• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Mjelde

Started by Fabregas, April 20, 2008, 00:14:32 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Herr Smed on November 02, 2008, 12:01:02 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 01, 2008, 19:49:40 PM
Quote from: Herr Smed on November 01, 2008, 19:31:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 01, 2008, 19:23:42 PM
Quote from: Herr Smed on November 01, 2008, 18:33:15 PM
Quote from: krakra on November 01, 2008, 18:23:34 PM
Glem hva? At vi var Bergstrand eller at RBH skal få en stjerne i boken hvis vi gjør det?


Glem at Bruuuuunøget skal få noe som helst i boken for denne signeringen. Bergstrøm er bås til det motsatte er bevist. Ser ikke på Bergstrand som den ultimate Branntrener. Det må isåfall bevises.

Og om det bevises skal selvfølgelig ikke RBH ha noen som helst kred for det.


Det var dine ord. Jeg er uenig.


Javel??


Ja, jeg synes i motsetning til deg at om Bergstrand lykkes skal RBH få skryt. Men ikke før.


Definisjonen av å lykkes er veldig varierende fra person til person, så jeg vet ikke når du evt. vil gi han det.
Du vet, for noen er det godt nok å ta gull, mens for andre er det ikke godt nok å ta gull.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

thesevs

Quote from: Brann_copper on November 02, 2008, 12:06:36 PM
Nå skriver BT om denne Sandstø igjen. Hvis man er så talentløs oppi Idrettsveien at man går hen og ansetter ham som trener for Brann, så kan jeg ihvertfall si for min egen del at interessen for klubben er sterkt dalende. Da er det så lite igjen av den klubbe jeg har lært meg å elske at mitt forhold til de rødkledde vil nærme seg det platoniske. Da har man ikke mye ambisjoner gitt. Og etter min mening vil RBH-begeret også være fullt.


Hva skjedde med "We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!"
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Strandlien

Er ikke så fryktelig negativ til Sandstø som andre her... Er ikke store ressursene han hadde tilgjengelig i Odd. Det har vel kommet endel egenutviklete spillere derfra? Vil vel si at om en sammenligner med hva Brann har produsert under tiden til Mjelde og hvilke spillere Odd har produsert under Sandstø og legger til en faktor som heter tilgjengelige midler så er det vel klar seier på knock-out til Sandstø? Inklusive de soer kjøpt inn og klart videreutviklet (definisjonsspørsmål...)

Mjelde:
- Huseklepp
- Opdal
- Jaiteh
- Sigurdsson
Hjelp meg med flere her...

Sandstø:
- Solli
- Fevang
- Jarstein
- Hoff
- Frode Johnsen
- Gulsvik
- Occean
- Ruud
- Rambekk
- Pelle Nilsson
- Aleksander Aas

Mulig jeg drar den litt langt her, men poenget mitt synes jeg er greit. Vi har jo klaget vår nød talentutviklingen til Brann under Mjelde, samt hans mangel på å videreutvikle spillerene vi allerede har i stallen. Vi er et kjøpelag! Vil vi fortsette å være det i fremtiden?


Innlandsmax

Quote from: Yngve on November 01, 2008, 20:05:25 PM
Men reknar med at dei same argumenta gjeld han her svensken som for Nilsen? At han kjem frå ein liten filleklubb og gjerne ikkje er van med trykket som er rundt relativt store klubbar som Brann? Eller er det noko me legg til sida no?

Han skal ha kred for at han har gjort det bra med Kalmar, men kjenner ein noko til spelestil? Om svenskane har ein rik onkel, eller er det berre båsmann-spelarar han har henta inn og forvandla til gull? Er det noko som me eventuelt er villig til å godta?
Også betimelige spørsmål, Yngve. Kjenner lite og ingenting til hverken Kalmar eller Nanne Bergstrand fra før, bortsett fra at Kalmar Junior spilte i samme gruppe som Brann Junior i årets JET-turnering - og i samme farger...

Ser av Hjemme- og Bortetabellen i Allsvenskan at Kalmar har 7-1-5 i bortetabellen og 26-16 = 10 plussmål. Hvis man skal ta et signal ut av dette, så er det kanskje at det ikke er et lag som legger seg bakpå borte, men som prøver offensivt ut der også. Nummer to og tre (Halmstad og Elfsborg) på bortetabell-lista er de eneste som har plussmål borte (4 stk hver) i tillegg til Kalmar. Resten har minusmål borte. Nei, rettelse: IFK på sjetteplass på bortetabellen har 2 plussmål.

På hjemmetabellen leder Elfsborg med 11-1-1, mens Kalmar har 10-2-1. Elfsborg med 25 plussmål hjemme, Kalmar med 19.

Ellers har Kalmar tre spillere blant topp6 i skytterligaen; ledende Patrik Ingelsten med 15, Victor Elm (femteplass) med 10 og Cesar Santin (sjetteplass) med 9.

Fikk uansett en veldig god følelse knyttet til denne Nanne Bergstrand, og syns han har en sterk merittliste å vise til.

Joggi Bogga

Jeg har i flere tråder snakket varmt og Sandstø og har fortsatt ingenting imot at han kommer. Ser at en del snakker om "lite ressurser" vs kjip fotball i hans periode i Odd. Her trengs det en pressisering.

Det han fikk til der er etter mitt syn enormt bra.


Han bygde laget etter sin egen ide og klarte å overføre teori til praksis. Odd var i flere år et stabilt godt hjemmelag. Faktisk blant de beste i Norge hjemme. Problemet var ikke bare små resurrser, men at klubben solgte alle gode spillere de fikk frem. Dette er kanskje ikke lett å huske når det gjelder Odd, men vi husker bedre hvordan det var når Brann var en selgende klubb under Teitur. Vi raste ned til kvallikk.

Når Sandstø ikke bare klarte å holde dem oppe, men faktisk også prestere med klubben tiltross for dette, er det utvilsomt en stor prestasjon. Man kan være enig eller uenig angående hans egnethet her i Bergen, men å fastslå at han ikke har prestert bra i Odd er historieløst.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Ferguson

November 02, 2008, 15:31:53 PM #1055 Last Edit: November 02, 2008, 15:50:40 PM by Ferguson
Quote from: welsti on November 02, 2008, 10:39:06 AM
Quote from: aso008 on November 01, 2008, 20:27:53 PM
... Når det gjelder spillestil skal jeg ikke si at jeg er noen ekspert på dette, men utifra det jeg har funnet er 4-3-3 og 4-2-3-1 foretrukket, mens også 4-4-2 bli brukt regelmessig...


Kl. 17.15 i ettermiddag viser Canal+ Kalmar sin kamp mot Norrköping, en førsteomgang som kan utgjøre et greit vorspiel til brannkampen.


Eller no på Canal + sport ekstra og der gjor Kalmar 1-0 mot 10 manns sterke Norrköping!


Jeg mener også at Semb fortsatt er aktuell. TV2 har ingen saker om ny Branntrener og de pleier kaste seg på enhver spekulasjoner hvis de ikkje finner på det selv. Mulig de vet at Semb er klar for Brann og ikkje kaster seg på de ulike spekulasjonene fordi de vet fasiten! TV 2 er merkelig taus og jeg mener det er en grunn til det.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Huff

Quote from: smaalanda on November 01, 2008, 12:26:20 PM
Jeg går for Trond Egil Soltvedt. Prosjektgruppen på tre hadde vist blitt enig om dette ifølge Barten. Altså svært sikre kilder.


Enig med at Barten er en sikker kilde, defor går RBH for det sikre valget Kari Jaquesson (hun fra frokost-tv), ellers liker jeg det jeg hører angående denne Nanne (får tilgi ham det patetiske fornavnet). Kanskje RBH er i ferd med å redde sitt navn og rykte.

Klaus_Brann

Endelig kan vi kanskje få inn sangen jeg lenge har ønsket å høre på Brann stadion!
Jeg hadde håpet og troen, da vi holdt på å sikre oss Odion Jude Ighalo, (Naaaaaa naaaaaaa naaaaaaaaanananana, nananana, hey Jude!) men min våte drøm røk der. Om vi nå sikrer oss Nanne går drømmen i oppfyllelse:

"Naaaaaa naaaaa naananananne, nanananananneeee, hey Jude"!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Eller så kan vi skaffe oss Tal Ben Haim så har vi sangen: "Naaaaaa naaaaa naananananne, nanananananneeee, hey jew"

Nanne er forresten døpt; "Kurt-Arne"!
Tiocfaidh ár lá

Jrgn

Dersom Nanne blir klar for Brann er det jo positivt at Kalmar vant 6-0. Noen skrev i denne tråden at han på den måten kunne annonseres tidligere som trener i Brann. Nanne høres spennende ut. http://www.tv2sporten.no/fotball/ovrig/article2356264.ece

Ferguson

Semb uttalte VI om Brann før kampen. Nå var han tydelig ukomfortabel med emnet om han er klar for en ny klubb når Davy grillet han på fotballekstra. Davy sa no å at Semb måtte se på en situasjon før han vendte tilbake til fotballyrke!

Synes dette er kraftige hint om at Semb skal tilbake i treneryrket og spekulasjonene om at han kan være aktuell for Brann dessverre!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Brann_copper

Quote from: thesevs on November 02, 2008, 14:00:09 PM
Quote from: Brann_copper on November 02, 2008, 12:06:36 PM
Nå skriver BT om denne Sandstø igjen. Hvis man er så talentløs oppi Idrettsveien at man går hen og ansetter ham som trener for Brann, så kan jeg ihvertfall si for min egen del at interessen for klubben er sterkt dalende. Da er det så lite igjen av den klubbe jeg har lært meg å elske at mitt forhold til de rødkledde vil nærme seg det platoniske. Da har man ikke mye ambisjoner gitt. Og etter min mening vil RBH-begeret også være fullt.


Hva skjedde med "We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!"



Tja, si det...

Jeg ble vel litt lite trofast mot eget slogan et lite øyeblikk. Jeg skylder på frustrasjonen over at vi kan riskikere å ende opp med en trener som ingen av de andre toppklubbene ville vurdert som aktuell engang. Jeg minner for øvrig om at Sir Winston også var nådeløs i sin kritikk av andre, såvel støttespillere som motstandere.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Brann_copper

Jeg velger med Semb foran Søndstø every day of the week.... Men aller helst Nanne.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

posemedsnopi

Quote from: Klaus_Brann on November 02, 2008, 16:04:10 PM
Endelig kan vi kanskje få inn sangen jeg lenge har ønsket å høre på Brann stadion!
Jeg hadde håpet og troen, da vi holdt på å sikre oss Odion Jude Ighalo, (Naaaaaa naaaaaaa naaaaaaaaanananana, nananana, hey Jude!) men min våte drøm røk der. Om vi nå sikrer oss Nanne går drømmen i oppfyllelse:

"Naaaaaa naaaaa naananananne, nanananananneeee, hey Jude"!


Tenk om vi hadde fått begge. Tror det hadde blitt for mye for alle og enhver...

Klaus_Brann

Semb er etter min mening en halvveis løsning. Jeg blir ikke kjempefornøyd, men heller ikke kjempeskuffet. Heller han enn Sandstø og Nilsen. Men, Nanne er fortsatt utvilsomt den beste kandidaten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mr. T

En spurv har kvitret noen ord i mitt øre...

Eneste som gjenstår før signatur av kontrakt mellom Brann og ny trener er godkjenning av NFF.
Dette vil med andre ord si enten Semb (trener for U19) eller Hareide (a-landslaget).
Godkjenningen gjelder vel enten å kjøpe fri treneren eller at jobbene kan kombineres.
Regner med at vi får en avklaring på dette veldig snart. Kanskje allerede i begynnelsen av uken.

Kanskje dette var grunnen til at godeste Semb ble grillet kraftig? Eller at Semb omtalte Brann som "VI"

Blir uansett spennende dette!


Klaus_Brann

Quote from: posemedsnopi on November 02, 2008, 20:21:53 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 02, 2008, 16:04:10 PM
Endelig kan vi kanskje få inn sangen jeg lenge har ønsket å høre på Brann stadion!
Jeg hadde håpet og troen, da vi holdt på å sikre oss Odion Jude Ighalo, (Naaaaaa naaaaaaa naaaaaaaaanananana, nananana, hey Jude!) men min våte drøm røk der. Om vi nå sikrer oss Nanne går drømmen i oppfyllelse:

"Naaaaaa naaaaa naananananne, nanananananneeee, hey Jude"!


Tenk om vi hadde fått begge. Tror det hadde blitt for mye for alle og enhver...


Off, ja.
Det hadde det nok, og i tillegg hadde det blitt splid innad i miljøet, ang. om vi skulle "Nananananananne" eller originalen "Nanananananna"...
(U)heldigvis slipper vi den problemstillingen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Mr. T on November 02, 2008, 20:32:24 PM
En spurv har kvitret noen ord i mitt øre...

Eneste som gjenstår før signatur av kontrakt mellom Brann og ny trener er godkjenning av NFF.
Dette vil med andre ord si enten Semb (trener for U19) eller Hareide (a-landslaget).
Godkjenningen gjelder vel enten å kjøpe fri treneren eller at jobbene kan kombineres.
Regner med at vi får en avklaring på dette veldig snart. Kanskje allerede i begynnelsen av uken.

Kanskje dette var grunnen til at godeste Semb ble grillet kraftig? Eller at Semb omtalte Brann som "VI"

Blir uansett spennende dette!




Forundrer meg ikke om det blir han.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Det vil være galematias av Brann og ansette Semb. En trener som aldri har trent et lag i øverste divisjon og som sist var trener for et klubblag da spillerene hadde hockeysveis.

Jrgn


PelleB

Tipper det blir en av disse: Nilsen, Semb eller Martin Andresen! Naturlig å tenke at Nilsen er den rette men via media virker det veldig kryptisk og dermed sansynlig at det blir Semb, men det skjer ting i kulissene rundt Martin Andresen som gjør at jeg virkelig begynner og lure.
«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

Texas

Tviler sterkt på at andresen blir mannen som overtar trenerjobben. Hvorfor skulle han forlate jobben i vålerengen til fordel for trenerjobben i brann? Mannen har vist at han eier ikke følelser for klubben og så lenge fredriksen er i godt lynne har han også mer penger til spillerkjøp i vålerengen. Han har heller ikke bevist i det hele tatt at han egner seg som trener.

For min egen del vil jeg aldri mer se andresen i noen som helst rolle i brann.

Klaus_Brann

En ting er hvorfor Andresen skulle forlate jobben i VIF, en annen ting (og mye viktigere) er hvorfor Brann skulle ansatt han, etter det han har "bevist" med nesten ubegrensede midler i VIF i år.
Nei, det er nok veldig lite sannsynlig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Håkon

Eneste rollen Andresen kan få i Brann er ballgutt

amenhotep 4

Andresen ja, den var ny. Greit nok at modellen han presset ned over hodet på Vålerengen var klekket i Brann og skreddersydd Brann, en måte å få i pose og sekk på, men å antyde at dette skal la seg realisere nå er vel ekstremt søkt? Eller har jeg bommet på en ironi igjen?

Xminator

Jeg vil ha en 4-4-2 trener så vi slipper krisemøte etter turen til Fosshaugadn.

Xminator

Kalmar er vel i praksis seriemestre nå, så nå begynner jeg å helle til at de ikke har fått tak i noen trener i det hele tatt.

Den helt klamme følelsen får jeg ikke før vi skriver 1. desember uten at ny trener er på plass, så jeg lar det ligge der.

pidre

Om vi ikke hører noe de nærmeste dagene - tyder vel alt på at Steinar Nilsen ikke er øverst på lista. Dersom Nilsen var et førstevalg kunne forhandlinger startet i dag, og siden han er kontraktløs er det sannsynlig at man raskt ville kommet frem til enighet. Litt synd, for tror han er comming man. Hadde jo blitt en stor overgang fra "småklubben" TIL til "storklubben" Brann - men dette er jo også en problemstilling som relaterer seg til andre trenere også, eksempelvis Nanne B og Jan Jønsson.

Hvem er så førstevalget? På bakgrunn av at RBH er NFF-mann tipper jeg Hareide eller Semb! Sandstø er også en kandidat. Tror topp 3 rangeringen er:

1. Hareide
2. Semb
3. Sandstø

Saludar a los monos!

feriejan

Anders Grönhagen

En fuggel sier at RBH jobber med denne karen heftig......kontrakten med FFK er ikke forlenget !!

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on November 03, 2008, 11:20:51 AM
Kalmar er vel i praksis seriemestre nå, så nå begynner jeg å helle til at de ikke har fått tak i noen trener i det hele tatt.


De er ikke seriemestere ennå. Alle med fornuften i behold vil vente til det er 100 % i boks. Skulle tatt seg ut om han ble presentert som den nye Brann-treneren, blitt masse fokus på det den kommende uken, og så hadde Kalmar rotet det til og ikke tatt gull. Hvis det er en avtale om at Nanne ikke skal presenteres før gullet er i boks, så venter de til det er 100 % sikkert. Det kan det være allerede i kveld. 

Og skulle Nanne være mannen, avtalen være i boks, og Kalmar vinne gull i kveld, så betyr ikke det at RBH står klar med pressekonferanse kl. 21 i kveld.
Legg ned hele klubben!

PelleB

«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

moffy_

Jeg fikk idag melding om at Arne Sandtsø skal være klar for Brann, og at dette offentligjøres onsdag. Personen jeg snakket med er ikke typen som buser ut med løse rykter, og han har en del kontakter i fotballmiljøet i Bergen, men jeg må si at med alle de 100% sikre kildene som går nå for tiden så velger jeg ikke tro på noe som helst...

Men skal dette medføre riktighet sitter jeg med noe blandede følelser.. Sandstø er helt klart ikke mitt føstevalg, men han står over bla.a Steinar Nilsen på listen min.
Det er helt klart positivt at han er Bergenser og har spilt på Brann, men om han er rette mannen til å lede Brann videre er jeg neimenn ikke sikker på!
Helsikke heller! Nå er det på tide Roald offentligjør en gentlemans agreement eller noe, for jeg er lei av alle disse ryktene som går!
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

KEA

Selv om det er Nanne Bergstrand som har pekt seg ut som den heteste svenske kandidaten, ser jeg at også Stefan Rehn har vært nevnt flere ganger i svenske media som et mulig navn helt siden i sommer da Brann var i ferd med å ryke ut for Marseille. Nylig ble han til og med nevnt i en artikkel som i hovedsak omhandler Branns interesse for Bergstrand: http://www.barometern.se/sporten/brann-vill-ha-bergstrand(923935).gm. Jeg har ikke bladd tilbake i denne lange tråden, så beklager hvis han har vært nevnt før.

I alle fall har Stefan Rehn spillerbakgrunn fra Djurgården, Everton, IFK Göteborg (der han tok 6 seriegull og gikk til kvartfinale i CL) og Lausanne. Etter at han la opp i 2002 har han som trener tatt 3 gull i Allsvenskan (med Djurgården i 2003 og 2005, og med IFK Göteborg i 2007) og 3 cupgull (med Djurgården i 2004 og 2005, og med IFK Göteborg i 2008). Han trener nå IFK Göteborg.

Kunne han være en bra mann?

Henki

Quote from: moffy_ on November 03, 2008, 16:11:27 PM
Jeg fikk idag melding om at Arne Sandtsø skal være klar for Brann, og at dette offentligjøres onsdag. Personen jeg snakket med er ikke typen som buser ut med løse rykter, og han har en del kontakter i fotballmiljøet i Bergen, men jeg må si at med alle de 100% sikre kildene som går nå for tiden så velger jeg ikke tro på noe som helst...

Men skal dette medføre riktighet sitter jeg med noe blandede følelser.. Sandstø er helt klart ikke mitt føstevalg, men han står over bla.a Steinar Nilsen på listen min.
Det er helt klart positivt at han er Bergenser og har spilt på Brann, men om han er rette mannen til å lede Brann videre er jeg neimenn ikke sikker på!
Helsikke heller! Nå er det på tide Roald offentligjør en gentlemans agreement eller noe, for jeg er lei av alle disse ryktene som går!
Ballen skal fremover!

pidre

Quote from: moffy_ on November 03, 2008, 16:11:27 PM
Jeg fikk idag melding om at Arne Sandtsø skal være klar for Brann....men han står over bla.a Steinar Nilsen på listen min.


Gi meg styrke....Sandstø!!!!  

Forøvrig - hvorfor foretrekke han fremfor Nilsen? Mannen presterte en 4djeplass plass med ODD på 7 (eller var det 9) sesonger - ellers var det stort sett nedre halvdel av tabellen, kvalik og nedrykk!

Hva med presset? Mediasirkuset i Tromsø er jo massivt, i forhold til Skien!

Greit nok at Sandstø klarte å holde ODD oppe i TL, men det er forskjell på å trene et lag for å overleve, mot det å trene et lag for gull!

Saludar a los monos!


Gubrask

Om Sandstø blir Branntrener foreslår jeg demonstrasjonstog! Om jeg så må gå alene, gjør jeg det.

Herr Smed

Sandstø må bli. På sørlandet.
Alle må gå.

Mobben

Sandstø er en av de trenerne eg har mislikt mest de siste årene, hovedsaklig på grunn av en haug med uttalelser i media som har vært helt bak mål, uten at eg har kilder til disse no. Kan ikkje fordra fyren, og om han blir Brann-trener skal det mye til før eg godtar det!

Av norske navn er det kun Sollied som hadde gjort meg glad, men det er jo helt urealistisk. Nilsen, Hareide og Solbakken kunne eg akseptert, men eg blir forbanna om det blir Semb, Sandstø eller en annen nordmann. Svenskene i tippeligaen gjør det bra og er godt likt, men eg håper virkelig at vi klarer å lokke til oss en kar som ikkje bor i Norge i dag. Nanne og Rehn høres spennende ut, sjøl om eg ikkje vet noe særlig om noen av de. Men håper egentlig det fins noen enda mer spennende kandidater som vi eller media endå ikkje har nevnt.

Brann_copper

Kan aldri tenke meg at Sandstø skal overta for Monsemann. Til og med RBH er burde i så tilfelle forstå at det ville vært bedre å beholde Monsen. Langt bedre til og med. Men denne sportssjefen vår har gjort så mange dumme ting at det slett sikke skulle forundre meg om vi ender opp med en plseselger av en trener. Plutselig fremstår Semb som et glitrende alternativ......
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

monzilla

Disse Sandstø-ryktene, hvor kommer de fra egentlig? Om det er han de henter, vel, da legger de listen deretter. 

Mobben

Quote from: monzilla on November 03, 2008, 17:03:58 PM
Disse Sandstø-ryktene, hvor kommer de fra egentlig? Om det er han de henter, vel, da legger de listen deretter. 


Kor ryktene stammer fra vet eg ikkje, men Dagbladet har hvertfall skrevet om de:

http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/31/552258.html

krøvel vellevold

Siden Sandstø svarer så unnvikende, så er det i hvert fall grunn til å tro at han er en av kandidatene. Dessverre.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Den der hylla til rbh kan ikkje vera særleg høg.

Brann_copper

We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

KEA

Det jeg forbinder med Arne Sandstø som trener er at han lærte Odd-spillerne å legge seg ned og spille død. Det gjorde de til gjengjeld hele tiden.

krakra


Lurkin

Haha, sykt mange rykter her nå. Sandstø, Semb, Hareide, Nilsen, Nanne og Grønhagen er visst alle navn som har blitt hvisket i diverse ører. Jeg tror nok at medias mangel på spekulasjoner smitter over på oss. Selv vil jeg ha Nanne eller Rehn (som KEA nevnte), og Semb og Hareide kan jeg akseptere. Grønhagen vil være OK, Nilsen skuffende og Sandstø en liten katastrofe som bør bli etterfulgt av RBH's avgang og fengselsdom.

Jeg tror nok svaret kommer i november, så nye treneren blir kjent med klubben og får slått seg til ro før vi 2009.
Berømte Brann fra Bergen

vebo

Ikke ofte jeg henger meg på hylekor, men jeg er mildt sagt jævlig skeptisk til at denne Sandstø skal trene Brann. Eneste som taler for han er at han er Bergenser og at han har spillt for Brann, da regner jeg med at hjertet hvertfall er på rett sted.
Tiocfaidh ár lá

Baunebob

Når vi først skal hive Mjelde på dør så får vi da finne en som er bedre enn han! Vi kan ikke hente en råtten adeccotrener som ikke engang er ønsket av en adeccoklubb.

Kom an igjen Roald!

Go Up