• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by BBB-Tony, May 07, 2008, 14:10:56 PM

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Go Down

Henki

Quote from: Trulsaren on May 19, 2009, 13:05:20 PM
Håper jeg aldri får se Demidov i rød trøye.
Fyren er en klyse ala Riseth, Hoseth osv. Jeg spyr av hele fyren! En arrogant drittunge som tror han er verdensmester... Nei, faen heller.. Da satser jeg heller på at Brann gir Hanøy 4 millionerskontrakt som midtstopper...


Hvis ikke Rosenborg har råd til å betale det Demidov vil ha, har ikke Brann det heller.
Ballen skal fremover!

Læreren

Quote from: Henki on May 19, 2009, 13:22:44 PM
Quote from: Trulsaren on May 19, 2009, 13:05:20 PM
Håper jeg aldri får se Demidov i rød trøye.
Fyren er en klyse ala Riseth, Hoseth osv. Jeg spyr av hele fyren! En arrogant drittunge som tror han er verdensmester... Nei, faen heller.. Da satser jeg heller på at Brann gir Hanøy 4 millionerskontrakt som midtstopper...


Hvis ikke Rosenborg har råd til å betale det Demidov vil ha, har ikke Brann det heller.


Tja... I media synes det å være RBK som sliter mest med lønninger i forhold til Brann.

Klaus_Brann

Hold han unna oss. Udregelig fyr.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

TIL skal selge Reginiussen i sommer. Her bør man snarest sette seg ned med noen investorer (kanskje ikke Mohn ...) og prøve å få sydd sammen en pakke. Noen som vet hvor glade han og Nilsen er i hverandre?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Henki

http://fotball.bt.no/england/article139354.ece

Her er det bare for Bruuneren å ta på seg sine fineste klær, sitt bredeste smil, og inngå en en gentlemans agreement med en eneste gang!
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Hehe. "Et nytt steg" innebærer kanskje ikke å reise tilbake til Bergen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Demidov må gjerne spille i rødt for min del.

Tom C

Quote from: Klaus_Brann on May 19, 2009, 17:29:56 PM
Hehe. "Et nytt steg" innebærer kanskje ikke å reise tilbake til Bergen.


Spesielt når man så hvilke klubber som snuste på ham... Er vel ikke akkurat klubber som kan sammenliknes med Brann, uansett hvor mye sydlandsk temperament det er rundt klubben vår... ;) Men dersom jeg tar viking-lotto potten i kveld, lover jeg å spytte i halvparten til Scharner...
Aldri mer Obos....

Klaus_Brann

Quote from: Tom C on May 20, 2009, 07:15:37 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 19, 2009, 17:29:56 PM
Hehe. "Et nytt steg" innebærer kanskje ikke å reise tilbake til Bergen.


Spesielt når man så hvilke klubber som snuste på ham... Er vel ikke akkurat klubber som kan sammenliknes med Brann, uansett hvor mye sydlandsk temperament det er rundt klubben vår... ;) Men dersom jeg tar viking-lotto potten i kveld, lover jeg å spytte i halvparten til Scharner...


Jeg er herved vitne. Slenger inn et par miller selv hvis jeg skulle være så heldig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Innlandsmax

Quote from: Xminator on May 20, 2009, 07:07:48 AM
Demidov må gjerne spille i rødt for min del.
For min del også. Slenger gjerne med Iversen i samme kategori. Selv om fyren er eksakt så "gædd" som krøvel beskriver han, så er det en helt annen sak om han spiller i rødt, og gjør det godt. Da er det ingen vei utenom: Fyren skal hylles. På samme måte som han skal være gjenstand for piping, buing og foraktfulle ytringer så lenge han spiller i hvitt og svart.

dudo

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2739840.ece

Førstevelgeren vil ha Krissy, men hvordan har han fått formidlet dette om han ikke har gått gjennom Brann?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff



Xminator


Markmus

Ka du ve?

posemedsnopi

Quote from: Observed on May 05, 2009, 17:11:50 PM


Selv om Observed ikkje har fortjent all verdens tillit, gjør dette meg mer enn litt urolig.
Menmen... Det eneste som er værre enn å gå til enga er å gå til enga som bosman...

Observed


Innlandsmax

Syns Adem Güven (HamKam) begynner å vise litt interessante takter som bakromspiss. Han har vært brukt som kant og sentral midtbane, men har ikke helt fått klaff, ei heller tillit. Nå begynner Erlandsen å bruke han som bakromspiss, og nå er det mer av både klaff og tillit. Mer av det, og god Adecco-trening resten av sesongen, så begynner han kanskje å nærme seg TL-nivå og rød trøye?

nero

Lions led by donkeys.

ostraume

Tiltrengte plusspoeng til Observed som brakte dette ryktet på banen for en stund siden.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Joggi Bogga

Nå kan han vel snart hankes inn?
http://fotball.bt.no/eliteserien/article139596.ece

kortversjon; MM benket.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krakra

Quote from: ostraume on May 21, 2009, 11:46:22 AM
Tiltrengte plusspoeng til Observed som brakte dette ryktet på banen for en stund siden.
Mhm. Godt gjort å anta at VIF, som er i en stopperkrise, snuser på en av TLs beste stoppere(på sitt beste) som er bosman.

Joggi Bogga

Quote from: krakra on May 21, 2009, 15:28:34 PM
Quote from: ostraume on May 21, 2009, 11:46:22 AM
Tiltrengte plusspoeng til Observed som brakte dette ryktet på banen for en stund siden.
Mhm. Godt gjort å anta at VIF, som er i en stopperkrise, snuser på en av TLs beste stoppere(på sitt beste) som er bosman.

Neste vinner?
http://www.skup.no/SKUP-prisen
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Innlandsmax

Quote from: krakra on May 21, 2009, 15:28:34 PM
Quote from: ostraume on May 21, 2009, 11:46:22 AM
Tiltrengte plusspoeng til Observed som brakte dette ryktet på banen for en stund siden.
Mhm. Godt gjort å anta at VIF, som er i en stopperkrise, snuser på en av TLs beste stoppere(på sitt beste) som er bosman.
Helt strålende og av spåmannsklasse A blir det når artikkelen ble publisert på tv2sporten.no 20. mai kl. 18.10 (oppdatert 19.45) og Observeds innlegg registreres i tråden samme dato kl. 20.35.

Læreren

Quote from: Innlandsmax on May 21, 2009, 15:47:44 PM
Quote from: krakra on May 21, 2009, 15:28:34 PM
Quote from: ostraume on May 21, 2009, 11:46:22 AM
Tiltrengte plusspoeng til Observed som brakte dette ryktet på banen for en stund siden.
Mhm. Godt gjort å anta at VIF, som er i en stopperkrise, snuser på en av TLs beste stoppere(på sitt beste) som er bosman.
Helt strålende og av spåmannsklasse A blir det når artikkelen ble publisert på tv2sporten.no 20. mai kl. 18.10 (oppdatert 19.45) og Observeds innlegg registreres i tråden samme dato kl. 20.35.


Observed postet da vitterlig ikke ryktet om Sigursson 20. mai. Han postet det 5. mai!

Innlandsmax

Quote from: Læreren on May 21, 2009, 15:50:58 PM
Quote from: Innlandsmax on May 21, 2009, 15:47:44 PM
Quote from: krakra on May 21, 2009, 15:28:34 PM
Quote from: ostraume on May 21, 2009, 11:46:22 AM
Tiltrengte plusspoeng til Observed som brakte dette ryktet på banen for en stund siden.
Mhm. Godt gjort å anta at VIF, som er i en stopperkrise, snuser på en av TLs beste stoppere(på sitt beste) som er bosman.
Helt strålende og av spåmannsklasse A blir det når artikkelen ble publisert på tv2sporten.no 20. mai kl. 18.10 (oppdatert 19.45) og Observeds innlegg registreres i tråden samme dato kl. 20.35.


Observed postet da vitterlig ikke ryktet om Sigursson 20. mai. Han postet det 5. mai!
Oooooops. Sjekka ikke bakover. Min feil. Beklager, Observed. Stryker ironien i innlegget, og gjentar: Strålende, og spåmannsklasse A - ironifritt!

TCAC

Quote from: ostraume on May 21, 2009, 11:46:22 AM
Tiltrengte plusspoeng til Observed som brakte dette ryktet på banen for en stund siden.


Hehe, hva er det egentlig han IKKE har spådd da? Når man spår alt mulig får man rett til slutt!

Klaus_Brann

Quote from: TCAC on May 21, 2009, 18:04:07 PM
Quote from: ostraume on May 21, 2009, 11:46:22 AM
Tiltrengte plusspoeng til Observed som brakte dette ryktet på banen for en stund siden.


Hehe, hva er det egentlig han IKKE har spådd da? Når man spår alt mulig får man rett til slutt!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Eg meiner me bør leige han karen her frå VIF.  Sikkert billeg også når "ingen" andre vil ha han.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article140072.ece
Havnar han i rett klubb (Brann) kjem han til å slå ut i full blomst.  Det er eg overbevist om.
Han er superrask, nærast den ultimate bakromsspiss.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Der er jeg faktisk helt enig. Men, så er det jo dette med at vi ikke har råd til å betale lønnen til noen som helst.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Innlandsmax

Quote from: osoerli on May 25, 2009, 19:20:33 PM
Eg meiner me bør leige han karen her frå VIF.  Sikkert billeg også når "ingen" andre vil ha han.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article140072.ece
Havnar han i rett klubb (Brann) kjem han til å slå ut i full blomst.  Det er eg overbevist om.
Han er superrask, nærast den ultimate bakromsspiss.


Det var i alle fall et himla styr og ganske bra nivå på sutringa her på forumet da han ble henta til VIF, og RBH igjen hadde vist sin udugelighet ved IKKE å hente han. Utifra stemningen da burde han være hjertelig velkommen.

DangerousDan

Helt enig vedr Shelton, en potensiell kanon for oss.
Problemet hans ligner Dembas; voldsomme kvaliteter som han bruker helt feil.
Bør være mulig å fikse.

Ellers er vel Khalili enormt langt unna Start-plass med unge Stokkeliens gjennombrudd.

MenMen, som det sies; vi har jo ikke råd til å lønne noen som helst så da kan det vel være det samme...

Læreren

I sommer blir vel Onstad sendt tilbake til Danmark. Da kan lønnen han hever gå til et evt. innlån og lønn til Shelton. Verdt et forsøk om ingen andre vil ha han. Selvsagt med opsjon på kjøp om han skulle lykkes...

Torvanger

Hva med å hanke inn Jan Derek Sørensen og la frisparkeksperten avslutte karrieren sin i Brann denne og neste sesong. 37 år gammel, javel, men med en så sinnsyk dødball-/frisparkfot ville han være en ypperlig tilvekst. Dette vekker muligens latter hos enkelte, men er det ikke på tide å legge bort dette aldersfokuset. Er spillere gode nok, både ferdighetsmessig og fysisk bør det ikke fokuseres på når i det forrige århundre man er født.

Bortsett fra PVM har vi etter det jeg har observert ingen utpregede langskyttere, eller dødballeksperter. Solli får av en eller annen grunn ta døbdballer, til tross for at de i 10 av 10 tilfeller ender i keeperklypene, med JDS tror jeg vi ville få mer presisjon.


dex1974

Nå har vel JDS uttalt at han hater Brann så glem det.
Dessuten elsker han Glimt og er derfor han dro oppover igjen!

Ellers er jeg enig med å prøve oss på Shelton. Imponerte meg voldsomt mot oss i RL for Helsingborg. To reggaeboys i han og Rudy :)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Nixon

Quote from: DangerousDan on May 25, 2009, 21:02:24 PM
Helt enig vedr Shelton, en potensiell kanon for oss.
Problemet hans ligner Dembas; voldsomme kvaliteter som han bruker helt feil.
Bør være mulig å fikse.


Det jeg lurer litt på er hvem som skal spille han gjennom slik at vi kan få utnyttet farten hans?
Rød makt på Hansa

Onside !!!


DangerousDan

Quote from: Nixon on May 25, 2009, 22:17:52 PM
Quote from: DangerousDan on May 25, 2009, 21:02:24 PM
Helt enig vedr Shelton, en potensiell kanon for oss.
Problemet hans ligner Dembas; voldsomme kvaliteter som han bruker helt feil.
Bør være mulig å fikse.


Det jeg lurer litt på er hvem som skal spille han gjennom slik at vi kan få utnyttet farten hans?


Mange er i stand til det, men hvis vi skal fortsette å spille over midtbanen hele tiden må vi satse på hodet til Nielsen/Azar.

Bolsen

Per Ove dro til London på søndag...Mulig speiding?

krakra

Quote from: Læreren on May 25, 2009, 21:05:44 PM
I sommer blir vel Onstad sendt tilbake til Danmark. Da kan lønnen han hever gå til et evt. innlån og lønn til Shelton. Verdt et forsøk om ingen andre vil ha han. Selvsagt med opsjon på kjøp om han skulle lykkes...
Onstad er jo på lån ut sesongen. Det er bare opsjonen som utløper i sommer. Tror nok Brann ønsker å ha en backup i stopperekkene, selv om han ikke er ren klasse.,

krøvel vellevold

Quote from: Bolsen on May 26, 2009, 01:16:58 AM
Per Ove dro til London på søndag...Mulig speiding?


Ja han skulle vel se PO-finalen? Altså ikke Per Ove-finalen, men Play Off-finalen. Christian Kalvenes er en ung og lovende spiller han burde sett litt mer på.
Legg ned hele klubben!

Huff

Quote from: krøvel vellevold on May 26, 2009, 05:56:45 AM
Ja han skulle vel se PO-finalen? Altså ikke Per Ove-finalen, men Play Off-finalen. Christian Kalvenes er en ung og lovende spiller han burde sett litt mer på.


Esj, ville mye heller sett Per-Ove finalen; vakre og majestetiske nesegrev så langt øyet rekker, haugevis med ødelagte knær, fantastiske hodedueller, susende langskudd og eminente taklinger, kanskje til og med en frekk blond hockeysveis ala det som var på moten i  Dalen anno 1987.

Når det kommer til denne Shelton er jeg enig i at han er interresant (i første omg som låneobjekt, med opsjon), men så er det dette med lønnen da. Vi får vel neppe solgt de dyreste spillerne våre, jaffal ikke de vi ikke fremdeles trenger desperat, og vi har ikke penger. Videre er vel det umulig å få hardball til å investere i lønnen til en spiller vi ikke engang eier.


Fez

Nannskog begynner vel å gå sur i Stabæk? Et eventuelt nedrykk gjør vel at klubben må spare? De ligger no ikke noe særlig bra an ivertfall. Selvfølgelig tidlig å prate om det, men fyren liker ikke situasjonen, det kan jo likes..

osoerli

Løna til Superfast Shelton tar me frå Onstad, som fyk ut i dette overgangsvinduet (eller har me forplikta oss å leiga han fram til jul?), så går Karadas ned på midtstopparplass.  Ellers er det jo diverre fare for at Huseklepp blir selt i sommar, og då er det også plass til ein til på lønsbudsjettet.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Hva med Gulsvik? Koster neppe allverden i verken lønn eller overgangssum all den tid han ikke er etablert på laget, og Odd er raka fant. Ville gitt oss alternativer på både kantene og på topp.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on May 27, 2009, 17:10:21 PM
Hva med Gulsvik? Koster neppe allverden i verken lønn eller overgangssum all den tid han ikke er etablert på laget, og Odd er raka fant. Ville gitt oss alternativer på både kantene og på topp.


Nei takk. Har en kompis som følger Odd tett og i følge han har det bare gått nedover med Gulsvik.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

hanseen

I lys av finanskrisen og stadige meldinger om at lønnskostnadene må ned velger jeg dette forslaget :

UT : Thorbjørnsen, Dahl, Bjørnson, Einarson og muligens Onstad. Ingen av disse vil bli sterkt savnet.  Må regne med at David Nielsen og Eirik Bakke vil merke alderen og at kroppene er gamle/slitte.

INN : Mohuus ( har signert ), Yaw ( tilbake fra utleie ), Kristoffer Møvik ( har signert ) og muligens en eller annen midtbanestrateg som ikke koster noe.  Disse tilgangene er både billige og framtidsrettede. Næs og andre fra Brann2 vil forhåpentligvis ta stedet opp i 16-mannstroppen i løpet av neste år.

Gir intet gull i 2010 men kan danne basis for en sunn framtid.

pidre

Til orientering er Yaw benket i Alta....Noen som vet noe om denne Jesse Ohene i LøvHam - scorer i alle fall endel mål.
Saludar a los monos!

TheRock

Jesse Ohene kjenner jeg kun fra FM, men vet at han er veldig rask i alle fall.

Onside !!!

Quote from: Klaus_Brann on May 27, 2009, 18:58:36 PM
Quote from: dudo on May 27, 2009, 17:10:21 PM
Hva med Gulsvik? Koster neppe allverden i verken lønn eller overgangssum all den tid han ikke er etablert på laget, og Odd er raka fant. Ville gitt oss alternativer på både kantene og på topp.


Nei takk. Har en kompis som følger Odd tett og i følge han har det bare gått nedover med Gulsvik.


Gjorde vel det samme med Solli i RBK og?

Go Up