kan få sett høydepunktene fra returkampen på Jan Breydel stadion i fjor? Mener det lå på youtube før, men han vel kaskje blitt fjernet.

Hadde vært morro og få mimre litt fra et av de bedre øyeblikkene i 2007-sessongen.


Hva med å kjøpe Branns UEFA-dvd i Brannshopen ?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Det er en investering!
Jeg fikk den til bursdagen i år, og er veldig fornøyd. Utrolig digg å se igjen Brügge kampen, og rammen rundt bortekampen mot Everton:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Danny

Quote from: Dunkin on August 13, 2008, 02:35:55 AM
Noen som vet hvor jeg kan få sett høydepunktene fra returkampen på Jan Breydel stadion i fjor? Mener det lå på youtube før, men han vel kaskje blitt fjernet.

Hadde vært morro og få mimre litt fra et av de bedre øyeblikkene i 2007-sessongen.


Jeg har en liten hemmelig resept på akkurat det. Først går du inn på BrannTV på brann.no. Der blar du deg helt ned til bunnen av programmer. Det siste programmet som ligger der nå er "Matchvinner". Når du så er her, beveger du musen over den røde bunnrammen til pilen forandrer seg så du kan trykke (den røde rammen har skjult knappen "flere programmer"). Nå får du opp mange titler uten bilder. Den nederste tittelen er Brann - Dinamo Z. Igjen beveger du pilen på den røde rammen, like under "se programmet" til "Brann - Dinamo Z" denne gangen. Her skal det også være mulig å trykke, og da får du opp Club Brugge - Brann (det er den kampen den røde rammen har skjult). 
Lykke til.

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Dunkin

Takk Danny :)

Hadde planer om å kjøpe UEFA-dvden tidligere i år. Hadde glemt den, så får vel ta meg til å kjøpe den. Frykter at det er lenge til vi får slik suksesser i Europa igjen.

Go Up