• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Etter Molde kampen

Started by storB, May 31, 2008, 20:24:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thesevs

Kan en egentlig kjempe mot en grunnleggende holdning som enkelte tydeligvis mangler?

En kan oppdra dyr ved å la dem forstå konsekvenser av handlinger sin. Ved å terpe på regler er det utrolig hva en kan få f.eks en hund til å forstå. Dessverre innser jeg at enkelte personer (dessverre) ikke har denne egenskapen - de vil fortsette med kastingen selv om de vet hva utfallet vil bli.

Beklageligvis er det ikke lov å slå dyr. Synd - for noen kunne det vært en effektiv læringsmetode.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Quote from: thesevs on June 02, 2008, 22:20:40 PM


Beklageligvis er det ikke lov å slå dyr. Synd - for noen kunne det vært en effektiv læringsmetode.


Av og til kan det være synd å ikke kunne slå ja! Ikke er jeg en voldsmann, men jeg tok personen fremfor meg på Hansa relativt hardt i det han pælmet sitt andre flagg ut på banen! Tror ikke han vil kaste noe særlig på banen i nærmeste fremtid...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

monzilla

Kan jo overtale brann til å kjøre en engelsk variant, dvs at de faktisk setter opp noen gode overvåkningskameraer. Folk lar være å kaste da, fordi at de vet at de blir tatt. I tillegg slipper man problemer med tystermentalitet.

Kai-Olai

Noe heeelt annet, som er veldig OT, men... Hva het sangen de drev og spilte i pausen, og før start? I'm a rock n roller, eller noe sånn.. xD
burde sikkert visst det, men ikke pokker om jeg verken vet, eller finner det ut.. Og nå er jeg rimelig lei google..

Gud

Tror det var KISS sin Rock and Roll All Nite.

thesevs

Jeg tolket det sånn at de spilte Kiss siden de kom til Bergen neste dag. Sangen etterpå var U2 - Beautiful Day. Hmmm
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Nixon

Quote from: monzilla on June 02, 2008, 23:04:40 PM
Kan jo overtale brann til å kjøre en engelsk variant, dvs at de faktisk setter opp noen gode overvåkningskameraer. Folk lar være å kaste da, fordi at de vet at de blir tatt. I tillegg slipper man problemer med tystermentalitet.


Brann er vel på god vei til dette. Det er jo grunnen til at vi ikke blir sjekket så grundig når vi går inn. Men hvis det skal være avskrekkende må jo Brann vise at de har kontroll og oversikt. Jeg vil jo tro at kastingen blir redusert dersom folk begynner å bli utestengt for kasting av "uskyldige" gjenstander som mynter og plastrør.
Rød makt på Hansa

Xminator

QuoteJeg vil jo tro at kastingen blir redusert dersom folk begynner å bli utestengt for kasting av "uskyldige" gjenstander som mynter og plastrør.

Ewen

Takk for alle gode ønsker fra dere medgangsuppoterne. Gleder meg til neste kamp. Da går dere vell i pausen vist Brann bare leder 1-0. Dere minner meg bare mer og mer om kanari fans hele gjengen. Fram med tromme og kast fra dere alt dere har i nærheten (være seg snusbokser, stolster ol.) Gleder meg til dere må se brann kamper gjennom et svart stort nett, da skal eg stå nede med småungene mine og vinke opp til dere..
Lykke til og god bedring!

Gubrask

June 03, 2008, 10:03:46 AM #109 Last Edit: June 03, 2008, 10:06:50 AM by Gubrask
Quote from: Ewen on June 03, 2008, 09:55:03 AM
Takk for alle gode ønsker fra dere medgangsuppoterne. Gleder meg til neste kamp. Da går dere vell i pausen vist Brann bare leder 1-0. Dere minner meg bare mer og mer om kanari fans hele gjengen. Fram med tromme og kast fra dere alt dere har i nærheten (være seg snusbokser, stolster ol.) Gleder meg til dere må se brann kamper gjennom et svart stort nett, da skal eg stå nede med småungene mine og vinke opp til dere..
Lykke til og god bedring!



Jeg vil tro det er mye bedre liv på T- feltet enn Hansa. Har hørt at det tar helt av "der nede"! Når denne delen av tribunen forsvinner, hvor går du da?
Og du kaller oss kanaris, men du stikker fordi vi ikke synger gjennom hele kampen? Dobbelmoralen lenge leve! Kos deg, alt løser seg nok nå.

Edit: skrivefeil

Roald

Quote from: Ewen on June 03, 2008, 09:55:03 AM
Takk for alle gode ønsker fra dere medgangsuppoterne. Gleder meg til neste kamp. Da går dere vell i pausen vist Brann bare leder 1-0. Dere minner meg bare mer og mer om kanari fans hele gjengen. Fram med tromme og kast fra dere alt dere har i nærheten (være seg snusbokser, stolster ol.) Gleder meg til dere må se brann kamper gjennom et svart stort nett, da skal eg stå nede med småungene mine og vinke opp til dere..
Lykke til og god bedring!


Det finnes plenty av ting å henge seg opp i ved ditt innlegg, men jeg vil bare påpeke en ting:

Hvis du hater medsupportere så sterkt som innlegget ditt tyder på, burde du virkelig holde deg langt unna Brann Stadion på kampdager. Det at du gleder deg til at vi på Hansa må se kampene gjennom et nett får meg til å lure på om du virkelig har noe spesielt forhold til byen og laget.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

SirHelstad

Aldri i livet om det blir nett. Blir vel bare restriksjoner på enkelte tifoer fra Brann kan jeg tenke meg.

enavgutta

Kvil dokkar bak nettet der nede.

At Mjelde sier at byttet med Fakiri inn og Gylfi ut ikke har noe å si for kampresultatet er i beste fall en blank løgn.

Ha en kvil dag i solen.


thesevs

Gikk tom for batteri, så det ble et kortere klipp enn vanlig:

http://www.youtube.com/watch?v=H9ZCFjibHzA
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article110226.ece

Brann fikk 20.000 kroner i bot for kastingen av flaggstengene.
Rød makt på Hansa

Ewen

Quote from: Roald on January 01, 1970, 01:20:12 AMquote author=Roald link=topic=8762.msg212532#msg212532 date=1212487540]
Quote from: Ewen on June 03, 2008, 09:55:03 AM
Takk for alle gode ønsker fra dere medgangsuppoterne. Gleder meg til neste kamp. Da går dere vell i pausen vist Brann bare leder 1-0. Dere minner meg bare mer og mer om kanari fans hele gjengen. Fram med tromme og kast fra dere alt dere har i nærheten (være seg snusbokser, stolster ol.) Gleder meg til dere må se brann kamper gjennom et svart stort nett, da skal eg stå nede med småungene mine og vinke opp til dere..
Lykke til og god bedring!


Det finnes plenty av ting å henge seg opp i ved ditt innlegg, men jeg vil bare påpeke en ting:

Hvis du hater medsupportere så sterkt som innlegget ditt tyder på, burde du virkelig holde deg langt unna Brann Stadion på kampdager. Det at du gleder deg til at vi på Hansa må se kampene gjennom et nett får meg til å lure på om du virkelig har noe spesielt forhold til byen og laget.


Det finnes plenty av ting å henge seg opp i ved ditt innlegg, men jeg vil bare påpeke en ting:

Hvis du hater medsupportere så sterkt som innlegget ditt tyder på, burde du virkelig holde deg langt unna Brann Stadion på kampdager. Det at du gleder deg til at vi på Hansa må se kampene gjennom et nett får meg til å lure på om du virkelig har noe spesielt forhold til byen og laget.
[/quote]


En liten pressisering er kanskje på sin plass her. Byen og Brann har eg et sterkt forhold til. Men dere som kaller dere brann supportere (som strengt tatt ikkje gjør noe ant enn å ødlegge for ryktet til byen og laget mitt) har eg et veldi avslappet forhold til, å ja- gleder meg stort til å se på dere gjennom det svarte lofot garnet..

Håper det var oppklarende nok...

Xminator

Brann.no: Man jobber med video fra kastingen og vil utestenge de man får tak i. De har allerede en syndebukk med navn. Ikke livstid, "men så det svir".

krøvel vellevold

Quote from: Ewen on June 11, 2008, 13:08:53 PM
En liten pressisering er kanskje på sin plass her. Byen og Brann har eg et sterkt forhold til. Men dere som kaller dere brann supportere (som strengt tatt ikkje gjør noe ant enn å ødlegge for ryktet til byen og laget mitt) har eg et veldi avslappet forhold til, å ja- gleder meg stort til å se på dere gjennom det svarte lofot garnet..

Håper det var oppklarende nok...



Hvem er "dere Brann-supportere"? Vi 17500 som aldri har kastet noe som helst ut på banen? Skal vi 17500 andre stå ansvarlige for hva noen få mennesker har gjort?

Finn deg en ny klubb du!
Legg ned hele klubben!

Xminator

Synest også at å nekte Bataljonen flagg-tifo i fremtiden er en klar overreaksjon. Nå burde Brann se om utestengelsene blir tatt til følge av publikum og gi Bataljonen en ny sjanse i fremtiden. Det har vert flaggtifo flere ganger tidligere uten tilsvarende problemer, så dette er en overreaksjon fra Brann.

Straff til enkeltpersoner som beviselig kaster noe er på sinn plass. Kollektiv avstraffelse er derimot ikke like greit.

revert

Jeg foreslår vi anker denne dommen og sier at:
" Grunnet plutselig krampe i armene måtte de som holdt disse rørene kvittet seg med de så fort så mulig slik at man kunne tøye og få slutt på krampen, at de landet i nærheten av keeper var ikke meningen." Får lett enhver lege til å skrive under på dette.

Xminator

Er vel rettere å kalle det ukontrollerte spasmer. At ikke kulemannen tenkte på Pelu-vrien! Her er det bare å springe til lege og få papirer på en eller annen spasmesykdom og legge inn anke på sesongkortet...

monzilla

Touretts!

Eller som man sang til Everton-keeperen. "Tourettes, Tourettes, he used to play for the New York Mets".

Go Up