• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Svante tilbake

Started by Superjack, August 15, 2003, 21:20:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Brannsupporter.


KennethS

tå på Brann


Erik

Jeg tviler på at han kommer igjen, han ville jo vere i svarige pga fam hans!!

Skumling

ja, han blir vel i Sverige, men fy flate for en midtbane vi hadde fått..!

Pulekenn

Svante???

Ser ingen som helst grunn til hente han tilbake. Ingen!
Det hadde sikkert gått altfor fort for ham også.  :)

Selvom han 'ofret alt for Brann' e det like greit med Jokke på benken. Helge Haugen e jo førstevalget uansett.
Den som har begge beina i bakken, står stille

Gina

Svante er en gammel helt og av den grunn liker jeg forsåvidt tanken på å få han tilbake. Men midtbanen er vel ikke den delen vi trenger forsterkninger for øyeblikket. Tror vi heller skal konsentrere oss om spissjakten.
ina

Pulekenn

Eg vil isje se heltene mine, ha blitt gammel og grå.

Det e vel bare Lars Bakkerud som frister. :)
Den som har begge beina i bakken, står stille

BrannMann

De som mener Svante ikke forsterker Brann laget vet ikke hva de snakker om.... han var sjef den perioden han var her... hvem savner ikke svante taklingene... Og jeg skulle gjerne sett TAF tilbake også... begge ville vært kjempeforsterkninger... Bare synd at Brann ikke har råd..
jokomelk og brød og seriegull!!!

Xminator

Svanter hadde forsterket laget. Med Storvik skadefri ville det gjort oss mye mindre sårbare mot skader.

Storvik/Svante eller Olofin/Svante Olofin/Haugen er de tre sentrale midtbanene jeg ser for meg da. Tror jeg rangerer Olofin/Svante som den klart beste av de (i norsk elitefotball skjer ting i luften).

Kvisvik er jo bankers på venstrekant (og skade/karantene der er katastrofe...), og på høyrekant er jeg veldig usikker på hvem som egentlig kan gjøre en god jobb... Alex i form er vel den med størst potensial. VI har sett Knarvik mistrives der. Martin gjør jo (nesten) alltid bra jobb defensivt, og som mot Viking kan han gjøre det veldig bra. Storvik? Haugen? Tror likevel en Guntveit i form er nesten like bankers på høyrekant som Kvisvik er det motsatt.


C@Bøe_79

Jeg tror Svante ville ødelagt mer enn han ville gjort nytte,og dessuten er Svante alt for lik Seyi :roll: ...
Hvem skal løpe i stykker motstanderen sin midtbane når vi spiller med Olifinjana og Svante sentralt?????????

Vi har Seyi,Cato og Haugen,mer enn god nok sentralt alle tre..
En nye midtbanespiller til Brann måtte vært en blanding av Tommy,Helge og Seyi..... Teknikk,fart,aggresiv og duellsterk(både på bakken og i luften)...

Chistian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Xminator

Glem Tommy på midtbanen. Så lenge han er mer opptatt av å syte i avisen enn å spille fotball, så bekrefter han inntrykket jeg har av ham:

God i medgang, dårlig i motgang. Svante er veldig forskjellig i spillestil fra Olofin. Olofin tømmer midtbanen, mens Svante stabiliserer den. Svante viste sist gang han var her at han er ballvinner med offensive evner. Og mens han nok ikke har den samme løpskapasiteten som Helge Haugen, så er han mye bedre duellstyrke. En spiller som passer perfekt i norsk fotball. Svante har fremdeles de beste 3 årene av karrieren foran seg.

Karsten

Dårlig i motgang? hvis du tenker på laget i motgang, så tar du feil. Han var den som tok tak på midtbanen i fjor, hadde en kjempe sesong  til tross for Branns dårlige resultater..

Xminator

Jeg synest Knarvik var dårlig i fjor. Han var mer opptatt av hvordan han kunne sikre seg om det ble nedrykk enn noe annet. Så nei, han gjorde ikke laget bedre i fjor høst.

Go Up