• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by BBB-Tony, May 07, 2008, 14:10:56 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

aladdin

Ifølge danske medier (oppdatert nå klokka 21:20) er nå FCK og forhandler om Prica! Ser og ut som danskene ikke forstår hva FCK skal med enda en spiss, mens vi sitter her og klør oss i ræva. Faen.
Kanskje vi kunne fått en av de andre spissene til FCK hvis de har så jevla mange

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/fck-forhandler-om-prica

steinbygger

Fikk en kryptisk sms fra kilden min " det jobbes på stadion" Han ville ikke si om det er RBH eller vaskedamen. Vi for vente å se om det skjer noe.

Ricky

Mens polakken Saganowski er klar for Aalborg. Så da har vel antageligvis AaB handlet fra seg.

DangerousDan

Hvis FCK skal ha inn Enda en toppspiss og lønne ham som nettopp det er de jævlig drøy.
Ailton har ikke slått til der som forventet, kanskje vi kan få til en leieavtale?
Nei.. nå har jeg også begynt med det der halmstrå-greiene.

super_brann

faen helvete!
ditte begynner å lukte skandale laang vei
eia Brann!

dudo

Quote from: Ricky on August 07, 2008, 21:04:05 PM
Mens polakken Saganowski er klar for Aalborg. Så da har vel antageligvis AaB handlet fra seg.


Hva faen? Hvorfor var han så jævla uaktuell for oss?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nemon

Det er knappe to timer igjen no, kom igjen Bruun! Hiv deg på flyet te England og signer noko!

monzilla

Hva faen er det med Aalborg som gjør at de er en utfordrer til oss?

Chrisstah

Quote from: steinbygger on August 07, 2008, 21:02:41 PM
Fikk en kryptisk sms fra kilden min " det jobbes på stadion" Han ville ikke si om det er RBH eller vaskedamen. Vi for vente å se om det skjer noe.


vet du har kommet med endel tidligere som har vist seg å stemme, da velger jeg å tro på kilden din at det jobbes på stadion, no fikk du optimismen til å stige litt her.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ricky

Quote from: dudo on August 07, 2008, 21:08:12 PM
Quote from: Ricky on August 07, 2008, 21:04:05 PM
Mens polakken Saganowski er klar for Aalborg. Så da har vel antageligvis AaB handlet fra seg.


Hva faen? Hvorfor var han så jævla uaktuell for oss?


Aner ikke. Lav scoringsfrekvens i det siste, men i følge wiki er han visst en supporterfavoritt i Southampton allikevel. Virker som om han er en slags Robbie Winters-type (av den Robbie Winters-typen vi likte best).
Ville ha vært bedre enn ingenting, skulle man tro.

Nightfox

Quote from: Chrisstah on August 07, 2008, 21:14:16 PM
Quote from: steinbygger on August 07, 2008, 21:02:41 PM
Fikk en kryptisk sms fra kilden min " det jobbes på stadion" Han ville ikke si om det er RBH eller vaskedamen. Vi for vente å se om det skjer noe.


vet du har kommet med endel tidligere som har vist seg å stemme, da velger jeg å tro på kilden din at det jobbes på stadion, no fikk du optimismen til å stige litt her.


Han har nok sitt på det rene om det ikke kommer inn noen spiss i kveld heller, var sikkert bare vaskedamen, eller muligens Steffensen som ryddet kontoret sitt.


monzilla

Kommer vi til å ende opp med noen da? RBH har sagt at de gir opp, jeg nekter å tro at det er et taktisk forhandlingsutspill.

tovatle

Dette er noe av det jævligste jeg har vært med på!! nå bør det snart skje noe her! denne Saganowski er et uskrevet kort for meg, men rart at han plutselig ikke var aktuell..var det lønnskravet hans som skremte rævhullene på stadion eller? Her kommer det ikke til å skje en dritt! Om moldskred eller diouf blir klar, blir det nesten en liten skuffelse.. men alt er bedre enn ingenting! skal på byen nå, så la meg for helvete motta en melding på mobilen! lukter skandale lang vei her....

Henki

Ballen skal fremover!

sekto

Jaja.. Da var Criminal Minds over Roald.. På tide å plukke opp mobilen og ta en liten ringerunde før Numbers begynner..

super_brann

faen no e F5 knappen på tastaturet begynt å bli slitt også...

at det jobbes i idrettsveien skulle bare mangle!
får håpe det er en spiss det jobbes med og ikke avskjedstalen han sitter å skriver på.....
eia Brann!

monzilla

Slapp av folkens, det skjer ingen ting!

Chrisstah

August 07, 2008, 21:25:29 PM #1768 Last Edit: August 07, 2008, 21:27:18 PM by Chrisstah
Quote from: Nightfox on August 07, 2008, 21:16:18 PM
Quote from: Chrisstah on August 07, 2008, 21:14:16 PM
Quote from: steinbygger on August 07, 2008, 21:02:41 PM
Fikk en kryptisk sms fra kilden min " det jobbes på stadion" Han ville ikke si om det er RBH eller vaskedamen. Vi for vente å se om det skjer noe.


noen som er glad for at steffensen er borte så må det være deg!

vet du har kommet med endel tidligere som har vist seg å stemme, da velger jeg å tro på kilden din at det jobbes på stadion, no fikk du optimismen til å stige litt her.


Han har nok sitt på det rene om det ikke kommer inn noen spiss i kveld heller, var sikkert bare vaskedamen, eller muligens Steffensen som ryddet kontoret sitt.


noen som er glad for at steffensen er borte så må det være deg!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

tauraren1

August 07, 2008, 21:25:46 PM #1769 Last Edit: August 07, 2008, 21:29:14 PM by tauraren1
Quote from: steinbygger on August 07, 2008, 21:02:41 PM
Fikk en kryptisk sms fra kilden min " det jobbes på stadion" Han ville ikke si om det er RBH eller vaskedamen. Vi for vente å se om det skjer noe.

Det er vel Aabrekken og Møviken som jobber på stadda tenker eg!

Eller de jobber med TAF han har jo vert i omtrent alle klubber Harald har trent....
ordan har "vi" det i dag da?

Red Rabitt

Quote from: steinbygger on August 07, 2008, 21:02:41 PM
Fikk en kryptisk sms fra kilden min " det jobbes på stadion" Han ville ikke si om det er RBH eller vaskedamen. Vi for vente å se om det skjer noe.


Da er det ihvertfall noe på gang. Må jo være noe konkret da vel? Ellers ville jo meldingen vært helt meningsløs.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

krakra

En evt. ny spiller bør vel være klar en god stund for 00.00? Brann må tross alt ha levert inn påmeldte spillere til 3. kvalikkrunde innen da

monzilla

En veldig vag melding å få. Det kan bety
1) At hvis de ror i land en spiss, så kan han si "I told you so".
2) Det kan bety at de jobber med en, men greier ikke å ro det i land. Nok en gang kan han si "I told you so"
3) Det kan skje ingenting, men vi vet ikke hva som skjer i kulissen. Nok en gang kan man si "I told you so"


Doffen

det er et helvete å bare sitte å vente. Hvor lang tid tar det å få orden på papirene? Holder det å ha de på pulten i Bergen, eller må de være oversendt byråkratiet i Oslo?

monzilla

Tror så lenge spilleren er signert før 0.00 at det da er godkjent.

gitarbroiler

Har liten tvil på at det kommer noen ny spiss i dag, til det er tiden altfor knapp. Men er det virkelig så desperados akkurat nå? Det har blitt gjort noen grep som kan være gull kortsiktig, nemlig å få inn ny energi i trenerteamet. Aabrekk vil garantert tilføre noe, og han hadde aldri takket ja til jobben om han ikke mente det. Han har helt sikkert sett noe på treningene, og i kampene, som han mener kan forbedres. Hvis ikke undres jeg over at han har sagt ja.

Men selvsag; en spiss med hurtighet og målteft hadde jo gjort dagen vinduderlig!!

Nightfox

Quote from: Chrisstah on August 07, 2008, 21:25:29 PM
Quote from: Nightfox on August 07, 2008, 21:16:18 PM
Quote from: Chrisstah on August 07, 2008, 21:14:16 PM
Quote from: steinbygger on August 07, 2008, 21:02:41 PM
Fikk en kryptisk sms fra kilden min " det jobbes på stadion" Han ville ikke si om det er RBH eller vaskedamen. Vi for vente å se om det skjer noe.


noen som er glad for at steffensen er borte så må det være deg!

vet du har kommet med endel tidligere som har vist seg å stemme, da velger jeg å tro på kilden din at det jobbes på stadion, no fikk du optimismen til å stige litt her.


Han har nok sitt på det rene om det ikke kommer inn noen spiss i kveld heller, var sikkert bare vaskedamen, eller muligens Steffensen som ryddet kontoret sitt.


noen som er glad for at steffensen er borte så må det være deg!


Tja, jeg klager ikke. Alt i alt helt ok.. :)

krakra

Quote from: aladdin on August 07, 2008, 20:59:57 PM
Ifølge danske medier (oppdatert nå klokka 21:20) er nå FCK og forhandler om Prica! Ser og ut som danskene ikke forstår hva FCK skal med enda en spiss, mens vi sitter her og klør oss i ræva. Faen.
Kanskje vi kunne fått en av de andre spissene til FCK hvis de har så jevla mange

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/fck-forhandler-om-prica
Hvorfor skulle FCK være mer fristende enn Brann? De spiller UEFA-cupkvalikk, vi spiller CL-kvalikk. Vi går neppe vidre, men det er faen meg ikke sikkert FCK gjør det heller. Brann har større sjangs for gruppespill i Europa enn FCK, og burde kunne komme med et relativt høyt lønnstilbud de også

osoerli

Det gjelder iallefall å ha papir og blekk i faksen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Doffen

begynner å bli dårlig, kaldsvetter og fryser. Hvor i helvete skal dette gå

Nemon

Alt dette stinker. Ting må verkeleg vere forferdelege i Brann når det overhodet ikkje er mulig å halde på Helstad til over CL-kvaliken... Pokker og at dei ikkje la litt meir på bordet. Dette renner ut i sanden...

Fez

Kan bare drite i at det skjer noe som helst. Bare til å innse det.
Viss det derimot skulle skje noe, så spiser eg gjerne en telefonkatalog...(?)

Nymark

På vgd så er ryktet om moldskred i gang igjen ,startet i kveld  kl 20 00 .. tar det med stor klype salt siden det er derfra. Men blir ikke overasket om en sprenger banken og ofrer alt for mange penger på han i ren desperasjon

Ferguson

Quote from: Nymark on August 07, 2008, 21:39:16 PM
På vgd så er ryktet om moldskred i gang igjen ,startet i kveld  kl 20 00 .. tar det med stor klype salt siden det er derfra. Men blir ikke overasket om en sprenger banken og ofrer alt for mange penger på han i ren desperasjon


Han passer perfekt. Er jo skadet til og med. La oss hive 20 mill etter han i tillegg for å gjøre det helt komplett.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Gull63

Quote from: Nymark on August 07, 2008, 21:39:16 PM
På vgd så er ryktet om moldskred i gang igjen ,startet i kveld  kl 20 00 .. tar det med stor klype salt siden det er derfra. Men blir ikke overasket om en sprenger banken og ofrer alt for mange penger på han i ren desperasjon



Det kan vi nok ta med ett lass med salt, Moldskred er mest sannsynlig ute i mellom 2-5 uker
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/tromso/article2119925.ece

Til og med ikke RBH klarer det kunststykket å handle en skadet spiller

Belfort

Quote from: Gull63 on August 07, 2008, 21:42:51 PM
Quote from: Nymark on August 07, 2008, 21:39:16 PM
På vgd så er ryktet om moldskred i gang igjen ,startet i kveld  kl 20 00 .. tar det med stor klype salt siden det er derfra. Men blir ikke overasket om en sprenger banken og ofrer alt for mange penger på han i ren desperasjon


Det skal du ikke være for sikker på. Brann har som kjent en fetisj på skadde eller skadeplagede spillere.


Det kan vi nok ta med ett lass med salt, Moldskred er mest sannsynlig ute i mellom 2-5 uker
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/tromso/article2119925.ece

Til og med ikke RBH klarer det kunststykket å handle en skadet spiller


Det skal du ikke være så sikker på. Brann har en fetisj for skadde eller skadeplagede spillere

vebo

Quote from: Nymark on August 07, 2008, 21:39:16 PM
På vgd så er ryktet om moldskred i gang igjen ,startet i kveld  kl 20 00 .. tar det med stor klype salt siden det er derfra. Men blir ikke overasket om en sprenger banken og ofrer alt for mange penger på han i ren desperasjon


Tja, de har jo skaffet seg en erstatter i dag da.
Tiocfaidh ár lá

Red Rabitt

Burde ikke RBH gått ut i kveld og avklart 100% at det ikke kommer nye inn, om det så ikke gjør det?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Falkman

Quote from: Gull63 on August 07, 2008, 21:42:51 PM
Quote from: Nymark on August 07, 2008, 21:39:16 PM
På vgd så er ryktet om moldskred i gang igjen ,startet i kveld  kl 20 00 .. tar det med stor klype salt siden det er derfra. Men blir ikke overasket om en sprenger banken og ofrer alt for mange penger på han i ren desperasjon



Det kan vi nok ta med ett lass med salt, Moldskred er mest sannsynlig ute i mellom 2-5 uker
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/tromso/article2119925.ece

Til og med ikke RBH klarer det kunststykket å handle en skadet spiller


hæ?? historien har jo  vist at  en solid skadehistore bare gjør spillleren mer akktraktiv for vår del.

monzilla

Men han har jo gjort det i går! Hva mer kan man forvente?

Belfort

Quote from: Red Rabitt on August 07, 2008, 21:45:03 PM
Burde ikke RBH gått ut i kveld og avklart 100% at det ikke kommer nye inn, om det så ikke gjør det?


Ja han holder oss for narr. Kan jo faen ikke gå og legge seg nå. Blir vake til 0100 i natt

Nymark

Ingenting forundrer meg lengre denne sommeren angående brann,så ville ikke blitt sjokka om RBH hanket inn Moldskred..

Kanskje han har en Helstad skade, ny klubb og vips er en frisk. Mere effektiv skadelindring en svamp og is-spray gitt ..

monzilla

Er folk helt ute og kjøre? Var det noe som IKKE var tydelig med beskjeden hans i går?

krøvel vellevold

Syk aktivitet i denne tråden! Det kommer jo flere innlegg i minuttet!
Legg ned hele klubben!

Doffen

noen må snart stikke innom stadion og få en uttalelse

Bossmann

Ja det er moro. Sjeldent hatt det så kjekt. Noen gode gullkorn innimellom også.
Quote from: krøvel vellevold on August 07, 2008, 21:48:54 PM
Syk aktivitet i denne tråden! Det kommer jo flere innlegg i minuttet!

Dr. Nansen

Quote from: krøvel vellevold on August 07, 2008, 21:48:54 PM
Syk aktivitet i denne tråden! Det kommer jo flere innlegg i minuttet!


Jepp. F5 blir flittig brukt i håp om nyheter men blir som regel skuffa..

Doffen

er tv2 sporten dem mest oppdatere kilde på sånne kvelder?

Nemon

Ser gjennom vinduene at Roald gløtter bort mot vaskedamen for å vurdere ho... Ho er visst nokså god på bakrommet...

monzilla

Så RBH bruker overgangsvinduet som unnskyldning til å få seg noe på vaskedamen. Skandale!

Go Up