• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor var du da Brann offisielt ble seriemestre??

Started by BBB-Tony, January 29, 2008, 21:35:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Vet ikke om tråden finnes eller om den blir suksess, men jeg syns det hadde vært artig å høre hvor DU var den legendariske kvelden 22.10.2007, da Viking slo Stabæk og vi ble seriemestre 2007.

Jeg selv var på fotballpuben å såg kampen og feiret der til jeg tok en buss som kom forbi og kjørte enn meget feststemt og full buss opp på stadion der vi hyllet spillerne. Deretter var det tog ned til sentrum/fotballpuben igjen hvor feiringen fortsatte utover natten...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.


sydnes76

Cafeen på Flesland sammen med en dame.....uforglemmelig.

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Fez

Satt hos en kompis og drakk gull-øl, før vi fikk skyss bort på stadion og feiret videre med spillerne.

BBB-Tony

Og hvordan ble det utover kvelden i Stavanger? på flesland? etter jobb? eller var du så uheldig at du jobba gjennom hele natta?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

KNUDSEN

Quote from: "tonynord"Og hvordan ble det utover kvelden i Stavanger? på flesland? etter jobb? eller var du så uheldig at du jobba gjennom hele natta?


jobbet til kl 22 så gikk det rett hem etterpå, angrer på at eg ikke stakk til byn  etter på, men eg trodde ikke det var noe særlig med folk som hadde tenkt å ferie med en gang
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

HeiaBrann!

Så kampen hjemme i Fyllingen og tok turen til byn... Var litt sein så eg fikk ikkje med meg feiringen utenfor stadda, men deltok for fullt i sentrum! Et minne for livet!

BBB-Tony

Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "tonynord"Og hvordan ble det utover kvelden i Stavanger? på flesland? etter jobb? eller var du så uheldig at du jobba gjennom hele natta?


jobbet til kl 22 så gikk det rett hem etterpå, angrer på at eg ikke stakk til byn  etter på, men eg trodde ikke det var noe særlig med folk som hadde tenkt å ferie med en gang


Så feil kan mann ta! :) Men men... Det ble jo flere feiringer og det kommer nok til å bli flere også! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Mick

Jeg var på fotikken og trodde egentlig heller ikke at det skulle bli så mye feiring, litt fordi mange her inne og andre steder sa at de heller ville ha en stor feiring etter kampen mot Viking, men man skal aldri undervurdere Brann supporteres evner innenfor spontanitet. Det var greit under kampen, da var det god plass og folk var relativt rolige men så tok f... meg bare en halvtime etter  kampslutt før det plutselig stappfullt både inne og utenfor.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

dudo

Satt hjemme på Nordnes med noen gode venner. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å drikke, men etter drøye 3 minutter kom whiskeyen frem for å roe nervene. Gikk til sentrum umiddelbart etter kampen, og ble oppringt av en venninne som satt på Contra da de første spillerene kom dit. Løp avgårde. Avsluttet kvelden som forsanger på Rick's stående på en barkrakk, falt ned, og ble kastet ut.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tovatle

Jeg var på jobb til klokken 22. Gikk hjem og drakk en sekser etterpå. Satt oppe leeenge og så gledesscener på tv2 nyhetskanalen! En episk aften!

Stutt-tjukken

Satt hjemme. På stillingen 2-0 til Viking dro jeg og en kompis til byen. Rakk å parkere og storme inn på Jacob`s for å se sluttminuttene. Dro t staddaen, dro til byen. Stod på dne blå steinen når Robbie snek seg inn på Contrabar. Ble værende der resten av kvelden. En god del allsang kan du si. Glemmer det aldri. Aldri.

Nightfox

Viking Stadion. Stakk så til byen men var lite liv... Fikk mange smil og vink der jeg gikk i Brann-drakt, dog... Før kampen var det mange som stirra, derimot.....

Bolsen

på jobb..va ferdig 0200, dro te byn men der var det dårlig me folk

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

PhilLynott


Big fat Sam


tr0Ndemann

I dusjen, nettop kommet hjem fra en fotballtrening.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Rasmus_brann

Satt i stuen med damen, med gullpilsen i hånden:D Og så gikk turen videre til Stadion og så en liten tur til byn...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!


bulldog

på fylla i manchester, fikk et ras med sms'er og ramlet enda lenger ut! så  også aalesund - brann på webtv i samme by. surrealistisk
bulldog

Brann_copper

Satt i kjøkkenstuen med macen på fanget og fulgte viking - stabæk på alle tilgjengelige nettsteder samtidig.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

dudo

Du burde holdt deg til tv2s webtv - da hadde det holdt med én! ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Kjell249

Quote from: "dudo"Du burde holdt deg til tv2s webtv - da hadde det holdt med én! ;-)


Eller TV2 Zebra som jeg gjorde...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dudo

Joda, men har man ikke tv i nærheten så har man ikke tv i nærheten.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gubrask

Så kampen på tv hjemme, før jeg dro ned på stadion og videre til byn.Et minne for livet!

Brannesen

Jeg har bursdag den dagen så jeg satt hjemme hos meg med noen kompiser og drakk gulløl også kampen...etter det gikk vi ned på stadion og feiret med alle de andre som var der! En uforglemmelig fødselsdag med den beste gaven :)
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb


stigh


Northside

Satt hos en kompis å så kampen. Nektet å drikke før viking scorte. Når det så ut som ting gikk veien kontaktet vi alle mulige folk for å kunne samles utenfor stadion, ettersom vi fikk vite at spillerne var der.
Litt før kampen var over peiste vi til stadion og var en av de første som kom til den fantastiske feiringen der.

Gikk i tog ned til byn, slet med trappene på jacobs før vi tok en siste tur ut i gatene for å lage litt liv med pyro.

Seinere på natten satte jeg kursen hjem for å rekke jobb 07:00 dagen etter, det klarte jeg aldri...

ps. Hva i alle dager tenker folk med når de tror at vi venter en uke med å feire gullet? Jøss. Gikk dere glipp av festen pga slike tanker så fortjente dere det pokker meg også.


Klaus_Brann

Så 1.omgang hjemme sammen med en kompis og nok gulløl i kylen, men åpna ikke en før i pausen, drakk den og så 2.omgangen på Fotikken, hvor det var helt magisk!

Etter kampslutt, var det et par sanger, og så ut for å sprette sjampisen.
Onkel hadde selvfølgelig innvendinger mot det, og begynte å pese. Men etter at det begynte å bli veldig ampert blant en del feirende supportere som syntes det var unødvendig, droppet de det.

Resten av kvelden var bare en stor fest.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Var en tur på Victoria og så kampen, så opp på Stadda for å feire. Flott minner, og jeg er rimelig sikker på at vi får flere slike stunder i tiden som kommer!
Breiflabben, baby!

Markmus

Satt oppe i leiligheten og helte ned på noen halvlitere. Når kampen var over, stakk jeg til byn og feiret ;-)

Ante ikke noe om at folk samlet seg utenfor Stadion før jeg var på vei til byn, så da var det allerede for sent å dra dit. Men det ble bra likevel.
Ka du ve?

tippetuppen

satt meg i bilen på 1-0.. kjørte som faen fra dale mot åsane uten noe som helst radioforbindelse.. fikk melding fra brann.no på mobil.. 2-0... synger som en gal i bilen.. plukker opp 2 stk med xxxxxxx antall bluss.. kjører til victoria.. får med de siste min av kampen utenfor... Full gass mot stadda.. parkerte og frem med kassen.. og der startet tidenes feiring
E det så nøye då

BBB-Tony

Ja, det er mange forskjellige opplevelser av kvelden! Men en ting vi har til felles (hvertfall de fleste) er at det ble en heidundrende kveld/natt som aldri vil glemmes!! Måtte det skje igjen i 2008!! :D
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

BrannSupporter

Tilbrakte hele kvelden hjemme foran TV'en og PC'en!

abe78

.og husk!


The Boss

Quote from: "tonynord"Vet ikke om tråden finnes eller om den blir suksess, men jeg syns det hadde vært artig å høre hvor DU var den legendariske kvelden 22.10.2007, da Viking slo Stabæk og vi ble seriemestre 2007.

Jeg selv var på fotballpuben å såg kampen og feiret der til jeg tok en buss som kom forbi og kjørte enn meget feststemt og full buss opp på stadion der vi hyllet spillerne. Deretter var det tog ned til sentrum/fotballpuben igjen hvor feiringen fortsatte utover natten...


Samme som deg =)


telge

Var på Knarvik og spilte bedriftsfotballturnering, gikk rett på byn etter at jeg hadde kommet hjem og dusjet...uforglemmelig kveld...:)

Sam B


Jonasbrann1

Blod e tjukkare enn vann


Go Up