• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Everton: Kamptråd

Started by Tifo, January 25, 2008, 10:50:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bruiser

Trur Mjelde har overfokusert på kontringsspel og at vi kjem til å ligge altfor lavt pga det. Ser for meg ein kamp ganske lik Hamburg og Zagreb-kampane, der vi slepp motstanderen altfor langt innpå egen halvdel og altfor lettvinte kjangser imot og taper 0-1, 0-2. Om vi står høgt og presser og stresser og ikkje gir dei tid til å trille ball blir eg svært overraska. Meir enn om vi vinn.

Eg trur vi rett og slett går på dritern for eiga maskin, ikkje fordi Liverpuddeliansane er så jævla gode men fordi vi er som regel best til å ødelegge for oss sjølve. Eller kanskje Helstad og Huseklepp tryller litt for oss?

Hei Brann!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

BBB-Tony

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "krøvel vellevold"5000... jeg ler meg i hjel! Hva skal de hit etter? Tror de virkelig at de skal klare å karre til seg 5000 billetter? De har fått 900, og kanskje har de klart å lure til seg 1500 tilsammen. Hvor mange av Branns supportere vil selge billetten sin til desperate Everton-fans som betaler overpris?  Noen hundre? Uansett blir det neppe mer enn 2000 Everton-fans inne på kampen. Hva skal de 3000 andre ta seg til? Se kampen på tv, kunne de jo gjort hjemme. Uten å betale reise, opphold og dyr øl. Nei dette tror jeg ingenting på.


Siste E-cup kamp i gruppespillet, så reiste det bort i mot 10.000 Everton-supportere på bortekampen. Det var laaaangt fra 10.000 som fikk billett!


Så hva skal de der etter når de ikke får sett kampen? For reisingen og drikkingens skyld, liksom? Litt sånn som cupfinalen?


Hva de skal der vet jeg ikke, men det var bare det faktumet at det reiste 10.000 supportere til en bortekamp i ett annet land og den kampen betydde i grunn ikke noe for Everton (Everton var allerede videre). Da er det ikke utenkelig at det kommer 5000 til Bergen hvor 16.dels finalen spilles... Evertonsupportere har det sikkert slik som Brann-supportere hadde det på cupfinalen hver eneste gang Everton spiller kamp. De er en del større enn oss.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Quote from: "Bruiser"Trur Mjelde har overfokusert på kontringsspel og at vi kjem til å ligge altfor lavt pga det. Ser for meg ein kamp ganske lik Hamburg og Zagreb-kampane, der vi slepp motstanderen altfor langt innpå egen halvdel og altfor lettvinte kjangser imot og taper 0-1, 0-2. Om vi står høgt og presser og stresser og ikkje gir dei tid til å trille ball blir eg svært overraska. Meir enn om vi vinn.

Eg trur vi rett og slett går på dritern for eiga maskin, ikkje fordi Liverpuddeliansane er så jævla gode men fordi vi er som regel best til å ødelegge for oss sjølve. Eller kanskje Helstad og Huseklepp tryller litt for oss?

Hei Brann!


Angrip blir det beste forsvar i disse kampene. Det er bare helt sikkert!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Fabregas

Helsiken som jeg gleder meg til kampen nå :D

Nesten ingen forventninger, å ha et visst håp om avansemang etter kampen vil jeg være godty fornøyd med. Hvis vi kunne ledet hadde det vært utrolig kjekt. Problemet slik jeg ser det er at spillere som Sigurdsson og Helstad ikke på noen måte går utenpå motspillerne deres på hhv fart og fart og duellstyrke. Det spørs selvsagt litt hvem de stiller om men at Helstad skal være raskere enn de tror jeg ikke. De skal vel ikke ha sjekket mye for å vite at Helstads fart i bakrom er en enormt viktig del av Branns spill, spesielt i en kamp som dette nåe det er forventetatkontringer og dødballer blir våre viktigste angrepsvåpen.
Eget spill!?sorry. Vi bør legge oss bakpå og satse på at vi kan få inn en scoring på kontring eller dødball. Det er stygt å si det, men innimellom må vi slå langt i en kamp som denne, vi så mot FCK hvor ekkelt det kunne være å spille ballen i det bakre ledd over mer enn 3-4pasninger. Dødball er og vanligvis ikke noe vi ønsker å forbinde med Brann, men her må vi nok ta det i bruk i styggeste LSK-stil, dessverre. Trikset mot FCK hadde vel ikke gjort noe om gikk inn igjen?

Hvor dårlig passer det ikke med Huseklepp på kanten om vi(mest sannsynlig) skal ligge mye bakpå og først og fremst temme de? Har jo sagt litt om det før og men hadde vært interressant om andre kunne delt sine tanker om dette.

Skal vi gå videre må vi spille over evne samtidig som Everton spiller elendig og/eller nedpriorterer kampen. Blir spennende å se hvor mye stjerner de tar med. Men uansett er dette først og fremst og regne som kamptrening mot motstand på et helt annet nivå enn vi møter hver helg.

Folk snakker om 5000 Everton-fans her!? Som Krøvel sier: Hva skal de her? Om ikke annet så genererer det jo litt penger til byen :lol:

BBB-Tony

Jeg også stiller spørsmål om hva de skal her, men det virker ikke som de tenker på det! Når vi trakk Everton, så gikk det rykter om rundt 9000 Everton-supportere. Nå for ikke så lenge siden gikk det rykter om 1500 og nå altså 5000. Så hvor mange som kommer kan bare tiden vise, men en ting tror jeg er sikkert: Det kommer flere Everton-supportere som ikke har billett... Og hva de skal her det er ikke godt å si. De som ikke har kampbillett har kanskje en kultur for å reise til byen klubben skal spille kamp i og samles på ulike puber? At det regnes som å "følge" laget.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HansaInferno

Quote from: "krøvel vellevold"5000... jeg ler meg i hjel! Hva skal de hit etter? Tror de virkelig at de skal klare å karre til seg 5000 billetter? De har fått 900, og kanskje har de klart å lure til seg 1500 tilsammen. Hvor mange av Branns supportere vil selge billetten sin til desperate Everton-fans som betaler overpris?  Noen hundre? Uansett blir det neppe mer enn 2000 Everton-fans inne på kampen. Hva skal de 3000 andre ta seg til? Se kampen på tv, kunne de jo gjort hjemme. Uten å betale reise, opphold og dyr øl. Nei dette tror jeg ingenting på.


Mange som reiser uten billett. Det har til og med jeg gjort, men riktignok bare her i Norge. Spesielt engelskmenn har vel en viss tradisjon for å gi litt blanke i at de ikke har billett og bare dra. Det er jo en ferietur i samme slengen. Tror dog ikke på 5000 jeg heller.
Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

Kan vel ikke være så vanskelig å tro på?
Som det nevnes, så er det sikkert en del som drar for å feste med resten av gjengen, og tar det som en liten ferie.

Så er det vel fler av de som håper på å skaffe seg billett når de kommer hit.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Folk snakker om 10000 som reiste til en eller annen kamp nede på kontinentet. Var det AZ? I så fall: Det er mye mye lettere å komme seg til Nederland enn til Bergen. Til Nederland er det bare å sette seg i bilen eller ta toget. Dessuten kan man fly til flere steder; Amsterdam, Rotterdam, Brüssel, osv. Til Bergen må man med båt eller fly. Det er jo begrenset hvor mange Everton-fans som får plass på englandsbåten. Og det er også begrenset hvor mange Everton-fans som får plass på fly. De må jo fylle 30 fly alene og hele englandsbåten hvis de skal komme 5000! Og en annet ting: De stiller ikke mer enn ca 35000 på kampene sine hjemme, og fyller ikke engang opp hele Goodison. Hvorfor skulle 1 av 7 (fattige scousere som de er), reise til Norge for å se ukjente SK Brann Bergen? Bergen er jo ikke akkurat noen verdensmetropol heller! De 5000 de snakker om, må jo uansett være inkludert rubbel og bit av alle som holder med Everton i Norge!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Slapp av folkens! Everton advarer sin supportere mot hvor ille det er i Norge. Så vi kan være glad hvis det kommer noen i det hele tatt...
http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1589255.ece
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"Slapp av folkens! Everton advarer sin supportere mot hvor ille det er i Norge. Så vi kan være glad hvis det kommer noen i det hele tatt...
http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1589255.ece


Visst de retter den informasjonen dirkete til Everton-supportere, så er det ett par punkt de kunne ha utelukket. Blant annet at vinteren er lang og det kan være opp til 25 minus grader på dette tidspunktet. Tror ikke vi opplever det her i Bergen kommende uke ;) Har jo meldt fint vårvær hele uken! :D
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

osoerli

Quote from: "KEO"
Quote from: "Henki"
Quote from: "Nixon"Herregud folkens! Hvorfor er alle plutselig blitt mer katolske enn paven? Det er da slett ikke uvanlig at det er bortesupportere på hjemmetribunene på Stadion. Det skjer faktisk i hver eneste kamp. Man skulle tro det var for første gang.


Det er riktig det at det skjer i hver eneste kamp. Men det er ikke greit av den grunn. Personlig synes jeg det bare er teit.
Og i dette tilfellet er det ikke snakk om bare en håndfull supportere fra det andre laget som vil befinne seg på hjemmeseksjonene på Stadion. Jeg kjenner til en Evertonsupporter som har klart å få tak i 70 -søtti- billetter. Da er det i ferd med å bli noe voldsomt spør du meg. Og desto mer flaut for Brann som tydeligvis har sett for seg at det er Kongsvinger vi møter på onsdag...


Får håpe det er på P feltet han har fått plass.. kommer det en gruppe på 70 britiske supportere på ett felt i rød sone så kan det bli stygt. og når folk her inne sier at Brann ikke slipper inn Everton supportere??? flertallet av disse supporterene har ikke effekter på seg, og de som har og skal inn tar sine forhåndsregler der. Blir litt bekymret når en person har fått fatt i så mange billetter, for da er det noe som sier meg at han er langt fra den eneste som har gjort det.
Så det er nok bare til å legge seg litt i trening å få i tannbeskytteren så skal dette bli artig.


Trur me skal alle ta det roleg eg, og ønska velkomen både norske og engelske Everton-supporterar uansett kor på stadion dei måtte befinna seg.  Hugs på at me skal over og besøka dei veka etter.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

BBB-Tony

Noen som vet hvordand et står til med banen? Ser at de har sendt ut en etterlysning om folk som kan hjelpe. Selv skal jeg på jobb, så jeg kan ikke... Håper den blir i grei stand til onsdag!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3341935.ece

300 billetter igjen skal vi tro Brann.


Enten ett triks for å få billettløse Everton-supportere til å bli hjemme eller så er det solgt 15700 billetter. Velger å tro det siste... Tror ikke Brann går ut off. og lyger ang salgstall. Men amtidig er det litt merkelig siden Brann sa de ikke skulle off. noen tall. Kanskje har de nå solgt så mange billetter at de tørr gå ut med tallene. Flotte greier! Fullt hus og stormende jubel! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Baunebob

Rbk har jo solgt latterlige lite.

BBB-Tony

Quote from: "Baunebob"Rbk har jo solgt latterlige lite.


Ja, der ser man hvor stor forskjell det er på CL og UEFA. Hvordan blir det her i Bergen i høst?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

millermania

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Baunebob"Rbk har jo solgt latterlige lite.


Ja, der ser man hvor stor forskjell det er på CL og UEFA. Hvordan blir det her i Bergen i høst?


Da begynner folk å grine igjen...

BBB-Tony

Quote from: "millermania"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Baunebob"Rbk har jo solgt latterlige lite.


Ja, der ser man hvor stor forskjell det er på CL og UEFA. Hvordan blir det her i Bergen i høst?


Da begynner folk å grine igjen...


Hehe...hmm... Kjent fenomen? :P
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

Jeg ser ikke poenget i at Brann skulle lyge på antallet for å holde Everton-fans uten billett unna Bergen. Skal de hit, så er nok reisen bestilt og betalt forlengst. Og da reiser de. En tur til Bergen er ikke noe man hiver seg på og bestiller dagen før man reiser. Ikke de store mengdene i hvert fall. Unntaket er selvsagt norske Everton-fans som kan sette seg i bilen og kjøre avgårde på kort varsel. Men hvor mange holder egentlig med Everton her til lands? Ti?

En annen ting: Det blir altså 16800 eller noe sånt vs Everton. På Lerkendal er det solgt 8000. De spiller ikke før torsdag, men ting tyder vel på at de ikke klarer et tilskuertall på vårt nivå. Fiorentina er kanskje ikke like stort som Everton og engelsk fotball her til lands, men strengt tatt er jo Fiorentina et minst like godt lag som Everton. Så hvis RBK skulle ende opp med 12-13000, mens vi selv får 16800, så bør det være slutt på dette jævla gnålet om at det bare er i Bergen at uefa-cup ikke fenger, og at RBK-fansen liksom har skjønt at dette er svære greier. Sist de var i 1/16-finale i uefa-cup (vs Zenit for et par år siden), kom det vel 11000. Så de har stor forskjell på serie og uefa-cup de også. De som Brann og de fleste andre klubber både i Norge og Europa.
Legg ned hele klubben!

KEO

Quote from: "krøvel vellevold"5000... jeg ler meg i hjel! Hva skal de hit etter? Tror de virkelig at de skal klare å karre til seg 5000 billetter? De har fått 900, og kanskje har de klart å lure til seg 1500 tilsammen. Hvor mange av Branns supportere vil selge billetten sin til desperate Everton-fans som betaler overpris?  Noen hundre? Uansett blir det neppe mer enn 2000 Everton-fans inne på kampen. Hva skal de 3000 andre ta seg til? Se kampen på tv, kunne de jo gjort hjemme. Uten å betale reise, opphold og dyr øl. Nei dette tror jeg ingenting på.


5000?? ikke få meg til å le.  det kommer ca 2000 stk fra England 800 i 6 charter fly på onsdag og så regner de med ca 1200 gjennom andre kanaler. jobber selv på Flesland og har hatt samtaler med Onkel P så jeg tror nok at de har en viss oversikt.
Nu kør vi!

BBB-Tony

http://fotball.bt.no/uefa/article100057.ece

MIM gjør endringer på laget... Demba og Fakiri inn, Huseklepp og Karadas ut.

Etter det jeg forstår så syns MIM at det er greit at Demba må få prøve seg... Riktig kamp å la Demba "prøve seg"?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: "tonynord"Etter det jeg forstår så syns MIM at det er greit at Demba må få prøve seg... Riktig kamp å la Demba "prøve seg"?


Han snakket om at det var greit å få prøve seg på treningen...
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"Etter det jeg forstår så syns MIM at det er greit at Demba må få prøve seg... Riktig kamp å la Demba "prøve seg"?


Han snakket om at det var greit å få prøve seg på treningen...


Ok. Var litt usikker på hva MIM mente...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Jeg tror nok at Mjelde satser på det laget som har trent mest sammen. Og treningen i dag viser hva som vil komme av bytter. For å gjøre endringer i startelleveren såpass sent er ikke lurt. Eneste måtte være å sette Fakiri inn og Solli ut på kanten. For Huseklepp ser ikke ut til å være i form. Men kampen kommer nok for tidlig for Fakiri.
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Tror det er nesten helt sikkert at Fakiri tar plass på midten uten at jeg vet 100% sikkert hvordan skaden hans er. Han trener hvertfll for fullt. Litt mer usikker på Demba. Lov og håpe at han har imponert så kraftig at han får startplass.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Tror det kan bli virkelig bra med Demba på topp sammen med Helstad. Mannen har i alle fall riktig innstilling!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

erikdale

Rytene skal ha det til at Evertonsupporte uten kampbillett skal på kino. De skal se den norske storfilmen "Lønsj".

Så da trenger ikke folk å bekrymre seg over tiltaksløse engelskmenn lenger.
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

drEss

Quote from: "erikdale"Rytene skal ha det til at Evertonsupporte uten kampbillett skal på kino. De skal se den norske storfilmen "Lønsj".

Så da trenger ikke folk å bekrymre seg over tiltaksløse engelskmenn lenger.


Hahaha

Har fulgt denne tråden helt siden trekningen, men nå klarte jeg ikke holde meg lenger, fantastisk den der!

Tror dette blir noen gode dager for alle røde og blå. Kan garantere at folkene som kommer over fra Liverpool er her for å lage fest, og ikke kommer til å lage problemer. Den ene supporterklubben har for eksempel lagd et stort banner hvor halvparten er rødt med Brann logoen, andre halvdelen blått med Everton-logoen og teksten "Everton - Brann, Friendship - Vennskap". Som Everton-fan vet jeg at de som kommer over fra balløya er fornuftige folk, og som Godset-gutt vet jeg at dere har de beste supporterne i Norge. Derfor håper jeg ingen lar seg påvirke av noen få latterlige innlegg på diverse røde og blå forum. Dette kommer bare til å bli morro!

Håper dere tar godt imot gutta fra øya, og jeg kan nesten garantere at de av dere som turen over til bortekampen kommer til å bli overrasket over hvor godt dere blir mottatt.

Lykke til med kampene!

vebo

Quote from: "Klaus_Brann"Tror det kan bli virkelig bra med Demba på topp sammen med Helstad. Mannen har i alle fall riktig innstilling!


Pussig at du never riktig innstilling. Innstillingen var vel alles store bekymring før/under pvergangen:P
Tiocfaidh ár lá

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3343879.ece

Everton insisterer på å trene på Stadion i dag selv om det kommer til å ødelegge banen til kampen i morgen.
Rød makt på Hansa

tintin

Quote from: "Nixon"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3343879.ece

Everton insisterer på å trene på Stadion i dag selv om det kommer til å ødelegge banen til kampen i morgen.


linken funket ikkje, men er jo ikkje bra... samtidig kan de ikkje nektes dette, hadde håpt de kunne ta til takke med et annet alternativ, men men.
Uansett, ser frem til kamp igjen no!

Kararay

Troppen som Everton reiste til Bergen med i dag.

Everton squad: Howard, Wessels, Hibbert, Neville, Lescott, Yobo, Jagielka, Baines, Valente, Carsley, Osman, vd Meyde, Cahill, Fernandes, Yakubu, Vaughan, Johnson, Anichebe, Rodwell, Gosling.

Yakubu er dessverre med mens Gravesen, Pienaar og Arteta blir igjen i England...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Tomas

Jeg er av den formening av at det ikke er så spesielt viktig om Yakubu spiller eller ikke... Riktignok har han vært en del vassere enn sine spisskonkurrenter, men i gruppespillet startet han vel kun mot Nürnberg og da tegnet han seg ikke på scoringslisten. Alle de andre angriperne har åpnet målkontoen i UEFA-cupen, og jeg tror ikke det vil ha så stor innvirkning om "Yak" spiller eller ikke...

Det sier jeg sikkert ikke om han scorer hat-trick og er sterkt delaktig i å ydmyke oss på eget gress :)

Nixon

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1596893.ece

Det er mye som tyder på at det kan bli vanskelig å spille fin fotball på Stadion i morgen. Og blir banen mye skadet kan det bli vanskelige forhold også utover i sesongen.

- Vi er definitivt bekymret. Frem til seriestart 30. mars er det ikke noe vekst i gresset. Får banen store skader under kampen mot Everton vil det sette sitt preg på matten langt utover i sesongen, sier Reistad til iBergen.no.
Rød makt på Hansa

Gepard

Slipper vi Arteta og Pienaar er det jo aldeles strålende, to spillere som står for sårt savnet kreativitet som trengs når Eveton skal styre kampene.

Gepard

Ser jo ut til at Moyes vil ha en god gammeldags fotballkrig på stadion i morgen. Her blir det "kick-and-run". Utelater sine to beste teknikere fra troppen og satser på å dyrke potetåker på Stadion iløpet av kvelden.

Manx

Quote from: "Gepard"Ser jo ut til at Moyes vil ha en god gammeldags fotballkrig på stadion i morgen. Her blir det "kick-and-run". Utelater sine to beste teknikere fra troppen og satser på å dyrke potetåker på Stadion iløpet av kvelden.


De er ute med skade..

http://www.evertonfc.no/Webdesk/netblast/pages/index.html?id=485284
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Kjell249

Laget er klart:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3344304.ece

Glad for at Mjelde erstatter en formsvak Huseklepp med HEF. Tror også det er en bedre midtbane, hvis vi skal ligge defensivt og kontre. Så kan Huseklepp komme inn etter 60 min, og kjøre karusell og lekestue med slitne Evertonbein :)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

BBB-Tony

Stort pluss at vi slipper Arteta, men dog dårligt nytt at Yakubu er med i troppen. Men vi kan ikke få i pose og sekk heller! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

http://www.bt.no/webtv/?id=9323

"Rundt 1200 Everton-supportere er på vei til Bergen. 950 av disse har da selfølgelig billetter på borteseksjonen, mens vi regner med at rundt 200 bortesupportere har fått billetter andre plasser på stadion. Vi har ikke tatt stilling til om de kommer inn eller ikke, men en ting er sikkert og det er at ingen Everton-supportere slipper inn ved inngang 10 og 11 der de mest dedikerte brann-supporterene sitter". Uttalelse fra overbetjent fra politiet.

I tillegg kommer da selvfølgelig de norske Everton-supporterene.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: "Kjell249"Glad for at Mjelde erstatter en formsvak Huseklepp med HEF. Tror også det er en bedre midtbane, hvis vi skal ligge defensivt og kontre. Så kan Huseklepp komme inn etter 60 min, og kjøre karusell og lekestue med slitne Evertonbein :)


Helt enig. Jeg trodde ikke at Fakiri skulle rekke kampen, men slik som Huseklepp har spilt i år er dette en meget god løsning. For jeg regner med at  Fakiri er klar til kamp. Et stort pluss er selvsagt også at Solli får spille i favorittposisjonen sin.
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3344643.ece

I følge BA er visst Pienaar og Arteta med i troppen alikevell... På den offisielle norske siden til Everton står det at begge er ute med skade.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Christian

Så fint at BA forholder seg til rykter de hører på Flesland. Hva som skrives på Evertons offisielle hjemmeside nevnes ikke med et ord. De som foretrekker denslags kan jo kikke på kildene selv her.

Men jøss, det hele kan jo være et skittent triks for å få Brann til å ta lett på oppgaven...

peteE

Erfaring > Ung dribblekraft i denne kampen!

Her gjelder det å bruke hodet og stå på kollektivt. Eneste måten man har sjansen mot mye bedre lag!

Vi så jo hvordan RBK slet defensivt til tider i CL. Kampene deres ble somregel ødelagt av elendig arbeid, dog var de gode defensivt i kamper som i bortekampen mot Chelsea og Valenciakampene. Men offensivt hang de faktisk somregel helt greit med.

Tror vi sliter med litt det motsatte for tiden. Solide defensivt, lite sammenhengende offensivt, sliter med å holde ballen i laget.

Xminator

Quote from: "Nixon"http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1596893.ece

Det er mye som tyder på at det kan bli vanskelig å spille fin fotball på Stadion i morgen. Og blir banen mye skadet kan det bli vanskelige forhold også utover i sesongen.

- Vi er definitivt bekymret. Frem til seriestart 30. mars er det ikke noe vekst i gresset. Får banen store skader under kampen mot Everton vil det sette sitt preg på matten langt utover i sesongen, sier Reistad til iBergen.no.


Er likevel rimelig sikker på at Brann stiller med en av de beste banene til seriestart. Kunstgresstull ikke medregnet. Det er mye rare spilleforhold frem til mai...

Huseklepp har godt av en kamp på benken. Så får han heller storspille når han får sine tilmålte 20 minutter.

Markmus

Tror de Brann er en by eller? "Yakubu travels to Brann". hehe..
Ka du ve?

olebrann3

Var en tur oppom stadion i dag, kom en politmann med 4 everton fans i dress som fikk komme inn å se litt på bortefeltet og de var faktigst inne i butikken også.

Så tydeligvis går politiet sikkert nøye igjennom reglene

Klaus_Brann

Jeg gikk forbi Fotikken på vei hjem nå, og der satt det en gjeng allerede...Får  håpe de ikke får lov å erobre Fotikken før folk kommer seg dit etter jobb!

Edit:

Her er gjengen ja...

http://www.bt.no/webtv/?id=9323
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tr0Ndemann

Koselig med hyggelige engelskmenn i byen!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Northside

De fryktelige Bad Blue Boys som media har foret hodene våre med denne vinteren satt for det meste å grillet når de var her.

Everton fansen som derimot er snill og grei raver allerede rundt i gatene for å sloss....
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=510859

Jeg ler

Go Up