• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Takk for ALT GEDDI !

Started by paperboy, August 13, 2003, 17:30:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paperboy

Vil bare si hjertelig takk for tiden i BRANN og innsatsen din!
Du er den mest lojale spilleren vi har hatt i manns minne!

Og til alle de som ikkje liker geddi - han har stått på for klubben i så mange år nå at han fortjener en fin slutt på BRANN tiden!



SKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYT
Har du en fotball, så har du alt!

Miriam


Erik

Jepp Geddi har vist at han har hjerte i Brann og har gjort mer nokk.. Han vil bli savnet på d dypeste... Takk Geddi!!

Rossi#46

heihei..!!

ja. d e synd at han skal legga opp, han e jo en dyktig spiller, men årene går og geddien går.

men håper at han får et fint liv etter brann og!!

Lykke te GEDDI!!!
l

Strilen

Har ingen problemer med å henge meg på denne tråden. I mang en sammenheng har vi skreket opp om lojalitet, om Judaser og Bosman'er. Men er det en spiller som virkelig er en sjeldenhet på dagens Brann-lag, så er det Geddi.

Jeg husker godt da han kom til Brann og spilte på andrelaget. Og for de som ikke vet det, så kom han faktisk til Brann som spiss. I en kamp (på andrelaget) driblet han av 6 mann inne i straffefeltet, før han serverte ballen på ett sølvfat til Arild Stavrum. Skulle nesten tro at han hadde vært på sykurs på måten han tråklet seg gjennom det forsvaret.

Og hvem husker ikke målet mot rbk i 1993? Startet på egen sekstenmeter og fosset nedover høyresiden. Leverte ballen, fikk den igjen og satte den meget sikkert i mål (jaj, det er lov å overdramatisere litt) forbi Ola ByeBye.

Og selv om skuddene hans stort sett (eller rettere sagt alltid) har gått i hytt og pine, så gav de oss ihvertfall en god latter. Geddi og skudd på 40 meter var ett kapitel for seg selv.

Så takk skal du ihvertfall ha Geddi for glimrende innsats og lojalitet. Du gav alltid 100%. Takk Geddi.

KennethS

Geddi var konge i sine beste stunder!!! takk for alt Geddi!!! Lykke til videre i livet
tå på Brann

Gina

Helt enig med alle så langt i tråden.

Takk for alt, Geddi! Deg skal vi aldri glemme!

Synes forresten vi må gjøre noe ekstra for å hylle denne mannen. En idé til tifo-gruppen kanskje?
ina

KennethS

enig der Gina, noe bør gjøres, siste hjemmekamp i år e 1 november mot Vif, da bør Geddi få en spesiell avskjed med Brann og Stadion.
tå på Brann

Miriam


GhostDog

Det står respekt av en spiller med så mange kamper for et lag, det er noe flere spillere burde ta lærdom av - et lag tar tid å bygge! Tenk hvis flere av de spillerene som har vært innom Brann hadde hatt samme lojalitet som Brendesæter - da hadde nok Branns historie kunne sett litt anderledes ut.

En stående applaus til denne mannen :!:
 Beer a day keeps the doctor away!

Candyman

Må henge meg på den mest positive tråden på lenge. Dette viser at selv om det ofte har vært turbulent og mange meninger rundt Geddi, så er han verdsatt utrolig høyt av de ekte supporterne som har fulgt Brann i årevis.

Jeg husker han som et lokomotiv på siden, fra da jeg ble tatt med på stadda som liten av min far. Mange gode minner fra den tiden. Skulle ønske flere spillere kunne ta etter den lojaliteten Geddi har vist gjennom 13 år i klubben i hans hjerte, BRANN!!!

Takk for alt Geddi! Du skal hylles som en konge når du går på banen i siste kampen!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Lars

Eg benytter og anledningen som alle andre til å si

Hjertlig TAKK for alt GEDDI!

PS - Takker for forslaget til oss i TIFO gruppen "Gina", det er notert og vil bli diskutert på neste møte. Oppfordrer i samme slengen alle andre til å spytte ut viss de har noen forslag til oss.

ChRiStEr87

Eg har altid drømt om og få se at du scoret i virkligheten, det har du sikkert gjort, men eg e bare 16 så har ikke sett det!!!!!

Eg holdt på og miste pusten når du headet i stangen mot Rosenborg i fjord!!!!!!!

Takk for alt, alle brann suporteren vett at du har et hjerte i Brann!!!

Takk for alt du ga!!!

Geddi 4 ever....
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Kruxleiven

Quote from: "Gina"Synes forresten vi må gjøre noe ekstra for å hylle denne mannen. En idé til tifo-gruppen kanskje?


Husker RBK hadde noe greier når Mini ga seg. Det de lagde ble ganske bra. Geddi er en spiller jeg faktisk vil savne til tross for hans manglende bidrag denne sesongen, men maken til lojalitet har jeg ikke sett mange steder. I hvert fall ikke i Brann. Dessuten er Geddi en spiller jeg liker å se på banen uansett.

TAKK GEDDI! Skal ikke glemme deg med det første.

Xminator

Høyrebacken blir ikke den samme uten Geddi.

Stoffi

Geddi er vår tids mest lojale spiller og bør hedres i sin siste kamp.
En æra er over når Geddi legger opp. Han har hatt en meget god holdning hele tiden og er en likandes kar.

Geddi e vår mann, geddi e vår mann, det e sikkert, det e sikkert, geddi e vår mann.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Strilen

Quote from: "Xminator"Høyrebacken blir ikke den samme uten Geddi.


Enkelte lag freder jo ett nummer en tidligere spiller har hatt. Ka om vi freder høyresiden....

Stoffi

Quote from: "Strilen"
Quote from: "Xminator"Høyrebacken blir ikke den samme uten Geddi.


Enkelte lag freder jo ett nummer en tidligere spiller har hatt. Ka om vi freder høyresiden....


Glimrende ide.  :lol:    :D
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Magnus

Geddi TAKK for alt du har gjort for Brann/Bergen :D

Vil aldri glemme deg...
lt for Norge

C@Bøe_79

Tifogruppen har fått med seg dette,og hva dere skriver her!!!
Tifogruppen skal i møte med Brann(Bjørn Dahl) i løpet kort tid og da vil selvfølgelig Geddi være en av tingene vi tar opp...

Men husk at Tifogruppen er avhengig av penger for å kjøre store show,penger har vi ikke i år.

GEDDI går ikke fra Brann uten å HUSKE sin avskjedskamp på "Stadda"


PS:Etter hva jeg har hørt så var ikke Tore Nordtvedt heller en SUPER-spiller,men han var trofast til Brann.....

For Tifogruppen..
Christian Bøe[/b]
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up