• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Mjelde

Started by Fabregas, April 20, 2008, 00:14:32 AM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

vebo

Jeg tolker det dithen at BT har en informant, som Brann ikke har snøring på hvem er.. I så fall må de prøve å konkretisere informasjonsflyten internt. Er ikke sikkert at funksjonæren Birgit og Lene i Brann-butikken trenger å vite alt med en gang ;)
Tiocfaidh ár lá

Spelaren

Samtlege i Brann-organisasjonen kan få kvar sin private epost der det presenteres ein ny spelar som er på veg til Brann, forskjellige navn i kvar epost. Det navnet som flyter opp i overflaten til pressen avslører informanten!
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Xminator on November 20, 2008, 14:08:30 PM
QuoteVi har alltid en plan B og en plan C, sier Revheim.


Lurer egentlig på hvem som var plan C... Eller om "unknown" var plan B.


Revheim & co har sikkert funnet en nettside for halvveistrenere som man kan bestille.

Det er sikkert litt som når man bestiller restplasser og det er uspesifisert bosted, de er billige, man vet man får noe, men man aner ikke hvordan kvaliteten er.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kjell249

"Informanten" kan like gjerne være i Nilsen sin krets. Kanskje Nilsen var på Rema i Trømsø når RBH ringte og kassadamen Ingjerd fikk nyss i jobbtilbudet. Så ble det sporenstreks en telefon til nyhetsdesken til BT...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dudo

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3935068.ece

Nilsen får voldsom skryt av Tommyboy Knarvik, ihvertfall. Typen virker som Knarvik sier en vi trenger som kan røske litt opp i saker og ting. Når vi ikke fåkk Nanne eller Hareide tar jeg imot Nilsen med åpne armer. Et spennende valg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Akkruat DET driter vi vel i ;)
Tiocfaidh ár lá

vebo

Tiocfaidh ár lá

Nixon

Rød makt på Hansa

dudo

Helt klart, men jeg gjorde regning med at den artikkelen forlengst var kommentert. Uansett er det jo hyggelig at han får gode skussmål. Forutsatt at han faktisk signérer, selvsagt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Heispassasjer


BBB-Tony

Quote from: Nixon on November 20, 2008, 15:22:34 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3935472.ece

Tidligst i morgen...


Tidligst, og senest i morgen. I og med at han reiser på ferie lørdag, så regner jeg det som en selvfølge at han takker enten ja eller nei til Brann i løpet av morgendagen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Brann_copper

Jeg så igjennom det innslaget på bttv med RBH en gang til, og i bakgrunnen kan en skimte innsiden av Stadion. Fy faen som den gressmatten ser ut nå. Verre har det ikke vært på 100 år omtrent. Noe må gjøres!
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

BBB-Tony

Quote from: Brann_copper on November 20, 2008, 15:32:47 PM
Jeg så igjennom det innslaget på bttv med RBH en gang til, og i bakgrunnen kan en skimte innsiden av Stadion. Fy faen som den gressmatten ser ut nå. Verre har det ikke vært på 100 år omtrent. Noe må gjøres!


Vet ikke om du har fulgt med på utviklingen i det siste, men det er ikke noe gressmatte på Stadion for øyeblikket.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Quote from: Brann_copper on November 20, 2008, 15:32:47 PM
Jeg så igjennom det innslaget på bttv med RBH en gang til, og i bakgrunnen kan en skimte innsiden av Stadion. Fy faen som den gressmatten ser ut nå. Verre har det ikke vært på 100 år omtrent. Noe må gjøres!


Det ryktes at vi skal få verdens første krokusmatte. Dette er KGs rake motsetning, og ventes å gjøre underverker for Bakke og Einarssons skrantende helse. Også Helstad har ytret ønske om å komme tilbake om man får på plass den nye matten. For ikke å snakke om at damene vil få noe pent å se på mens de venter på Helstads tilbakekomst.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: tonynord on November 20, 2008, 15:36:09 PMVet ikke om du har fulgt med på utviklingen i det siste, men det er ikke noe gressmatte på Stadion for øyeblikket.


Jeg er litt usikker på om du har sett innslaget. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: dudo on November 20, 2008, 15:37:52 PM
Quote from: tonynord on November 20, 2008, 15:36:09 PMVet ikke om du har fulgt med på utviklingen i det siste, men det er ikke noe gressmatte på Stadion for øyeblikket.


Jeg er litt usikker på om du har sett innslaget. ;-)


Hehe... Joda, jeg har sett det. Ikke akkurat kontringsføre! Kan minne litt om Kamma's stolthet. ;-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Heispassasjer

Quote from: Brann_copper on November 20, 2008, 15:32:47 PM
Jeg så igjennom det innslaget på bttv med RBH en gang til, og i bakgrunnen kan en skimte innsiden av Stadion. Fy faen som den gressmatten ser ut nå. Verre har det ikke vært på 100 år omtrent. Noe må gjøres!


Ironi vil jeg tro ;D ;D ;D

BBB-Tony

Quote from: Heispassasjer on November 20, 2008, 15:43:55 PM
Quote from: Brann_copper on November 20, 2008, 15:32:47 PM
Jeg så igjennom det innslaget på bttv med RBH en gang til, og i bakgrunnen kan en skimte innsiden av Stadion. Fy faen som den gressmatten ser ut nå. Verre har det ikke vært på 100 år omtrent. Noe må gjøres!


Ironi vil jeg tro ;D ;D ;D


Kan jeg aldri tenke meg...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

vebo

Quote from: dudo on November 20, 2008, 15:37:21 PM
Quote from: Brann_copper on November 20, 2008, 15:32:47 PM
Jeg så igjennom det innslaget på bttv med RBH en gang til, og i bakgrunnen kan en skimte innsiden av Stadion. Fy faen som den gressmatten ser ut nå. Verre har det ikke vært på 100 år omtrent. Noe må gjøres!


Det ryktes at vi skal få verdens første krokusmatte. Dette er KGs rake motsetning, og ventes å gjøre underverker for Bakke og Einarssons skrantende helse. Også Helstad har ytret ønske om å komme tilbake om man får på plass den nye matten. For ikke å snakke om at damene vil få noe pent å se på mens de venter på Helstads tilbakekomst.


Spark Svein Kjenes nå!!
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on November 20, 2008, 14:42:17 PM
Samtlege i Brann-organisasjonen kan få kvar sin private epost der det presenteres ein ny spelar som er på veg til Brann, forskjellige navn i kvar epost. Det navnet som flyter opp i overflaten til pressen avslører informanten!


Lurt forslag. Gi de beskjed!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Man må da selvsagt gi en beskjed med forskjellig ordlyd til forskjellige ledere. Hva om man sender forslaget til muldvarpen? Her må man klekke ut en vanntett plan først.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Heispassasjer

November 20, 2008, 15:57:54 PM #2271 Last Edit: November 20, 2008, 16:08:56 PM by Heispassasjer
Drillo gjør comeback for landslaget, Hareide går til Brann.

Lenke: http://fotball.bt.no/landslaget/article123076.ece

Hadde jo vært perfekt. Hareide har hatt stor suksess som klubbtrener, Drillo har ikke hatt suksess som klubbtrener men er den beste landslagstreneren vi noensinne har hatt........
Timingen kunne ikke ha vært bedre. Enig?

Drillo sier forøvrig at han vet hva han ville gjort for å snu den negative trenden:

http://www.tv2sporten.no/fotball/landslag/article2411907.ece

osoerli

No skal vel Steinar Nilsen om han takkar ja velgja sin assistent sjølv.
Men kva med å gje han Troels Bech?  (ja takk begge to).
Som kan få Demba igong?  Billegare det enn å skifta ut Demba.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

BBB-Tony

Var Demba noen gang "i gang" når han spilte under Bech i Esbjerg?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Heispassasjer

November 20, 2008, 16:56:14 PM #2274 Last Edit: November 20, 2008, 16:58:30 PM by Heispassasjer
Quote from: tonynord on November 20, 2008, 16:27:05 PM
Var Demba noen gang "i gang" når han spilte under Bech i Esbjerg?


Virker nå i bra form på dette klippet her, spesielt 3-0 scoringen:

http://www.youtube.com/watch?v=WPfHF8rxKaI


Han har til og med nasen vendt mot mål.

BBB-Tony

Slike skryteklipp er alltid imponerende.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Heispassasjer

Quote from: tonynord on November 20, 2008, 16:57:09 PM
Slike skryteklipp er alltid imponerende.


Har iallefall en helt annen offensiv innstilling enn hva vi har sett av han i Brann i år.

Heispassasjer

Men tilbake på sporet.

Hva om vi nå ansetter Steinar Nilsen og om en uke eller to får Hareide sparken. Så kommer vi et stykke ut i 2009 sesongen og Brann sliter i bunnen og Nilsen som vi forventet skulle gjøre det bra, ikke får det til og havner på kant med ledelsen i Brann.

Da hadde det vel vært mange som hadde ønsket at vi hadde heller ventet litt og kanskje fått Hareide i stedet.

Dette er selvfølgelig bare hypotetisk synsing om hva som kan skje, men det kan nettopp det.
Så har vi det med at vi ikke har tid med å vente på at Hareide eventuelt skulle bli aktuell

Men Hareide er vel uansett et sikrere kort enn hva Steinar Nilsen er?

Brann_copper

Quote from: tonynord on November 20, 2008, 15:48:56 PM
Quote from: Heispassasjer on November 20, 2008, 15:43:55 PM
Quote from: Brann_copper on November 20, 2008, 15:32:47 PM
Jeg så igjennom det innslaget på bttv med RBH en gang til, og i bakgrunnen kan en skimte innsiden av Stadion. Fy faen som den gressmatten ser ut nå. Verre har det ikke vært på 100 år omtrent. Noe må gjøres!


Ironi vil jeg tro ;D ;D ;D


Kan jeg aldri tenke meg...


Men det kan jeg....
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

krøvel vellevold

Hva om vi ansetter Nilsen i morgen, og Backe er ledig på markedet på lørdag?
Legg ned hele klubben!

dudo

Hva om vi ikke ansetter Nilsen i morgen, Hareide blir og Backe er uinteressert?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on November 20, 2008, 17:52:13 PM
Hva om vi ikke ansetter Nilsen i morgen, Hareide blir og Backe er uinteressert?


Da går vi for Nanne!
Legg ned hele klubben!

Kjell249

Hva om verden ikke står til påske? Er litt dumt å bruke mye tid her inne for å diskutere trener da :) ?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Xminator

Da satser vi på at VIF ansetter dem og flopper.

dudo

Quote from: krøvel vellevold on November 20, 2008, 17:57:49 PM
Quote from: dudo on November 20, 2008, 17:52:13 PM
Hva om vi ikke ansetter Nilsen i morgen, Hareide blir og Backe er uinteressert?


Da går vi for Nanne!


Da blir jeg på en måte rasende. Og glad.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Baunebob

Andrevalget kan glippe:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3935989.ece

Hvis Nilsen sier nei og ingen drømmekandidater mister jobben, kan dette bli virkelig moro.

dudo

Bare en fordel om Bech går til Start eller noe. Så kan vi ev begynne på scratch igjen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

For det første tror jeg dette er et spill fra Bech for og gjøre seg selv mer interessant. Han tar garantert Brann jobben hvis han får tilbudet. For det andre hadde jo det bare vært fantastisk om Bech hadde takket nei. Da kunne vi kanskje kjørt en ny og skikkelig prosess.

Brann_copper

Det der er faktisk et realistisk scenario. Både Backe og Hareide tipper jeg er ledige innen vi skriver sommeren 2009. Det vi kunne gjort var selvsagt å klare oss med de trenerne vi har inntil vi fikk fatt i en storfisk. Da måtte vi nok akseptert nok en elendig sesong. Jeg kan imidlertid ikke tenke meg at noen i idrettsveien ville ta en slik sjanse, og godt er det. Får vi bare tak i unge herr Nilsen, så tror faktisk jeg at han kan vise seg å være like god som en hvilken som helst annen. Det eneste usikre med ham er at han enda ikke har så mange resultater å vise til. Forhåpentligvis vil dette endre seg etter noen år i Brann.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

BBB-Tony

Quote from: Baunebob on November 20, 2008, 18:02:23 PM
Andrevalget kan glippe:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3935989.ece

Hvis Nilsen sier nei og ingen drømmekandidater mister jobben, kan dette bli virkelig moro.


Dette var ikke noen overraskelse. Selvsagt vil han gå ut og se seg etter en annen jobb når han får høre at han ikke er førstevalget til Brann, og noen andre er blitt tilbudt jobben. Dette at Nilsen er blitt tilbudt jobben skulle aldri kommet ut nå!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

gitarbroiler

Dersom Bech nå takker ja til en annen jobb, så har Nilsen alle muligheter til å kreve høyere lønn for å signere. Han vet da at det i realiteten er kun han som er aktuell for jobben, og kan dermed kreve nesten hva som helst før han signerer. Slik sett har RBH (og resten av Brann) dummet seg lodrett ut med å signalisere at det er kun to alternativer i markedet.

vebo

Quote from: tonynord on November 20, 2008, 16:57:09 PM
Slike skryteklipp er alltid imponerende.


Synes å huske et fett skryteklipp fra Sjøhage også:)
Tiocfaidh ár lá

krakra

Vi kan sikkert lage et skryteklipp av Bjørnsson og hvis noen orker.

The Boss

hvor stor sjanse tror dere det er for at SN takker ja? og hvorfor takker han ikke ja i dag..?

Mick

Quote from: The Boss on November 20, 2008, 19:22:59 PM
hvor stor sjanse tror dere det er for at SN takker ja? og hvorfor takker han ikke ja i dag..?


Han skal gå igjennom kontraktsforslaget med rådgiveren sin imorgen (Rådgiveren hans er i Ukraina med Landslaget og kom ikke hjem før idag). Nilsen skal på ferie på Lørdag og har uttalt at han har lyst til å ha klarert situasjonen før da, så vi får nok en avgjørelse imorgen.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Heispassasjer

Quote from: vebo on November 20, 2008, 19:09:03 PM
Quote from: tonynord on November 20, 2008, 16:57:09 PM
Slike skryteklipp er alltid imponerende.


Synes å huske et fett skryteklipp fra Sjøhage også:)
Quote from: krakra on November 20, 2008, 19:19:29 PM
Vi kan sikkert lage et skryteklipp av Bjørnsson og hvis noen orker.


Det var jo ikke det som var poenget. Poenget var at Demba såg faktisk offensiv ut og ville utfordre fremover.
Ikke med ryggen mot mål sånn som han har stått mye i år.
Tror det skulle vært vanskelig å lage skrytevideo av Demba i årets sesong, hvis du skjønner hva jeg mener....

BBB-Tony

Quote from: gitarbroiler on November 20, 2008, 19:08:47 PM
Dersom Bech nå takker ja til en annen jobb, så har Nilsen alle muligheter til å kreve høyere lønn for å signere. Han vet da at det i realiteten er kun han som er aktuell for jobben, og kan dermed kreve nesten hva som helst før han signerer. Slik sett har RBH (og resten av Brann) dummet seg lodrett ut med å signalisere at det er kun to alternativer i markedet.

I og med at Nilsen skal svare innen morgendagen, og hvertfall før han reiser på ferie lørdag, så tror jeg ikke dette er et problem som dukker opp. Men hadde Nilsen fått et par dagers frist, og Bech hadde funnet seg en jobb i mellomtiden, så hadde det selvsagt vært mulig.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KEA

Quote from: The Boss on November 20, 2008, 19:22:59 PM
hvor stor sjanse tror dere det er for at SN takker ja? og hvorfor takker han ikke ja i dag..?


Det er vel bare Steinar Nilsen selv som vet hvordan han tenker akkurat nå. Men det er jo grunner til at både fotballspillere og trenere har rådgivere og agenter, én av dem at spillere/trenere er flinkere til det som foregår ute på banen enn å tolke det som spys ut av en printer. Når rådgiveren er tilbake fra Ukraina tror jeg ikke dete er så vanskelig.

Jeg tror Steinar Nilsen er veldig sugen på å ta Brann tilbake til toppen av norsk fotball, og bli der - han har en enorm vinnervilje, og jeg både håper og tror at han har større ambisjoner enn å kopiere det som Mons allerede har oppnådd. Tromsø ble for liten til at han kunne få tilfredsstilt sine personlige trenerambisjoner, og velger han Brann er det fordi dette er klubben som kan ta ham dit han vil. Jeg tror han signerer, og han er svært velkommen!

Heispassasjer

Jeg tror at hvis Steinar Nilsen blir Brann`s nye trener kommer uansett diskusjonene komme til å fortsette om hva hvis Hareide, Backe eller Bech hadde blitt trener istedenfor.

Banna bein....

posemedsnopi

Sitter med en liten følelse av at det ville være bedre for Branns talentarbeid om de hadde gått for Bech... Får ta meg en prat med Stråhmyr...  ;)

Go Up