• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Etter Kampen - FFK-Brann (0-1) 26/7-08

Started by Endre, July 26, 2008, 19:54:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Hvordan får man NFF med på å kaste biljardkuler i lovlige former?

Ferguson

Quote from: Xminator on July 29, 2008, 15:37:59 PM
Hvordan får man NFF med på å kaste biljardkuler i lovlige former?


Beklager å skuffe deg men kasting blir nok aldri lovlig(du skjønnte vel poenget mitt?)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Klaus_Brann

Quote from: Ferguson on July 29, 2008, 14:50:40 PM
Quote from: Northside on July 29, 2008, 14:46:41 PM
Fin fin pyro ja. Synd folk bruker opp pengene til Brann på kasting av ting og tang fremfor blussing. Det er jo mye stiligere med pyro!


Begge tingene er TOTALT idiotisk hvis det ikkje skjer i lovlige former.

Får satse på at vi får ha lovlig kastedag på stadion da, mot f.eks. RBK.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Kanskje tomat-tifo hadde blitt en suksess?

Rype

July 30, 2008, 07:58:38 AM #54 Last Edit: July 30, 2008, 08:05:03 AM by Rype
Synes vi da heller kan fortsette med egg trenden vi hadde for et par sesonger siden:P
Noe som heter fair play også vet du Drunkie selv om vi ligger under så er det normalt at man spiller ut ballen selv om man føler at Fredrikstad spilleren falt i hver eneste duell! Men helt rett som du sier, ingen regler på det!

StoreS gutt 16

Noen kjeftet på meg da jeg kastet meg på og sang "mjelde må gå" på fredrikstad. Fant et passende dikt til dere som kjeftet på meg.

Selv om spillerne gir f**n
Molde feier dem av banen.
Støtte laget.
Selge Helstad ut av landet
Ikke syte, ikke banne.
Støtte laget.
Selv om laget bare taper
Grunnet Mjeldes taktiske egenskaper
Støtte laget
Bare drit i resultatet
Bare klappe, ikke hate.
Støtte laget.
Drit i cupen, ignorer det
Kanskje kommer vi i VG.
Støtte laget
Det er ikke flaut å si det
Vi fremstår som mongoloide.
Støtte laget
Drit i om laget ikke vant
Snart skal jeg stå konfirmant
Støtte laget
Drit i sporten, drit i byen
Vi fikk synge på Sportsrevyen
Støtte laget
Hvorfor bry seg om tabellen
Hylle laget hele kvelden
Støtte laget
De som klager er ei normale
De er sikkert casuale
Støtte laget
Laget taper, jeg har roen
Jeg fikk klem av Vaagan Moen.
Støtte laget
Hele Bergen gjort til latter
Vi har røde fine hatter
Støtte laget

28966mustang

July 31, 2008, 21:25:23 PM #56 Last Edit: July 31, 2008, 21:30:49 PM by 28966mustang
StoreSgutt16,  du er helt klart den nye Hemingway, men neppe noen kommende psykolog. Drite ut  ditt eget lag på bortekamper kan du overlate til hjemmelagets fans.
Hvil i fred- 1963!

Skyscraper

Quote from: 28966mustang on July 31, 2008, 21:25:23 PM
StoreSgutt16,  du er helt klart den nye Hemingway, men neppe noen kommende psykolog. Drite ut  ditt eget lag på bortekamper kan du overlate til hjemmelagets fans.

Piss og rør. Jeg synger faen ikke lovsanger om spillere/ eller trenere som nekte å vise at de spiller for, om ikke drakten, så lønnen.

Skal de ha ros når de gjør det godt, så får de tåle ris når de gjør det bedritent. Ihvertfall når de gjør det bedritent over lengre tid. Ihvertfall når de gjør det bedritent og legger seg ned for å "dø". Jeg sitter ikke å sleiker en "stjernespiller" i ræven bare fordi den stakkars mangemillionæren ikke gjør jobben sin.

Drive å kaste på egne supportere som det er sett tendenser til i år, er lavmål. Uansette hvilken gripende grunner du måtte "tro" at du har.
å skal det skje... Nei, vent... Nå

abe78

Har du 2 kontoer eller er du bare med i den samme grineklubben..? Du virker å være en særdeles bitter mann! God bedring!
.og husk!

StoreS gutt 16

Jeg er nok meg og denne skyscraper er seg. IP adresser vil vel vise det, adm?

Istedenfor å lage en diskusjon om hvorvidt man bør skjelle ut medsupportere pga deres meninger, valgte jeg å hive ut "diktet" jeg fant på nettet.

Frustrerende med denne "mustang" som svarer i koder om hemingway og psykologer. Vanskelig å vite sikkert hva du mener "mustang"!

nummer9

Såvidt jeg kan lese fra hans innlegg mener han at diktet var bra, men at dets innhold likevel er tåpelig. Jeg er en tilhenger av konstruktive tilbakemeldinger, men hest ol. til spillere MENS de spiller kamp er nok ikke akkuratt med på å heve dems prestasjoner.

Go Up