• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TV2`s sendeskjema for de første rundene er klart.

Started by Bossmann, January 28, 2008, 16:55:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

FFK-Brann på lørdagen ville passet glimrende. Denne karen har ferie og store planer om å reise østover for å bivåne denne toppkampen.
Brannsupporter.

nummer9

Denne kampen på lørdagen ville passet ELENDIG da jeg skal i bryllup. Mitt eget til og med...  :o

BBB-Tony

Quote from: nummer9 on April 25, 2008, 12:53:49 PM
Denne kampen på lørdagen ville passet ELENDIG da jeg skal i bryllup. Mitt eget til og med...  :o


Næsj...Her må det prioriteres! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Xminator

Quote from: nummer9 on April 25, 2008, 12:53:49 PM
Denne kampen på lørdagen ville passet ELENDIG da jeg skal i bryllup. Mitt eget til og med...  :o

Christoball

menn med sminke spiller alltid bra musikk :P men hadde vel neppe blitt hovedkamp mot molde, så skulle nok klart begge deler uansett...

kjedlig at det var nesten kun hjemmekamper som ble berørt av (et eventuelt) gruppespill

smaalanda

Quote from: nummer9 on April 25, 2008, 12:53:49 PM
Denne kampen på lørdagen ville passet ELENDIG da jeg skal i bryllup. Mitt eget til og med...  :o


Tenk å være så urutinert.....
KMO!!!

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

krøvel vellevold

De fleste vil vel hevde at det er urutinert å gifte seg i utgangspunktet. Det sier i hvert fall vørd on the strit.
Legg ned hele klubben!

thesevs

Videre oppsett (tv-kamper)

6. serierunde:
Dato: Lørdag 3.mai
Klokken: 19:00
Kamp: Tromsø - Brann
Kanal: TV2 Sport

7. serierunde:

Dato: Fredag 16.mai
Klokken: 20:00
Kamp: Brann - VIF
Kanal: TV2

8. serierunde:

Dato: Søndag 25.mai
Klokken: 20:00
Kamp: Viking - Brann
Kanal: TV2

9. serierunde:
Dato: Lørdag 31.mai
Klokken: 19:00
Kamp: Brann - Molde
Kanal: TV2 Sport

10. serierunde:
Dato: Onsdag 4.juni
Klokken: 19:00
Kamp: RBK - Brann
Kanal: TV2

11. serierunde

Dato: Lørdag 28.juni
Klokken: 18:00
Kamp: Ham-Kam - Brann
Kanal: TV2 Sport 2

Kilde: tv2.no
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Dette er da virkelig minst en uke gamle nyheter.
Legg ned hele klubben!

thesevs

Quote from: krøvel vellevold on May 02, 2008, 04:31:40 AM
Dette er da virkelig minst en uke gamle nyheter.


Joda, "gamle" nyheter... men tenkte jeg skulle være grei med å poste oversikten, så kan du fikse kalenderen din på mobilen, evt synkronisere med outlooken på pcen din, kanskje krysse av datoene på kalenderen din. For mitt vedkommende førte denne oversikten til at jeg oppdaget at sommerfesten på jobben krasjer med Brann-Molde kampen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama


Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article110615.ece

Nye TV-kamper er satt opp.

Brann skal som i fjor spille lørdag i Fredrikstad, noe som lite praktisk med tanke på å komme seg hjem etter kampen. Så her bør Bataljonen sjekke ut om det er mulig å fly fra Rygge lørdag kveld.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

BBB-Tony

Greit at det blir lørdagskamp mot FFK. Langt å reise... Følger du bussen til BBB, så er det ingen problem å komme seg hjem. Men fly hadde absolutt vært å foretrekke om det ikke blir for dyrt.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BrannSupporter

Quote from: Nixon on June 18, 2008, 16:40:16 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article110615.ece

Nye TV-kamper er satt opp.

Brann skal som i fjor spille lørdag i Fredrikstad, noe som lite praktisk med tanke på å komme seg hjem etter kampen. Så her bør Bataljonen sjekke ut om det er mulig å fly fra Rygge lørdag kveld.

Nixon

Quote from: BrannSupporter on June 18, 2008, 18:56:51 PM
Quote from: Nixon on June 18, 2008, 16:40:16 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article110615.ece

Nye TV-kamper er satt opp.

Brann skal som i fjor spille lørdag i Fredrikstad, noe som lite praktisk med tanke på å komme seg hjem etter kampen. Så her bør Bataljonen sjekke ut om det er mulig å fly fra Rygge lørdag kveld.


Det stemmer nok når du sier det!;) Jeg husket bare at det var umulig å komme seg fra Fredrikstad uten egen bil eller Bataljonsbuss. Uansett rekker man ikke fly fra Gardermoen, og tog går det ikke natt til søndag.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Håper Bataljonen setter opp litt alternativer til Fredrikstad kampen. Overnattingstur kanskje? Eventuelt gå i dialog med et hotell og avtale en litt rimeligere pris for Bataljonen sine medlemmer som ønsker overnatting utenom bussen?

Vet det er midt på sommeren osv, men det kan være verd et forsøk. Dette med hotell og rabatt til Bataljonen sine medlemmer burde i grunn vært noe de satser på til nesten alle bortekampene.

Klaus_Brann

Utrolig enig Northside. Spesielt når det blir lange borteturer, og lørdagskamp. Jeg er ikke veldig fan av buss, men om man kunne fått en natt på et hotell om det ikke er altfor dyrt, og så turet hjem igjen dagen etter hadde det vært mer naturlig.

Jeg vet at FFK ved flere anledninger har leid tog, hele veien fra Fredrikstad til Bergen. Forstår ikke at de skal "få lov", men ikke vi. Har vi et så dårlig rykte?

Vet det har vært snakket om tidligere, men ting kan ha endret seg med tiden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

telge

Jeg kan forstå at dere vil ha busstur dagen etterpå, ikke misforstå meg der, men selv ville jeg ALDRI sittet på bussen i 8-10 timer etter en småfuktig aften...hehe..bedre å sove på bussen på vei hjem etter noen pils:)
Men vet jo at ikke alle drikker, så ikke arrester meg for det:)
Sier bare min mening...:)

Northside

Quote from: Klaus_Brann on June 19, 2008, 16:22:24 PM
Jeg vet at FFK ved flere anledninger har leid tog, hele veien fra Fredrikstad til Bergen. Forstår ikke at de skal "få lov", men ikke vi. Har vi et så dårlig rykte?

Vet det har vært snakket om tidligere, men ting kan ha endret seg med tiden.



Leide de tog eller fikk de en vogn på et tog som allerede skulle t/r Bergen?

Dette med tog har jeg uansett nevnt før. Lynkampen, som er på en mandag, ville vært perfekt for togtur! Dersom NSB ikke ønsker å sammarbeide kan man enkelt og greit bare droppe buss og heller oppfordre til å kjøpe togbilletter. Det ville tross alt kostet det samme med mindre man velger sovekupe, noe som gir bedre konfort.

Men dette er dog litt seint, ettersom Bataljonen har satt opp de vanlige kjedelige bussturene...

Og til Telge. Buss dagen derpå er ikke så utrolig hardt. Bussen går i 12-tiden og man kan fint sove selv om det er dagtid.

Klaus_Brann

Quote from: telge on June 19, 2008, 20:34:21 PM
Jeg kan forstå at dere vil ha busstur dagen etterpå, ikke misforstå meg der, men selv ville jeg ALDRI sittet på bussen i 8-10 timer etter en småfuktig aften...hehe..bedre å sove på bussen på vei hjem etter noen pils:)
Men vet jo at ikke alle drikker, så ikke arrester meg for det:)
Sier bare min mening...:)


Hehe, det er forsåvidt sant.
Glem buss.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Northside on June 19, 2008, 21:17:59 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 19, 2008, 16:22:24 PM
Jeg vet at FFK ved flere anledninger har leid tog, hele veien fra Fredrikstad til Bergen. Forstår ikke at de skal "få lov", men ikke vi. Har vi et så dårlig rykte?

Vet det har vært snakket om tidligere, men ting kan ha endret seg med tiden.



Leide de tog eller fikk de en vogn på et tog som allerede skulle t/r Bergen?

Dette med tog har jeg uansett nevnt før. Lynkampen, som er på en mandag, ville vært perfekt for togtur! Dersom NSB ikke ønsker å sammarbeide kan man enkelt og greit bare droppe buss og heller oppfordre til å kjøpe togbilletter. Det ville tross alt kostet det samme med mindre man velger sovekupe, noe som gir bedre konfort.

Men dette er dog litt seint, ettersom Bataljonen har satt opp de vanlige kjedelige bussturene...

Og til Telge. Buss dagen derpå er ikke så utrolig hardt. Bussen går i 12-tiden og man kan fint sove selv om det er dagtid.


Da leide de et tog. De drakk "fritt" på toget, for de som vil det og. Jeg bodde i Fredrikstad på den tiden, og reiste med de tilbake etter at vi hadde slått de. God følelse:-)

Det hadde absolutt vært noe å anbefale, hvis Bataljonen kunne fått til noe sånt, og det kan vel ikke være umulig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hausberg

Nytt oppsett for 20 og 21 runde,

Brann- Viking blir søndag 14-9 klokken 18.00 til en forandring.
Er det ikke lenge siden vi har hatt sekskamp på stadda på søndag? :o


Og Lillestrøm- Brann mandag 22-9 klokken 19.00
itt hjerte står i Brann......

1908

Faen i H........! Hvorfor skal alle kampene på østlandet gå på mandager? jaja få vell ta fri fra jobb osv...

Kjello

Quote from: Hausberg on August 12, 2008, 15:47:57 PM
Er det ikke lenge siden vi har hatt sekskamp på stadda på søndag? :o

Brann - Viking i fjor høst, men det var nest siste serierunde så da ble alle kamper spilt søndag klokken 18:00. Før det var det Brann - Odd Grenland 21. serierunde i fjor.

krøvel vellevold

Quote from: 1908 on August 12, 2008, 15:56:09 PM
Faen i H........! Hvorfor skal alle kampene på østlandet gå på mandager? jaja få vell ta fri fra jobb osv...


Er vel strengt tatt bare Lyn-kampen som har gått på mandag til nå.
Legg ned hele klubben!

1908

Joda, men Lyn, lsk og Vif er kamper som er lett å fly til feks..

FrøkenOpdallt;3

Synes det virker litt merkelig at Brann-Viking skal spilles på søndag kl 18. Men jeg har ikke sett resten av rundeopsette, og kan jo være det er flere toppkamper.. Men uansett, når det står på brann.no er det bekreftet? For må ta å bestille flybillett.

1908


SKBMiller

FFK-RBK ble 20.00 kampen, en helt OK avgjørelse.

Og kamptidspunktet er bekreftet, så her er det bare å bestille.



thesevs

Quote from: Gud on September 10, 2008, 11:33:42 AM
Dette lover jo bra for oss.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=529840


Bra for dem som ikke får reist på bortekamper, men forferdelig for dem som reiser. Det blir mye sene søndager/mandager... (ps. la denne linken i "kampen om medierettighetene"-tråden)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama


Go Up