• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Aafk- Brann

Started by Nixon, March 31, 2008, 14:44:12 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Quote from: Tifo-gruppen on April 03, 2008, 20:05:09 PM
Vi har nå endret navnet på denne tråden. I fremtiden vil vi ha en tråd før kampen og en etter kampen. Det gjør vi for å slippe de enormt store samletrådene, noe vvi tror vil øke aktiviteten på forumet.

Mvh Morten


Høres veldig dynamisk ut. Hvordan skal dette håndheves? Skal man stenge "før kampen"-tråden? Hva gjør man i så tilfelle med pågående diskusjoner?

Ellers er det sprøyt at Helstad ikke har scoret på kunstgress. Faktisk så scoret han på CLS i 2005, om han har scoret andre steder vet jeg ikke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on April 04, 2008, 13:45:32 PMHøres veldig dynamisk ut. Hvordan skal dette håndheves? Skal man stenge "før kampen"-tråden? Hva gjør man i så tilfelle med pågående diskusjoner?


Jeg fant også dette litt merkelig. For når skal overgangen komme? Fem på seks?
Jeg synes det blir litt for mye organisert etter min mening, for så uhåndterlige har ikke disse kamptrådene vært.

Ellers godt å høre at det var sprøyt!:)
Rød makt på Hansa

Stian

"Før kampen-tråden" vil bli stengt. Jeg ser ikke helt hvilke pågående diskusjoner det skal være som ikke kan diskuteres i "etter kampen-tråden" Dersom man diskuterer laguttaket i den "før tråden" kan man i "etter tråden" diskutere om dette var rett osv. Vi håper at forumets brukere vil hjelpe til med å opprette "etter kampen-tråder", da mange av oss som modererer reiser mye på bortekamper og ofte kommer litt seint hjem fra kampene på stadion. Disse trådene håper vi opprettes så snart som mulig etter kampslutt.

dudo

F eks en dommeravgjørelse som diskuteres opp og i mente i "Før kampen"-tråden - tror dere det er automatikk i at den fortsetter der den slapp i en ev "etter kampen"-tråd.

Jeg synes med respekt å melde at dette er et helt idiotisk tiltak, og håper dere endrer mening. Og dere vil ha kortere tråder for å øke aktiviteten? Que?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Det er klart at man ta videre en diskusjon over i en annen tråd. Men jeg kan som sagt ikke se det helt store behovet for at det skal opprettes en tråd etter kampen. For det er jo før og under kampen det som oftest er mest trafikk. Etter kampen begynner man ofte å se fremover i neste kamptråd. Jeg kan rett og slett ikke se noen god grunn til at kamp-forumet skal få dobbelt så mange tråder enn det som kanskje hadde vært nødvendig.
Rød makt på Hansa

Stian

Vi tar en liten prøveordning på dette. Dersom det ikke fungerer går vi tilbake på det gamle.

kabelmann

Jeg har faktisk sansen for ffksupporter.net sin trådoppdeling. En tråd for før kampen, en kamptråd og en etter kampen. Tror den nye inndelingen her kan bli ganske ålreit.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Smithy

Quote from: 28966mustang on March 31, 2008, 23:06:31 PM
Her har vi noe å hevne fra ifjor. Men banen er veldig hard, og AAfk er like gnitne med poeng som med penger.
Innsats,innsats og innsats er det som må til. Uansett hvilke spillere som velges. Så håper jeg at vi som reiser opp klarer å holde litt trøkk på tribunen. I fjor var det for slapt, spesielt etter 0-2 i trynet tidlig.


ENIG : I fjor vår var Brann på etterskudd spillemessig, innsatsmessig og målmessig i mange kamper, og mot Start, FFK og Sandefjord lå man under tidlig. Vi husker alle hvordan Doffen og co slo seg på lårene og var innbitte før kampstart mens de røde virket søvnige. Helstad irriterte seg og sa jo at det var ille når man måtte score 2 ganger for å knipe poeng og det er fryktelig irriterende at enkle ting som er gratis og ikke krever trening skal ødelegge. Peptalk, innsatsvilje og / eller kampvilje er en mental greie som må kunne fixes før en kamp som høytlønnede, priviligerte spillere skal ut i.
Treneren, kapteinen og apparatet rundt har hovedansvaret for å brøle motivasjon inn i laget i hver kamp.

sammenbruddet

April 05, 2008, 15:48:29 PM #58 Last Edit: April 05, 2008, 15:56:48 PM by Stian
Både Arneng og Aarøy spiller i kveld, og dermed stiller Aalesund med sitt aller beste mannskap.
Et sterkt hjemmelag på et meget vanskelig underlag. Brann har tapt de to siste møtene med sunnmøringene og kveldens kamp blir således en formidabel utfordring.

Stian: sammenbruddet og Smithy viste seg å være samme person. Begge brukerne er nå utestengt.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Vebjørn

For ein møkkafotball Brann spelar!
Kor e duellkrafta? Kor e vingane? Kor faen e Fakiri?

Belfort

Vi sliter noe voldsomt sentralt. Fakiri har til nå spilt til 1 på børsen.

Kruxleiven

lenge siden jeg har vært her. Hvilket forum er dette? Slutt på phpBB?

Blir tussegal av å høre på kommentatorene. Aalesund har vært best, og de har hatt presset, men de spiller nå for faen ikke god fotball. Hva i all verden for slags kamp er det de ser? En forrykende førsteomgang mener de det har vært. Latterlig. Intensiteten til spillerne har vært for lav. Det er greit. Slikt kan skje med lavt press. Men hvorfor sender vi ballen i rom gang på gang når spilleren (som oftest Helstad) helst bør ha ballen på fot? Vi sender ballen fremover langs bakken og den får en enorm fart og går utover sidelinjen eller dødlinjen. Hvorfor spiller vi ikke mer til hverandre? Utover det er vi dårlig defensivt. Kanskje trenger vi bedre forsvarspillere, men det som skremmer meg mer er at vi ikke har noe etablert angrepsspill. Er baller i rom på Helstad det eneste vi har å spille på? Furthermore. Sentral midtbane må hjelpe mer.

Jeg var foreberedt på en vanskelig omgang og jeg synes ikke vi skal blame spillerne, men jeg irriterer meg over så mange feile valg. Enten vi vinner eller taper så sier det fremdeles ikke allverdens om hvor vi voil ende på tabellen. Sesongen er ennå ung.

Andsto

Ingen guts, ingen som tar tak...vi klarer ikke spille enkle innsidepassninger....forferdelig å se på.

Kruxleiven

Positivt fra dagens kamp:

1. Vi får prøvd et annet forsvar i neste kamp fordi Sigurdsson ble utvist. Så mye dårligere enn i dag kan de jo ikke bli.

2. Demba får debutert. Han må jo få spilt litt til den prisen.

3. Vi taper bare 4-2. reaksjonene her inne vil etterhvert tyde på at vi tapte 5-0. 2 målstap har skjedd før og vil skje igjen.

4. Dette lar seg fint rette på

5. Azar får spilt på den plassen det er ment han skal spille.

6. Mjelde prøver og prøver, men det ser ikke ut som han når frem.

7. Vi scorer 2 mål på bortebane og har flaks.

For øvrig får det vel være nok positivt. Alle spillerne søg brutalt i dag.

FruktFat



Go Up