• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Mjelde

Started by Fabregas, April 20, 2008, 00:14:32 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

gitarbroiler

Har fulgt med her en stund nå, og dersom Brann signerer Nilsen har de gjort noe genialt. Når trenerjakten startet var det "ingen" som ville ha Nilsen. Nå er det skandale om man ikke signerer Nilsen. Sjakktrekk!!

Personlig er det akkurat det samme for meg om Brann signerer Bech eller Nilsen. Syntes begge virker som spennende kandidater, og kan helt sikkert tilføre det som har manglet i Brann i 6 sesonger på det taktiske planet. Organisasjonen er bygget, nå gjelder det bare å få ut den siste spissen.

Og om Bech ikke har topp resultater å vise til, så hadde vel heller ikke Jan Jønsson det når han kom til Stabæk. Så vidt jeg har fått med meg ledet han Landskrona til nedrykk i 2004, og han har nå vært geni erklært i 2-3 sesonger i Norge nå. Så da er det vel kanskje håp om Brann signerer Bech som trener allikevel?

posemedsnopi

Quote from: laksevåg on November 19, 2008, 21:27:19 PM
poenge mitt var at bech supporterene her inne dyrker han som en god trener selv om ikkje har noen resultater! DÃ¥ e det bedre med nilsen som faktisk har litt og vise til

eivhelle

Quote from: posemedsnopi on November 19, 2008, 21:40:45 PM
Quote from: laksevåg on November 19, 2008, 21:27:19 PM
poenge mitt var at bech supporterene her inne dyrker han som en god trener selv om ikkje har noen resultater! DÃ¥ e det bedre med nilsen som faktisk har litt og vise til

Enig med du.

Baunebob

Deler samme mening som broiler. Nilsen og Bech virker begge som to helt OK kandidater. Jeg føler meg ikke sikker med noen av dem, og da kan man like godt velge en ukjent danske som kanskje i de villeste våte drømmer kan bli en ny Jönsson. Det jeg føler meg rimelig sikker på er at vi ikke får noen ny 6års-mann. Dette kommer til å ryke rimelig kjapt enten det blir Bech eller Nilsen.

BBB-Tony

Quote from: Alexåsane on November 19, 2008, 20:48:17 PM
Da tapte de, Hareide for sparken og blir trener i Brann..


Aldri om NFF har baller nok til å sparke Hareide!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krakra

Espenlund har forhåpentligvis ballene som trengs.


Ferguson

November 19, 2008, 22:47:48 PM #2157 Last Edit: November 19, 2008, 22:58:31 PM by Ferguson
Quote from: tonynord on November 19, 2008, 22:27:43 PM
Quote from: Alexåsane on November 19, 2008, 20:48:17 PM
Da tapte de, Hareide for sparken og blir trener i Brann..


Aldri om NFF har baller nok til å sparke Hareide!


Du har helt klart et poeng der, men Norge har gjort sin dårligste sesong siden 78. Jeg tror faktisk ikke NFF klarer å sitte på gjerdet å se på denne gangen her.

Noe som underbygger dette:
Quote


Tatt fra Nettavisen http://www.nettavisen.no/sport/fotball/norge/article2409968.ece
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

posemedsnopi

Quote from: Ferguson on November 19, 2008, 22:47:48 PM
Quote from: tonynord on November 19, 2008, 22:27:43 PM
Quote from: Alexåsane on November 19, 2008, 20:48:17 PM
Da tapte de, Hareide for sparken og blir trener i Brann..


Aldri om NFF har baller nok til å sparke Hareide!


Du har helt klart et poeng der, men Norge har gjort sin dårligste sesong siden 78. Jeg tror faktisk ikke NFF klarer å sitte på gjerdet å se på denne gangen her.

Noe som underbygger dette:
Quote


Tatt fra Nettavisen http://www.nettavisen.no/sport/fotball/norge/article2409968.ece


Han kan jo ikkje trekke seg og ikkje sitte igjen med en krone... ;)

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Heispassasjer

Quote from: krakra on November 13, 2008, 23:46:20 PM
NÃ¥ kan det jo se ut som det er merittene og ikke ryktet i Danmark som har tent RBH:

" - Det vi legger vekt pÃ¥ er først og fremst at han har en imponerende CV. Vi har sjekket han ut, og oppdaget raskt at han har gode referanser. Det er veldig positivt at han reagerer sÃ¥ raskt som han gjør, og faktisk kommer til Bergen."  

Da må jeg spørre: Hva er det som er så imponerende med hans CV? RBH som uttalte at han var tvilsom til Nannes lynne(Mannen med 1 seriegull, 2 seriesølv, 1 seriebronsje, 1 cupgull, 1 cupsølv og spill i CL) syns nå en mann som kun har 1 cupgull har et imponerende CV. Jaja....


"Den eneste virkelige utdannelse fÃ¥r du av de tingene som gÃ¥r deg imot."     Andrè Gide

Det må være dette ordtaket RBH må ha fulgt når han uttalte at Bech hadde en IMPONERENDE CV....... ;D ;D

BBB-Tony

Quote from: Ferguson on November 19, 2008, 22:47:48 PM
Quote from: tonynord on November 19, 2008, 22:27:43 PM
Quote from: Alexåsane on November 19, 2008, 20:48:17 PM
Da tapte de, Hareide for sparken og blir trener i Brann..


Aldri om NFF har baller nok til å sparke Hareide!


Du har helt klart et poeng der, men Norge har gjort sin dårligste sesong siden 78. Jeg tror faktisk ikke NFF klarer å sitte på gjerdet å se på denne gangen her.



Jeg tror nok NFF sparker Hareide den dagen de har en god nok erstatter på plass, og den erstatteren setter jeg mine tvil til at kommer i den nærmeste fremtid... En mann som Sollied har nesten nettopp tatt over Heerenven, og hvem andre alternativer er det? NFF må i så fall utenlands da, og det spørs om de er villig til det.. Planen til Kåfjord og resten av gjengen hans er nok å kuppe Sollied om et år eller to..
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Adam

November 20, 2008, 02:35:51 AM #2162 Last Edit: November 20, 2008, 02:38:42 AM by Adam
I dagens papirutgave av BT står det at "Steinar Nilsen har fått Brann-tilbud". Steinar Nilsen har enda ikke takket ja til å bli Branntrener...

storB

Quote from: Adam on November 20, 2008, 02:35:51 AM
I dagens papirutgave av BT står det at "Steinar Nilsen har fått Brann-tilbud". Steinar Nilsen har enda ikke takket ja til å bli Branntrener...


Som seg hør og bør..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Xminator

BT bekrefter at Steinar Nilsen er førstevalget.

Det blir jo den første Branntreneren uten Brann/Bergenstilknytning siden Halvar Thoresen...

krøvel vellevold

November 20, 2008, 06:49:00 AM #2165 Last Edit: November 20, 2008, 06:55:18 AM by krøvel vellevold
Mexico tapte for Honduras i natt... Men det er vel for sent å håpe på Backe.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/vmkval2010/article3811965.ab
Legg ned hele klubben!

vidar59

Det var befriende Ã¥ se festforestillingen til Norge i gÃ¥r. De norske spillerne briljerte med blendende teknikk og en pasningkvalitet av ypperste merke. De ukrainske spillerne ble fullstendig paralysert av den norske overmakten. Tunge og trege ukrainske spilleren kunne bare innse at de nok har en lang vei Ã¥ gÃ¥ for Ã¥ komme opp pÃ¥ tilsvarende nivÃ¥. Det eneste de ukrainske spillerne var i stand til var Ã¥, som kommentatoren sÃ¥ fortreffelig sa det, løpe. "NÃ¥ mÃ¥ vi fÃ¥ inn pÃ¥ løpskraft og aggressivitet" Skulle gjerne sett denne treneren ta over Brann, hva var navnet hans? Husker ikke det i farten, men CV er flott. Han har visst vunnet noe tidligere. Ergo, han mÃ¥ være en kjempetrener og det viser seg jo ogsÃ¥ pÃ¥ landslaget, der landets beste spillere briljerer under hans ledelse. Eller har jeg blingset her??  ;D
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

Xminator

Toget er nok gått for Backe ja. Det var jo spillerenes favoritt. Sier derimot Nilsen nei, og Mexico avsetter sin trenerduo, så bør Herr RBH ta frem igjen listen sin og ta ringerunden en gang til.


Spelaren

November 20, 2008, 07:51:36 AM #2169 Last Edit: November 20, 2008, 07:58:02 AM by Spelaren
Quote from: vidar59 on November 20, 2008, 07:10:08 AM
Fånyttede forsøk på sarkasme og ironisering...


2003: Rbk under Hareides ledelse tar seriegullet med den største marginen siden 1995.
1999: Jammen tar han ikkje gull med Helsingborg og, etter kun eit par sesonger i klubben.
2001-2002: Brøndby tar gullet i Danmark.

Hareide er ein god klubbtrener, og det er det eg kunne tenke meg å sjå han som i Brann.

Quote from: Straffe!!! on November 20, 2008, 07:50:39 AM
Hva pokker er det som tilsier at Hareide skal være en 'Manna fra Himmelen'?


Sett i forhold til Troels Bech og hans meritter sÃ¥ er han meir interessant. Han har kjørt seg fast i eit trist landslag, og det er kun tvangstanker som holder han fast der, samt eit tafatt styre i Norges Fotballforbund som ikkje evner Ã¥ sparke han... eller kanskje fordi dei dÃ¥ er redd han skal fÃ¥ jobb i Brann og lede Brann til ein rekke seriegull slik at kjæledeggene frÃ¥ bartebyen blir akterutseilt??? Eg trur eg er inne pÃ¥ noko...  ;)
GÃ¥ av.

Nixon

Quote from: Xminator on November 20, 2008, 07:20:06 AMSier derimot Nilsen nei, og Mexico avsetter sin trenerduo, så bør Herr RBH ta frem igjen listen sin og ta ringerunden en gang til.


Dersom Nilsen sier nei bør RBH også belage seg på å få skylden. Tipper noen vil bruke denne mot han.
menneskene og dem som skal styre klubben. Og det må være interesse og rammebetingelser for å skape noe nytt der, sa Nilsen etter møtet i Bergen.

Men jeg tror ikke at han sier nei. Og vi har dermed fått oss en ny trener som de aller fleste ser ut til å være positiv til. Ikke dårlig bare det!
Rød makt på Hansa

Christian

Quote from: Nixon
Men jeg tror ikke at han sier nei. Og vi har dermed fått oss en ny trener som de aller fleste ser ut til å være positiv til. Ikke dårlig bare det!

Har ikkje akkurat tro på at RBH kommer til å få så veldig mange lovord sjøl om Nilsen no takker ja og blir ny Brann-trener. Til det er folk for dypt ned i krisetenkningen og "alle må gå"-mentalitet.

Sjøl kan eg leve greit med Nilsen. Har langt fra klokketro på at han blir en umiddelbar åpenbaring for Brann, men det kan jo tenkes han er en stor trenerkapasitet som straks springer ut i full blomst. Har egentlig samme syn på Bech, sjøl om Nilsen nok framstår som en hakket "tryggere" kandidat.

vidar59

En sorgens dag for Brann, om Bt's oppslag stemmer. Men dette føyer seg bare inn i rekken av håpløse beslutninger som er tatt på Stadion de siste månedene. Men jeg får ønske lykke til for de som fikk sitt ønske oppfylt, for Brann sin del håper jeg dette går bra. Men, dessverre så er det nok bare en bekreftelse på Branns frykt for media og sure oppgulp fra en fotballhorde av fotballforståsegpåere!!
Nå vil nok roen legge seg, iallefall for noen måneder, til resultatene og fotballen som blir fremført igjen kommer i søkelyset, og de samme supporterne som nå har hyllet Nilsens som trener, krever hans avgang.
Og skulle jeg mot formodning ta feil, skal jeg komme krypende tilbake fra mitt skjulested og ydmykt be om unnskyldning til dere som visste bedre. Jeg rekner med at dere nå forventer at Brann vil kjempe om gullet til neste år? Mitt tips, som dere kan hente frem når fasiten ligger der, er at Brann havner utenfor topp 4.
Og sannsynligvis vil merke en markant nedgang i publikums fremmøte på Stadion, ikke fordi at de ikke støtter Brann, men rett og slett pga av manglende underholdning og 0-0, eller 1-1 kamper.


Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

Xminator

Du er ikke den eneste som ser risikoen ved Nilsen. Det gjør ikke alternativet noe bedre.

Bet meg også merke i dette med behovet for god kjemi. Der får vi håpe RBH ikke gliste for mye under møtene. Nilsen har nok også registrert at ikke alt har gått på skinner siden RBH ble sportssjef.

Skal RBH ha skryt for å velge Nilsen? Nei. Slik jeg ser det har han stilt seg i en "OK" situasjon, og klarer han å få nei har han spilt seg selv inn i en klar kritikk-situasjon.

My vil stå og falle på spillerkabalen som skal legges i vinter. Det må inn en klassespiller eller to for å balansere inntrykket fra 2008.

Brann_copper

Dersom Nilsen takker ja til Brann, tror jeg at klubben har ansatt det beste treneremnet i Norge siden Sollid. Jeg har lenge ønsket meg ham som trener i Brann. Hvis det er noe den klubben trenger så er det en SJEF!
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

CH

Quote from: Spelaren on November 20, 2008, 07:51:36 AM
Quote from: vidar59 on November 20, 2008, 07:10:08 AM
Fånyttede forsøk på sarkasme og ironisering...


2003: Rbk under Hareides ledelse tar seriegullet med den største marginen siden 1995.
1999: Jammen tar han ikkje gull med Helsingborg og, etter kun eit par sesonger i klubben.
2001-2002: Brøndby tar gullet i Danmark.

Hareide er ein god klubbtrener, og det er det eg kunne tenke meg å sjå han som i Brann.

Quote from: Straffe!!! on November 20, 2008, 07:50:39 AM
Hva pokker er det som tilsier at Hareide skal være en 'Manna fra Himmelen'?


Sett i forhold til Troels Bech og hans meritter sÃ¥ er han meir interessant. Han har kjørt seg fast i eit trist landslag, og det er kun tvangstanker som holder han fast der, samt eit tafatt styre i Norges Fotballforbund som ikkje evner Ã¥ sparke han... eller kanskje fordi dei dÃ¥ er redd han skal fÃ¥ jobb i Brann og lede Brann til ein rekke seriegull slik at kjæledeggene frÃ¥ bartebyen blir akterutseilt??? Eg trur eg er inne pÃ¥ noko...  ;)

Xminator

Hareide hadde vel også greie resultater med Molde før han viftet med tissefanten. Han hadde vert ett relativt trygt valg som klubbtrener i Brann. Nå skjer det ikke ved denne korsveien, og Brann kan ikke planlegge for å ansette ham ved neste heller. Brann må planlegge for å være tilbake i gullkampen i 2009.

Er spent på hvor kjapt Barten klare å få limt bart på nyetreneren.

CH

Hej,

Til: "Spelaren"

Bare for god ordens skyld: Hareide gjorde ikke Brøndby til mestre. Han blev nødt til at stoppe inden det hele blev tabt, hvorefter Tom Kølert tog over og gjorde arbejdet færdigt.

Nixon

Quote from: Xminator on November 20, 2008, 09:00:53 AMSkal RBH ha skryt for å velge Nilsen?


Jeg synes RBH skal ha mer skryt for å i utgangspunktet gå til en høyere hylle enn Nilsen. Når de trenerne av ulike grunner takket nei synes jeg at Nilsen er en grei løsning.
Rød makt på Hansa

steinbygger

Quote from: Straffe!!! on November 20, 2008, 07:50:39 AM


Jeg er helt enig med deg, som jeg har skrevet tidligere her inne har også �ge ett dårlig rykte i bartebyen, er mange som mener at han ødela det Eggen og Sollid bygget opp og at den største prestasjonen som er gjort av en trener i RBK er at By Riise tok gull året etter Hareide forsvant. For meg er Nilsen ett bedre valg enn Hareide.

Spelaren

Quote from: CH on November 20, 2008, 09:36:14 AM
Hej,

Til: "Spelaren"

Bare for god ordens skyld: Hareide gjorde ikke Brøndby til mestre. Han blev nødt til at stoppe inden det hele blev tabt, hvorefter Tom Kølert tog over og gjorde arbejdet færdigt.


Hei og beklager. Det stod kun oppført at han var trener der samme år som seriegullet, takk for din presisering!
GÃ¥ av.

posemedsnopi

Quote from: CH on November 20, 2008, 09:31:15 AM
Quote from: Spelaren on November 20, 2008, 07:51:36 AM
Quote from: vidar59 on November 20, 2008, 07:10:08 AM
Fånyttede forsøk på sarkasme og ironisering...


2003: Rbk under Hareides ledelse tar seriegullet med den største marginen siden 1995.
1999: Jammen tar han ikkje gull med Helsingborg og, etter kun eit par sesonger i klubben.
2001-2002: Brøndby tar gullet i Danmark.

Hareide er ein god klubbtrener, og det er det eg kunne tenke meg å sjå han som i Brann.

Quote from: Straffe!!! on November 20, 2008, 07:50:39 AM
Hva pokker er det som tilsier at Hareide skal være en 'Manna fra Himmelen'?


Sett i forhold til Troels Bech og hans meritter sÃ¥ er han meir interessant. Han har kjørt seg fast i eit trist landslag, og det er kun tvangstanker som holder han fast der, samt eit tafatt styre i Norges Fotballforbund som ikkje evner Ã¥ sparke han... eller kanskje fordi dei dÃ¥ er redd han skal fÃ¥ jobb i Brann og lede Brann til ein rekke seriegull slik at kjæledeggene frÃ¥ bartebyen blir akterutseilt??? Eg trur eg er inne pÃ¥ noko...  ;)



Har vanskelig for å svelge at en "god klubbtrener" skal trene det norske landslaget i 4 år uten å ha noe som helst av resulater å vise til. Er enig i at han har mindre tid på å samkjøre ett landslag, men han har stort sett kjørt med samme sentrallinjen, bortsett fra noen utskiftninger på keeperplassen. Han har tross alt holdt på å 4 år, og det burde vært god nok tid til å sette spillerene inn i taktikken.
Han er absolutt ingen åpenbaring for meg.

Nå ser det likevel ut til at Nilsen blir valgt. Er for såvidt ett greit nok valg, men er ikkje overbevist om at dette er mannen som tar gullet hem.
Time vill shaov.

posemedsnopi

Quote from: Nixon on November 20, 2008, 09:37:28 AM
Quote from: Xminator on November 20, 2008, 09:00:53 AMSkal RBH ha skryt for å velge Nilsen?


Jeg synes RBH skal ha mer skryt for å i utgangspunktet gå til en høyere hylle enn Nilsen. Når de trenerne av ulike grunner takket nei synes jeg at Nilsen er en grei løsning.


Enig

Ferguson

Quote from: krøvel vellevold on November 20, 2008, 06:49:00 AM
Mexico tapte for Honduras i natt... Men det er vel for sent å håpe på Backe.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/vmkval2010/article3811965.ab


Hvorfor ikke gå for Svennis og teamet hans :)?
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

kabelmann

Hareide gjorde vel så vidt jeg kan huske det verken Eggen eller Sollid "turte" å begynne på, nemlig et generasjonsskifte. Mange av spillerne var godt oppe i årene og få unge slapp til før Hareide tok over.

Det er jo dog godt mulig husken min spiller meg et puss som vanlig.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

Quote from: posemedsnopi on November 20, 2008, 09:50:32 AM
Har vanskelig for å svelge at en "god klubbtrener" skal trene det norske landslaget i 4 år uten å ha noe som helst av resulater å vise til. Er enig i at han har mindre tid på å samkjøre ett landslag, men han har stort sett kjørt med samme sentrallinjen, bortsett fra noen utskiftninger på keeperplassen. Han har tross alt holdt på å 4 år, og det burde vært god nok tid til å sette spillerene inn i taktikken.
Han er absolutt ingen åpenbaring for meg.

Nå ser det likevel ut til at Nilsen blir valgt. Er for såvidt ett greit nok valg, men er ikkje overbevist om at dette er mannen som tar gullet hem.
Time vill shaov.


Taim vill sjao, ja. Men det er ein heilt annen sak å lede eit klubblag der ein samlast kvar dag, og kan kjøpe spelarar som ikkje melder forfall i hytt og pine, enn å trene eit landslag der forsåvidt meritterte folk ser ut til å vere giddalause til tider (Gamst eks.)

Men no ser det ut til å bli Nilsen så eg stiller meg i rekka med snopepåsen og Nixon der RBH ihvertfall har prøvd på ei høgare hylle enn han som me ser ut til å få.
GÃ¥ av.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

vebo

Quote from: Klaus_Brann on November 19, 2008, 20:18:54 PM
Quote from: fetfisk on November 19, 2008, 15:31:01 PM
Hvem i all verden er det som har sagt at Troels Bech står for sidrumpa og treg fotball av de som kjenner til han, at lynhurtige angrep og gjennombruddshissighet ikke er del av hele pakken?

Her kommer jeg med noe helt konkret. Ta en titt på dette klippet, hvor Efb slår Brøndby. Det koster dere 3:30 min å se esbjergangrepene.

1-0: Efb kontrer og Demba avslutter.
2-0: Høyt press, ballvinning, klikk-klakk, frispark, mål. Kroneksempel på gjennombruddshissighet.
3-0: Jeg har ikke ord! Se på dette; se på laget og på Demba under Troels.



Det var i alle fall et lite spark i ræva til alle dere som mener at Demba ikke har noe ekstraordinært ved seg. Herlig vending på 1-0 og frekke finter.


Nå fikk han vel aldri et slikt innlegg i løpet av 2008-sesongen heller, kan ikke huske at PVM slo et eneste innlegg til Demba?
Tiocfaidh ár lá

Patton

Quote from: posemedsnopi on November 20, 2008, 09:50:32 AM
Nå ser det likevel ut til at Nilsen blir valgt. Er for såvidt ett greit nok valg, men er ikkje overbevist om at dette er mannen som tar gullet hem.
Time vill shaov.


Enig. Får bare ønske Nilsen velkommen til klubben da, selv om jeg mener det er å gamble vel mye å ansette en med så liten trener-erfaring.

Ferguson

November 20, 2008, 10:31:21 AM #2189 Last Edit: November 20, 2008, 10:37:43 AM by Ferguson
Vet ikke om folk har vært inne på det men flere medier melder nå om at Nilsen kan bli presentert som ny trener idag.

Her går Revheim offentlig ut å bekrefter at de går for Nilsen:
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2410870.ece
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

vidar59

Quote from: krøvel vellevold on November 20, 2008, 10:08:29 AM


Kan du være så vennlig å navngi de spillerne på TIL som er så mye dårligere enn Brann sine? Er det, Moldskred, Rushfeldt, Reginiussen, Høgli, Koppinen,Knarvik, Haugen og Ramovic du tenker på? Bare så vi er klar over den dårlige stallen TIL har/hadde i år
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

vidar59

Quote from: Ferguson on November 20, 2008, 10:31:21 AM
Vet ikke om folk har vært inne på det men flere medier melder nå om at Nilsen kan bli presentert som ny trener idag.

Her går Revheim offentlig ut å bekrefter at de går for Nilsen:
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2410870.ece


Leser du ikke innlegg foran i tråden?
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

Spelaren

November 20, 2008, 10:41:57 AM #2192 Last Edit: November 20, 2008, 10:44:17 AM by Spelaren
GÃ¥ av.

dudo

Quote from: vidar59 on November 20, 2008, 10:36:58 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 20, 2008, 10:08:29 AM


Kan du være så vennlig å navngi de spillerne på TIL som er så mye dårligere enn Brann sine? Er det, Moldskred, Rushfeldt, Reginiussen, Høgli, Koppinen,Knarvik, Haugen og Ramovic du tenker på? Bare så vi er klar over den dårlige stallen TIL har/hadde i år


Si meg, sa du dette foran 2008-sesongen òg? Moldskred, Høgli og Reginiussen har slått gjennom på et nivå man ikke skulle tro i år, så er spørsmålet hvem som skal få æren for dette? Det har vært mye prat om at Bech får frem landslagsspillere, vel der har du to som har oppnådd dette under Nilsen. Koppinen og Ramovic har prestert som forventet, og Knarvik og Haugen har vel lite å gjøre på denne listen.

Ellers kan vi jo sette opp Branns ekvivalenter:

Moldskred, Rushfeldt - Helstad, Demba, Huseklepp, Karadas
Reginiussen, Koppinen - Sigurdsson, Bjarnason, Karadas
Høgli - Dahl, Guntveit, Sævarsson
Ramovic - Opdal
Knarvik, Haugen - Bakke, El Fakiri, Jaiteh, Einarsson, Austin

Ja, vi mer enn matcher TIL i alle ledd utenom kanskje keeper-plassen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vidar59

Quote from: dudo on November 20, 2008, 10:48:36 AM
Quote from: vidar59 on November 20, 2008, 10:36:58 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 20, 2008, 10:08:29 AM




Kan du være så vennlig å navngi de spillerne på TIL som er så mye dårligere enn Brann sine? Er det, Moldskred, Rushfeldt, Reginiussen, Høgli, Koppinen,Knarvik, Haugen og Ramovic du tenker på? Bare så vi er klar over den dårlige stallen TIL har/hadde i år


Si meg, sa du dette foran 2008-sesongen òg? Moldskred, Høgli og Reginiussen har slått gjennom på et nivå man ikke skulle tro i år, så er spørsmålet hvem som skal få æren for dette? Det har vært mye prat om at Bech får frem landslagsspillere, vel der har du to som har oppnådd dette under Nilsen. Koppinen og Ramovic har prestert som forventet, og Knarvik og Haugen har vel lite å gjøre på denne listen.

Ellers kan vi jo sette opp Branns ekvivalenter:

Moldskred, Rushfeldt - Helstad, Demba, Huseklepp, Karadas
Reginiussen, Koppinen - Sigurdsson, Bjarnason, Karadas
Høgli - Dahl, Guntveit, Sævarsson
Ramovic - Opdal
Knarvik, Haugen - Bakke, El Fakiri, Jaiteh, Einarsson, Austin

Ja, vi mer enn matcher TIL i alle ledd utenom kanskje keeper-plassen.


Følger du i det hele tatt med i de som skjer i norsk fotball? Jeg er fristet til ikke å mene det!!
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

pidre

Quote from: vidar59 on November 20, 2008, 10:36:58 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 20, 2008, 10:08:29 AM


Kan du være så vennlig å navngi de spillerne på TIL som er så mye dårligere enn Brann sine? Er det, Moldskred, Rushfeldt, Reginiussen, Høgli, Koppinen,Knarvik, Haugen og Ramovic du tenker på? Bare så vi er klar over den dårlige stallen TIL har/hadde i år


Du har jo bare nevnt de presumptivt beste spillerne til TIL. Hva med eksempelvis Roger Risholt, Bjørn Lindin Hansen, Bovar Karim, Knut Borch, Henrik Nordnes, Martin Knudsen, Keijo Huusko og Yngvar Håkonsen?

Husk også på, at både Sigurd Rushfeldt, Morten Moldskred, Tore Reginiussen og Ramovic stod over mange kamper i år pga skader.
Saludar a los monos!

Klaus_Brann

Der tikket den meldingen inn ja. Bedre enn Troels Bech om ikke annet, og får håpe vi kan glemme han for godt nå!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Nå var ikke meldingen som tikket inn noe annet enn vi allerede viste... Skal si Revheim går høyt på banen før Brann har fått endelig ja. Her er det fallhøyde til en ny Ighalo :)

Hva faen skal Revheim si om Nilsen svarer "Nei, æ går tel Aalborg". Får vi da en ny runde med furting om gentlemans agreement?

Her skulle vår kjøre styreforman holdt kjeft og latt BT/BA kjøre rykteshowet til kontrakt var signert og Nilsen står på Stadion i Branndrakt.

dudo

Quote from: vidar59 on November 20, 2008, 10:53:47 AM
Følger du i det hele tatt med i de som skjer i norsk fotball? Jeg er fristet til ikke å mene det!!


Forskjellen på meg og deg er kanskje at jeg følger med, mens du bare bryr deg om det som har skjedd i det siste? Det er ikke en kjeft som ville holdt de spillerne som bedre enn våre foran sesongen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Men meldingen sier jo faen ingenting! Fikk hjerte i halsen her, også var det bare at han hadde blitt tilbudt jobben.
Tiocfaidh ár lá

Go Up