• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Stabæk - Brann

Started by Exim, April 02, 2008, 18:11:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Exim

April 02, 2008, 18:11:17 PM Last Edit: April 03, 2008, 20:06:55 PM by Stian


Kan hende bare jeg som ikke følger helt med.

Men uansett, skulle gjerne hatt en billett til denne kampen, men ser  ingen steder der man kjøper enkelt billett, er det bare bussene som blir satt opp tidlig, eller er salget igang allerede?

BBB-Tony

Send mail til Lene. Det har jeg gjort... Følger ikke bussen bortover denne gangen. Er 1800 billetter til bortelaget, så regner med du får billett! ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HansaInferno

Har de gitt 1800 billetter til oss? Herlig, regner med at det blir tilnærmet fullt i denne kampen. En av årets herligste borteturer er min spådom!
Breiflabben, baby!

tippetuppen

13 timer beregnet kjøretid te stabæk??? god tur :P

E det så nøye då

dudo

Quote from: tippetuppen on April 02, 2008, 20:44:47 PM
13 timer beregnet kjøretid te stabæk??? god tur :P


Hva? Hvor?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on April 02, 2008, 21:01:08 PM
Quote from: tippetuppen on April 02, 2008, 20:44:47 PM
13 timer beregnet kjøretid te stabæk??? god tur :P


Hva? Hvor?


Er nok en liten regnefeil. 11 timer beregner de med nattbussen. Noe som vel er greit all den tid det neppe er noe særlig å komme til Bekkestua for tidlig om morgenen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dudo

For ikke å snakke om at man har plenty tid til tissepauser!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: HansaInferno on April 02, 2008, 20:15:04 PM
Har de gitt 1800 billetter til oss? Herlig, regner med at det blir tilnærmet fullt i denne kampen. En av årets herligste borteturer er min spådom!


Foruten bussturen, så er blir det en bra kamp! Er i Oslo den helgen, så får lett vei til kamp! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tippetuppen

April 02, 2008, 22:09:38 PM #8 Last Edit: April 02, 2008, 22:16:09 PM by tippetuppen
Nattbussen vil ha avgang fra Fotballpuben klokken 01.00 natt til lørdag. Denne vil være fremme i Bekkestua/Bærum cirka klokken 12.000

i følge mine regnekunnskaper så e dette 1100timer... fin tur rundt australia :) brukte vel like lang tid i fjor og....

Bekkestuen e dritt uansett.. kjør heller bussen te oslo.. mer å tilby der. så stikke mot bekkestuen i 4-5 tiden..

E det så nøye då

Stian

Tror du skal sjekke regnekunskapene dine igjen Tippe.... ;)

BBB-Tony

Fra puben 0100 - Ankomst Bærum 1200 = 11 timer. Om du ikke skirfter tidssone over fjellet da? ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Nattbussen vil ha avgang fra Fotballpuben klokken 01.00 natt til lørdag. Denne vil være fremme i Bekkestua/Bærum cirka klokken 12.000.

Var vel det poenget han ville ha frem. Bløt vits dog.....  :)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Exim

Quote from: Stian on April 02, 2008, 22:11:45 PM
Tror du skal sjekke regnekunskapene dine igjen Tippe.... ;)


Angående disse billettene Stian, som du kanskje husker sendte eg deg en PM om dette. Du sa noe om at billettene blir tilsendt pr post?

Stian

Info om kampbilletter kommer i løpet av søndag formiddag.

Exim

Quote from: Stian on April 03, 2008, 06:28:25 AM
Info om kampbilletter kommer i løpet av søndag formiddag.
Ok, takker !

HansaInferno

Quote from: tonynord on April 02, 2008, 21:34:07 PM
Quote from: HansaInferno on April 02, 2008, 20:15:04 PM
Har de gitt 1800 billetter til oss? Herlig, regner med at det blir tilnærmet fullt i denne kampen. En av årets herligste borteturer er min spådom!


Foruten bussturen, så er blir det en bra kamp! Er i Oslo den helgen, så får lett vei til kamp! :)


Føkk bussen, kjør bil som oss normale vetige mennesker. Fyring lørdagen og hjem søndag, med bil kommer vi oss ihvertfall hjem i vetug tid.
Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Quote from: HansaInferno on April 03, 2008, 14:32:34 PM
Quote from: tonynord on April 02, 2008, 21:34:07 PM
Quote from: HansaInferno on April 02, 2008, 20:15:04 PM
Har de gitt 1800 billetter til oss? Herlig, regner med at det blir tilnærmet fullt i denne kampen. En av årets herligste borteturer er min spådom!


Foruten bussturen, så er blir det en bra kamp! Er i Oslo den helgen, så får lett vei til kamp! :)


Føkk bussen, kjør bil som oss normale vetige mennesker. Fyring lørdagen og hjem søndag, med bil kommer vi oss ihvertfall hjem i vetug tid.


Har ikke kjørt bortover til østlandet selv noen gang, hva regner dere kostadene på? Sikkert ett bra alternativ...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on April 03, 2008, 15:16:27 PM
Quote from: HansaInferno on April 03, 2008, 14:32:34 PM
Quote from: tonynord on April 02, 2008, 21:34:07 PM
Quote from: HansaInferno on April 02, 2008, 20:15:04 PM
Har de gitt 1800 billetter til oss? Herlig, regner med at det blir tilnærmet fullt i denne kampen. En av årets herligste borteturer er min spådom!


Bensin...:-)

Foruten bussturen, så er blir det en bra kamp! Er i Oslo den helgen, så får lett vei til kamp! :)


Føkk bussen, kjør bil som oss normale vetige mennesker. Fyring lørdagen og hjem søndag, med bil kommer vi oss ihvertfall hjem i vetug tid.


Har ikke kjørt bortover til østlandet selv noen gang, hva regner dere kostadene på? Sikkert ett bra alternativ...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

En og en tank begge veier, kommer jo an på hvordan man kjører. Er ikke så ille det med 4 stk i bilen, men sånn kostnadsmessig har jeg aldri regnet på det. 1000 kr i bensin er ihvertfall mer enn nok, og da har du jo bil der borte også.
Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Quote from: HansaInferno on April 03, 2008, 17:19:09 PM
En og en tank begge veier, kommer jo an på hvordan man kjører. Er ikke så ille det med 4 stk i bilen, men sånn kostnadsmessig har jeg aldri regnet på det. 1000 kr i bensin er ihvertfall mer enn nok, og da har du jo bil der borte også.


Klarer en å fylle opp bilen, så er det jo ett rimelig alternativ...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tskb

Tidligere har jeg alltid stått i svingen på Nadderud. Men det står på Bataljonssiden at alle som reiser med Bataljonsbussen får billetter i svingen. Jeg drar over med fly, og er i Oslo i helgen. men jeg vil jo gjerne stå med Bataljonen. Noen som vet om jeg da skal kjøpe billetter til svingen, eller på tribunen?

Njaastad

Du mener nok at Bataljonen skal stå på tribunen. men jeg vet ikke, har også lurt på det. Noen som vet?

Stian


BBB-Tony

Quote from: Stian on April 04, 2008, 13:34:07 PM
Billettinfo er nå lagt ut litt tidligere en annonsert: http://www.bataljonen.no/?page=26&news=175


Hvor vil det bli flest Brann-supportere, på tribunen eller i svingen?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BrannSupporter

Quote from: tonynord on April 04, 2008, 16:44:15 PM
Quote from: Stian on April 04, 2008, 13:34:07 PM
Billettinfo er nå lagt ut litt tidligere en annonsert: http://www.bataljonen.no/?page=26&news=175


Hvor vil det bli flest Brann-supportere, på tribunen eller i svingen?


Garantert i svingen. Tribunen tar kun 300-400 ca.

BBB-Tony

Quote from: BrannSupporter on April 04, 2008, 17:09:20 PM
Quote from: tonynord on April 04, 2008, 16:44:15 PM
Quote from: Stian on April 04, 2008, 13:34:07 PM
Billettinfo er nå lagt ut litt tidligere en annonsert: http://www.bataljonen.no/?page=26&news=175


Hvor vil det bli flest Brann-supportere, på tribunen eller i svingen?


Garantert i svingen. Tribunen tar kun 300-400 ca.


Er tribunen og svingen langt fra hverandre? Har ikke vært på Nadderud og fant heller ikke noe kart over stadion.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

The Boss

nei..det er jo samme greiene..så ett fett kor du får billett, fordi om utsikten nok er bedre fra "tribunen"...

HansaInferno

Quote from: tonynord on April 03, 2008, 23:08:11 PM
Quote from: HansaInferno on April 03, 2008, 17:19:09 PM
En og en tank begge veier, kommer jo an på hvordan man kjører. Er ikke så ille det med 4 stk i bilen, men sånn kostnadsmessig har jeg aldri regnet på det. 1000 kr i bensin er ihvertfall mer enn nok, og da har du jo bil der borte også.



Klarer en å fylle opp bilen, så er det jo ett rimelig alternativ...


Fly er vel kanskje det aller beste though.
Breiflabben, baby!

BrannSupporter

Quote from: tonynord on April 04, 2008, 17:27:35 PM
Quote from: BrannSupporter on April 04, 2008, 17:09:20 PM
Quote from: tonynord on April 04, 2008, 16:44:15 PM
Quote from: Stian on April 04, 2008, 13:34:07 PM
Billettinfo er nå lagt ut litt tidligere en annonsert: http://www.bataljonen.no/?page=26&news=175


Hvor vil det bli flest Brann-supportere, på tribunen eller i svingen?


Garantert i svingen. Tribunen tar kun 300-400 ca.


Er tribunen og svingen langt fra hverandre? Har ikke vært på Nadderud og fant heller ikke noe kart over stadion.


http://img167.imageshack.us/my.php?image=dsc00074bv4.jpg

gullet ska hem

De som reiser organisert med bataljonen,får billett på tribunen:) noen som vet hvor mange borte billetter som er solgt?

SKBMiller

Kan et medlem kjøpe til fks to andre?

Stian

Siden det er Bataljonen som sitter på alle billettene til denne kampen, trenger man ikke være medlem for å kjøpe billetter.

tr0Ndemann

Jeg ønsker å bestille til denne turen så fort som mulig. Men siden jeg meldte meg inn i Bataljonen da de solgte de siste partoukortene, har enda ikke medlemskortene kommet i posten. Det gjør det rimelig vanskelig for meg å bestille, siden jeg ikke aner hvilket medlemsnummer jeg har.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Vebjørn

Alt pleier å la seg fikse, ring ein sjef (tursjef, sjefsjef, bataljonsjef)..

tr0Ndemann

Det er blitt ordnet med god hjelp fra Stian. Hvordan gjør man det med å få fullmakt fra foreldre? Ta med en lapp der det står "Jeg gir blabla tillatelse til å reise, mvh blablabla?".
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

SKBMiller

Hvor mange billetter har vi på tribunen?

tr0Ndemann

Jeg trodde billettene var inkludert i denne turen når man bestiller via Bataljonen?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Gubrask

Quote from: tr0Ndemann on April 07, 2008, 16:17:23 PM
Jeg trodde billettene var inkludert i denne turen når man bestiller via Bataljonen?


De er ikke inkludert, må betales utenom, men det er billetter tilgjengelige for alle som reiser organisert.

BrannSupporter

Quote from: SKBMiller on April 07, 2008, 14:32:44 PM
Hvor mange billetter har vi på tribunen?


Tror det er 1800. Det holder nok. Vi har aldri fylt kikkertsvingen før.

Et spm: Jeg var på Nadderud både i 05 (cup), 06 og 07. Veldig bra med folk alle de gangene. De av dere som var der og så Brann tok sølvet i 97; Har det vært flere Brann-supportere på Nadderud noen gang enn det var da i 97?

BBB-Tony

Quote from: SKBMiller on April 07, 2008, 14:32:44 PM
Hvor mange billetter har vi på tribunen?


Husker jeg har lest 400 eller noe slikt?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Syntes det var litt lite informasjon lagt ut ang. selve billettene. Hvordan skal disse betales? Blir de tilsendt eller kan man hente dem på bussen? Hva skal bestillingen inneholde, bare navn og hvilke billetter man vil ha?

What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

April 07, 2008, 17:47:20 PM #42 Last Edit: April 07, 2008, 17:49:12 PM by tonynord
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Jeg har da vitterlig lest igjennom begge de der to. :) Det jeg lurer på er hva billett-bestillingen skal inneholde, hvordan det skal betales osv.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Om du kun skal ha billett og ikke arrangert tur, så sender du en mail til Frode hvor du opplyser hvor mange billeter du vil ha, hvor du vil ha billett, adresse. I svaret fra Frode får du kontonr. Du setter inn penger og BBB/Frode sender deg billetten(e).
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Men man må fortsatt bestille billett om man reiser med Bataljonens busser?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Nixon

Quote from: tr0Ndemann on April 08, 2008, 06:45:54 AM
Men man må fortsatt bestille billett om man reiser med Bataljonens busser?


Nei, man kjøper billett på bussen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Exim

April 08, 2008, 16:46:18 PM #47 Last Edit: April 08, 2008, 16:48:21 PM by Exim
Quote from: Stian on April 05, 2008, 11:37:28 AM
Siden det er Bataljonen som sitter på alle billettene til denne kampen, trenger man ikke være medlem for å kjøpe billetter.


Fikk en annen forklaring hos Frode, siden man ikke trenger være medlem, korfor får eg ikke bestillt 3 billetter då?


skal du ha 3  , må du betille hos Brann , se brann.no

Samtidig som Stian sier her at bataljonen har alle billettene?! Forvirret no

tr0Ndemann

Pleier det forøvrig å ta lang tid før man får "Bekreftelses e- post" når man har  bestilt bortetur? Jeg bestilte på søndag, men har ikke hørt noe enda.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Brann4

jeg bestilte på mandag og fikk svar i går kveld. kanskje du bør sende en ny mail..   Noen flere som reiser med dagbussen her forresten?

Gull 08

Go Up