• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overnattinger i Liverpool, (+ tog-linker)

Started by DarkDog, January 06, 2008, 01:00:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "brannsupporter.com"
Fotball pubene i Liverpool ligger til venstre når man kommer ut av Lime Street St. 100meter ned i gaten. Det og gå på pub med andre fra ulike sosiale lag i merseyside omtale oftest som "having av crack".I Mathew street (den berømte beatles gaten) er det ett par brune puber resten er discobarer,forresten ligger det en ny der som eies av Carragher.
Vi snakkes folkens


Crack er både ulovlig og farlig!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Crack er visst ganske vanlig i England. Tror jeg skal prøve det når jeg er der borte. Ta me get godt drag når vi putter det første målet :)
Breiflabben, baby!

Amigo

Mange som skal reise fra Flesland torsdag morgen kl06???
Skal ligge på Lord Nelson hotell i liverpool, flere som skal?
:D

Bossmann

Jeg og en kompis flyr Bergen-Kjøpenhavn med sas onsdag morgen. Fra kjøpenhavn flyr vi med Easyjet til London t/r- 400 kr pr person, med retur fredag ettermiddag. Og så hjem igjen med SAS fra Kjøben fredag kveld. Tog London-Liverpool betalte eg 8.60 pund den ene veien og 13 pund den andre veien. Alt bestilt i dag.

Bor på premierinn midt i sentrum av Liverpool.

sydnes76

Konge! Tar nøyaktig den samme ruten. Har halvlangt mørkt hår og er noe fyldig. Har 27 på drakten eg skal gå i og pleier og reise lett. Ta gjerne kontakt så koser vi oss på veien. Dette blir bra Bossmann!

Brannmann10

Reiser fra Bergen til Køben onsdag morgen vi også, en god gjeng. Men flyr videre med SAS til Manchester. Så tog til Pool. Men er det ikke litt overkill å forhåndskjøpe togbilleter? Det kan vel man gjøre på stasjonen ...?

naitsirk

QuoteReiser fra Bergen til Køben onsdag morgen vi også, en god gjeng. Men flyr videre med SAS til Manchester. Så tog til Pool. Men er det ikke litt overkill å forhåndskjøpe togbilleter? Det kan vel man gjøre på stasjonen ...?


om du vil betale dobbel pris så kan du bestille i england:)

Bossmann

Quote from: "ludokongen"Vi er 5 stk så reise fra Oslo til East Midlands på onsdagen. Tog til Liverpool samme ettermiddag. Overnatting hos Premierinn Liverpool city centre. Retur fredag formiddag. Flere som har samme reiserute/overnatting?


Samme overnatting begge dager.

Chris*

I overkant av 1200 billetter solgt til kampen. Ser ut til at det kan bli tungt med 2000.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

krøvel vellevold

Quote from: "Chris*"I overkant av 1200 billetter solgt til kampen. Ser ut til at det kan bli tungt med 2000.


Er da enda en god stund til!
Legg ned hele klubben!

som_i_63

Vi er en gjeng som skal bo på Lord Nelson.. noen andre som bor i nærheten?

hansagutt1

Drar bortover aleine onsdag ettemiddag via torp. Pakker kun tannbørste, ekstra par sokker og en boxer på innerlommen. Satser på å ordne meg noen damer på byn i liverpool så overnatting bestilles selvfølgelig ikke.

Noen som kan anbefale et bra sted å spise egg&bacon dager derpå?

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Chris*"I overkant av 1200 billetter solgt til kampen. Ser ut til at det kan bli tungt med 2000.


Er da enda en god stund til!


Joda, men det er jo ikke akkurat en kamp der man ser an været på kampdagen før man bestemmer seg.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "hansagutt1"Drar bortover aleine onsdag ettemiddag via torp. Pakker kun tannbørste, ekstra par sokker og en boxer på innerlommen. Satser på å ordne meg noen damer på byn i liverpool så overnatting bestilles selvfølgelig ikke.

Noen som kan anbefale et bra sted å spise egg&bacon dager derpå?


Så du pleier erfaringsmessig ikke å gjøre deg fortjent til frokost?
Rød makt på Hansa

Bossmann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "hansagutt1"Drar bortover aleine onsdag ettemiddag via torp. Pakker kun tannbørste, ekstra par sokker og en boxer på innerlommen. Satser på å ordne meg noen damer på byn i liverpool så overnatting bestilles selvfølgelig ikke.

Noen som kan anbefale et bra sted å spise egg&bacon dager derpå?


Så du pleier erfaringsmessig ikke å gjøre deg fortjent til frokost?



Hahaha. Dagens Nixon.

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Chris*"I overkant av 1200 billetter solgt til kampen. Ser ut til at det kan bli tungt med 2000.


Er da enda en god stund til!


Joda, men det er jo ikke akkurat en kamp der man ser an været på kampdagen før man bestemmer seg.


Man kan jo ha kjøpt turen, men drøler med å kjøpe billetten.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "hansagutt1"Satser på å ordne meg noen damer på byn i liverpool så overnatting bestilles selvfølgelig ikke.



Damer? Det kan vel knapt nok kalles damer det de har å tilby der borte, så det bør i så fall være Brann-supportere.
Legg ned hele klubben!

smaalanda

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "hansagutt1"Satser på å ordne meg noen damer på byn i liverpool så overnatting bestilles selvfølgelig ikke.



Damer? Det kan vel knapt nok kalles damer det de har å tilby der borte, så det bør i så fall være Brann-supportere.


Jeg ville ikke gått på fotballpuben for å finne meg dame heller for å si det sånn :wink:
KMO!!!

hansagutt1

Quote from: "Bossmann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "hansagutt1"Drar bortover aleine onsdag ettemiddag via torp. Pakker kun tannbørste, ekstra par sokker og en boxer på innerlommen. Satser på å ordne meg noen damer på byn i liverpool så overnatting bestilles selvfølgelig ikke.

Noen som kan anbefale et bra sted å spise egg&bacon dager derpå?


Så du pleier erfaringsmessig ikke å gjøre deg fortjent til frokost?



Hahaha. Dagens Nixon.


Lite erfaring med engelske damer foreløpig så tar ingen sjanser på å ikke få en god frokost. Dessuten er jeg enig me opinionen, det er bedre å få servert en kald pils enn frokost dagen derpå; http://www.sucksorrules.com/battles/detail/popculture/147281/breakfast-after-sex-vs-beers-on-the-very-bottom/

Men la nå ikke tråden skli ut nixon, den handler tross alt om ovarnatting, beklager at jeg brakte opp temaet frokost =)

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Chris*"I overkant av 1200 billetter solgt til kampen. Ser ut til at det kan bli tungt med 2000.


Er da enda en god stund til!


Joda, men det er jo ikke akkurat en kamp der man ser an været på kampdagen før man bestemmer seg.


Man kan jo ha kjøpt turen, men drøler med å kjøpe billetten.


Er sikkert noen. Men mange nok til at vi til slutt når 2000?
Hvor mange var det på Anfield i 97? Man skulle jo tro at det 10 år senere med mange flere reisealternativer skulle reist minst like mange. Pluss at det generelt er blitt flere som reiser på bortekamper enn for 10 år siden. På en andre siden trekker nok Liverpool noen flere enn det Everton gjør.
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Chris*"I overkant av 1200 billetter solgt til kampen. Ser ut til at det kan bli tungt med 2000.


Er da enda en god stund til!


Joda, men det er jo ikke akkurat en kamp der man ser an været på kampdagen før man bestemmer seg.


Man kan jo ha kjøpt turen, men drøler med å kjøpe billetten.


Er sikkert noen. Men mange nok til at vi til slutt når 2000?
Hvor mange var det på Anfield i 97? Man skulle jo tro at det 10 år senere med mange flere reisealternativer skulle reist minst like mange. Pluss at det generelt er blitt flere som reiser på bortekamper enn for 10 år siden. På en andre siden trekker nok Liverpool noen flere enn det Everton gjør.



Liverpool er en 10 ganger mer attraktiv motstander, pluss at vi da var i kvartfinalen i cupvinnercupen, etter å ha slått ut meget god motstand i cupspill.
Everton er trøtt og kjedelig spør du meg, er ikke mange som har noe særlig forhold til de. Et lag som alltid har levd i skyggen av storebror Liverpool, ihvertfall i moderne tid.
Lagene vi har møtt hittil har stort sett vært rimelig kjedelig for norske fotballsupportere, og få folk kom på kampene.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Heisann !

Billettene til Everton Brann kan hentes fom mandag 4. februar tom torsdag 7. februar. Uavhentede billetter vil bli sendt til registrert postadresse fredag 8. februar dersom du ikke har valgt avhenting i Liverpool. Mer informasjon om dette kommer senere på e-post!
Avhenting av billetter i Billettboden ved inngang 9 på Stadion man-tors mellom kl 9-17
Du kan hente billetter for andre, men den som henter billetter må vise gyldig legitimasjon.

PS: Det er solgt ca 1300 billetter

Sportslig hilsen
Anders Tøsse, Billettsjef
Rød makt på Hansa

svobo

hvor mye kostet billettene til bortekampen?
finner ikke igjen prisinfo på brann.no
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

Utmedsnolken

Quote from: "svobo"hvor mye kostet billettene til bortekampen?
finner ikke igjen prisinfo på brann.no


Tror det var 28 pund
"og der snubler Sæternes igjen"

tsf

Skal bataljonen finn en samle sted før og etter kampen i Liverpool?
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

BBB-Tony

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "svobo"hvor mye kostet billettene til bortekampen?
finner ikke igjen prisinfo på brann.no


Tror det var 28 pund


280 kr
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

KEO

Quote from: "dudo"27 pung i flg brevet jeg sitter med.


det skulle vell bli 280 kr det ja:-))
Nu kør vi!

Klaus_Brann

Man ble oppfordret til å ta dette ang. puber her.
Her er en oversikt over puber i Liverpool:

http://www.beerintheevening.com/pubs/results.shtml/el/Liverpool%3BMerseyside/page/1/

Er det noen som har kjennskap til noen av disse pubene, og/eller forslag til pub som vi kan samles på i Liverpool??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Sjakkmatt

Er det noen som også skal på Liverpool-Inter eller Liverpool-M'boro, og er det noen som vet hvordan man får tak i billetter uten å kjøpe disse unødvendig dyre reisepakkene?

Manx

Quote from: "Sjakkmatt"Er det noen som også skal på Liverpool-Inter eller Liverpool-M'boro, og er det noen som vet hvordan man får tak i billetter uten å kjøpe disse unødvendig dyre reisepakkene?


Du må nok på svartebørsen, der koster billettene mellom 1000-2000 kroner til Boro kampen, mye dyrere til Inter kampen..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Sjakkmatt

Quote from: "Manx"
Quote from: "Sjakkmatt"Er det noen som også skal på Liverpool-Inter eller Liverpool-M'boro, og er det noen som vet hvordan man får tak i billetter uten å kjøpe disse unødvendig dyre reisepakkene?


Du må nok på svartebørsen, der koster billettene mellom 1000-2000 kroner til Boro kampen, mye dyrere til Inter kampen..


Hei og takk, med svartebørs mener du utenfor stadion før kampen? Eller finnes det noen muligheter på nettet?

Klaus_Brann

Quote from: "Sjakkmatt"
Quote from: "Manx"
Quote from: "Sjakkmatt"Er det noen som også skal på Liverpool-Inter eller Liverpool-M'boro, og er det noen som vet hvordan man får tak i billetter uten å kjøpe disse unødvendig dyre reisepakkene?


Du må nok på svartebørsen, der koster billettene mellom 1000-2000 kroner til Boro kampen, mye dyrere til Inter kampen..


Hei og takk, med svartebørs mener du utenfor stadion før kampen? Eller finnes det noen muligheter på nettet?


Begge deler. Du finner det både på nettet, og utafor stadion. Men pass på så du ikke ender opp med falske biletter!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Sjakkmatt"
Quote from: "Manx"
Quote from: "Sjakkmatt"Er det noen som også skal på Liverpool-Inter eller Liverpool-M'boro, og er det noen som vet hvordan man får tak i billetter uten å kjøpe disse unødvendig dyre reisepakkene?


Du må nok på svartebørsen, der koster billettene mellom 1000-2000 kroner til Boro kampen, mye dyrere til Inter kampen..


Hei og takk, med svartebørs mener du utenfor stadion før kampen? Eller finnes det noen muligheter på nettet?


Begge deler. Du finner det både på nettet, og utafor stadion. Men pass på så du ikke ender opp med falske biletter!


Finner billetter utenfor svartebørsen på nettet, men da blir det gjerne pakketurer.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "tonynord"
Finner billetter utenfor svartebørsen på nettet, men da blir det gjerne pakketurer.


Les det du siterer da mann. Han spør jo i 1. innlegg om noen vet om andre  muligheter enn pakketurer...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "tonynord"
Finner billetter utenfor svartebørsen på nettet, men da blir det gjerne pakketurer.


Les det du siterer da mann. Han spør jo i 1. innlegg om noen vet om andre  muligheter enn pakketurer...


Litt uoppmerksom til tider...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tippetuppen

spør igjen.. noen som lander på stansted 18/2 kl 19.30 og skal videre til liverpool samme kvelden på et vis?? hvordan???
E det så nøye då

weirus

Noen som har snøring på om det er mulig å komme seg fra liverpool til london etter kampen?

Er på skoletur til london nemlig så er vi en del som tenkte oss oppover, men vi sliter med returen ettersom vi må tilbake samme dag/kveld/natt
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

BBB-Tony

Quote from: "weirus"Noen som har snøring på om det er mulig å komme seg fra liverpool til london etter kampen?

Er på skoletur til london nemlig så er vi en del som tenkte oss oppover, men vi sliter med returen ettersom vi må tilbake samme dag/kveld/natt


Kan evt. leie bil?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: "weirus"Noen som har snøring på om det er mulig å komme seg fra liverpool til london etter kampen?

Er på skoletur til london nemlig så er vi en del som tenkte oss oppover, men vi sliter med returen ettersom vi må tilbake samme dag/kveld/natt


Det går både buss og tog. Er i London i sekstiden begge reisemåtene såvidt jeg husker.
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: "weirus"Er på skoletur til london nemlig så er vi en del som tenkte oss oppover

Går ikke tilfeldigvis 2. året på BI? Mener det er rundt de tider gjengen skulle til London. Hadde jeg visst vi skulle spille kamp på den datoen hadde jeg også dratt til London :p
Ka du ve?

weirus

Quote from: "Markmus"
Quote from: "weirus"Er på skoletur til london nemlig så er vi en del som tenkte oss oppover

Går ikke tilfeldigvis 2. året på BI? Mener det er rundt de tider gjengen skulle til London. Hadde jeg visst vi skulle spille kamp på den datoen hadde jeg også dratt til London :p


Stemmer:P
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Rob3rt

Jeg og to kompiser reiser Bergen-Køben-Manchester onsdag morgen - 2 overnattinger på Lord Nelson, så tilbake fredagen

osoerli

Quote from: "Klaus_Brann"Man ble oppfordret til å ta dette ang. puber her.
Her er en oversikt over puber i Liverpool:

http://www.beerintheevening.com/pubs/results.shtml/el/Liverpool%3BMerseyside/page/1/

Er det noen som har kjennskap til noen av disse pubene, og/eller forslag til pub som vi kan samles på i Liverpool??


Ja me må vel snart finna ein pub no.  Nokon av dei som var med i 97 har vel nokre tips.  På fredag hadde Tøsse selt 1400 billettar.  treng vel ein ganske stor pub då, eller fleire som ligg tett.  Sikkert lurt å finna ein som ligg langs bussruta til Goodison, kan fort bli kaos om 1400 skal bestilla taxi samtidig.  Pubane nær Goodison er vel fulle av Evertooligans, så det er vel tryggast å finna ein i sentrum.  Som også kan fungera som samlingsstad dagen(e) før.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Northside

Det ryktes at Martin i bataljonen jobber med saken...

Hickok

1400 skal bestille taxi samtidig. Hmmmm, lurer på hvor mange puber i Liverpool som tar så mange personer...

KEO

Nå er det jo ikke akkuratt første onsdagen det er kamp i Liverpool, så jeg tror ikke kollektiv transporten får store problemer med 2000 Brannsupportere:-)

Tror faktisk Taxiene hadde klart å frakte oss frem. Men tross alt det går busser hele tiden så jeg ser ikke problemet.
Nu kør vi!


Klaus_Brann

Quote from: "osoerli"
Quote from: "Klaus_Brann"Man ble oppfordret til å ta dette ang. puber her.
Her er en oversikt over puber i Liverpool:

http://www.beerintheevening.com/pubs/results.shtml/el/Liverpool%3BMerseyside/page/1/

Er det noen som har kjennskap til noen av disse pubene, og/eller forslag til pub som vi kan samles på i Liverpool??


Ja me må vel snart finna ein pub no.  Nokon av dei som var med i 97 har vel nokre tips.  På fredag hadde Tøsse selt 1400 billettar.  treng vel ein ganske stor pub då, eller fleire som ligg tett.  Sikkert lurt å finna ein som ligg langs bussruta til Goodison, kan fort bli kaos om 1400 skal bestilla taxi samtidig.  Pubane nær Goodison er vel fulle av Evertooligans, så det er vel tryggast å finna ein i sentrum.  Som også kan fungera som samlingsstad dagen(e) før.


Ja, det er på tide, og det jobbes visstnok med det som Northside sier.
Men det er vel heller tvilsomt om alle 1400 (+) har tenkt seg på puben Bataljonen finner, så det bør vel gå greit...

Fotikken er ikke så vannvittig stor, men der går det vel inn en god del folk...Dette blir uansett helt konge!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Utmedsnolken"Det går forøvrig an å kjøpe togbilletter på nettet og det er slettes ikke vanskelig heller. Det står tilogmed i denne tråden!


thetrainline.com kødder seg siden jeg har adresse i Bergen. Er det andre nettsider som man kan benytte seg av?

Go Up