• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by BBB-Tony, May 07, 2008, 14:10:56 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: Gulløl on November 18, 2010, 17:35:22 PM


Dette er agenten som blir overrasket om ikkje Cato Hansen storspeler og scorer mange mål til neste år...
Er det mulig...
Gå av.

krakra

Angående Tarik så var vel han førstevalget til Le Mans i 2008, men valgte å takke nei til tilbudet deres og heller gå til Hereeveen etter råd fra agenten(Hauge?). Jeg mener å huske at dette valget ble diskutert fordi flere mente at det var et dårlig råd fordi Le Mans ville vært en bedre klubb, men en overgang til Nederland ville gi agenten(e) en større provisjon.

Resten av historien kjenner vi jo. Tarik gikk til Nederland og floppet. Le Mans kjøpte Helstad og ødela Branns Europa-ambisjoner. Nok en grunn til å hate agenter.


Gulløl

Stor, sterk og målfarlig. Det som Brann trenger, men nå har han signert for Hønefoss.
http://www.honefossbk.no/s/aktuelt/2010/11/hodds-toppscorer-joachim-magnussen-til-honefoss

Går ut fra at Brann har vurdert han, og ikke funnet han god nok. Eller kanskje de mangler talentspeider i Ulsteinvik og omegn(?). De har vel mer kontroll på det islandske markedet  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SK

Merkelig at han signerer for Hønefoss før man i det hele tatt vet om de skal spille i TL neste år. Enda merkeligere blir det når vi vet at svaret på spørsmålet kommer om cirka en uke.

Xminator

Han har vel ikke noe mot å spille Adecco, og ser det som ren bonus om det blir tippeliga. Og vet selvsagt at om han spiller en god sesong i Adecco så venter tippeligaen nesten uansett hva Hønefoss finner på.

SK

Så lenge det står at flere Tippeligaklubber har vært på jakt etter ham, høres det rart ut. Det virker litt ambisjonsløst. Men kanskje han er ultrarealistisk og går til et sted han har et håp om å få spille.

Henki

Quote from: SK on November 19, 2010, 07:52:06 AM
Så lenge det står at flere Tippeligaklubber har vært på jakt etter ham, høres det rart ut. Det virker litt ambisjonsløst. Men kanskje han er ultrarealistisk og går til et sted han har et håp om å få spille.


Kanskje han går til den klubben som ville betale mest?
Ballen skal fremover!

Gulløl

November 19, 2010, 14:23:28 PM #16258 Last Edit: November 19, 2010, 14:42:35 PM by Gulløl
Nå håper jeg virkelig Brann og Hardball er våkne, her kan de gjøre et kupp.

Klipp:
-Kayke Rodrigues har hatt en god høstsesong for Tromsø. Men iTromsø kan melde at brasilianeren sannsynligvis har spilt sin siste kamp for klubben, siden man ikke har penger til å hente han.
http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=18&id=7234
http://fotball.itromso.no/eliteserien/article185860.ece

Mer om Kayke:
http://www.isberget.no/tromso-il/spillerstallen-2010/Kayke-Rodrigues
http://www.isberget.no/forum/viewtopic.php?f=3&t=5765&start=160

Et av årets fineste mål av Kayke(se fra 2.20):
http://fotball.itromso.no/eliteserien/article185499.ece

Brann bør beholde den talentfulle 18 åringen Juninho Cabral og la han få en sjanse til og la han bli den brasilianske duoen i Brann sammen med Kayke. Betyr mye for triveselen at det er to brasilianske spillere i klubben. Diego Souza som har vist langt mindre en Juninho bør sendes hjem. Juninho har vist lite i kampsituasjon men har vist fantastiske ting på trening som kan komme ut i kamp neste år når han er blitt et år eldre og er blitt bedre kjent med den norske spillestilen.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

haha, det hadde vært kanon å få hentet Kayke. Enormt talentfull type.
Ka du ve?

dudo

Kan fort være løsningen på spisskrisen vår det, noe som ikke ville vært meg imot. Men denne økonomien det strander på, hvor mye er det snakk om?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

November 19, 2010, 20:44:58 PM #16261 Last Edit: November 19, 2010, 21:00:32 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Er Thorbjørnsen agenten til Kayke eller "speideren" som tipset TIL om ham? Etter at Thorbjørnsen sluttet i RBK mener jeg at han har jobbet som konsulent for diverse klubber for å hjelpe dem med å finne nye spillere. På oppdrag fra klubben, ikke de aktuelle spillerne.

Det er forøvrig det han skal gjøre for VIF. Han er ikke ansatt som heltidsspeider for klubben, men hyret inn for å hjelpe dem med å kartlegge spillere før neste sesong. Han gjør det samme for RBK og TIL.

Gulløl

November 19, 2010, 21:55:44 PM #16263 Last Edit: November 19, 2010, 21:58:03 PM by Gulløl
Stemmer, Torbjørnsen er ikke Kaykes agent men samarbeider med han. Kaykes agent er Jesper Norberg.

Klipp:


Link til hele artikkelen:  
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2969508.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Derabilo

Ser at på live oppdateringen til brann opplyses det om at Kalvenes er i forhandlinger med Brann. Vet ikke helt hva jeg synes, men kanskje det beste vi kan håpe på der vi er.
Bergen ut av Norge -

dudo

Han er nok av våre billigste spillere i drift, og har fortsatt en viss kvalitet, så det synes jeg er fornuftig og greit. Forutsatt at det ikke går ut over mer spennende spillere, såklart.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff


krakra

Borges bør iallefall stå øverst på ønskelisten hvis Huse selges.

eivhelle

Håper Brann dropper ideen om å hente Bangura. Det han har vist de kampene jeg har sett ham har
vært ganske middelmodig og i dag var han rett og slett dårlig. I det hele tatt ingen god ide å hente
en spiller som kun er ute etter å spille for det laget som betaler best. Vi har strengt talt hatt nok
spillere i den kategorien allerede.

osoerli

Eg har heller ikkje skjønt det med Bangura.  Det oser av middelmådighet.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Quote from: osoerli on November 21, 2010, 23:51:04 PM
Eg har heller ikkje skjønt det med Bangura.  Det oser av middelmådighet.


Han har ett kult navn og ingen har egentlig sett ham spille. Derfor blir han overgangsfavoritt...

QuoteSer at på live oppdateringen til brann opplyses det om at Kalvenes er i forhandlinger med Brann. Vet ikke helt hva jeg synes, men kanskje det beste vi kan håpe på der vi er.


Det betyr vel at man er ett skritt nærmere å sende Zsolt hjem. Det er en av de største potensielle skandalene denne vinteren.

Markmus

Hoder bør rulle om Zsolt sendes hjem.

edit: Lurer på hvor mange ganger jeg har sagt "hoder bør rulle" eller lignende de siste to årene uten at det har skjedd.
Ka du ve?

Spelaren

Bangura vart rekna som ein av dei beste i adeccoen allerede i ung alder, og har ofte blitt nevnt blant rykter på overgangsmarkedet. Sjølv har min fascinasjon kjølnet litt den siste tida, og eg er redd me ikkje finner "vår" Thioune i han heller.
Gå av.

dex1974

November 22, 2010, 08:30:53 AM #16273 Last Edit: November 22, 2010, 08:38:05 AM by dex1974
Quote from: osoerli on November 17, 2010, 09:04:16 AM
Sæternes kan nok vera ein grei supersub 1 år til, kanskje tilogmed 2.


Så og si klar for Viking-comeback :

http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article186419.ece
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Bohemen

Om Brann velger å signere kontrakt med Kalvenes over Zsolt viser det at det er null ambisjon i ledelsen. Nekter å tro at det ikke er mulig å samle sammen 1.5 millioner for å kjøpe ham.

steinbygger

Quote from: Bohemen on November 22, 2010, 08:35:53 AM
Om Brann velger å signere kontrakt med Kalvenes over Zsolt viser det at det er null ambisjon i ledelsen. Nekter å tro at det ikke er mulig å samle sammen 1.5 millioner for å kjøpe ham.


Jeg har fått høre at det går i orden med Zsolt

Hatleking

Eg er positiv til Bangura. Til og med i går var han roleg og løyste ofte opp i spelet. Oftast traff han òg. Gje guten ro og gode spelarar rundt seg, så trur eg han skal blomstre.

Xminator

Quote from: steinbygger on November 22, 2010, 08:49:43 AM
Quote from: Bohemen on November 22, 2010, 08:35:53 AM
Om Brann velger å signere kontrakt med Kalvenes over Zsolt viser det at det er null ambisjon i ledelsen. Nekter å tro at det ikke er mulig å samle sammen 1.5 millioner for å kjøpe ham.


Jeg har fått høre at det går i orden med Zsolt


Så hva venter de på da?

Huff

Quote from: dex1974 on November 22, 2010, 08:30:53 AM
Quote from: osoerli on November 17, 2010, 09:04:16 AM
Sæternes kan nok vera ein grei supersub 1 år til, kanskje tilogmed 2.


Så og si klar for Viking-comeback :

http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article186419.ece


Med dette og Sundgots re-signering for LSK synes jeg vår spissjakt har vært ganske bra sålangt. Og nei, dette var ikke en spøk.

Så vil jeg legge til at jeg inderlig håper at Steinbyggers kilder er godt informerte. Hva gjelder Kalven så nevnte vel Skars i Bt at han ville styrke venstrebacken for litt siden så antar det er her Kalven skal inn, og at dette ikke vil påvirke Zsolts fremtid/ikke fremtid i klubben nevneverdig.

steinbygger

Quote from: Xminator on November 22, 2010, 09:49:28 AM
Quote from: steinbygger on November 22, 2010, 08:49:43 AM
Quote from: Bohemen on November 22, 2010, 08:35:53 AM
Om Brann velger å signere kontrakt med Kalvenes over Zsolt viser det at det er null ambisjon i ledelsen. Nekter å tro at det ikke er mulig å samle sammen 1.5 millioner for å kjøpe ham.


Jeg har fått høre at det går i orden med Zsolt


Så hva venter de på da?


NFF, er ikke så lenge siden de ble truet med poengtrekk. Hvis valget står mellom poengtrekk og Zsolt er valget enkelt

osoerli

Det var vel snakk om 1 poeng.  Eg går for Zsolt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Utmedsnolken

Quote from: Xminator on November 22, 2010, 09:49:28 AM
Quote from: steinbygger on November 22, 2010, 08:49:43 AM
Quote from: Bohemen on November 22, 2010, 08:35:53 AM
Om Brann velger å signere kontrakt med Kalvenes over Zsolt viser det at det er null ambisjon i ledelsen. Nekter å tro at det ikke er mulig å samle sammen 1.5 millioner for å kjøpe ham.


Jeg har fått høre at det går i orden med Zsolt


Så hva venter de på da?


Kan jo være de må få solgt nok sesongkort for å få likvide midler til å betale overgangen.
"og der snubler Sæternes igjen"

eivhelle

Quote from: Hatleking on November 22, 2010, 09:49:23 AM
Eg er positiv til Bangura. Til og med i går var han roleg og løyste ofte opp i spelet. Oftast traff han òg. Gje guten ro og gode spelarar rundt seg, så trur eg han skal blomstre.


Uten at jeg skal fremstå som en rasistisk drittsekk, mener jeg at man prinsippielt ikke skal hente
inn afrikanere uten at de ferdighetsmessig ligger på et langt høyere nivå enn spillere man kan hente
lokalt, nasjonalt eller fra norden. Det er alltid en utfordring å integrere spillere som kommer fra
fremmede kulturer og som ikke behersker språket. For å ta den investeringen må spilleren ha et
ferdighetsnivå som ligger langt over gjennomsnittet. Her mener jeg at Bangura ikke er god nok.

psv-hasund

Quote from: eivhelle on November 22, 2010, 12:27:57 PM
Quote from: Hatleking on November 22, 2010, 09:49:23 AM
Eg er positiv til Bangura. Til og med i går var han roleg og løyste ofte opp i spelet. Oftast traff han òg. Gje guten ro og gode spelarar rundt seg, så trur eg han skal blomstre.


Uten at jeg skal fremstå som en rasistisk drittsekk, mener jeg at man prinsippielt ikke skal hente
inn afrikanere uten at de ferdighetsmessig ligger på et langt høyere nivå enn spillere man kan hente
lokalt, nasjonalt eller fra norden. Det er alltid en utfordring å integrere spillere som kommer fra
fremmede kulturer og som ikke behersker språket. For å ta den investeringen må spilleren ha et
ferdighetsnivå som ligger langt over gjennomsnittet. Her mener jeg at Bangura ikke er god nok.

eivhelle

Quote from: psv-hasund on November 22, 2010, 12:44:18 PM
Quote from: eivhelle on November 22, 2010, 12:27:57 PM
Quote from: Hatleking on November 22, 2010, 09:49:23 AM
Eg er positiv til Bangura. Til og med i går var han roleg og løyste ofte opp i spelet. Oftast traff han òg. Gje guten ro og gode spelarar rundt seg, så trur eg han skal blomstre.


Uten at jeg skal fremstå som en rasistisk drittsekk, mener jeg at man prinsippielt ikke skal hente
inn afrikanere uten at de ferdighetsmessig ligger på et langt høyere nivå enn spillere man kan hente
lokalt, nasjonalt eller fra norden. Det er alltid en utfordring å integrere spillere som kommer fra
fremmede kulturer og som ikke behersker språket. For å ta den investeringen må spilleren ha et
ferdighetsnivå som ligger langt over gjennomsnittet. Her mener jeg at Bangura ikke er god nok.


Han er uansett ingen klassespiller og da mener jeg vi ikke er tjent med å hente ham til klubben.

Bangura er en av veldig mange halvgode afrikanere som har blitt hentet de siste årene fordi
norske spillere har vært priset alt for høyt og alle på død og liv skulle kjøpe billige spillere fra
afrika i håp om å kunne selge videre med fortjeneste.

Brann har allerde en halvgod afrikaner i stallen i form av Jaiteh og vi trenger egentlig ikke flere.
Jeg tror i grunnen at Jaiteh er minst like bra som Bangura.

steinbygger

Quote from: psv-hasund on November 22, 2010, 12:44:18 PM
Quote from: eivhelle on November 22, 2010, 12:27:57 PM
Quote from: Hatleking on November 22, 2010, 09:49:23 AM
Eg er positiv til Bangura. Til og med i går var han roleg og løyste ofte opp i spelet. Oftast traff han òg. Gje guten ro og gode spelarar rundt seg, så trur eg han skal blomstre.


Uten at jeg skal fremstå som en rasistisk drittsekk, mener jeg at man prinsippielt ikke skal hente
inn afrikanere uten at de ferdighetsmessig ligger på et langt høyere nivå enn spillere man kan hente
lokalt, nasjonalt eller fra norden. Det er alltid en utfordring å integrere spillere som kommer fra
fremmede kulturer og som ikke behersker språket. For å ta den investeringen må spilleren ha et
ferdighetsnivå som ligger langt over gjennomsnittet. Her mener jeg at Bangura ikke er god nok.


Nå husker jeg ikke helt hvor lenge TJ har vært i Brann, men det er først nå han har innsett at han "nesten" er blind og har fått seg briller/linser. Tror ikke vi lenger skal lure på hvorfor fyren har slått de mest håpløse passningene.  Jeg har ikke vært noen stor tilhenger at TJ, men når jeg hørte hvor dårlig fyren har sett ble jeg nesten litt spent på hva han kan prestere når han faktisk kan se medspillerene sine.

psv-hasund



Jeg mener det er feil å se hvor en spiller kommer fra som det viktigste kriteriet om vi skal hente han eller ikke. Hvis det er en afrikaner som vi har fulgt lenge, og vi kjenner godt er det langt bedre å ansette han enn om det er en norsk spiller i lavere divisjoner som vi har fått anbefalt fra en agent. Hvis det er en spiller vi ikke kjenner så må vi selvsagt avveie risikoen for at han slår til i forhold til en spiller vi kjenner.

Det viktigste bør alltid være hvor god spilleren er. Hvis evnene er noenlunde lik, kan vi heller vurdere alder, kultur etc.


dudo

Quote from: steinbygger on November 22, 2010, 14:00:46 PM
Quote from: psv-hasund on November 22, 2010, 12:44:18 PM
Quote from: eivhelle on November 22, 2010, 12:27:57 PM
Quote from: Hatleking on November 22, 2010, 09:49:23 AM
Eg er positiv til Bangura. Til og med i går var han roleg og løyste ofte opp i spelet. Oftast traff han òg. Gje guten ro og gode spelarar rundt seg, så trur eg han skal blomstre.


Uten at jeg skal fremstå som en rasistisk drittsekk, mener jeg at man prinsippielt ikke skal hente
inn afrikanere uten at de ferdighetsmessig ligger på et langt høyere nivå enn spillere man kan hente
lokalt, nasjonalt eller fra norden. Det er alltid en utfordring å integrere spillere som kommer fra
fremmede kulturer og som ikke behersker språket. For å ta den investeringen må spilleren ha et
ferdighetsnivå som ligger langt over gjennomsnittet. Her mener jeg at Bangura ikke er god nok.


Nå husker jeg ikke helt hvor lenge TJ har vært i Brann, men det er først nå han har innsett at han "nesten" er blind og har fått seg briller/linser. Tror ikke vi lenger skal lure på hvorfor fyren har slått de mest håpløse passningene.  Jeg har ikke vært noen stor tilhenger at TJ, men når jeg hørte hvor dårlig fyren har sett ble jeg nesten litt spent på hva han kan prestere når han faktisk kan se medspillerene sine.


Var ikke dette i fjor sommer da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

nummer9

Utrolig at Brann ikke har årlig (eller i alle fall på nye spillere) gratis synstest for spillerne sine. En ganske billig investering for å potensiellt heve prestasjonene til spillerne.

Var det ikke Moldskred som også fikk en ny vår etter noe lignende?

Alle må gå!

osoerli

Ein grundig synssjekk høyrer med på den obligatoriske legesjekken før kontraktsskriving.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

steinbygger

Grunnen til at jeg tok dette opp gikk på integrasjon og slik jeg har forstått det var det ikke Brann som var problemet, men "vennene" til TJ og kulturen han kommer fra hvor det å bruke briller/linser tydeligvis ikke var noe man burde gjøre.

eivhelle

Quote from: psv-hasund on November 22, 2010, 14:06:38 PM


Jeg mener det er feil å se hvor en spiller kommer fra som det viktigste kriteriet om vi skal hente han eller ikke. Hvis det er en afrikaner som vi har fulgt lenge, og vi kjenner godt er det langt bedre å ansette han enn om det er en norsk spiller i lavere divisjoner som vi har fått anbefalt fra en agent. Hvis det er en spiller vi ikke kjenner så må vi selvsagt avveie risikoen for at han slår til i forhold til en spiller vi kjenner.

Det viktigste bør alltid være hvor god spilleren er. Hvis evnene er noenlunde lik, kan vi heller vurdere alder, kultur etc.



Gulløl

November 22, 2010, 14:56:53 PM #16292 Last Edit: November 22, 2010, 14:59:16 PM by Gulløl
Det var i vår Tijan fikk linser. Slo ikke så ekstremt ut med  økt spilletid i år så kanskje han er hørselshemmet også  ;)
www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/brannprofil-slet-med-svakt-syn-3193616.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Quote from: eivhelle on November 22, 2010, 14:51:07 PM
Quote from: psv-hasund on November 22, 2010, 14:06:38 PM


Jeg mener det er feil å se hvor en spiller kommer fra som det viktigste kriteriet om vi skal hente han eller ikke. Hvis det er en afrikaner som vi har fulgt lenge, og vi kjenner godt er det langt bedre å ansette han enn om det er en norsk spiller i lavere divisjoner som vi har fått anbefalt fra en agent. Hvis det er en spiller vi ikke kjenner så må vi selvsagt avveie risikoen for at han slår til i forhold til en spiller vi kjenner.

Det viktigste bør alltid være hvor god spilleren er. Hvis evnene er noenlunde lik, kan vi heller vurdere alder, kultur etc.


Bangura er ikke middelmådig

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on November 22, 2010, 11:31:48 AM
Quote from: Xminator on November 22, 2010, 09:49:28 AM
Quote from: steinbygger on November 22, 2010, 08:49:43 AM
Quote from: Bohemen on November 22, 2010, 08:35:53 AM
Om Brann velger å signere kontrakt med Kalvenes over Zsolt viser det at det er null ambisjon i ledelsen. Nekter å tro at det ikke er mulig å samle sammen 1.5 millioner for å kjøpe ham.


Jeg har fått høre at det går i orden med Zsolt


Så hva venter de på da?


Kan jo være de må få solgt nok sesongkort for å få likvide midler til å betale overgangen.


Med mindre det er Hardball som betaler da. De er i alle fall klare til å bidra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Kanskje vi heller skulle gått for Angan istedenfor Bangura, ble ihvertfall vurdert langt bedre etter denne kampen. Stillestående midtbanespillere er vel det vi trenger minst.

Spillerbørs HBK - Fredrikstad:

Umaru Bangura: 3
Viser små glimt av klasse, men klarer aldri å bli den kreative kraften som HBK hadde trengt i denne kampen. Blir for stillestående.

Davy Claude Angan: 6
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hatleking

Quote from: nummer9 on November 22, 2010, 14:18:13 PM

Alle må gå!


Trond Nymark må gå!

Eg er einig i at det er viktig at me prioriterer norske spelarar foran utanlandske viss det er snakk om samme kvalitet. Men her må me sjå på omstendigheitane. Brann er fullstendig ribba for midler, og eit sopass stort talent som Bangura - som i tillegg er den spelaren me manglar på midten - kan passe godt i Brann-laget. I tillegg er han godt integrert og kjent med spelestilen her.

dudo

Ujah vil bort fra LSK pga lav lønn. Nok et prospekt som kunne vært enormt interessant.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Gulløl on November 22, 2010, 16:34:19 PM
Kanskje vi heller skulle gått for Angan istedenfor Bangura, ble ihvertfall vurdert langt bedre etter denne kampen. Stillestående midtbanespillere er vel det vi trenger minst.

Spillerbørs HBK - Fredrikstad:

Umaru Bangura: 3
Viser små glimt av klasse, men klarer aldri å bli den kreative kraften som HBK hadde trengt i denne kampen. Blir for stillestående.

Davy Claude Angan: 6
Angan har absolutt alle forutsetninger til å bli en nøkkelspiller for oss neste sesong(hvis vi skulle hentet ham) forutenom at han er TLs dårligste avslutter, sammen med Niang. Likevel tror jeg han hadde vært et klart steg opp fra Bakke.
Men han  er under kontrakt med Hønefoss og Brann har ikke råd til å kjøpe spillere. Bangura er en hurtig, sterk og meget ballsikker spiller som alltid klarer å finne gode pasningsalternativer og er en bra ballvinner. Han er også bosman og hvis noen tror at vi skal finne en bedre midtbanespiller enn Bangura på bosmanmarkedet så har de et ganske naivt forhold til vår kompetanse på spillerkartleggingen. Jeg tviler på at vi hadde fått noe bedre selv om vi hadde hatt 4-5 millioner å handle for.

Jrgn

Quote from: dudo on November 22, 2010, 16:37:11 PM
Ujah vil bort fra LSK pga lav lønn. Nok et prospekt som kunne vært enormt interessant.


Tenker du på at vi er flink til å gi høy lønn?

Go Up