• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Everton - Brann: Kamptråd

Started by Nixon, February 05, 2008, 11:16:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

peteE

Enig, forventer taktikkprat og kos når jeg kommer innom tråden!

Bossmann


stian_kniksen

Everton away.. fuck in hell! :D ååå gleder meg, min første utenlandske borte kamp.

men tror ikke politiet er så altfor strenge, har vært i manchester og sett united noen ganger. har sett mange berusete, fotball glade engelskmenn som glir lett inn. så lenge de ikke lager noe stort oppstyr ut av det. men ikke at jeg vet så mye om akkurat dette..
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman.

Homer Simpson

BBB-Tony

Noen andre som har fått tilsendt billett i posten i dag? Uten å ha kryssa av for at de skulle hente billett på stadion. Var å hentet billetten min på stadion på mandag, men fikk en ekstra billett i posten i dag. Har nå 2 billetter på 2 forskjellige felt, men har bare betalt for en.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Christoball

fikk også billetter i posten idag...

"Persistent standing is not allowed"??  Hvor seriøst er det ment?

skb!

Quote from: "Christoball"
"Persistent standing is not allowed"??  Hvor seriøst er det ment?


Jeg er forberedt på å ikke overkomme dette ihvertfall. Dette er jo en regel som gjelder i Norge også, men den håndheves ikke her, i motsetning til i England. Vi kommer nok til å få beskjed om å sette oss ned, men satser på at vi ikke er så fulle av respekt at vi overkommer det. På fotballkamper skal man stå!

Nightfox

Altså, jeg fikk tre billetter...

BBB-Tony

Quote from: "Nightfox"Altså, jeg fikk tre billetter...


Som du ikke skulle hatt?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nightfox


BBB-Tony

Quote from: "Nightfox"To for mye.


Du får sende en mail til Tøsse. Har sendt ang. den ekstra biletten jeg fikk. Har ikke bruk for den akkurat...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Mick

Quote from: "Christoball"fikk også billetter i posten idag...

"Persistent standing is not allowed"??  Hvor seriøst er det ment?


Sorry at jeg går litt off-topic nå men hva har egentlig denne regelen for seg egentlig. I Engeland har de blitt nødt til å ta grep og med sin overdrevne overvåkning har de faktisk mot all odds klart å kvele den mest beryktede supportergruppen i Europa(Eller det som var det i det minste.) Men hvilken forskjell utgjør det om man står eller om man sitter, klarer ikke helt å se hvilken forskjell det utgjør. Kansje for å ha en bedre oversikt, men fortsatt for meg virker det mer som en måte å kue supporterne på.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

KEO

At folk får billetter som de ikke skal ha forundrer meg ikke, når jeg var oppe på stadion og hentet mine billetter så ble jeg "litt" bekymret over systemet den unge damen bak disken jobbet etter. Har sett bedre:-)  men det er nok ikke jenten sin feil.
Nu kør vi!

BBB-Tony

Hva tror folk om at borteseksjonen kommer til å komme på ulike plan da? Det kan bli litt vanskeligere å samkjøre sangene. At en seksjon starter på en sang og den endenfor på en etc... Håper det lar seg gjøre å samkjøre...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: "KEO"At folk får billetter som de ikke skal ha forundrer meg ikke, når jeg var oppe på stadion og hentet mine billetter så ble jeg "litt" bekymret over systemet den unge damen bak disken jobbet etter. Har sett bedre:-)  men det er nok ikke jenten sin feil.


Var hun blond?
I så fall er det hennes feil!;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

SKBMiller

blir noe dritt med flere etasjer. særlig når det ikke blir fullt. da blir noen nærmest alene på en etasje. noen som vet hvor mange billetter som er solgt?

HansaInferno

Rundt 1500, kan ikke det stemme?
Breiflabben, baby!

Nixon

Quote from: "tonynord"Hva tror folk om at borteseksjonen kommer til å komme på ulike plan da? Det kan bli litt vanskeligere å samkjøre sangene. At en seksjon starter på en sang og den endenfor på en etc... Håper det lar seg gjøre å samkjøre...


Ulike plan er aldri noe suksess for stemning. Og i alle fall ikke hvis det er overheng slik jeg forstår det er her.

Det jeg også lurer på er om man kan bevege seg mellom de ulike seksjonene. At man kan stå på et annet plan enn den man har billett til.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

The Boss

Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"Hva tror folk om at borteseksjonen kommer til å komme på ulike plan da? Det kan bli litt vanskeligere å samkjøre sangene. At en seksjon starter på en sang og den endenfor på en etc... Håper det lar seg gjøre å samkjøre...


Ulike plan er aldri noe suksess for stemning. Og i alle fall ikke hvis det er overheng slik jeg forstår det er her.

Det jeg også lurer på er om man kan bevege seg mellom de ulike seksjonene. At man kan stå på et annet plan enn den man har billett til.


Slikt eg har skjønt det kan du ikke gå mellom øvre og nedre plan.

BBB-Tony

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"Hva tror folk om at borteseksjonen kommer til å komme på ulike plan da? Det kan bli litt vanskeligere å samkjøre sangene. At en seksjon starter på en sang og den endenfor på en etc... Håper det lar seg gjøre å samkjøre...


Ulike plan er aldri noe suksess for stemning. Og i alle fall ikke hvis det er overheng slik jeg forstår det er her.

Det jeg også lurer på er om man kan bevege seg mellom de ulike seksjonene. At man kan stå på et annet plan enn den man har billett til.


Slikt eg har skjønt det kan du ikke gå mellom øvre og nedre plan.


Det var synd... Da kan vi ikke samles på ett plan heller om det ikke blir utsolgt.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"Hva tror folk om at borteseksjonen kommer til å komme på ulike plan da? Det kan bli litt vanskeligere å samkjøre sangene. At en seksjon starter på en sang og den endenfor på en etc... Håper det lar seg gjøre å samkjøre...


Ulike plan er aldri noe suksess for stemning. Og i alle fall ikke hvis det er overheng slik jeg forstår det er her.

Det jeg også lurer på er om man kan bevege seg mellom de ulike seksjonene. At man kan stå på et annet plan enn den man har billett til.


Det er det definitivt ikke. Dette var jo noe skikkelig dritt da...Skal sende en mail til Guntveit, å forhøre meg om dette, det kan da ikke være så vanskelig å fylle opp det ene planet først, og så det andre?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gubrask

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"Hva tror folk om at borteseksjonen kommer til å komme på ulike plan da? Det kan bli litt vanskeligere å samkjøre sangene. At en seksjon starter på en sang og den endenfor på en etc... Håper det lar seg gjøre å samkjøre...


Ulike plan er aldri noe suksess for stemning. Og i alle fall ikke hvis det er overheng slik jeg forstår det er her.

Det jeg også lurer på er om man kan bevege seg mellom de ulike seksjonene. At man kan stå på et annet plan enn den man har billett til.


Det er det definitivt ikke. Dette var jo noe skikkelig dritt da...Skal sende en mail til Guntveit, å forhøre meg om dette, det kan da ikke være så vanskelig å fylle opp det ene planet først, og så det andre?


hehe, hvor mange mailer har du egentlig sendt han?;P

The Boss

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"Hva tror folk om at borteseksjonen kommer til å komme på ulike plan da? Det kan bli litt vanskeligere å samkjøre sangene. At en seksjon starter på en sang og den endenfor på en etc... Håper det lar seg gjøre å samkjøre...


Ulike plan er aldri noe suksess for stemning. Og i alle fall ikke hvis det er overheng slik jeg forstår det er her.

Det jeg også lurer på er om man kan bevege seg mellom de ulike seksjonene. At man kan stå på et annet plan enn den man har billett til.


Det er det definitivt ikke. Dette var jo noe skikkelig dritt da...Skal sende en mail til Guntveit, å forhøre meg om dette, det kan da ikke være så vanskelig å fylle opp det ene planet først, og så det andre?


Hun damen på stadion visste ikke noe om dette, og hadde billetter til alle felt, så folk kunne selv velge plasser/felt. Så de selger ikke ut felt for felt. kansje det hadde vært det smarteste!

Northside

Fikk selv på nedre del av bortefeltet. Er bare fantastisk dersom Brann har klart å selge halveis ut 2 felt....

Manx

Quote from: "Northside"Fikk selv på nedre del av bortefeltet. Er bare fantastisk dersom Brann har klart å selge halveis ut 2 felt....


Jeg har fått på øvre delen..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Nixon

Quote from: "Northside"Fikk selv på nedre del av bortefeltet. Er bare fantastisk dersom Brann har klart å selge halveis ut 2 felt....


Er det ikke snakk om tre nivåer her? Desto verre. Så jeg foreslår at Bataljonen tar en oppsummering med Brann når det begynner å nærme seg. Hvis det viser seg at alle kan samle seg på f.eks. det øverste nivået bør Brann kunne formidle dette videre til Everton slik at alle kan stille seg opp der hvis man vil.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Northside"Fikk selv på nedre del av bortefeltet. Er bare fantastisk dersom Brann har klart å selge halveis ut 2 felt....


Er det ikke snakk om tre nivåer her? Desto verre. Så jeg foreslår at Bataljonen tar en oppsummering med Brann når det begynner å nærme seg. Hvis det viser seg at alle kan samle seg på f.eks. det øverste nivået bør Brann kunne formidle dette videre til Everton slik at alle kan stille seg opp der hvis man vil.


Det kan stemme ja. Og ettersom bortefeltet tar ca 3000 personer så vil jeg tro øvre delen klarer minst 1500 stykker! (og jeg var nok ikke de siste 1500 som bestilte...). Seksjonen i midten ser ut som en liten altan med brevsprekk, kan umulig være mange seter der.
Nedre delen, hvor jeg har billett, er naturligvis ikke så brei ettersom den er midt i svingen. Kan maks være 1000 plasser der og 500 plasser i brevsprekken.

I basel var det riktignok slik at man viste billett når man gikk inn på stadion. Hadde øvre delen av bortefeltet vært åpen kunne man fint valgt hvor man ville stått. Er vi heldig så er det slik hos Everton også, selv om jeg tviler...

Klaus_Brann

Quote from: "Gubrask"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"Hva tror folk om at borteseksjonen kommer til å komme på ulike plan da? Det kan bli litt vanskeligere å samkjøre sangene. At en seksjon starter på en sang og den endenfor på en etc... Håper det lar seg gjøre å samkjøre...


Ulike plan er aldri noe suksess for stemning. Og i alle fall ikke hvis det er overheng slik jeg forstår det er her.

Det jeg også lurer på er om man kan bevege seg mellom de ulike seksjonene. At man kan stå på et annet plan enn den man har billett til.


Det er det definitivt ikke. Dette var jo noe skikkelig dritt da...Skal sende en mail til Guntveit, å forhøre meg om dette, det kan da ikke være så vanskelig å fylle opp det ene planet først, og så det andre?


hehe, hvor mange mailer har du egentlig sendt han?;P


Hehe, la meg telle opp...Hele to.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gubrask

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Gubrask"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"Hva tror folk om at borteseksjonen kommer til å komme på ulike plan da? Det kan bli litt vanskeligere å samkjøre sangene. At en seksjon starter på en sang og den endenfor på en etc... Håper det lar seg gjøre å samkjøre...


Ulike plan er aldri noe suksess for stemning. Og i alle fall ikke hvis det er overheng slik jeg forstår det er her.

Det jeg også lurer på er om man kan bevege seg mellom de ulike seksjonene. At man kan stå på et annet plan enn den man har billett til.


Det er det definitivt ikke. Dette var jo noe skikkelig dritt da...Skal sende en mail til Guntveit, å forhøre meg om dette, det kan da ikke være så vanskelig å fylle opp det ene planet først, og så det andre?


hehe, hvor mange mailer har du egentlig sendt han?;P


Hehe, la meg telle opp...Hele to.


ok, trodde det var flere;D

KNUDSEN

noe flere enn meg som ikke har fått billetten i posten ennå?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/europacup/article1596848.ece

Hvis Everton får et godt resultat i Bergen tyder mye på at de hviler noen av sine beste spillere hjemme i Liverpool.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Jeg fikk svar fra Tøsse i dag, og i følge han har Brann fylt opp nivå 2, og har begynt på nivå 1, så da ser det ut som det skal gå bra dette :)

Selv om det virker rart, for jeg bestilte ganske tidlig, og fikk på nivå 1...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Didriken

Quote from: "HansaInferno"En liten ting som kanskje ikke har noe med kampen å gjøre. Hvor streng er de på alkohol der borte? Jeg drikker meg riktignok aldri noe særlig god i gassen før en kamp, men jeg har jo sett folk og hvordan de holder på til tider. Politiet i England er etter det jeg har hørt og lest en god del strengere på slikt og nekter folk andgang om de føler for det.



Etter mine erfaringer fra turer i england er det motsatte. Det er kun som tidligere nevnt av enkelte her hvis man begynner å motsette seg politiet. sist jeg var over (riktig nok P.L. kamp) så var det øl servering i pausen.. men det  er vel tydeligvis ikke nå som det er uefa kamp. så lenge man holder seg på beina og ikke er stor i kjeften kommer man nok inn uten problemer ;)
kke la deg lure av dialekten! SKB!

Tomas

Er det blitt bestemt noen samlingspub eller kommer folk til å ta og føle på stemningen litt rundt omkring?

KNUDSEN

noen som vet om block LV3 er oppe eller nede?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

kim_s20

Quote from: "KNUDSEN"noe flere enn meg som ikke har fått billetten i posten ennå?


Har heller ikkje fått billett enda, kommer til å ringe Tøsse i morgen å spørre om de kan sjekke om den er sendt.
HANSASVINGEN-THE KOP

KNUDSEN

Quote from: "kim_s20"
Quote from: "KNUDSEN"noe flere enn meg som ikke har fått billetten i posten ennå?


Har heller ikkje fått billett enda, kommer til å ringe Tøsse i morgen å spørre om de kan sjekke om den er sendt.


eg har prøvd å ringe brann siden kl 12 men det var ingen som tok tlf, prøvde tøsse og sentralbordet sitt nr
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Quote from: "KNUDSEN"noen som vet om block LV3 er oppe eller nede?


Nede.

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

BBB-Tony

Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "kim_s20"
Quote from: "KNUDSEN"noe flere enn meg som ikke har fått billetten i posten ennå?


Har heller ikkje fått billett enda, kommer til å ringe Tøsse i morgen å spørre om de kan sjekke om den er sendt.


eg har prøvd å ringe brann siden kl 12 men det var ingen som tok tlf, prøvde tøsse og sentralbordet sitt nr


Jeg og andre her på forumet har mottat billetter vi ikke skal ha. Har Brann rotet det godt til nå eller??
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

3730

Quote from: "brannBRA"Jeg har hørt at de er veldig strenge, og praktiserer dette svært hardt. Er du beruset risikerer du faktisk å bli arrestert og bortkjørt. Dette har jeg lest på engelske fotballfora hvor enkeltpersoner forteller sine opplevelser.

Rådet er å holde seg unna alkohol hvis du er interessert i å se kampen. Så tar vi festivitasen etterpå.


Eg har vært i England å sett kamper mangen ganger og har aldri blitt nektet adgang til noen stadioner..
Visst du også har sett på de folka som detterinn på disse stadionene,så tviler eg sterkt på at noen kommer til å ha noen problem med å komme seg inn..

Så lenge du er der med godt humør og oppfører deg som ett oppegående menneske,så kommer du inn..

olpi

Jeg har enda ikke somlet meg til å kjøpe billett. Noen som vet om det er mulig å kjøpe på kampdagen?

tj00m

Quote from: "olpi"Jeg har enda ikke somlet meg til å kjøpe billett. Noen som vet om det er mulig å kjøpe på kampdagen?


Fant ikke igjen der eg leste det, men mener bestemt at det ikke er mulig å kjøpe billett i inngangsdøra.. Tror du må kjøpe gjennom Brann før du reiser..
Brann Bergens Stolthet!

osoerli

Quote from: "tj00m"
Quote from: "olpi"Jeg har enda ikke somlet meg til å kjøpe billett. Noen som vet om det er mulig å kjøpe på kampdagen?


Fant ikke igjen der eg leste det, men mener bestemt at det ikke er mulig å kjøpe billett i inngangsdøra.. Tror du må kjøpe gjennom Brann før du reiser..


Ja du må på www.brann.no før du reiser.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

KNUDSEN

fikk billetten min i dag, har fått plass på block UV2 mens han eg reiser med har fått plass på LV3 og vi bestillte billettene samtdig, noen som har noe forslag til hvordan vi kan få plass på samme block?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

HeiaBrann!

Quote from: "KNUDSEN"fikk billetten min i dag, har fått plass på block UV2 mens han eg reiser med har fått plass på LV3 og vi bestillte billettene samtdig, noen som har noe forslag til hvordan vi kan få plass på samme block?

Bare gå inn samme inngang... De er ikke så strenge på det i England. Så lenge det er et ledigt sete ved siden av kameraten, er det bare å trøkke stumpen nedpå!

KNUDSEN

er jo ikke samme etg, og det står at vi må putte billetten inni en scanner så gå igjennom inngangs bommen, så eg tror ikke det går så bra
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nightfox

Nå reiser vi til england og koser oss folkens. Ingen neglebiting, vi har ingenting å tape. Alt annet får bli en positiv overraskelse. Får Brann 1-0 der borte kan alt skje. Vi har ikke særlig mye press, bare reise bort der, kose oss på kamp og støtte favorittlaget vårt. Vi skal i alle fall klare å være bedre enn det Evertonfansen var idag.

Jeg skal hente mine billetter i morgen.. Det er jo tre stykker, så skal være rimelig uheldig om ikke en av dem er på øvre seksjon.

Nixon

Quote from: "KNUDSEN"er jo ikke samme etg, og det står at vi må putte billetten inni en scanner så gå igjennom inngangs bommen, så eg tror ikke det går så bra


Det spørs jo hvor denne scanneren står. I mange tilfeller står den der man går inn Stadion, og da bør det gå an å stille seg der man vil. Skal bli spennede å se, jeg har selv fått plass i brevsprekken og er ikke så fornøyd med det.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

http://fotball.bt.no/uefa/article100412.ece

I disse tider der biljard er den mest omtalte sporten i Bergen kan det være greit med litt fokus på fotball også...:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

andygray

Tip fra en der har vært mange ganger på Goodison:

Dere kommer ikke inn andre steder enn akkurat den inngangen som står på billetten deres. Bytt heller billetter innbyrdes før dere skal inn.

Vi fikk nytt elektronisk system i august 2006, og det er rigidt.

Det er masse pub'er rundt Goodison, og hvis dere opfører dere greit er dere velkomne alle steder. Blir like gemytligt som i onsdags, er jeg sikker på.

God tur over, og god kamp.

KNUDSEN

noen som har billetter på block Uv2/Uv1 som vil bytte billett mot LV 1,2,3 eller 4? bytter gjerne motsatt vei også
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Go Up