• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"Vi skal vinne"

Started by Exim, April 06, 2008, 01:44:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Exim

April 06, 2008, 01:44:44 AM Last Edit: April 06, 2008, 01:46:15 AM by Exim
Syntes sanger som har blitt foreslått faller litt igjennom her på forumet, forsvinner i forskjellige tråder og greier. Så lager no likegjerne en egen tråd om sangen. Mod får stenge hvis dette blir feil..

Uansett...

Sangen har jo blitt prøvd før uten og helt bli velykket, noe jeg personlig syntes er veeeeldig dumt, siden man kan få helt sinnsykt trykk på den.

Vi skal vinne
Vi skal vinne
Vi skal vinne alt i år
Vi skal knuse både VIF og RBK
Vi skal vinne alt i år


Var Pisse der knuse står no, men var vel noen som mislikte det, så dette var vel flest hadde sansen for..

RBK som nevnt ved tidligere poster, kan byttes med LSK ol.

http://www.youtube.com/watch?v=2HlHLDVl0pg

Hadde vært helt sinnsykt..

Markmus

Blir så mye "vinn" i sangene våre. Synes uansett denne melodien skal brukes til Robbie Winters med teksten jeg foreslo i en annen tråd:

Robbie Winters
Robbie Winters
Robbie's coming on today
He's gonna score one goal or many, many more
Robbie Winters, we love you

:P
Ka du ve?

Exim

Quote from: Markmus on April 06, 2008, 01:47:51 AM
Blir så mye "vinn" i sangene våre. Synes uansett denne melodien skal brukes til Robbie Winters med teksten jeg foreslo i en annen tråd:

Robbie Winters
Robbie Winters
Robbie's coming on today
He's gonna score one goal or many, many more
Robbie Winters, we love you

:P


Winters har vel forbeholdt en sang vel? Winter wonderland?

Markmus

Ja, men blir jo ikke sunget? Grunnen til at jeg vil Winters skal ha denne melodien er at den er forbundet med nettopp Skottland og så blir det så vanvittig bra trøkk på den. Fyren fortjener mer support fra oss synes jeg. Godt mulig det vil motivere ham noe jævlig :)
Ka du ve?

Exim

Quote from: Markmus on April 06, 2008, 01:59:28 AM
Ja, men blir jo ikke sunget? Grunnen til at jeg vil Winters skal ha denne melodien er at den er forbundet med nettopp Skottland og så blir det så vanvittig bra trøkk på den. Fyren fortjener mer support fra oss synes jeg. Godt mulig det vil motivere ham noe jævlig :)


Sier noe der :) Mener likevel man skal bruke "Winter Wonderland" for den er han vel like kjent med vel? At vi da har "lært" oss sangen vil vel være motiverende det også ? :)

Markmus

Vet ikke jeg... kan ikke huske en eneste gang å ha hørt Winters Wonderland. Så vi har noen mulige grunner til det: a) Jeg er døv, b) Den har vanskelig tekst/melodi, c) Ingen som vil dra den igang eller d) Folk synes ikke Winters fortjener støtten

Ka du ve?

Exim

Quote from: Markmus on April 06, 2008, 02:08:05 AM
Vet ikke jeg... kan ikke huske en eneste gang å ha hørt Winters Wonderland. Så vi har noen mulige grunner til det: a) Jeg er døv, b) Den har vanskelig tekst/melodi, c) Ingen som vil dra den igang eller d) Folk synes ikke Winters fortjener støtten




Tenkte vel mer at sangen hadde blitt brukt på andre lag der han har spilt då :) Må innrømme har ikke hørt noen prøve denne sangen heller :P Kan være av de samme grunnene som du nevner..

Yngve

Quote from: Markmus on April 06, 2008, 01:47:51 AM
Blir så mye "vinn" i sangene våre.


Eg skjønar godt problemet. Kvifor dette fokuset på at me skal vinne kampar o.l. Det blir berre for dumt. Det viktigaste er å delta.

Markmus

Quote from: Yngve on April 06, 2008, 09:46:39 AM
Quote from: Markmus on April 06, 2008, 01:47:51 AM
Blir så mye "vinn" i sangene våre.


Eg skjønar godt problemet. Kvifor dette fokuset på at me skal vinne kampar o.l. Det blir berre for dumt. Det viktigaste er å delta.

Vet ikke helt om du ironiserer nå eller :P Men det jeg mener er at motiverende sanger > hoverende sanger. Selvsagt fint med et par hoverende sanger også..
Ka du ve?

tr0Ndemann

Denne sangen har jeg i allefall hørt blitt forsøkt startet flere ganger.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Exim

Quote from: tr0Ndemann on April 06, 2008, 16:16:13 PM
Denne sangen har jeg i allefall hørt blitt forsøkt startet flere ganger.


Sant det. Blitt forøkt på B-feltet noen ganger forrige seson vet eg..

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Ikke det jeg kan huske har det vært noen "offentlig" innføring av denne sangen, så det er bare til å prøve... Print i vei! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Charmless Man

Den sangen er helt på det jevne, dessuten bruker vel VIF den melodien. Noe å holde seg unna med andre ord.
Ladish on the Foot

1908

Vi skal Vinne
Vi skal seire
Vi skal knuuuuse all motstand!
VI e Brann
Vi e fra Bergen
og vi elsker klubben våår..

Melodi: Oh My Darling Clementine

http://www.youtube.com/watch?v=QI6TJTPGo1E

Go Up