• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

vi hadde tro

Started by pissepåengen, February 05, 2008, 22:28:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

Synst den var bra sang eg!!

BBB-Tony

Meget bra! Nok en gang vises det fantastiske engasjementet rundt Brann! Det ligger nok mer en noen få arbeidstimer i den der sketsjen! Imponert!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KNUDSEN

noe vi kunne ha syngt på stadion?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Hansakongen

dette er vel en sang som kan ta tid å få innført men håper noen tar fatt i det og får den innført... tror det hadde vært en temmelig bra trøkk på den sangen når den satt som er skudd hos et par 1000 på hjemmekampene....

chris_henrik

Var selv å så revyen, artig nummer!
Verserte ulike versjoner av "Det kommer hem/Three Lions on a shirt" på de forskjellige gullfestene. Synes denne "Så kom det hem" faktisk er ganske bra.
<BRANN> ..... DKFM

Red Rabitt

Herlig! Hører allerede superlativene fra semb og alskaker når denne runger på stadion:) Mener helt klart at mye av denne sangen kunne blitt sunget på stadion. Må bare kuttes ned litt, men er mye bra setninger her som kunne vært med. Hadde vært sinnsykt om vi kunne tatt denne på stadion:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

millermania

absolutt, meget bra. men kan alt synges, eller refrenget?

Markmus

Ka du ve?

peteE

Elsker Three Lions-sangen! Husker når det var VM02, meg og noen venner var borte i huset til en fyr som bor ved sjøkanten, på nordnes helt ute ved parken mot laksevåg(han var i sommerhuset i spania). Satt der og drakk cola(vi var uskyldige 14-åringer!) og spiste pizza, så på VM kamper, "festet", og hadde Three Lions på repeat ca hele tiden :P

SÃ¥ er absolutt positiv til denne melodien, til tidenes fotballsang!

Baunebob

Vi får nok ikkje innført hele dritten, men med refrenget greide vi da nesten å få igang hele stadion mot Viking ifjor.

Men.. Vi kan ikke stå i i høst å synge "så kom det hem" når vi da kjemper om et evt nytt gull, medalje, kvallik eller hva det måtte være.

Refrenget og evt denne "bridgen" eller hva nå enn det kalles på musikkspråget, med en "helårs" kvalitetstekst hadde vært midt i blinken.

NÃ¥r det er sagt, overlater jeg tekstskriving til noen andre kreative sjeler :-)

linealex

ante Gry e blitt ung igjen

svobo

flere enn meg somm husker å ha sunget "gullet e komt hem" til denne melodien utenfor puben etter at gullet var sikret?
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

thesevs

Quote from: "svobo"flere enn meg somm husker å ha sunget "gullet e komt hem" til denne melodien utenfor puben etter at gullet var sikret?


Den ble sunget i fjor høst på Stadion. Så den er ikke sååå ny i den sammenheng. Da ble det sunget "det har kom't hem, det har kom't hem, det har kom't - gullet det kom hem"

Men vi kan jo skifte verbet til nåtid slik at det heller synges "det kommer hem" (greit å åpne litt beskjedent)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Branncess

Men det har jo allerede kommet hem! "kommer hem" blir jo da feil, for det kom jo hem i 07.
alskap!

Manx

Quote from: "Branncess"Men det har jo allerede kommet hem! "kommer hem" blir jo da feil, for det kom jo hem i 07.


Men nå står det en ny pokal som støver ned i NFF sine lokaler og bare venter på å komme hem til Bergen!
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

HansaInferno

Quote from: "Branncess"Men det har jo allerede kommet hem! "kommer hem" blir jo da feil, for det kom jo hem i 07.


"Det har komt hem" har blitt sunget mye. Den nevte sangen skal draes igang i første hjemmekamp, og jeg regner med at hele stadion henger seg på. "det har komt hem", altså...
Breiflabben, baby!

ellie

Etter min mening har denne sangen stort potensiale. Utrolig bra sang som mange hadde ivret etter å synge på stadion.. Hele sangen hadde nok blitt litt langt, men om vi forkortet den eller bare sang refrenget hadde den vært super;)
rann for alltid<3

stigh

her er en anen og men det er ikke hadde tro men dene e bra... http://uk.youtube.com/watch?v=YzMkT40OzRg

gashi

hmm.. sterk melodi, men litt tynn tekst etter min mening. Umulig å synge noe sånt på stadion.

stigh

Quote from: "gashi"hmm.. sterk melodi, men litt tynn tekst etter min mening. Umulig å synge noe sånt på stadion.


kansje det men alt  muligt:P

Bygdetulling

Jaja, det hadde jo vært fint å synge John Lennon på Stadion, det er jo ikke så ofte sjansen byr seg. Men dette blir nok lite egnet for Koret.
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

stigh

ja hadde sikkert vært bra.. men e nok litt vanskeligt..

Go Up