• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Etter kampen Brann-Ventspils (1-0)

Started by BBB-Tony, July 29, 2008, 21:43:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thesevs

Quote from: peteE on July 31, 2008, 17:54:24 PM
Hehe, ikke begeistret for de lagene jeg heller.

Men "skjeerraarrrdd ååååååå --- slike susera har vi ikje sett sia di tid herr davidsen?"


Du har jo denne herlige karen her
http://www.youtube.com/watch?v=cIptf_y5_-I
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

storB

Fyren er jo erketrønder, og bor ett steinkast unna lerkendal, der han har kunnet kommentere rbk i en årrekke. Men synest han var forholdsvis bra objektiv, utenom at "RBKs sterke prestasjon mot NAC Breda" måtte nevnes. Hørte ikke ett knyst om Brann da vi durte igjennom uefa gruppespillet ifjor...Men jublet engasjert nok når Demba puttet..."JJJAAANNNNNEEEEII JOOOOOOOOO, så fortjent så fortjent" ;)
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

monzilla

Syntes kommentatorene var ganske OK jeg. Kampen var jo forpult kjedelig, så noe måtte jo de snakke om.

Forøvrig så sa han et eller annet om at tiltross for hans dialekt, så måtte han si seg enig om at bergen på en solskinnsdag var noe av det bedre man kunne oppleve.

dudo

Hvor jævlig mange her er det som IKKE var på kampen, egentlig?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chris*

Litt spesielt at halve forumet kommenterer hvor misfornøyde de er med kommentatorene på tv når vi spiller hjemmekamp ja ;-)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

bulldog

er det noen som vet om kampen på tirsdag skal sendes på tv? helt umulig å finne det ut på nettet. der ser det ut som den ikke sendes...
bulldog

thesevs

Quote from: bulldog on August 01, 2008, 13:05:54 PM
er det noen som vet om kampen på tirsdag skal sendes på tv? helt umulig å finne det ut på nettet. der ser det ut som den ikke sendes...


Ville vel tro at Viasat4 viser kampen...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Nixon

Quote from: thesevs on August 01, 2008, 13:07:41 PM
Quote from: bulldog on August 01, 2008, 13:05:54 PM
er det noen som vet om kampen på tirsdag skal sendes på tv? helt umulig å finne det ut på nettet. der ser det ut som den ikke sendes...


Ville vel tro at Viasat4 viser kampen...


Hanøy sa på hjemmekampen at det ikke var bestemt om noen skal vise kampen. Men på nettet blir det vel en mulighet.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

kabelmann

Quote from: Chris* on August 01, 2008, 13:02:19 PM
Litt spesielt at halve forumet kommenterer hvor misfornøyde de er med kommentatorene på tv når vi spiller hjemmekamp ja ;-)

DVD-opptaker. Anbefales. Da kan du se kampene om og om og om igjen :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: dudo on August 01, 2008, 12:58:38 PM
Hvor jævlig mange her er det som IKKE var på kampen, egentlig?


Jeg var på kampen, men det ble lagt ut et klipp her fra målet, og først da tenkte jeg over at det var den deilige trønderen som kommenterte.
Så finnes det som nevnt også opptakere, selv om jeg heldigvis ikke tok opp denne begivenheten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up