• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mr. Furuseth Olsen til Lyn..

Started by GhostDog, August 06, 2003, 00:40:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GhostDog

Hva synes dere om denne saken da? http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=45449
Bør Brann selge og være glad for å få noen knappenåler og glansbilder for han nå eller bør beholda ham og la han vandre ut fra staddaen som en "fri mann":?:
 Beer a day keeps the doctor away!

Sotraanda

Egentlig kjipt å miste han...
Teknisk fyr, men han har vel litt for stort ego og et litt for stort syn på seg selv...

Men får vi noen kroner for han kan vi jo bruke de på Svenske Namskog??

Eller ka sier dåkkar...
ater, heter, hater NFF!

GhostDog

:lol: Forresten, hvor har denne BT journalisten vært å hentet opplysningene om benkeslitingen til PFO?? Ligger Petteren og drar seg på innbytterbenken på treningen, eller? Noen som kan avsløre noe pikant her, eller? :roll:
Sånn for ordens skyld..
http://www.brann.no/index.php?valg=spiller&brann=9bfdc8debe8a8876907c5866c4ccd358
 Beer a day keeps the doctor away!

jinxter

Er vel egentlig bedre å beholde han enn å selge han for småpenger. Har er jo en god spiller og har jobbet ganske bra i enkelte kamper i år i forhold til tidligere år.  Selv om han ikke lager så mye mål, har jo ikke Brann så veldig mange andre spisser for tiden.

Grey

Etter min mening bør ikke Brann selge ham før det er en eventuell erstatter på plass. Selger vi sitter vi igjen med to reine spisser i Winters og Lund.. Folk som Knarvik og Valencia kan selvsagt spille på de plassene, men de gjør seg absolutt bedre andre steder på banen. Man selger ikke spisser når det er spissmangel. Så jeg håper Brann holder han ut sesongen.
Maybe a Greyhound could be my way

ole

La budene fra Lyn og Vif begynne å komme

GhostDog

Quote from: "Grey"Selger vi sitter vi igjen med to reine spisser i Winters og Lund.. Man selger ikke spisser når det er spissmangel. Så jeg håper Brann holder han ut sesongen.

Forstod ikke helt hva du mente her, trenger Brann flere enn 2 rendyrkede spisser? Hva med å sjonglere litt med Olof og Storviken?  (hvis han e tilbake) Hva med tilveksten i Brann, er det noen på gang?
 Beer a day keeps the doctor away!

Kruxleiven

Quote from: "Grey"Etter min mening bør ikke Brann selge ham før det er en eventuell erstatter på plass. Selger vi sitter vi igjen med to reine spisser i Winters og Lund.. Folk som Knarvik og Valencia kan selvsagt spille på de plassene, men de gjør seg absolutt bedre andre steder på banen. Man selger ikke spisser når det er spissmangel. Så jeg håper Brann holder han ut sesongen.


Må si meg enig i deg, men satser man på at de to holder seg skadefri så er det vel ikke så ille. Til neste år mener jeg vi vil ha en like god erstatter. Det kan være på tide for Petter å finne en ny klubb. Kanskje det vil heve spillet hans? Men nå er det vel også noen juniorer som kan bidra. Orvedal er vel et ganske stort talent, og Walde er vel egentlig ren spiss selv om han irriterende nok har vært nede på midtbanen i de kampene han har spilt på A-laget.

Ricky

Man kan gjerne like både Winters og Lund (det gjør iallfall jeg), men grunnen til at vi ligger på kvalikplass etter 15 runder er angrepet vårt. Vi må ha inn en ekstra spiss med litt andre kvaliteter enn dem vi har fra før, en som kanskje kan heade inn en corner eller noe...

Grey

Maybe a Greyhound could be my way

Kagain

Tja. Unge spillere florerer og blomstrer jo i Premier League så hvorfor skulle ikke Branns unge gutter med blomstrende hår på brøstet klare seg også?

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

GhostDog

Hvis Brann selger PFO og får noen kroner for han nå, Winters og Lund blir "fast spisspar" med "de unge lovende" som reserver. Kanskje det ikke er så toskete, PFO og Lund har vel scoret like mange mål hittil i år, men Lund har vel spillt færre kamper. (cup og serie tilsammen) Så hvorfor beholde en spiller som til de grader flagger at han vil vekk fra klubben ved sesongslutt? Hvis no Lyn eller VIF virkelig vil ha han, og de er kommet til enighet om personlig avtale osv. så vil vel det kunne få følger for PFO sitt spill?
Eg er ikke dummere enn at eg skjønner tabellsituasjonen, men den er jo et resultat av de spillerene Brann råder over..
Synes forresten at Winters ville mye mer i kampen mot Lyn enn PFO - løp og utfordret så det gnistret.
 Beer a day keeps the doctor away!

Go Up