• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Everton: Kamptråd

Started by Tifo, January 25, 2008, 10:50:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Litt skryt fra Everton-forum:

"Jeg satt bak målet til Howard i andre omgang, hørte lite til Everton-fansen fordi Brann-supporterne sang så mye... Stor kreditt til bergenske fotballfans, jeg er imponert! Hørte ikke antydning til buing mot slutten av kampen en gang, da alt var kjørt. Respekt!".
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "tonynord"Hørte ikke antydning til buing mot slutten av kampen en gang, da alt var kjørt. Respekt!".


Apropos buing, det skulle bare mangle. Vi gjorde en god kamp, og mot et lag som vanligvis skal være oss greit overlegne, føler jeg ikke dette som et tap...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "tonynord"Hørte ikke antydning til buing mot slutten av kampen en gang, da alt var kjørt. Respekt!".


Apropos buing, det skulle bare mangle. Vi gjorde en god kamp, og mot et lag som vanligvis skal være oss greit overlegne, føler jeg ikke dette som et tap...


Føler heller ikke dette som ett "vanlig" tap, men jeg føler meg litt snytt... Tror borteturen til Pool hadde blitt vesentlig bedre om det hadde blitt stående 0-1 eller enda bedre, uavgjort eller seier. Og ingen av målene til Everton skulle vært godkjent! Men enf in tur til Liverpool blir det uansett! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

SKBMiller

nå slipper vi iallefall å få skuffelsen vi sikkert hadde fått i Liverpool. Nå kan vi reise over for å lage liv uten at vi tror vi går videre. Nå blir det fullt trøkk på kampen hele tiden!

Ikke det at 0-2 er bra men:p

BBB-Tony

Quote from: "SKBMiller"nå slipper vi iallefall å få skuffelsen vi sikkert hadde fått i Liverpool. Nå kan vi reise over for å lage liv uten at vi tror vi går videre. Nå blir det fullt trøkk på kampen hele tiden!

Ikke det at 0-2 er bra men:p


Ikke troen på at vi skal gå videre? Klarer lett å score 3-4 mål der  borte! :P Vi i duo med Arsenal som kommer til å score så mange mål mot Everton i år! De er vell de eneste som har scoret 3-4 mål på Everton i år? Helt til neste torsdag da seff... :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.


Markmus

Quote from: "Ricky"http://www.independent.co.uk/sport/football/european/sk-brann-0-everton-2-anichebe-adds-gloss-as-everton-ride-luck-782110.html

Undres på om denne Nick Harris er Evertons egen Knut Langeland :)

Lettere dysletisk denne Nick Harris. Mange versjoner av navn her:
Hakan Opdal
Thorstein Halstead
Araz Karadas
Halstad
Helstad (endelig fikk han det til!)

I den rekkefølgen :)
Ka du ve?

Yngve

Quote from: "Andsto"At de engelske kommentatorene sier det var kun everton-supporterne som gav lyd fra seg er og blir for dumt..jeg så kampen på tv og hørte kun brannsupportere synge, og det mer høylydt enn vanlig..det eneste tidspunktet jeg hørte everton-supporterne var når de scorte..


For å pusta litt liv i denna diskusjonen igjen. Snakka med ein kompis av meg frå England her om dagen på msn. Spurde om han hadde sett kampen.

 
Quotewas it channel 5 you watched?
yeah. commentary is shit though.
u made alot of noise though
Og detta er ein fyr som såg sin fyrste Brann-kamp på onsdag, men samstundes meinar at alt britisk er best i verda.

Chris*

Quote from: "Yngve"
Quote from: "Andsto"At de engelske kommentatorene sier det var kun everton-supporterne som gav lyd fra seg er og blir for dumt..jeg så kampen på tv og hørte kun brannsupportere synge, og det mer høylydt enn vanlig..det eneste tidspunktet jeg hørte everton-supporterne var når de scorte..


For å pusta litt liv i denna diskusjonen igjen. Snakka med ein kompis av meg frå England her om dagen på msn. Spurde om han hadde sett kampen.

 
Quotewas it channel 5 you watched?
yeah. commentary is shit though.
u made alot of noise though
Og detta er ein fyr som såg sin fyrste Brann-kamp på onsdag, men samstundes meinar at alt britisk er best i verda.


Så reprisen av kampen fra channel 5 nå, og makan til latterlig kommentering har jeg aldri opplevd. De måtte heve stemmen flere ganger, samtidig som de påpekte at de aldri hadde vært på en så stille stadion før.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Clausthaler

Quote from: "mobli"
Quote from: "Klaus_Brann"Alltid koselig å høre at vi som den 12. mann var bra, og ikke minst at laget vårt imponerte, for det gjorde vi.


De engelske kommentatorene sa flere ganger "merkelig stemning her, kan nesten ikke høre Brannsupporterne, men de fra Everton gir lyd fra seg". På TV kunne jeg nesten kun høre Brannsanger.


Når stemningen på stadion er så britisk at selv britiske kommentatorer går ut i fra at det er Everton fansen som lager lyden så må jo dette bare tas som et stort kompliment!
De hadde vel forventet trommer og kubjeller fra nordmenn, eventuellt forberedt seg på "telleøvelser" mellom tribunene ala "R-B-K"...

Go Up