• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

«Blod e tjukkere enn vann...»

Started by nummer9, July 23, 2008, 21:38:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Felt Ã?

Quote from: Storvik on July 25, 2008, 13:31:43 PM
respekt til de som stilte på flesland, for en forbanna tulling....

Jeg forstår at du, og samtlige brann-supportere er flaue over det som skjedde i Molde, men du mener altså det er bedre å hetse laget istedenfor å støtte dem frem mot kampen i Fredrikstad?

Tenk å prøve å blokkere inngangen til bussen, prøve å rive av vindusviskere... lavmåls, virkelig. Hvis du mener dette er riktig medisin, må jeg bare si at du har en grusom oppfatning av det å være supporter, skjerp deg!

Tror du målet til Mjelde er å påvirke supporterkulturen? Det Mjelde sier er at å slenge dritt til enkelspillere og trenerteamet er fullstendig uakseptabel når det sportslige går gale.


Forbanna tulling.....voksent.....15 år du eller?

Storvik

så konklusjonen din? fjern alle spillere, trenere, klubben?

hva er poenget ditt?

Storvik

Du snakker om voksen du, støtte folk som driver hærverk. Hvem er mest voksen, jeg vet ikke, vi har 2 forskjellige meninger og jeg syns at din er hårreisende.

Xminator

QuoteHva har stadion med noe som hendte på Flesland å gjøre da...ser ikke helt linken..


Joda, du vet, når du gjør noe får det konsekvenser. Driter du på naboens bil utenfor kontoret så bør du strengt tatt ikke vente å få stille i naboens hageselskap neste helg.

Om du er ekstremt tunglært; linken du leter etter heter Brann...

monzilla

Flott gjort av guttene på Flesland. Nå vet spillerne at man rett og slett ikke godtar slike fadeser. Etter det jeg har hørt (fra de som var der) så var det litt hetsing, alt det andre er bare regelrett løgn. BA som prøver å få oppmerksomhet i agurk-tiden.

Storvik

jeg ser på det som merkelig at bussjåføren lyger om at de prøve å rive av vindusviskere.. men hvis du mener BA lyger skal jeg ikke utelukke noe, men veldig rart fremdeles

monzilla

Media elsker å hause dette opp. Hvorfor ble det ingen politisak ut av det hvis de var så agressive som media vil ha det til? Etter det jeg har forstått er toleransen på fotballrelaterte utskeielser meget lav hos politiet.

Forøvrig en stor, stor tabbe av hanstveit å gå ut og si at dette ikke er supportere. Når ble det hanstveit sin rolle å definere hvem som er supportere og hvem som ikke er supportere? Disse som reiste opp der er etter min mening lidelskapelige etter mitt hjerte. Gode, emosjonelle supportere. Og ikke bare den triste gjengen som klapper spillerne i garderoben på stillingen 8-0.

Northside

På sin plass å la spillerne og laget få høre om deres innsats når de tjener millioner av kroner og taper 8-0 for noen bønder fra Molde. Slik tolereres bare ikke.

Uten at jeg selv var der så er jeg rimelig sikker på at media overdriver sterkt, akkurat det er ikke en ukjent ting fra media sin side. Eksempel er de siste hendelser med kasting, skulle tro det var krig media maste om.

Jeg håper derimot at de som var på Flesland og alle andre supportere legger tapet bak seg og heller støtter laget 100% mot Fredrikstad. Den kampen må vi vinne!

Belfort

Av og til har man godt av og høre noen sannhetens ord. Ikke bare noe dikkeda om og stå sammen osv. I blant så bør vise at man overhodet ikke aksepterer og bli gjort til latter i fotball norge. Samtidig bør man oppføre seg som voksne og ikke ty til noe som man angrer på

Klaus_Brann

Quote from: monzilla on July 25, 2008, 14:37:18 PM
Media elsker å hause dette opp. Hvorfor ble det ingen politisak ut av det hvis de var så agressive som media vil ha det til? Etter det jeg har forstått er toleransen på fotballrelaterte utskeielser meget lav hos politiet.


Jepp, dessuten uttalte vel sindige Hanstveit at han ikke følte det fysisk truende, og at de heller ikke sperret inngangen til bussen, så det var vel ikke sååå ille.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kararay

skulle vi gjort som våre tildligere motstandere i Europacupen? Møtt opp på første trening etter tapet og kledd av spillerene alt med Brannlogoen på? For de var ikkje verdig å bære klubbens farger etter tapet?

Eg syns det er riktig av supporterene å gi beskjed når noe er riv ruskende galt. Men det finnes mange måter å gjøre det skikkelig på, slik at man blir hørt av Klubben.... Slik som hærverk og trusler hører ingen steder hjemme i en slik situasjon. Og eg skal vedde på at de innvolverte i Brann driter en lang marsj i ka som blir sagt til de av kritikk når det blir lagt frem med trusler og "voldstendenser"......

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Innlandsmax

Quote from: Felt Ã? on July 25, 2008, 12:53:42 PM
Man pisser ikke på drakten,byen og klubben slik spillerene gjorde i Molde.


Selvfølgelig adskillig flottere og mandigere å pisse på drakten, byen og klubben ved å drikke på seg evnen til å true og sjikanere, samt utøve vold mot vindusviskere (!). Her snakker vi "respekt", ja.

Yngve

Eg er så glad for at alle her inne fokuserar på at dei hadde drukke, dei som møtte opp på flesland. Som om alle er edru som står og hylar ut med pakket o.l på hansatribunen annakvar sundag.. Idiotar.


Eg meinar at det var eit godt initiativ av dei som møtte opp på flesland. Vis dei at me bryr oss, dei kan ikkje berre daffa rundt i drakta vår utan å gjera ein innsats mot eit middelmådigt lag som molde faktisk er.

Ricky

"Vold mot vindusviskere"... Av en eller annen grunn ser jeg på det som litt mer troverdig at man forsøkte å feste banneret til frontruten, som noen nevnte tidligere.
Bra jobbet av de som tok turen opp til Flesland for å si fra.

Go Up