• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

AMATĂ?RER!

Started by JĂžrnAE, January 31, 2008, 16:17:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JĂžrnAE


BBB-Tony

Feilen ligger ikke hos Brann, men det er det at Bataljonen har vÊrt i seneste laget med Ä fordele sesongkortene de har fÄtt utdelt pÄ hansa.

Men dette er noe som er tatt opp i trÄden for Partoutkort 2008.

http://bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=7917&PHPSESSID=ec448a2234985aaab388f0bce84fa8d3
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 Ă„r.

smaalanda

Quote from: "JĂžrnAE"Og da bekreftet hun selv at det var greit at min sĂžster kunne hente min billett om hun hadde referansenummeret med seg.


Dette funket med meg for Zagreb kampen.
KMO!!!

VeslemĂžy

Vi forholder oss hele tiden til informasjon vi fÄr utdelt fra Brann.
Vi har ikke kunnet fordele partoutkortene fÞr vi har fÄtt den nÞdvendige informasjonen fra Brann.
Informasjon angÄende billetter som har ligget/ligger ute pÄ siden vÄr, er enten informasjon som vi har fÄtt av Brann eller som vi har klippet ut fra Brann sine egene sider.

VeslemĂžy

monzilla

Da har Bataljonen og Brann en utfordring til 09-sesongen. Ser ikke hvorfor Brann ikke kan fordele partoutkortene til Bataljonen og? Alt dere trenger Ă„ gjĂžre er Ă„ sende de en liste?

JĂžrnAE

Virker for meg som Brann ikke tar Bataljonen pÄ alvor...

weirus

Jeg fikk fint hentet andre sine billetter og jeg hadde ikke engang referansenr...bare sa hvilken plasser det gjaldt
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Tifo

Brann la i dag ut info pÄ brann.no der det sto at de som hadde betalt etter 16.01 bare skulle vise gyldig legitimasjon for Ä fÄ tildelt plassen sin For at vÊre medlemer skulle fÄ nytte av dette la jeg ut nyheten pÄ forsiden sÄ fort som mulig. Like etter fÄr vi beskjed fra Brann at det var gitt feil info pÄ brann.no. Det skulle ha stÄtt at de som har betalt fÞr 16.01 og ikke har mottatt brev om forkjÞpsrett bare skulle vise legitimasjon for Ä fÄ plassen sin.

NÄr det gleder tiden det har tatt Ä for Ä fÄ fordelt plassene sÄ har det vÊrt nÞdvendig for Ä fÄ gjort det skikkelig. Vi har mÄttet sjekke hver eneste sÞknad for Ä finne ut hvor lang ansenitet hver sÞker hadde. Etterhvert gikk det pÄ betalingsdato pÄ hvem som fikk og hvem som ikke fikk. Det hadde selvfÞlgelig vÊrt Þnskelig at fordelingen ble gjort i god tid fÞr 16.01, men slik ble det ikke. Hvilke avtaler Brann og Bataljonen har hatt seg imellom angÄende partoutkortene kan ikke jeg svare pÄ, for det har jeg ikke hatt noe med Ä gjÞre.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Go Up