• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Yaw Ihle Amankwah

Started by dudo, January 15, 2008, 17:33:37 PM

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

ALTA.IF

ham-kam leder 4-0 til pause.
Yaw var ikke involvert i noen av målene.

En feil straffe, og 2 keeper tabber.

Alta har vert mere uheldig enn udyktig


ALTA.IF

April 14, 2009, 22:44:01 PM #51 Last Edit: April 14, 2009, 22:46:48 PM by ALTA.IF
Da blei det faktisk 0-7 tap for Alta.

kampen blir pongtert i 1.omgang på stillingen 0-2. Når Ham-kam for en feilaktig straffe og keeper blir utvist

Det er langt mere uflax en udyktighet bak det resultatet.
Yaw spilte faktisk en helt ok kamp, ikke involvert i baklengs.

1-0 keepertabbe
2-0 keepertabbe
3-0 ikke kontakt mellom keeper og spiss, alikevell straffe og utvisning.
Mål og kampen er pongtert

Innlandsmax

Så Alta tape 0-7 på Briskeby i går. Yaw virka myndig og solid, og hadde god kontroll på Kienast, som fikk til lite og ingenting. Som enkeltspiller kunne han likevel ikke hamle opp mot HamKam-presset, som var betydelig etter at Alta fikk keeperen utvist mot slutten av første omgang.

ALTA.IF

Yaw og Misje starter mot moss i dag.
Alle 1.divisjons kamper, går gratis og direkte på NRK Nett-TV
Linken kommer når den er klar.




ALTA.IF

Da leder Alta 2-0 borte mot moss etter 15 min.
Yaw har hadd god kontroll på det som har kommet.


vebo

Tiocfaidh ár lá

ALTA.IF

Quote from: vebo on April 19, 2009, 17:43:05 PM
Og hvordan er Yaw?


0-4 til Alta til pause.
Yaw har full kontroll.
Vi mistet en veldi bra stopper før sesongstart.
Men vi har heldigvis fådd låne en veldig bra erstatter.

Yaw har vert god langs bakken og i lufta.
Ingen ordentlige feil.

Xminator

Kanskje på tide å døpe om tråden til Alta IF og flytte den til en annen del av forumet.

krakra

Bidrar han noe offensivt, eller er han bare en ryddegutt? Hvordan har Misje vært?

storB

Quote from: Xminator on April 19, 2009, 18:06:48 PM
Kanskje på tide å døpe om tråden til Alta IF og flytte den til en annen del av forumet.


Blir det feil med at en Alta patriot gir tilbakemelding på kamper vi ikke gidd å se??
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Xminator

Ja, når det blir mye Alta og lite Yaw. Tråden har sikkert livets rett, men ikke i Branndelen av forumet. Ting er flyttet herfra for mindre tidligere.

krakra

April 19, 2009, 18:15:05 PM #63 Last Edit: April 19, 2009, 18:17:07 PM by krakra
Syns det er helt greit med kamprapporter fra de kampene utlånte Yaw spiller, også om hendelser han ikke er direkte innvolvert i. Det er jo interessant å vite hvordan klubben hans gjør det og er han innvolvert i noe er jeg sikker på at Alta sier ifra:) 

Edit: Gult kort til "Way" Amankwah: "
"Gult kort til Way Amankwah eter felling av Christer Jensen."

ALTA.IF

Jeg prøver og gi mest info om yaw.
Men nevner resultat samtidig, av den enkle grund at han er stopper.
kan, selvsagt gi oppdatering kunn etter hver kamp,
Om det er mer ønskelig.


Xminator



Klaus_Brann

Oi, 5-0 på bortebane mot Moss var ikke galt!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ALTA.IF


ALTA.IF

Følg med Yaw og Misje på nrk2 19:30 i kveld

Klaus_Brann

Spennende saker:)Både Yaw og Misje starter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Quote from: Klaus_Brann on April 28, 2009, 18:30:01 PM
Spennende saker:)Både Yaw og Misje starter.


Et lite øyeblikk trodde jeg at Alta lånte gymsalen til Stabæk, men så merket jeg at en circa 10 samer roper litt sporadisk der oppe. Om det er samer i Bærum vet jeg ikke, men det er jaffal ingen som roper på Stabækkamper.

Klaus_Brann

Hehe. Der er Alta i føringen med et kanonmål, limt i vinkelen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ferguson

Flott mål. Yaw virker stabil og ser ut som han har tatt nivået i 1. div(basert på de 19 første min i denne kampen)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

nummer9

Var fint det ja. Imponerende skudd. Morsomt babbel Nordlie liret av seg til kommentatoren etterpå :P

Kai-Olai

Hvorfor spiller ikke Yaw fra start idag? Noen som vet? ;D



Fez

"Tidligere Brann-spiller Yaw Ihle Amankwah sto over gårsdagens oppgjør. Han hadde influensa."

nummer9

Tidligere brannspiller? Han er vel strengt tatt bare på lån til Alta?

Ferguson

Quote from: nummer9 on May 04, 2009, 11:43:01 AM
Tidligere brannspiller? Han er vel strengt tatt bare på lån til Alta?


Hvis han har svineinfluensa kan det fort bli tidligere ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

krakra

Yaw puttet forøvrig for Alta i cupen på søndag.

krakra

Finner ikke Amankwahtråden så tar det her. Han spilte hele kampen mot Sarpsborg nå siste og slik jeg tyder Alta-supporterne på deres forum har Yaw ikke vært vraket fra noen Alta-førsteelver, men vært ute med skade.

Markmus

Quote from: krakra on June 08, 2009, 21:34:15 PM
Finner ikke Amankwahtråden så tar det her.


Eh? Virker jo som om du fant den riktige tråden :)
Ka du ve?

thesevs

Kanskje innlegget ble flyttet til riktig tråd?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Innlandsmax

Så litt cup-resymeer på TV2 i kveld. En lyslugga høyrekant (nr. 10) var intervjua før kampen, og fulgt litt med kamera under kampen. Så ikke så mye av han, men det lille jeg så var positivt. Rask, drible- og fintesterk. Mulig utfordrer til Solli? Noen rapporter om denne, Alta I.F?

thesevs

Quote from: Innlandsmax on July 08, 2009, 21:57:17 PM
Så litt cup-resymeer på TV2 i kveld. En lyslugga høyrekant (nr. 10) var intervjua før kampen, og fulgt litt med kamera under kampen. Så ikke så mye av han, men det lille jeg så var positivt. Rask, drible- og fintesterk. Mulig utfordrer til Solli? Noen rapporter om denne, Alta I.F?


Du tenker på kontorstol-montøren/fotballspilleren som lekte seg på kanten?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Innlandsmax

July 09, 2009, 08:37:27 AM #87 Last Edit: July 09, 2009, 09:20:35 AM by Innlandsmax
Quote from: thesevs on July 08, 2009, 22:47:01 PM
Quote from: Innlandsmax on July 08, 2009, 21:57:17 PM
Så litt cup-resymeer på TV2 i kveld. En lyslugga høyrekant (nr. 10) var intervjua før kampen, og fulgt litt med kamera under kampen. Så ikke så mye av han, men det lille jeg så var positivt. Rask, drible- og fintesterk. Mulig utfordrer til Solli? Noen rapporter om denne, Alta I.F?


Du tenker på kontorstol-montøren/fotballspilleren som lekte seg på kanten?


Eksakt han jeg tenkte på ja. Han har til og med et navn: Magnus Andersen. Kan vel ikke forvente at noen på Alta har fotball som heltidsgeskjeft. Syns uansett at det han viste var positivt, og lurte på om vår venn "Alta.I.F." kunne fylle ut bildet litt.

PS og Edit: Tar gjerne i mot siste nytt om Yaw også! (Om ikke annet, så for å forsvare bruken av denne tråden...)

Kai-Olai


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

... og der var han passiv på KILs utligning.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

September 01, 2009, 18:59:50 PM #92 Last Edit: September 01, 2009, 19:01:29 PM by krakra
Passiv og passiv. Det var han som headet ballen i duellen før den det ble scoret på. I den andre duellen var det jo en KIL-spiller mot keeper og en annen Altastopper.

Prøver å merke meg tempoet til stopperen vår, men sliter med å treffe noen konklusjon.

dudo

Ja, rett opp i luften, og uten å plassere seg voldsomt godt etterpå. Det skal dog sies at jeg skrev kommentaren før jeg så reprisen, jeg trodde han bare sto og så på at ballen gikk inn, men han sto kanskje litt for langt unna. Foreløpig synes jeg han ser mest av alt litt klumsete ut.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra


dudo

Dagens prestasjon av dommeren, ihvertfall ... Rødt kort på en KIL-spiller fordi Braaten bommet på ballen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Derabilo

Dere som har sett kampen.. Er han vår redningsmann som sikrer gullet og den defensive tryggheten neste sesong - slik som vi forventer?
Bergen ut av Norge -

dudo

Langt i fra. Ingen sjef, og fremstår for meg som ganske keitete. Men han kan Brannklareringer på hodet: Fullstendig uten adresse.

Når det er sagt så har han gjennom sin blotte fysikk stort potensiale. Han virker å ha mye å gå på når det gjelder timing og spilleforståelse.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up