• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

ny spiller?

Started by ole, August 19, 2003, 13:47:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ole

Er det noen der ute som har hørt om den nye prøvespilleren Glenn Atle  Larsen?

Bergen Sin Gutt

Nei, men jeg kjenner to brødre som heter Glenn og Atle, og de spiller fotball begge to!

Candyman

Hey....det gjør jeg og. Vel, Atle har lagt skoene på hyllen, men han var jo ganske flink!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Skumling

Har ikke hørt om han nei. Hvis han er like god som de andre spillerne vi har hentet fra Estland så er jeg optimist.

Stoffi

Quote from: "Skumling"Har ikke hørt om han nei. Hvis han er like god som de andre spillerne vi har hentet fra Estland så er jeg optimist.


Ironi hÃ¥per jeg.   :lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

eneste eg har hørt om som e på prøvespill i Brann e Thorbjørn Birkeland fra fyllingen, men seriøst, han e vel 26 år, tviler på at han e forsterkningen Brann trenger, hadde han vær 18 så kansje han hadde vært ett talent for framtiden.
tå på Brann

Daniel

Vel Kvisvik er 27 og man kan vel kalle han en forsterkning eller?.... Man kan vel ikke akkurat si at 26 er en altfor høy alder. Uten at jeg kjenner til spilleren forøvrig vil jeg si at det argumentet ikke holder.

Daniel

Vel Kvisvik er 27 og man kan vel kalle han en forsterkning eller?.... Man kan vel ikke akkurat si at 26 er en altfor høy alder. Uten at jeg kjenner til spilleren forøvrig vil jeg si at det argumentet ikke holder.

Truls

man kan da være en forsterkning når man er 26 år og en mann for fremtiden. En vanlig fotballspiller legger ikke opp før 31 - 34 år. Så Det er minimum 5 sesonger. Zinidan ville vært en fortsterkning og han er gammel. men ikke en mann for framtiden, men fortsatt en forsterkning. En som er 18 år skal være meget spesiell for å kunne være en forsterkning på et eliteserielag som vil ligge i toppen. Må ha rutine og ferdigheter, ikke bare ferdigheter.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Ricky

Quote from: "Daniel"Vel Kvisvik er 27 og man kan vel kalle han en forsterkning eller?.... Man kan vel ikke akkurat si at 26 er en altfor høy alder. Uten at jeg kjenner til spilleren forøvrig vil jeg si at det argumentet ikke holder.


Kvisvik fyller 29 i høst, bare for å pirke litt...

Daniel

Ok, legger meg flat. Tok for mye Møllers tran! :D  Men det understreker jo bare mer at man ikke er for gammel nÃ¥r man er 26 til Ã¥ forsterke laget!

bjørn

Kansje vi skal legge inn en forsterkning til kampen mot Sogndal pÃ¥ mandag,bare det ikkje blir Møllers tran dei serverer pÃ¥ fotballpubben... :!:  :twisted:
 klyster a day keeps the doctor away.....

Kruxleiven


KennethS

Daniel: nÃ¥ e jo det litt forskjell pÃ¥ kvisvik og birkeland da, birkeland har vel aldri spilt pÃ¥ høyere nivÃ¥ en 2 div, tviler pÃ¥ at han e en forsterkning for laget  8)
tå på Brann

Ã?ge

Quote from: "ole"Er det noen der ute som har hørt om den nye prøvespilleren Glenn Atle  Larsen?


Mener å ha hørt at han var en av toppscorerene i estland.
Noen som vet hvordan han klarte seg på Brann treningene?
Hørte også at TEITur ville hente han til Brann ifjor og nå vil hente han til Lyn.


Go Up