• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjøpe e-cup drakt

Started by peteE, February 14, 2008, 17:08:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

peteE

Vel, aldri om jeg setter på det reklameinfiserte makkverket Brann har laget for 2008 sesongen! Men synes de reklamefrie(uten hovedspons seff) e-cup-draktene er utrolig tøffe! Både de i fjor og de for i år. (de i år har kulere layout med krage osv, men stygg logo :P) så fjorårets er foretrukne!

Men er disse å få kjøpt i Brann-butikken, og til hvilken pris? Fant ingenting på brann.no!

BBB-Tony

Quote from: "peteE"Vel, aldri om jeg setter på det reklameinfiserte makkverket Brann har laget for 2008 sesongen! Men synes de reklamefrie(uten hovedspons seff) e-cup-draktene er utrolig tøffe! Både de i fjor og de for i år. (de i år har kulere layout med krage osv, men stygg logo :P) så fjorårets er foretrukne!

Men er disse å få kjøpt i Brann-butikken, og til hvilken pris? Fant ingenting på brann.no!


Dette blir diskutert i en annen tråd og der har jeg sagt at det pr dags dato er bestemt å IKKE produsere E-cup drakter av 100-årsdrakten til supportere...

http://bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=7874&postdays=0&postorder=asc&start=0
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up