• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Strømsgodset - Brann lørdag 9. august

Started by BrannSupporter, July 10, 2008, 13:29:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannSupporter

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6602

Nok en kamp som flyttes til lørdag. Man kommer seg i hvertfall fra Drammen med tog etter kampen, i motsetning til hva man gjør fra f eks Fredrikstad på en lørdag.

telge

Konge:)
Alltid kjekt med lørdagskamp, særlig når det er bortekamp:)

krøvel vellevold

Quote from: BrannSupporter on July 10, 2008, 13:29:03 PMMan kommer seg i hvertfall fra Drammen med tog etter kampen, i motsetning til hva man gjør fra f eks Fredrikstad på en lørdag.


Javel? Hvor til da? Oslo? I så fall gjør man det også fra FFK etter kampen der nede...
Legg ned hele klubben!

Northside

Dersom det passer med tog som en her sier, så håper Bataljonen snakker med NSB om togtur, NSB har jo selv reklamert i BT om hvor bra det er for supportere å benytte seg av deres tilbud...

Dersom NSB ikke ønsker å inngå en avtale, så kunne man kanskje kuttet ut buss og heller oppfordret folk til å ta tog? Eventuelt Bataljonen kjøper opp x-antall billetter.

Forøvrig så er jo borte"tribunen" en skandale i Drammen, i tillegg krever de 170kr eller hva det var. Man står på flat mark uten mulighet for å se mer enn halve banen.
Med mindre folk liker dette, så burde kanskje bataljonen oppfordre om å kjøpe billetter på en av langsidene nærmest bortefeltet. Billettene der koster ca det samme og det vil garantert ikke bli utsolgt der med det første. Samtidig ville vi fått muligheten til å vise hva vi virkelig mener med overprisede bortefelt.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on July 10, 2008, 15:13:06 PMDersom NSB ikke ønsker å inngå en avtale, så kunne man kanskje kuttet ut buss og heller oppfordret folk til å ta tog? Eventuelt Bataljonen kjøper opp x-antall billetter.



Så NSBs mangel på velvilje skal belønnes med at vi reiser med dem likevel?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Nei det går nok ikke noe tog fra Drammen til Bergen etter kampen:

 
lør 09. aug 16:44 - 22:35  5 t 51 min     
søn 10. aug 07:16 - 14:22  7 t 6 min   
 
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: krøvel vellevold on July 10, 2008, 15:15:09 PM
Så NSBs mangel på velvilje skal belønnes med at vi reiser med dem likevel?


tja, det kan tolkes slik også. Men vil tro at de helst ønsker seg en organisert gruppe som reiser samlet i en vogn fremfor en haug med reisene uten "reiseleder" spredd rundt i alle vognene.
Sånn sett vil det bli en straff for NSB som ikke lot oss organisere en tur, samtidig kan vi få en artig tur til en ok pris og ikke minst, slippe den pokkers bussen=)

telge

Det er jo ikke akkurat kjempebillig å reise med tog, da...



JørnAE


BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Den ligger ca. 15-20 min spasertur fra stadion. Kommer vel litt an på hvor mye kø det er over gangbroa. Det er lettere å gå dit enn å ta taxi etter kamp i hvertfall.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

crm

Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2008, 23:58:15 PM
Den ligger ca. 15-20 min spasertur fra stadion. Kommer vel litt an på hvor mye kø det er over gangbroa. Det er lettere å gå dit enn å ta taxi etter kamp i hvertfall.


Ja, men når fotballkampen nettopp er ferdig er det jo relativt stor sjanse for at det er mye kø. Og det går faktisk ganske seint...
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

BrannSupporter

Quote from: krøvel vellevold on July 10, 2008, 15:10:19 PM
Quote from: BrannSupporter on July 10, 2008, 13:29:03 PMMan kommer seg i hvertfall fra Drammen med tog etter kampen, i motsetning til hva man gjør fra f eks Fredrikstad på en lørdag.


Javel? Hvor til da? Oslo? I så fall gjør man det også fra FFK etter kampen der nede...


Mente Oslo ja. Men blandet sammen når det gjalt Fredrikstad. Tenkte på kampen i fjor som gikk søndag kl 20. Da kom man seg ikke til Oslo med tog.

Chrisstah

Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2008, 23:58:15 PM
Den ligger ca. 15-20 min spasertur fra stadion. Kommer vel litt an på hvor mye kø det er over gangbroa. Det er lettere å gå dit enn å ta taxi etter kamp i hvertfall.




broen tar det sikkert 1 time å komme seg over etter kamp. tok så lang tid når jeg var å så Ffk - stabæk. lettere å gå til togstasjonen over Broen på Kråkerøy, vil bli en spasertur som er ca 5 min lenger, men du rekker til togstasjonen i tide.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Quote from: Chrisstah on July 16, 2008, 17:38:31 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2008, 23:58:15 PM
Den ligger ca. 15-20 min spasertur fra stadion. Kommer vel litt an på hvor mye kø det er over gangbroa. Det er lettere å gå dit enn å ta taxi etter kamp i hvertfall.




broen tar det sikkert 1 time å komme seg over etter kamp. tok så lang tid når jeg var å så Ffk - stabæk. lettere å gå til togstasjonen over Broen på Kråkerøy, vil bli en spasertur som er ca 5 min lenger, men du rekker til togstasjonen i tide.


1 time?!Da må du ha stoppe og sovet tre kvarter på veien.
Man står jo gjerne igjen litt, og da er fort den aller verste køen borte. Men det er, som du sier, heller ikke noe problem å gå over Kråkerøybroa.

Uansett så rekker man opp til togstasjonen på maks en halvtime.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: crm on July 13, 2008, 11:59:02 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2008, 23:58:15 PM
Den ligger ca. 15-20 min spasertur fra stadion. Kommer vel litt an på hvor mye kø det er over gangbroa. Det er lettere å gå dit enn å ta taxi etter kamp i hvertfall.


Ja, men når fotballkampen nettopp er ferdig er det jo relativt stor sjanse for at det er mye kø. Og det går faktisk ganske seint...


Jeg mente at størrelsen på køen kommer an på når du går etter kampslutt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stian


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up