• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før og etter skandalen mot Molde:

Started by Gud, July 21, 2008, 13:50:37 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

olebrann3


vebo

Tiocfaidh ár lá

28966mustang

Hvil i fred- 1963!

olebrann3


aso008


vebo

Nok bortforklaringer, at Molde ikke har gjort en stor kamp sier vel mer om Brann enn om dem.
Tiocfaidh ár lá

eriksen_30

kommer Demba på banen?!?!?
oppholde i Florø har bært frukter ser eg, deffensiv terping syns eg de snakket om...

28966mustang

Den defensive terpingen gir mye nedfallsfrukt ja.
Hvil i fred- 1963!

weirus

demba må bare kommer seg ut av banen fort som f... e  jo ubrukelig og gjør også slik at kantpillet stopper totalt opp
bakke ser ut til å falle litt gjennom, og han vil vi virkelig trenge skal vi ta poeng fremover, og forsåvidt heve oss i kampen...
sigurdson gjør vel ikke emr enn vi kan forvente i en uvant possisjon, feil posisjonering og usikkerhet med ball gjør ikke akkurat til at vi blir bedre..

ser ut til at alle tenker champions league men med dette spillet slår vi ikke ventspils engang...farvell til alt som heter europacup i år og neste år, for kan ikke helt se at dette laget kan heve seg med den instillingen man viser nå
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

eivhelle

Greit nok at det offansive spillet suger. Men er det nødvendig å gi bort mål. Molde har ikke skapt en stor målsjanse hele omgangen. To av målene blir gitt bort av forsvaret og 2-0 målet er slett markering. Forsvarsspillet til Brann i det siste to kampene er det dårligste som er vist av et tippeligalag i år. Tror forresten ikke det har vært vist like slett spill i adeccoligaen heller.

Nå er det på tide å lære spillerene å måke ballen bort fra farlig sone i stedet for det fordømte fomlespillet i egen 16 meter.

Ferguson

Innsatsen e jo tragisk. Tror flere som skriver her inne kunne løpt like mye som Brannspillerne i første omgang. Syns de virker mette og uintressert.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

BBB-Tony

July 23, 2008, 19:02:33 PM #61 Last Edit: July 23, 2008, 19:04:32 PM by tonynord
Dette må være den dårligste omgangen vi har prestert på år og dag! Fryktelig spill fra vår side! Når skal MIM skjønne at angrep er det beste forsvar? Å sette Krissy på backen var ett lurt trekk for å hindre farten til Diouf når Molde kommer fremover, men vi er jo totalt blottet for offensiv kraft langs høyresiden. Noe som er merkevaret vårt i det offensive spillet. Hvorfor ikke prøve Huseklepp på kanten, og Azar på topp fra start? Laget har ikke fungert i det siste, og da er det på sin plass med endringer! Gylfi bør også komme på banen snart! Bakke har vært en tragedie! Forsåvidt ikke rettferdig å bare si at han er en tragedie! Hele laget er en tragedie! Jaiteh kan til nød få godkjent...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

eriksen_30

kan vel ærlig ninnrømme at eg frykter lørdagens kamp mor ett Fredrikstad som skal reise kjerringen etter skrellen mot Stabæk.
Trodde Brann skulle løfte seg idag etter ålesund kampen, men neida... så koffor skal det bli bedre på lørdag?


Lurkin

Fy faen hvis det ikke skjer noe der oppe de neste dagene tror jeg hele gjengen må opp på treningsfeltet og gi de noen setninger.

4-0 faktisk..

..5-0. Skyt meg.
Berømte Brann fra Bergen

eriksen_30


OC

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

sambaen

KUKdårlige brann. Noen som vet når flyet lander på flesland?
Skal opp og pipe på dem fra bagasjebåndet tilbussen?

Kararay

kjempeskandale!!! mot det drittlaget der!!! Eg e flau her eg sitter å ser på...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Belfort


Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.


SKBMiller


eriksen_30


olebrann3

tør ikke å reise til fredrikstad kommer til å bli ledd ut

aso008


OC

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

weirus

intensitet e jo ett ord som burde innføres i idrettsveien
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

megleren

Dette er så sykt å se på at jeg lurer på når de har tenkt å begynne å kjempe i stedet for å gi opp.. Skammelig av godt betalte foppballspillere
r og blir et sittesvin på Hansa

sambaen

Styret er nødt til å sparke amatørene Mjelde og steffensen. Dette betyr i realiteten STORE økonomiske tap for SKB til neste sesong. Blir neppe 14000 solgte partourkort foran neste sesong. Interessen rundt Brann vil dale betraktelig.

vebo

Heia Tufte synger pakket, og jammen meg ser de ikke ut som tufte også.
Tiocfaidh ár lá

olebrann3


Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Lurkin

Skjedde med Bakke da? Flikket over på Simpsons en liten stund.
Berømte Brann fra Bergen


olebrann3

jippii dette blir rekordbøker, er det på tide å skrive noen lapper?

Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

OC

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

weirus

SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Nightfox

Kan noen vekke meg? Dette er bare et mareritt, sant?

sambaen

En dag vi ikke for noe til å fungere. Kommentar fra steffensen. Mål preger kamper, kommentar fra MIM. Har vi hørt dette før?
Jævla amatører.


Nightfox


Kararay

Få Rekdal inn på Benken og vis Mjelde veien til døren...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

olebrann3

http://www.mfk.no/site/statistikk/kamper.php?page_id=19&season=2008&match_type=5

vi har tapt mest mot molde i cupen så langt, de 2 forrige lagene hadde ekstra omganger til og med... Husker ikke sist opdal hadde en god redning

Nightfox

Vi kan like godt skape litt historie når vi er så godt igang spør du meg...

sambaen

Noen som skal opp på Flesland og ta i mot dem??
Vi er nødt til å gi spillere og forhåpentligvis ekstrenere en vekker :-[

Baunebob

Vakkert! Jeg håper at det kommer en god ting ut av dette: Det tas GREP! Enten det er i spillergruppen eller på trenerbenken. En stor skam for hele Bergen. Det er f*** meg 7-0!!!


Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

olebrann3

hver eneste gang mjelde sier vi skal hevne noe går det til helvette, vi skulle motivere oss med at vi tapte 6-0 mot lyn når vi møtte de, vi skulle hevne tapet mot ålesund i vår når vi møtte de og vi skulle hevne tapet mot molde i dag

Go Up