• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stolt & kry

Started by macbear7, July 31, 2008, 18:50:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

macbear7

Kunne ikke denne vært fin på stadion da?

Hele stadion:Ifra Bergen by - Stolt og kry
Fra Bergen by - Stolt og kry
Hansa:For vi svikter aldri
[bt svarer:] Vi svikter aldri
Hansa:Vi svikter aldri
[bt svarer:] Vi svikter aaaldrii
Hele stadion: Byen og sportsklubben Brann.
Sportsklubben Brann er som et bryllup; Der brugdommen glemte ringene.

BBB-Tony

Klarer du å få den innført (og fungere) slik, så skal du få stående applaus av meg!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

macbear7

Quote from: tonynord on July 31, 2008, 22:25:15 PM
Klarer du å få den innført (og fungere) slik, så skal du få stående applaus av meg!
Hehe :) hadde jo vært greit om folk hadde klart å organisere det . Speaker har jo av og til sunget sanger før kampene,, slik kan det læres :)
Sportsklubben Brann er som et bryllup; Der brugdommen glemte ringene.

skbsupporter4ever

Quote from: tonynord on July 31, 2008, 22:25:15 PM
Klarer du å få den innført (og fungere) slik, så skal du få stående applaus av meg!


Jeg har hørt at på bt pleier de å få lapper(visst det blir laget nye sangtekster)
Det er jo en måte at flere på stadion kan lære seg sangen..   

Så når hansa starter..  Fortsetter bt..

Likte veldig godt sangen også!:D

smaalanda

Når folk ikke klarer og lære teksten på de nye sangene som blir sunget på Felt Z skal jeg like å se at dette fungerer.
KMO!!!

thesevs

"Her kommer Bergen igjen" har jo begynt å sitte.. synes den hørtes bra ut fra BT.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Quote from: skbsupporter4ever on August 16, 2008, 12:17:51 PM
Quote from: tonynord on July 31, 2008, 22:25:15 PM
Klarer du å få den innført (og fungere) slik, så skal du få stående applaus av meg!


Jeg har hørt at på bt pleier de å få lapper(visst det blir laget nye sangtekster)
Det er jo en måte at flere på stadion kan lære seg sangen..   

Så når hansa starter..  Fortsetter bt..

Likte veldig godt sangen også!:D


Vi leverte ut lapper med ett nytt vekselrop 16 mai på både Hansa og BT, men det var ett heller misslykket prosjekt...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Mislykket blir det hvis ikke Hansa tar ansvar. Husk at det kun er Fanaticos BT på Bt-tribunen. Våre armbevegelser og bare overkropper klarer ikke å skape stemning alene...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

abe78

Lapper alene vil aldri virke. Det er kun et virkemiddel for å få med etternølere.
.og husk!

13.Malin

Den sangen hadde vært konge på stadion ja :D
Håper det går an og organisere den :)

Nå vet jeg ikke om det er mulig, men går det ikke an og bruke storskjermen før kampen starter til å ha teksten på eller noe slik at folk kanskje får den med seg? Vet ikke om dette er helt på jordet, men tenkte jeg skulle skrive det ned værtfall :)

Klaus_Brann

Denne har jeg ikke sett før i dag. Veldig veldig bra forslag. Ser ikke hvorfor skulle denne være umulig?
Det har da vært lengre og vanskeligere tekster innført tidligere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

13.Malin

Tror da alle ser opp på storskjermen av og til, så det burde være en fin plass å plassere teksten man skal lære :)
Jeg og mine venner følger værtfall med på storskjermen før kampen og i pausen, og har sett at det er flere som gjør det :) 


Go Up