• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

For mange fra A-laget på U-laget??

Started by C@Bøe_79, August 18, 2003, 19:27:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Hei og god dag!!!
Før du leser dette...
Brann-2 vet jeg at er "farmerlaget" til Brann,men men men...


Nå har jeg nettopp kommet fra Stadda,hvor jeg har sett et "sterkt"
Brann-2 lag vinne 2-1 mot Skarbøvik uten å overbevise i det hele tatt...

Jeg vet at spillere i A-stallen bør spille for u-laget,men ikke slipp innpå spillere som virker som likegyldig til kampen!!!
Tommy,Alex og til tider Storvik spillte som knøtter,helt begredelig spør du meg.... Brann 2 startet med 7 spillere som har mer en 10 kamper i Eliteserien,men bestemann i mine øyne var Christoffer Eliassen(nesten synd vi har Raymond,denne gutten er god)...


Jeg sier derfor:Er ikke spillerne motivert til kamp,så ikke bruk de..
Vil heller se Jr-laget tape,enn innbytterne på A-laget "laffe" rundt og tro de er bedre enn alle på banen så de slipper å jobbe.....
Noen andre som har syn på dette??  


Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Ricky

Bare det at godt spill for B-laget er en billett til A-lagsspill burde være motivasjon nok. Dét, pluss at det er jobben deres...  :)
Så ikke kampen i dag, så jeg kan egentlig ikke uttale meg om enkeltspillernes innsats.

Xminator

Det kan jo ikke være greit for proffklare og "altfor-god-for-eliteserien" Knarvik å spille på B-laget... Noen spillere burde gjøre som Winters, stikke fingeren i jorden og jobbe seg tilbake. Ikke bare levere jobbsøknak til nye klubber vha BT.

* Manglende jobbing på B-laget avslører spillere som ikke gjør jobben sin nå A-laget er i mortgang.

Pulekenn

Bergens Tidende har vel blåst dette litt opp (igjen)? Eg mener og huske for bare noen måneder siden at Robbie hadde hjemlengsel og mistrivdes en smule. Då var BT der med "mic'en" sin med en gang også.

Uansett, all honnør til Robbie. Han har en utrolig fotballhjerne og skills så det holder, men måten han har kjempet seg tilbake på, e mye mer imponerende.

Håper og tror at Tommy har lært av han og klarer å komme tilbake på samme måten. Tviler dessverre på at Alex greier det.
Den som har begge beina i bakken, står stille

Go Up