• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gullnummer

Started by steinbygger, March 05, 2008, 23:17:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

steinbygger

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 07 i gull som jeg kan få trykket på drakten? Har spurt i en del butikker, men ingen hell så langt. Ser at det er noen som har det på draktene allerede så det bør ikke være umulig å få tak i.

lusken

Prøv Steve perryman

Nixon

Apropos gullnummer: Jeg kan ikke se at 55 01 20 07 er i bruk. Får i alle fall ingen treff på diverse nettsøk. Så her kan man får seg et historisk telefonnummer!:)
Rød makt på Hansa

telge

Quote from: "Nixon"Apropos gullnummer: Jeg kan ikke se at 55 01 20 07 er i bruk. Får i alle fall ingen treff på diverse nettsøk. Så her kan man får seg et historisk telefonnummer!:)


hadde vel vært bedre med 54 01 20 07:)
men er jo litt vanskelig her i Bergen:)

Klaus_Brann

Quote from: "steinbygger"Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 07 i gull som jeg kan få trykket på drakten? Har spurt i en del butikker, men ingen hell så langt. Ser at det er noen som har det på draktene allerede så det bør ikke være umulig å få tak i.


Du kan få det på den Sportsgalleriet-butikken på vei mot Stadion...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann&Bergen<3

Quote from: "Nixon"Apropos gullnummer: Jeg kan ikke se at 55 01 20 07 er i bruk. Får i alle fall ingen treff på diverse nettsøk. Så her kan man får seg et historisk telefonnummer!:)


ville heller hatt 48 55 20 07.. Altså GULL-2007. Det er og litt vanskelig i Bergen

fortune

Quote from: "Brann&Bergen<3"

ville heller hatt 48 55 20 07.. Altså GULL-2007. Det er og litt vanskelig i Bergen


Ikke med tanke på at 4-serien er mobilnumre..
First is first, second is nothing

steinbygger

Fikk tak i gullnummer på Steve Perryman sport. Laksevåg sport hadde det ikke. Når det gjelder 4855 2007 så forsøkte jeg å få tak i det i november, men dette nummeret ligger hos post og teletilsynet, så hvis noen vil starte med mobilvirksomhet så kan de søke om nummerserien som starte med 485

Go Up