• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NM

Started by krøvel vellevold, May 01, 2008, 08:44:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

smaalanda

July 02, 2008, 18:39:18 PM #50 Last Edit: July 02, 2008, 18:42:47 PM by smaalanda
Når trekkes neste runde?

Må i tillegg si at Sogndal borte hadde også vært å foretrekke.
KMO!!!

SKBMiller

Trekningen skjer etter planen på fredag

Danny

Og den kan sees direkte på TV2 Nyhetskanalen.

smaalanda

Takker så mye SKBMiller! Vet du når Danny?
KMO!!!

telge

Ja, hadde vært greit med Sogndal, sånn at pakket hadde forstått hvem som var best her i vest:)

krøvel vellevold

Vi kan trygt si at sjansen for hjemmekamp i 4. runde er minimal. Det blir etter all sannsynlighet bortekamp både mot TIL, Glimt, LøvHam, Haugesund, Lyn, Molde, Start, Odd, Sogndal, Stabæk, og AaFK (hvis de slår Hødd). Sjansen for bortekamp er også stor hvis vi trekker Godset, VIF eller Fredrikstad. De eneste som kan gi oss hjemmekamp er Viking og Hødd (hvis de slår AaFK).
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

nummer9

Da er det bare å følge med her, trekningen begynner kl 13:
http://fotball.bt.no/nm/article112016.ece

Henki

Quote from: krøvel vellevold on July 04, 2008, 07:57:31 AM
Vi kan trygt si at sjansen for hjemmekamp i 4. runde er minimal. Det blir etter all sannsynlighet bortekamp både mot TIL, Glimt, LøvHam, Haugesund, Lyn, Molde, Start, Odd, Sogndal, Stabæk, og AaFK (hvis de slår Hødd). Sjansen for bortekamp er også stor hvis vi trekker Godset, VIF eller Fredrikstad. De eneste som kan gi oss hjemmekamp er Viking og Hødd (hvis de slår AaFK).


Bortekamp mot Haugesund eller Sogndal bør jo være overkommelig. Og det er i tillegg en kjapp tur.
Ballen skal fremover!

Danny

Quote from: smaalanda on July 03, 2008, 01:36:07 AM
Takker så mye SKBMiller! Vet du når Danny?

Kl. 13.00 direkta fra Ullevål på, tidligere nevnt, TV2 Nyhetskanalen. Altså om 10 min er trkkningen. Bare å krysse det som er å krysse.

revert

TV2 Nyhetskanalen viser bare vanlige nyheter nå :-\

Nightfox


Gubrask

July 04, 2008, 12:05:45 PM #62 Last Edit: July 04, 2008, 12:07:46 PM by Gubrask
Var det trekningen, eller bare hva du tror?

Gud

Molde borte ja. Vinner vi den så får vi mest sannsynlig hjemmekamp i kvartfinalen.

Danny

July 04, 2008, 12:10:13 PM #64 Last Edit: July 04, 2008, 12:13:02 PM by Danny
Quote from: revert on July 04, 2008, 12:03:02 PM
TV2 Nyhetskanalen viser bare vanlige nyheter nå :-\

Da har TV2 feilinformert.

Gubrask

Her er oppsettet for 4. runde i cupen:

Løv-Ham - Fredrikstad

Molde - Brann

Strømsgodset - Viking

Lyn - Hødd/Aalesund

Bodø/Glimt - Haugesund

Odd Grenland - Start

Sogndal - Stabæk

Vålerenga - Tromsø

Nixon

Da har vi litt å revansjere...
Rød makt på Hansa

Christian

Greit nok dette. Langt fra den tyngste kampen vi kunne fått, men heller ikkje det enkleset. Sjansen for hjemmekamp i kvarten er vel ok ved avansement, men lag som Tromsø, Stabæk og Viking har vel vel så lange reiser som oss. Kan fort bli bortekamp igjen, kan det ikkje?

dudo

Kvarten trekkes vel "fullstendig", med første lag opp av hatten som hjemmelag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on July 04, 2008, 12:24:09 PM
Kvarten trekkes vel "fullstendig", med første lag opp av hatten som hjemmelag.


Tror det først er i semien.
Rød makt på Hansa

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Falkman

grei trekning, det. har mange gode minner fra cup-kamper mot Molde. kvartfinalen i 98,  semifinalen i 99, (og delvis finalen i 82)..men forrige gang vi møtte dem i cupen (like etter den berømmelige omkampen sommeren 2000) tapte vi 0-3. 4.runde og bortekamp har vært  en dårlig kombinasjon for oss. i 96, 97, 00, 03, 06, og 07 har det gått galt.. men i 04 slo vi Glimt borte i 4.runde. og de fleste husker vel hvordan det  endte det året!

tr0Ndemann

Nå skal vi ha revansje! Det hadde vært utrolig deilig med en seier, og utrolig pinlig med tap..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Xminator

Er vel nesten å foretrekke bortekamp i denne runden. Ikke den verste bortemotstanderen og større mulighet for hjemmekamp i senere og vanskeligere kamper.

Klaus_Brann

Quote from: tr0Ndemann on July 04, 2008, 13:16:33 PM
Nå skal vi ha revansje! Det hadde vært utrolig deilig med en seier, og utrolig pinlig med tap..


Forstår ikke helt hvorfor det hadde vært pinlig med tap?
Molde er et godt lag, selv om tabellposisjonen kanskje ikke vitner om det. Jeg ber om å få slippe å minne deg på hvordan de spilte mot oss sist.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on July 05, 2008, 00:08:57 AM
Quote from: tr0Ndemann on July 04, 2008, 13:16:33 PM
Nå skal vi ha revansje! Det hadde vært utrolig deilig med en seier, og utrolig pinlig med tap..


Forstår ikke helt hvorfor det hadde vært pinlig med tap?
Molde er et godt lag, selv om tabellposisjonen kanskje ikke vitner om det. Jeg ber om å få slippe å minne deg på hvordan de spilte mot oss sist.


Det offensive spillet til Molde overpresterte så til de grader på Stadion i forhold til hva de har prestert tidligere i år. Overrasker meg om de presterer like bra neste gang vi møter de...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on July 05, 2008, 11:54:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 05, 2008, 00:08:57 AM
Quote from: tr0Ndemann on July 04, 2008, 13:16:33 PM
Nå skal vi ha revansje! Det hadde vært utrolig deilig med en seier, og utrolig pinlig med tap..


Forstår ikke helt hvorfor det hadde vært pinlig med tap?
Molde er et godt lag, selv om tabellposisjonen kanskje ikke vitner om det. Jeg ber om å få slippe å minne deg på hvordan de spilte mot oss sist.


Det offensive spillet til Molde overpresterte så til de grader på Stadion i forhold til hva de har prestert tidligere i år. Overrasker meg om de presterer like bra neste gang vi møter de...


Synes du virkelig det?
Ikke at jeg har sett flust med Molde- kamper i år, men av det jeg har fått med meg har de spilt veldig bra offensiv fotball, bortsett fra den lille avgjørende detaljen, nemlig å putte ballen i mål.
Det sliter de med. Det så man jo sist nå mot Ham-Kam hvor de stanget rimelig mye.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on July 07, 2008, 23:57:46 PM
Quote from: tonynord on July 05, 2008, 11:54:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 05, 2008, 00:08:57 AM
Quote from: tr0Ndemann on July 04, 2008, 13:16:33 PM
Nå skal vi ha revansje! Det hadde vært utrolig deilig med en seier, og utrolig pinlig med tap..


Forstår ikke helt hvorfor det hadde vært pinlig med tap?
Molde er et godt lag, selv om tabellposisjonen kanskje ikke vitner om det. Jeg ber om å få slippe å minne deg på hvordan de spilte mot oss sist.


Det offensive spillet til Molde overpresterte så til de grader på Stadion i forhold til hva de har prestert tidligere i år. Overrasker meg om de presterer like bra neste gang vi møter de...


Synes du virkelig det?
Ikke at jeg har sett flust med Molde- kamper i år, men av det jeg har fått med meg har de spilt veldig bra offensiv fotball, bortsett fra den lille avgjørende detaljen, nemlig å putte ballen i mål.
Det sliter de med. Det så man jo sist nå mot Ham-Kam hvor de stanget rimelig mye.


Jeg har sett en del Molde-kamper i år, og vil påstå at de overpresterte offensivt mot oss på Stadion. Du har rett i at de har spillt bra offensivt, men slitt å sette ballen i mål. Men i kampen mot oss gikk alt på skinner offensivt for de. De har ikke bare slitt med å sette ballen i mål (selv om det er det de har slitt mest med), de har også slitt med å komme til sjanser. Noe de klarte mot oss. Dog med god hjelp av forsvaret vårt.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on July 10, 2008, 19:55:09 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 07, 2008, 23:57:46 PM
Quote from: tonynord on July 05, 2008, 11:54:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 05, 2008, 00:08:57 AM
Quote from: tr0Ndemann on July 04, 2008, 13:16:33 PM
Nå skal vi ha revansje! Det hadde vært utrolig deilig med en seier, og utrolig pinlig med tap..


Forstår ikke helt hvorfor det hadde vært pinlig med tap?
Molde er et godt lag, selv om tabellposisjonen kanskje ikke vitner om det. Jeg ber om å få slippe å minne deg på hvordan de spilte mot oss sist.


Det offensive spillet til Molde overpresterte så til de grader på Stadion i forhold til hva de har prestert tidligere i år. Overrasker meg om de presterer like bra neste gang vi møter de...


Synes du virkelig det?
Ikke at jeg har sett flust med Molde- kamper i år, men av det jeg har fått med meg har de spilt veldig bra offensiv fotball, bortsett fra den lille avgjørende detaljen, nemlig å putte ballen i mål.
Det sliter de med. Det så man jo sist nå mot Ham-Kam hvor de stanget rimelig mye.


Jeg har sett en del Molde-kamper i år, og vil påstå at de overpresterte offensivt mot oss på Stadion. Du har rett i at de har spillt bra offensivt, men slitt å sette ballen i mål. Men i kampen mot oss gikk alt på skinner offensivt for de. De har ikke bare slitt med å sette ballen i mål (selv om det er det de har slitt mest med), de har også slitt med å komme til sjanser. Noe de klarte mot oss. Dog med god hjelp av forsvaret vårt.


Spiller de da bra offensivt?
Hvis de både har slitt med å skape sjanser, og slitt med å sette ballen i mål???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on July 10, 2008, 20:25:50 PM
Quote from: tonynord on July 10, 2008, 19:55:09 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 07, 2008, 23:57:46 PM
Quote from: tonynord on July 05, 2008, 11:54:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 05, 2008, 00:08:57 AM
Quote from: tr0Ndemann on July 04, 2008, 13:16:33 PM
Nå skal vi ha revansje! Det hadde vært utrolig deilig med en seier, og utrolig pinlig med tap..


Forstår ikke helt hvorfor det hadde vært pinlig med tap?
Molde er et godt lag, selv om tabellposisjonen kanskje ikke vitner om det. Jeg ber om å få slippe å minne deg på hvordan de spilte mot oss sist. Det var den store forskjellen...


Det offensive spillet til Molde overpresterte så til de grader på Stadion i forhold til hva de har prestert tidligere i år. Overrasker meg om de presterer like bra neste gang vi møter de...


Synes du virkelig det?
Ikke at jeg har sett flust med Molde- kamper i år, men av det jeg har fått med meg har de spilt veldig bra offensiv fotball, bortsett fra den lille avgjørende detaljen, nemlig å putte ballen i mål.
Det sliter de med. Det så man jo sist nå mot Ham-Kam hvor de stanget rimelig mye.


Jeg har sett en del Molde-kamper i år, og vil påstå at de overpresterte offensivt mot oss på Stadion. Du har rett i at de har spillt bra offensivt, men slitt å sette ballen i mål. Men i kampen mot oss gikk alt på skinner offensivt for de. De har ikke bare slitt med å sette ballen i mål (selv om det er det de har slitt mest med), de har også slitt med å komme til sjanser. Noe de klarte mot oss. Dog med god hjelp av forsvaret vårt.


Spiller de da bra offensivt?
Hvis de både har slitt med å skape sjanser, og slitt med å sette ballen i mål???


Strukturen, oppbyggingen og kombinasjonene ++ kan være bra uten at en kommer til sjansene. Den siste pasningen mangler ofte. Det gjorde den ikke mot oss.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Bassew

Cupkampen mot Molde begynner å nærme seg og jeg undersøker med fly for å komme meg opp, men tenkte at det ville være svært ubehagelig å reise opp på egenhånd. Er det noen som kunne tenke seg å være med på en liten flytur?

Sjekket i kveld og om noen har fri kampdagen og enten jobber send på torsdag eller har fri så ligger billettene på kr. 1196,- t/r + overnatting. Opp onsdag morning kl. 0805, hem kl. 0925 torsdag.

Gi ly fra dere
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on July 11, 2008, 19:48:29 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 10, 2008, 20:25:50 PM
Quote from: tonynord on July 10, 2008, 19:55:09 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 07, 2008, 23:57:46 PM
Quote from: tonynord on July 05, 2008, 11:54:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 05, 2008, 00:08:57 AM
Quote from: tr0Ndemann on July 04, 2008, 13:16:33 PM
Nå skal vi ha revansje! Det hadde vært utrolig deilig med en seier, og utrolig pinlig med tap..


Forstår ikke helt hvorfor det hadde vært pinlig med tap?
Molde er et godt lag, selv om tabellposisjonen kanskje ikke vitner om det. Jeg ber om å få slippe å minne deg på hvordan de spilte mot oss sist. Det var den store forskjellen...


Det offensive spillet til Molde overpresterte så til de grader på Stadion i forhold til hva de har prestert tidligere i år. Overrasker meg om de presterer like bra neste gang vi møter de...


Synes du virkelig det?
Ikke at jeg har sett flust med Molde- kamper i år, men av det jeg har fått med meg har de spilt veldig bra offensiv fotball, bortsett fra den lille avgjørende detaljen, nemlig å putte ballen i mål.
Det sliter de med. Det så man jo sist nå mot Ham-Kam hvor de stanget rimelig mye.


Jeg har sett en del Molde-kamper i år, og vil påstå at de overpresterte offensivt mot oss på Stadion. Du har rett i at de har spillt bra offensivt, men slitt å sette ballen i mål. Men i kampen mot oss gikk alt på skinner offensivt for de. De har ikke bare slitt med å sette ballen i mål (selv om det er det de har slitt mest med), de har også slitt med å komme til sjanser. Noe de klarte mot oss. Dog med god hjelp av forsvaret vårt.


Spiller de da bra offensivt?
Hvis de både har slitt med å skape sjanser, og slitt med å sette ballen i mål???


Strukturen, oppbyggingen og kombinasjonene ++ kan være bra uten at en kommer til sjansene. Den siste pasningen mangler ofte. Det gjorde den ikke mot oss.


Jo da, skjønner hvor du vil. Men synes det blir litt tynt å kalle det bra offensivt spill når de verken skaper sjanser eller scorer mål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

pælida

Jeg reiser opp med buss. Noen som har noen planer om hvor vi kan møtes før kampen?


The Boss

FAEN, glemte å kjøpe billett til denne kampen. Noen som har tips til å skaffe seg billett på borteseksjonen?

The Boss

July 18, 2008, 15:05:14 PM #85 Last Edit: July 18, 2008, 15:07:29 PM by The Boss

Stian

Dersom man skal til Molde og ikke har skaffet seg billett enda, ta kontakt med Brann snarest!

The Boss

Quote from: Stian on July 18, 2008, 15:09:44 PM
Dersom man skal til Molde og ikke har skaffet seg billett enda, ta kontakt med Brann snarest!


En mail til tøsse går vel greit? eller generelt mail til brann?

Stian

Mail til Anders Tøsse høres ut som en god idé.

The Boss

mail sendt til tøsse og post alfakrøll brann dot no
satser på de hjelper oss. viss ikke er det ikke akkuratt noe problem å kjøpe via molde....

Stian

Jo, det kan det være. Som det har stått på brann.no og på billettsiden på bataljonen.no selges det billetter til Brannsupportere gjennom brann.no og billettene må forhåndsbestilles.

The Boss

ja, men om det er 5000 ledige i molde så kjøper eg gjennom de istedenfor å ikke reise å se kampen. og hva er såfall problemet?

SKBMiller

Har ikke disse truslene om at billetter ikke selges kampdag kommet før vær bortekamp i år da? Og det har jo blitt solgt ved inngangen fordet.

Stian

Jeg bare videreformidler den informasjonen vi har fått av Brann.

Xminator

Bortebillettene ligger jo ute på billettluka.no til Moldekampen. Ikke det at jeg fikk til å bestille unummererte billetter av noe slag gjennom drittsystemet deres. Nummererte billetter var det null problemer med å få bestilt.

The Boss

Quote from: Xminator on July 19, 2008, 10:01:47 AM
Bortebillettene ligger jo ute på billettluka.no til Moldekampen. Ikke det at jeg fikk til å bestille unummererte billetter av noe slag gjennom drittsystemet deres. Nummererte billetter var det null problemer med å få bestilt.


Hvor? Hvilket felt?

Xminator

Stort sett de fleste. Bruker jeg "dra-ned" velgeren, så popper det opp ett lite vindu som sier "Unummerert" og det er ingenting å klikke på. Velger jeg ett av feltene skjer det samme.

Zolkan

Hvorfor skal ting være så jekla komplisert. Bør være en smal sak å få tak i billett.

lok1

Til alle som skal oppover!

Kampen blir neppe utsolgt, og bilett burde gå an å få kjøpt i billettboden på inngang 3/4 før kampstart. Vær obs på at det antageligvis blir kø. Biletten har jeg selv kjøpt på Stadionkiosken for 150,-

Hva samlingssted angår så har ikke Molde allverden å by på, det skal sies. 1911 er eneste ordtlige fotballpuben i byen, men der er jo allerede Molde-supporterene. Alternativer er Dockside eller Tangenten, men det er ikke typiske steder som er anlagt for fotballsupportere. Jeg vet at flere andre supporterklubber har samlet seg på 1911 sammen med Molde-supporterene, bl.a. Viking og Stabæk. Et siste alternativ kan være Løkta hvis det er åpent på onsdager, bare et steinkast atmed stadion.

Sjåast på kamp! :-)

Ricky

Basert på det som vises på TV2 Sport nå, så skal vi få kjørt oss rimelig godt

Go Up