• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor kan man se Brannkamper utenfor Bergen?

Started by Bjarte M, March 24, 2008, 21:26:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bjarte M

Hei

Noen som har peiling på puber i Oslo som skal vise Brann-FFK på søndag? Altså annonsert/garantert. Tar ikke noen sjangser for å si det sånn.

Er selvfølgelig ikke i Bergen under årets første seriekamp og har ikke TV der jeg skal overnatte.

(Moderator må bare flytte innlegget mitt i en allerede eksisterende tråd hvis jeg ikke skulle laget ny tråd for dette emnet)

Doffen85

Sitter og lurer litt på det samme. Den går på tv2, så vil tippe den er lett tilgjengelig de fleste steder.

Bjarte M

Fått vite at den vises på Bohemen men der bør man visstnok ikke gå hvis man er Brannsupporter?

http://www.800grader.com/forum/viewtopic.php?t=1842&start=210 (info og halvrelatert fjas fra midten av tråden ca.)

thesevs

Quote from: "Bjarte M"Fått vite at den vises på Bohemen men der bør man visstnok ikke gå hvis man er Brannsupporter?

http://www.800grader.com/forum/viewtopic.php?t=1842&start=210 (info og halvrelatert fjas fra midten av tråden ca.)


Det gjelder sikkert hvis du har branndrakt på.
Ellers har jeg vel fått inntrykk av at Sir Winston har vært et samlingssted for mange...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Nixon

Er det lov å håpe på at vi i år kan slippe disse hvor-kan-man-se-Brannkamper-i-Oslo-trådene som har vært en gjenganger her på forumet de siste årene?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

BBB-Tony

Skulle ikke være noe problem å spørre i den allerede eksisterende kamptråden... Og det gjelder forsåvidt til alle kommende kamper også.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

stormde

enig m deg..
Eg bor selv i bartbyen og ser kampene på Three Lions kansje admistrator kan lage en link hvor vi som bor i utlande kan se hvor  Brann suportere går og ser kamper..
Da slipper vi foran hver kamp å få flere tråder på "hvor se kampen".
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

Stian

Tittelen på tråden er endret. Alle spørsmål om hvor man kan se Brannkamper i Oslo, Trondheim, Kristiansand, London, Kina og andre steder taes i denne tråden.

tintin

bra, då kan eg slenge denne inn her, noen som har sett tippeliga på mallorca, nærmere bestemt alcudia, og om noen kjenner til en pub man kan se kampene på?!

2rB

Quote from: "stormde"enig m deg..
Eg bor selv i bartbyen og ser kampene på Three Lions kansje admistrator kan lage en link hvor vi som bor i utlande kan se hvor  Brann suportere går og ser kamper..
Da slipper vi foran hver kamp å få flere tråder på "hvor se kampen".

Det eg har savna lenge er ei liste på framsida, med "her ser du kampen".
Er sikkert villige personer over alt i dette landet som kan ta ansvar for sitt sted, og holde dette oppdatert.
(sikkert ikkje nødvendig å liste alle puber i f.eks. Oslo som viser kampen, men kanskje skape ein (eller to) fast(e) Brann-supporter-pub(er).

Edit:
Siterte feil. Bytta ut nå.

BBB-Tony

Quote from: "tintin"bra, då kan eg slenge denne inn her, noen som har sett tippeliga på mallorca, nærmere bestemt alcudia, og om noen kjenner til en pub man kan se kampene på?!


Er usikker på om de viser tippeligakamper, men de viste hvertfall en god del fotball på en pub som ligger nær havnen i Alcudia. Husker ikke hva den heter...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

monzilla

Noen som vet om noen steder i Egypt som viser TV2? :(

Bjarte M

Quote from: "Bjarte M"(Moderator må bare flytte innlegget mitt i en allerede eksisterende tråd hvis jeg ikke skulle laget ny tråd for dette emnet)


;-)

stian sv

noen som vet om et sted i Housten der de viser brann?

Jay Tee

Husten? Texsas?? stikk bort til NASA, de har noen svære paraboler der borte, tror de får inn de fleste kanaler med de...
eia brann

2rB

He, he...
Korleis er det med FXT i utlandet da?

Får du inn norske kamper - om du er utenfor Norge?

BBB-Tony

Quote from: 2rB on April 01, 2008, 13:57:24 PM
He, he...
Korleis er det med FXT i utlandet da?

Får du inn norske kamper - om du er utenfor Norge?


Rett meg om jeg tar feil, men jeg syns å huske at noen skrev inn på forumet at det ikke gikk an å se TV2sport eller Sumo i utlandet...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

2rB

Quote from: tonynord on April 01, 2008, 14:03:17 PM
Quote from: 2rB on April 01, 2008, 13:57:24 PM
He, he...
Korleis er det med FXT i utlandet da?

Får du inn norske kamper - om du er utenfor Norge?


Rett meg om jeg tar feil, men jeg syns å huske at noen skrev inn på forumet at det ikke gikk an å se TV2sport eller Sumo i utlandet...

Men har sett på FXT når det er UEFA-kamper at det står spesifisert at abonnenter i utlandet ikkje får sett disse kampene.
Eg tolka det som om at tippeligaen er tilgjengelig videre utover i verden...

Yngve

Eg har budd i det store utlandet. Der stod det at me IKKJE fekk sjå kampen pga rettigheitsmessige årsaker. Men samstundes, så gjekk det oftast greit å sjå. Om enn i noko redusert kvalitet.

Skal lova dykk dei vart forundra kinesarane når eg og ein kompis sat og såg Stabæk - Brann i fjor på storskjerm i ein luguber pub i Hong Kong..

dudo

Om Sumo ikke funker har man jo uansett alternativer som livesport247.com og myp2p.eu. Litt lavere bitrate på streamen (ihvertfall her i Norge), men helt klart sebart.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: dudo on April 01, 2008, 14:39:41 PM
Om Sumo ikke funker har man jo uansett alternativer som livesport247.com og myp2p.eu. Litt lavere bitrate på streamen (ihvertfall her i Norge), men helt klart sebart.


Har prøvd ut begge de du nevner der og de fungerer fint. Foretrekker det siste alternativet; myp2p
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nightfox


tormi

Befinner meg av alle steder i stokholm. Er der noen lokalkjente som tilfeldigvis vet om det finnes mulighet for å se kampen her?

All hjelp mottas med kjempestor takk!!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

tormi

dette er ultra viktig for meg. Får visst ikke starte en ny tråd på temaet. Noen som vet om jeg får inn tv2 sumo i sverige????
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

BBB-Tony

Se på de tidligere innleggene. De angår samme tema som du lurer på...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Quote from: tormi on April 13, 2008, 19:24:54 PM
Befinner meg av alle steder i stokholm.


Er det belønning eller straff for straffescoringen hans i kveld?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

revert

Jeg er i London når Brann spiller borte mot Godset 9 aug. Noen som vet hvor det er muligheter for å få sett denne kampen i London?

(som vår alles Hanøy sier)
- På forhånd takk!

Klaus_Brann

Spør på diverse puber. Garantert noen som sender den. Send mail i forkant, look for it.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nummer9

Er det ikke sjømannskirke der borte? Ville vel kanskje tenke meg at de kan vise den om en ikke finner noen pubber med den? Er vel kanskje ikke helt tilrettelagt for den store kampstemningen med øl på tappekran osv, men er vel en nødløsning...

thesevs

Quote from: nummer9 on July 18, 2008, 07:47:44 AM
Er det ikke sjømannskirke der borte? Ville vel kanskje tenke meg at de kan vise den om en ikke finner noen pubber med den? Er vel kanskje ikke helt tilrettelagt for den store kampstemningen med øl på tappekran osv, men er vel en nødløsning...


20 øl kan få deg til å spy.
Det samme kan 20 vafler. Opplevelsen av å se kampen kan bli den samme som på pub om en bare spiser tilstrekkelig nok med vaffelplater under kampen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

vebo

Quote from: revert on July 18, 2008, 01:16:18 AM
Jeg er i London når Brann spiller borte mot Godset 9 aug. Noen som vet hvor det er muligheter for å få sett denne kampen i London?

(som vår alles Hanøy sier)
- På forhånd takk!


Ellers er vel livesport247 et ok alternativ om du har tilgang på internett. Ikke den beste kvaliteten, men rimlig.
Tiocfaidh ár lá

heggdalsvik

Ville gjerne medele at kampen vil bli vist på Tempest i Oslo.
Dette er MFK sin pub i hovedstaden, men ALLE Brann supportere er hjertlig velkommen.


mvh

I

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


vebo

Tiocfaidh ár lá

Frøken Solli

Hiver ut et spørsmål... ???

Noen som vet om et sted i Platanias, på Kreta, der de sender TV2 s hovedkamper i sommer???
Håper Brann - RBK blir hovedkamp 24.aug men er da på de sydelige breddegrader  :-\

evis

Noen som vet hvor det går an å se Brann sine kamper i København?

Tenker helst på Godsetkampen 9 august.

Seriemesteren

Og hvor ser jeg morgendagens kamp mot HamKam i Lisboa?:)

krøvel vellevold

Quote from: Seriemesteren on August 01, 2008, 20:08:35 PM
Og hvor ser jeg morgendagens kamp mot HamKam i Lisboa?:)


Hamkam i Lisboa? Hva slags cup er det? Hvem spiller de mot? Er det Benfica?
Legg ned hele klubben!

Bossmann

Quote from: Frøken Solli on July 23, 2008, 15:30:55 PM
Hiver ut et spørsmål... ???

Noen som vet om et sted i Platanias, på Kreta, der de sender TV2 s hovedkamper i sommer???
Håper Brann - RBK blir hovedkamp 24.aug men er da på de sydelige breddegrader  :-\


De har TV2 på de fleste pubene i Platanias så jeg kan garantere deg at den kampen får du sett.

Morris


Er det noen som kan anbefale et sted i Oslo som viser kampen på storskjerm?

Jeg har allerede snakket med Bohemen som skal vise den, men flere andre melder om større interesse for Liverpool, Arsenal og Barca sosm også spiller i kveld.
Bergensere i Oslo - hvor går dere?

Morris :)

vebo

Tiocfaidh ár lá

HansaInferno

Over alt der de har TV2 Sport eller den aktuelle kanalen, så kan du se kamper med Brann. Det er bare til å spørre. Jeg har sett Brann-kamper på de merkligste stedene, og så lenge det ikke er et annet TL-lag som holder til på puben så går det helt sikkert greit om du bare spør. Det er faktisk ikke verre.
Breiflabben, baby!

Lenemora_85

hjeeeelp!!! eg er paa agia napa, og vil se brannfotball... Noen som ha vert her som vet kor en kan se kamper... har spurd enkelte plasser, men det er ingen som viser den.. tom norway pub viser den ikkje, men de skulle se ka de kunne ordne for meg..... :)

vebo

Tiocfaidh ár lá

arne garborg

Noen som vet om noen pubber i Båslo som sender kampen?

Lenemora_85

Om det er noen som noen gang er i Ayia Napa så vise de norsk fotball på en pub som heter Galliano(skandinavisk bar), den som leter den finner :) Og neste år, så er det en anna skandinavisk bar som kommer til å vise norsk fotball, den blir nyåpna neste år!!:)

Frøken Solli

Må få skryte av PLUS Lounge sportsbar i Platanias på Kreta... Helt fantastisk! De sender alt av kamper og da mene jeg ALT. 4 lerret, 4 flatskjermer og 4 (6) mindre TVèr. Good Shit ;D

olebrann3


Kruxleiven

Quote from: Lenemora_85 on September 05, 2008, 16:29:47 PM
Om det er noen som noen gang er i Ayia Napa så vise de norsk fotball på en pub som heter Galliano(skandinavisk bar), den som leter den finner :) Og neste år, så er det en anna skandinavisk bar som kommer til å vise norsk fotball, den blir nyåpna neste år!!:)


Har vært på den. Jeg hadde ikke drømt om norsk fotball der. Enda bedre ble det når ansatte og klientell var Brannvennlig.

Go Up