• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fotikken

Started by Fleskepølsen, April 28, 2008, 12:32:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

faani

Jeg tror det kan være på sin plass med en oppklaring her, hvertfall hva gjelder Aalesund-supportere.
Styret i Stormen Bergen -AaFk-supporterne i Bergen, har gjort en avtale med eierne av Downstairs, om å se alle AaFK sine kamper der. Så når AaFK spiller sine kamper kommer det en god del AaFK-supportere dit. Noen i supportereffekter, noen ikke. En fordel med stedet er at vi kan gå rett inn i lokalet fra Håkonsgaten, uten å måtte gå gjennom lokalet oppe. Vi ser kampen i lag, og flere/mange legger nok igjen en del penger.
Vi i Stormen Bergen er fornøyd, og så langt tror jeg og Fotballpuben/Downstairs er det.

20. juli blir den store kampen for oss: Brann-Aalesund i Bergen. Da kommer vi helt sikkert til å finne oss en annen plass. Vi jobber med den saken.

Ellers må jeg for egen del nevne at jeg ellers nok er en ganske hyppig gjest på Fotballen. For å se engelsk fotball -og da spesielt Liverpool, men og andre kamper. Eller bare for å en prat med noen, eller en pils ute i solen.

Jeg liker meg godt på FOTBALLpuben, selv om jeg ikke er fra Bergen, og selv om laget mitt ikke er Brann!





1908

Ser/heier dere på Liverpool pga (G)rise?? Blir jo kjipt no når han må bytte klubb:P

faani

Quote from: 1908 on May 17, 2008, 17:53:32 PM
Ser/heier dere på Liverpool pga (G)rise?? Blir jo kjipt no når han må bytte klubb:P

Klaus_Brann

Jeg sitter og leser dagens BA, hvor det er spennende lesning om byens vannhull:-)
Fotikken solgte 22 000 liter øl i fjor. Det vil altså si 44 000 halvlitere fler i GULLSESONGEN enn året før. Det er rimelig sinnsykt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Solgte de null halvlitere året før, da?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

crm

Nei, men de kjøpte 22 000 halvlitere. Sannsynligvis av Soho.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

kabelmann

Utelivsbransjen er vel relativt kjent for kreative tellemetoder når det kommer til halvlitersalg, så det er vel ikke helt utenkelig at de på papiret solgte ca. null halvlitere i 2006 :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up