• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Loddefjord-Brann

Started by anders_flanderz, May 04, 2008, 23:10:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

Hva med Amankwah, er ikke dette en kamp for ham å prøve seg i?

dudo

Er jo også greit å samspille Olafur og Azar litt, men han må gjerne få en omgang for mitt vedkommende.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: Ricky on May 11, 2008, 17:13:12 PM
Hva med Amankwah, er ikke dette en kamp for ham å prøve seg i?


Så lenge Yaw er så langt fra førstelaget som han er, så er det helt greit å få samspillt ørn1 og Azar.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

SuburBrann

Det viktigste i denne kampen er at El-Fakiri og Guntveit får spilt på seg litt selvtillit, ellers bør vi vel spare så mange som mulig. Håper Mjelden ikke presser inn Huseklepp enda, tror han bør vente til etter VIF kampen for å unngå for hard belastning eller komplisere skaden.

crm

Husekleppens skade er vel ikke farlig nå, slik jeg har forstått det. Bare vond...
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

EvenSteven

Noen som vet om kampen går på TV2 sumo OG TV2 Sport ? eller bare sumo?
i følge programguiden er det rosenborg-kampen som skal vises på SPORT, men her http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1826903.ece står det at Brann-kampen går på begge...?

Exim

May 12, 2008, 15:44:55 PM #56 Last Edit: May 12, 2008, 15:49:17 PM by Exim
Quote from: Nixon on May 05, 2008, 10:59:13 AM
Hvis Huseklepp skal utpå den humpete banen der med overivrige lokale helter bør han stille med skriftlig melding fra Jøsendal om at han er 100%. Hvis ikke ser jeg ingen grunn til å risikere noe som helst.

Ellers deler jeg ikke Klaus sin bekymring. Kanskje, som dudo, sier at Winters kommer til å starte. Men da er det også et lag der 7-8 av spillerne enten er på førstelaget eller er tett på. Og det bør holde plenty!


Vil bare påpeke et banen er BETYDLIG mye bedre enn forrige gang Brann besøkte den :P

Edit: Etter og ha lest resten av postene, ser eg folk allerede hadde påpekt dette :)

Heia Loddefjord :P

tr0Ndemann

Quote from: EvenSteven on May 12, 2008, 14:55:25 PM
Noen som vet om kampen går på TV2 sumo OG TV2 Sport ? eller bare sumo?
i følge programguiden er det rosenborg-kampen som skal vises på SPORT, men her http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1826903.ece står det at Brann-kampen går på begge...?


Kampen går TV2 Sport, men du kan også se den over nettet via. Sumo.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

mufus

noen som har fått se noe til nå på tv2 sumo? hos meg er det bare svart skjerm og så står stillingen og hvor lenge det er spillt oppe i venstre hjørne..

apop

TV2 fornekter seg ikke.

Får bare svart skjerm når jeg forsøker å få sett kampen på sumo. Eller, dvs jeg kan får frem stillingen og klokka oppe i hjørnet.


duttleif

samma her..

tv2 slår til igjen..

tr0Ndemann

Nå og da popper det opp et eller annet fjes fra en helt annen plass enn Alvøen Gress.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

apop

Her tenker jeg at jeg skal kose meg med brann-kamp mens jeg sitter på kontoret og ser på at backup legges tilbake på mailserver, men neida *mumle* *mumle*

EDITY : Jøss bilde er der, men litt lyd hadde vært kjekt

skmilla82


domrot

Nei, dette skal jeg ihvertfall ikke betale for..

EvenSteven








Quote from: tr0Ndemann on May 12, 2008, 16:49:38 PM
Quote from: EvenSteven on May 12, 2008, 14:55:25 PM
Noen som vet om kampen går på TV2 sumo OG TV2 Sport ? eller bare sumo?
i følge programguiden er det rosenborg-kampen som skal vises på SPORT, men her http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1826903.ece står det at Brann-kampen går på begge...?


Kampen går TV2 Sport, men du kan også se den over nettet via. Sumo.


Nei, desverre gjør den ikke det ... har nå bladd gjennom alle 5 kanalene .. Kun Rosenborg som vises...

mufus


tr0Ndemann

Nå fungerer det, vi kan se kampen fra et håndholdt kamera uten lyd og kommentatorer. Proffe greier dette her! Forøvrig er det influensaen som holder meg tilbake.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

domrot

99 kroner for dette pisset når jeg allerede betaler 159 i måneden for TV2 Sport er en skandale.
Hadde jeg derimot betalt 159 i måneden for TV2 Sport på NETT hadde vel dette vært gratis?

vebo

Det er helt sykt at det ikke er differanse på prisen.
Tiocfaidh ár lá

dudo

Det stemmer. Da kan man også se repriser av alt når man vil.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Megafon? Hva faen?

Ellers verdt å merke seg at Haugsdal har puttet to for Os mot Sandviken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: tonynord on May 10, 2008, 18:14:15 PM
Vi har ikke slippet inn i 1 runde av NM siden 1997 og jeg tror heller ikke Loddefjord har ferdigheter nok til å score på oss...

Jinxegutten.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up