• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - FCK/Helsingborg

Started by peteE, January 14, 2008, 15:12:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

peteE

Noen som vet om Las Palmas kampene mellom Brann og FCK/HIF blir vist på tv2? Og noen som har noen tanker rundt disse kampene? Bør Brann kjøre mye testing av spillere og formasjoner osv. Eller bare kjøre plain startoppstilling og taktikk, og heller bytte på formasjon og spillere senere i kampene?

Er spesielt FCK - Brann som interesserer meg. Lurer litt på hvordan vi ligger i forhold til dem - selv om seff dette kun er en treningskamp. FCK er også et lag jeg følger endel, og kjenner godt til, så blir spennende!

De har mange gode spillere, og de var brilliante i perioden fra Solbakken tok over til i sommer. De har dalt veldig i kvalitet siden da. Selv om de ligger bra ann på tabellen, så klager mange fans på den veldig direkte, defensive og kjedelige spillestilen. Er veldig sterke defensivt. Men de scorer lite mål, og har spisser i målkrise. Så tror det er et lag vi kan klare å styre kampen mot hvis vi får tilbake noe av de vi hadde før Martin dro! De har også rimelig treige midstoppere, så Helstad skal kunne fikse biffen!

Klaus_Brann

Jeg er ikke sikker på om de blir vist, men de viste nå hele La Manga turneringen i fjor, så jeg ser ikke hvorfor ikke "Tv Brann" skal vise dette...

Mjelde har vel sine tanker om hvordan de kommer til å spille i neste sesong, og i og med at vi (hittil) ikke har noen nye spillere, regner jeg med at vi kjører en ganske plain lagoppstilling for å få god matching for de beste, om de er klar for det selvsagt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

monzilla

Håper de forsterker før kampene. Litt av gøyen med ny sesong er jo å se de nye spillerne i aksjon...

Fabregas

Quote from: "monzilla"Håper de forsterker før kampene. Litt av gøyen med ny sesong er jo å se de nye spillerne i aksjon...


Ja sant det. Spennende å se forsterkninger vise seg fram.
At noen nye skal være på plass innen den tid er det vel veldig stor sannsynlighet for. Ellers så er vel Misje en spiller som blir spennende å følge i treningskampene. i tillegg til mange andre spillere med stort uforløst potensial, som Tijan, Bakke og Sjøhage(Har han dette potensialet!?).

Håper uansett de viser kampene minimum på TV2 Sumo. Det skal være mulig å sende med ett kamera, scoringene får de jo uansett på Sportsnyhetene. Er jo bare å la det kameraet gå på stream med en ok kommentator

4-4-2 bør kjøres slavisk selv om kampene ikke betyr noe. Det er det systemet vi må drille spillerne inn i. La mange slippe til men la de beste spille med de beste slik at de kan bygge gode relasjoner mellom seg. Så får heller backupene spille med hverandre. I en av kampene(Helst når vi spiller mot et ganske toppet lag.) bør vi starte med en elver mest mulig lik Mjelde tror skal være vår første-elver i vårsesongen.

Baunebob

Det må bli en mellomting. La alle få prøve seg, men la også den antatte første elleveren få være i kamp igjen. Evt prøve slik som Viking gjorde, og nærmest sende utpå to forskjellige lag i de 2 omgangene.

Antar at det er fritt antall bytter?

dudo

Kampen 30. er ihvertfall ikke i kampsenteret på TV2 Sumo ennå, men det er vel ikke umulig den dukker opp der.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Der er FCK-kampen 7.2 kommet opp i kampoversikten på tv2.no, men ikke den andre. De må da vise begge?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

peteE

Hmm, viktigste for meg er iaff at de viser FCK kampen! Men hadde vært greit med begge ja!

dudo

Hvilket klokkeslett går kampene?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

svobo

har sendt mail til TV2 Sumo med spm om de skal sende kampen mot helsingorg, fikk følgende svar:
"Hei!

Denne kampen blir dessverre ikke vist på TV 2 Sumo. Første Brann-kampen vi viser er Brann - København som spilles 7. februar.

Ta gjerne kontakt igjen hvis du har flere spørsmål."


Oppfordrer alle brannsupportere til å sende inn mail til tv2 med ønske om at de setter opp denne kampen.
Er tross alt ikke mye vi ber om, ett kamera er nok!!!
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

Fabregas

For noe forbanna drit!!! Er det så vanskelig for dem å streame det ene kameraet de uansett har på kampen? Regner med vi får se scoringene i etterkant og da går det jo et kamera som zoomer inn når ballen er i boksene. Hadde vært greit det, forventer ikke HDTV-kvalitet fra 40kameraer og Semb og Alsaker som har fløyet ned men en enkel sending med ett kamera burde gå an å få til.

Hvilken e-mailadresse brukte du? bare info@tv2.no? Fint om mange andre og sendte inn sånn at de kanskje fikk til noe likevel.

svobo

Quote from: "Fabregas"For noe forbanna drit!!! Er det så vanskelig for dem å streame det ene kameraet de uansett har på kampen? Regner med vi får se scoringene i etterkant og da går det jo et kamera som zoomer inn når ballen er i boksene. Hadde vært greit det, forventer ikke HDTV-kvalitet fra 40kameraer og Semb og Alsaker som har fløyet ned men en enkel sending med ett kamera burde gå an å få til.

Hvilken e-mailadresse brukte du? bare info@tv2.no? Fint om mange andre og sendte inn sånn at de kanskje fikk til noe likevel.


fant ikke mailadresse, men logget inn på webtv support og sendte inn melding der.

http://webtvsupport.tv2.no/index.php?group=webtv
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

Gubrask

Har også sendt mail, og fikk samme svar, at de ikke sender kampen..
Kan de vise start sin kamp i Brasil, kan de vel for pokker vise Brann- Helsingborg og! Som noen har nevnt, så filmes jo målene, så hvorfor ikke sende kampen da? Utrolig irriterende!

olebrann3

Sendte mail eg og, er vi nok som sender så setter de den opp

Kjell249

Har sendt beskjed jeg også. Håper det hjelper å mase :)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Janki

Mener virkelig TV2 sporten reklamerte for at de skulle følge de norske klubbenes opphold på La Manga... Bedre å sende dette enn repriser på repriser...

Og jeg mitt sauehode bet på... Tok det som en selvfølge at Brann sine kamper blir vist.
De rullte no å gikk kamper fra Brasil når Start/Viking og Stabæk spilte...
Sutre sutre :cry:

Branncess

alskap!

BBB-Tony

Quote from: "Janki"Mener virkelig TV2 sporten reklamerte for at de skulle følge de norske klubbenes opphold på La Manga... Bedre å sende dette enn repriser på repriser...

Og jeg mitt sauehode bet på... Tok det som en selvfølge at Brann sine kamper blir vist.
De rullte no å gikk kamper fra Brasil når Start/Viking og Stabæk spilte...
Sutre sutre :cry:


Har sendt mail jeg også nå. Men tror ikke det hjelper å purre pga at de viste kampene i Brasil. Sikkert en del penger som spiller inn. Retigheter etc...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Det er sikkert såre enkelt å bli enig med Brann og Helsingborg om en pris på rettigheter til den kampen... Er nok produksjonskostnader det går på.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stigh

sendte mail.. eg også nå men tror ikke det nytter men e jo låv å håpe:P

BBB-Tony

Quote from: "dudo"Det er sikkert såre enkelt å bli enig med Brann og Helsingborg om en pris på rettigheter til den kampen... Er nok produksjonskostnader det går på.


Ja, jeg tenkte forsåvidt på  kostnadshelheten. Da prod.kost. inkluderes.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

The Boss

Hei. Eg registerer at dere i TV2 ikke har planer om å sende Branns første treningskamp for året, nemlig La-manga møtet med Helsingborg!
Hva er dette for noe tull? Hvorfor kan dere ikke streame det ene kameraet som uansett er tilstede på kampen?

Som "fotballkanalen" som dere kaller dere forventer eg at dere gjør om på denne beslutningen, og likevel viser kampen på web tv. Det koster dere ikke mye!

Viss ikke er dette virkelig dårlig av Tv2!!

mvh.
xxx.xxx
Frustrert brannsupporter

Nixon

Her er laget til kampen vi ikke får se...

Håkon Opdal
Bjørn Dahl, Olafur Bjarnason, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit
Erik Huseklepp, Eirik Bakke, Jan Gunnar Solli, Petter Vaagan Moen
Azar Karadas, Thorstein Helstad.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article98994.ece
Rød makt på Hansa

Gubrask

Kampen er forøvrig flyttet fra 19.00 til 16.00..

Fabregas

Ringte sentralbordet nå, en litt uvitende dame sa det ikke var helt umulig at det ble sending likevel. Håper folk sender mail til de så de kanskje snur, hadde vært veldig surt å ikke få se denne kampen slik det nå ser ut. Håper i det minste vi får en skikkelig oppsummering på Brann-TV.

Men: Pepr de med mail sånn at de setter opp noe!

Hausberg

Quote from: "The Boss"Hei. Eg registerer at dere i TV2 ikke har planer om å sende Branns første treningskamp for året, nemlig La-manga møtet med Helsingborg!
Hva er dette for noe tull? Hvorfor kan dere ikke streame det ene kameraet som uansett er tilstede på kampen?

Som "fotballkanalen" som dere kaller dere forventer eg at dere gjør om på denne beslutningen, og likevel viser kampen på web tv. Det koster dere ikke mye!

Viss ikke er dette virkelig dårlig av Tv2!!

mvh.
xxx.xxx
Frustrert brannsupporter


Har sendt denne jeg og nå. Håper på positivt svar. Denne mailen var og godt formulert:)
itt hjerte står i Brann......

Ricky

Rent språklig var det vel elendig formulert, men poenget kom frem :p

bulldog

jeg mente det var smått utrolig at de skal sende køben - legia men ikke brann - helsingborg. fikk bare til svar at de ikke skal sende brann...
bulldog

KEA

Tja - da har jeg også purret TV2 via http://webtvsupport.tv2.no/index.php?group=webtv, og vil oppfordre andre til å gjøre det samme.

BBB-Tony

Det nytter nok ikke å mase mer på TV2. Fantastisk at den norske "fotball-kanalen" TV2 sender Køben sin kamper i steden for Brann sin!!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KEA

Ja, nettopp !
Quote from: "tonynord"Fantastisk at den norske "fotball-kanalen" TV2 sender Køben sin kamper i steden for Brann sin!!

Men hva bygger du dette på? :
Quote from: "tonynord"Det nytter nok ikke å mase mer på TV2.

Bare synsing? Eller VET du noe?

BBB-Tony

Quote from: "KEA"Ja, nettopp !
Quote from: "tonynord"Fantastisk at den norske "fotball-kanalen" TV2 sender Køben sin kamper i steden for Brann sin!!

Men hva bygger du dette på? :
Quote from: "tonynord"Det nytter nok ikke å mase mer på TV2.

Bare synsing? Eller VET du noe?


Jeg bygger det på tidligere uttalelser her i denne tråden. Og nei, jeg vet ikke at det ikke nytter. Jeg har selv sendt inn mail til TV2, men etter hvert som folk får svar (og jeg fikk selv ett lite oppløftende svar), så virker det ikke som om det er noe TV2 har planer om å omgjøre... Men for all del!! Fortsett å send inn mail om dere har tro på at det hjelper. Jeg velger å ikke tro det hjelper og kommer ikke til å sende flere mailer til TV2. Blir nok å følge kampen på BT-live eller noe slikt.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

laop

Gikk inn på siden til dagens motstander, og så en måler over billett salget(uefa cup) på høyre side,  hadde vært noe for Brann. Siden det til stadighet er spørsmål rundt dette.

http://www.hif.se/

Blir forresten spennende å se om laget er i form.

bulldog

sakset fra helsingborgs hemside :Det ryktas även att norska TV2 ska sända matchen, antingen i TV eller via deras hemsida. Inget är dock bekräftat mer än att de har ett TV-team på plats. Vi återkommer med mer information under dagen.

tv2 ville nok fått noen svenske seere også.
bulldog


tintin

Quote from: "Gubrask"http://www.bt.no/webtv/?id=8996


får ikkje opp linken, vises kampen der?

Gubrask

Neida, var bare et lite intervju med Solli..
Ser fremdeles ikke ut som om kampen blir vist noen steder:(

atlascopo

fikk dette svaret nettop.


TV 2 er dessverre ikke på plass med teknikk før til helgen. Denne kampen ble avklart etter at logistikken var lagt fra TV 2 sin side, og det var ikke mulig å endre på dette.

Vi sender imidlertid mange kamper fra La Manga fra 02. februar og fremover. Kampsenteret oppdateres etterhvert:
http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250

Ta gjerne kontakt igjen hvis du har flere spørsmål!

Vennlig hilsen
Iselin

BBB-Tony

Beste nettside å følge kampen på?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Fabregas

Uten at vi skal si noe på at TV2 lett kunne sendt denne kampen om de gadd å bruke en liten sum men vi må også se på at klubbene kan ha spilt litt inn. Hadde Brann og Helsingborg gjort mye for å få sendt kampen hadde sjansene for at TV2 gadd vært mye større.  

Skandaløst at de ikke viser Brann(Regjerende Seriemester og laget som flere ganger har vist seg som det laget som gir TV2 størst inntjening)-Helsingborg men viser Legia-FCK. Hvor mange seere vil denne kampen få i forhold, er det femti stykk i norge som bryr seg om hvordan det går i en treningskamp mellom de! :shock:

dudo

Skandale er det også at Brann.no melder at de kommer tilbake etter kampen med høydepunkter o.l. DE kunne da for pokker ha sendt den! Jeg - og sikkert dere med meg - gir blanke i hvordan produksjonen ville blitt. Fastmontert kamera med fugleperspektiv er bedre enn å lese en liveoppdatering.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


BBB-Tony

Brann.no kunne vell streamet kampen gjennom web-TV? Så kunne den godeste stordingen som kommenterer innslagene på brann.no kommentert kampen! Hadde vært tilfredstillende for min del... Greit nok at Brann-TV er i sammarbeid med TV2, men når Brann har ett kamera der nede, så hvorfor ikke bare sende?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Fabregas

Nei det er ikke lett å skjønne. Håper høydepunktene etter kampene er utfyllende. Selv om jeg har ekstremt lyst til å se matchen må vi innrømme at slike kamper sjelden er gode fotballkamper, 15-20min med høydepunkter hadde reparert bra.(Kanskje vel optimistisk!?) Disse vil vel og komme i god tid etter kampen.

BBB-Tony

Quote from: "Fabregas"Nei det er ikke lett å skjønne. Håper høydepunktene etter kampene er utfyllende. Selv om jeg har ekstremt lyst til å se matchen må vi innrømme at slike kamper sjelden er gode fotballkamper, 15-20min med høydepunkter hadde reparert bra.(Kanskje vel optimistisk!?) Disse vil vel og komme i god tid etter kampen.


Allerede mål nå, så det kan bli underholdende! :) De stiller jo begge med toppet mannskap for å forberede seg til UEFA-cup. Meget vakkert mål i tillegg...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nightfox

wuhu... lekende lett. Vi tar everton.

Christoball

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Fabregas"Nei det er ikke lett å skjønne. Håper høydepunktene etter kampene er utfyllende. Selv om jeg har ekstremt lyst til å se matchen må vi innrømme at slike kamper sjelden er gode fotballkamper, 15-20min med høydepunkter hadde reparert bra.(Kanskje vel optimistisk!?) Disse vil vel og komme i god tid etter kampen.


Allerede mål nå, så det kan bli underholdende! :) De stiller jo begge med toppet mannskap for å forberede seg til UEFA-cup. Meget vakkert mål i tillegg...

hvor ser du dette?

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Fabregas

Gleder meg til å se goallen etterpå, godt å se at Solli allerede nå har begynt å score. Ser du vekk fra Andresens straffer har mål fra midtbanen vært en stor mangelvare.

Go Up