• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overnattinger i Liverpool, (+ tog-linker)

Started by DarkDog, January 06, 2008, 01:00:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DarkDog

Begynner med et par tog-linker, for dere som f.eks tenker å reise ifra London, Newcastle eller andre byer:

To linker til tog-sider i UK.
http://www.thetrainline.com/
http://nationalrail.co.uk/times_fares/

Det lønner seg hvertfall å bestille på nett.... som regel MYE dyrere å bestille i billettluken på stasjonen.


Quote from: "oslo øst"lander i manchester onsdag kveld har ikke bestilt hotell ennå
noen som har noen tips ?????


Eg har sjekket litt priser for deg (og for alle andre som måtte ha behov for dette), og har lagt inn linker til hotellenes hjemmesider, hvis dåkkar trykker på hotell-navnene..

Hvis du i så fall skal bo i Liverpool, så kan eg anbefale det hotellet som ble nevnt tidligere i tråden; Holiday Inn, City Centre . Dette ligger såogsi vegg-i-vegg med togstasjonen (kun et veikryss i mellom) og har høy standard.
Eg sjekket nettopp prisen på to overnattinger her, (ons-fre), og i skrivende stund koster billigste dobbeltrommet 225£, men det ser dessverre ut til at det KUN er suiter som er ledige for TO overnattinger.... Fin-fint, men dyrt!
[edit]: hvis du bestiller èn natt først, og èn natt etterpå, får du det for 188£, (99£+89£) men minuset da, er at du mest sannsynlig må bytte rom på torsdagen.

------------------------------------------------------------------------------------

Eg sjøl skal bo på et annet hotell, som sannsynligvis er endel lavere standard på, og det er heller ikkje like sentralt som det som eg nevnte i forrige avsnitt. (Sikkert bare 5 min i taxi, fra togstasj) Det heter Premier Travel Inn West Derby. Her koster de to overnattingene 106£ for et dobbeltrom.

------------------------------------------------------------------------------------

Enda et annet hotell, er Express By Holiday Inn. som ligger nede på Albert Docks, ved Mersey-elven... Bare noen få minutter i taxi fra togstasj. 154£ for to netter på dobbeltrom.

------------------------------------------------------------------------------------


Litt lengre bortover elvebredden, har du The Dolby Hotel, som er sånn passe grei standard... Et par hakk over danskebåten, vil eg si... Her måtte man sende mail for å booke, så der fant eg ingen priser, men på hjemmesiden står det "from £41 per room, per night.".

------------------------------------------------------------------------------------




Andre hoteller i Liverpool, men som eg ikkje har noe kjenskap til, og som eg ikkje gadd å sjekke priser på:

Liverpool Marriott Hotel City Centre.

------------------------------------------------------------------------------------



The Britannia Adelphi Hotel

------------------------------------------------------------------------------------



Premier Apartments Liverpool Eden Square

------------------------------------------------------------------------------------



Thistle Liverpool

------------------------------------------------------------------------------------



Pluss at det er en drøss med hoteller i byen, som eg ikkje har nevnt.......
Det e bare te å hive seg rundt, og bestille mens det er "billig" ;);)


Mvh DarkDog 8)
..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

SKBMiller

mulig jeg er dum, men:

når du skriver prisen for ett dobbeltrom begge nettene. er det prisen for begge personene på rommet eller per person i et dobbeltrom?

takk for info forresten ;)

DarkDog

Njei, ikkje noe dumt spørsmål egentlig, så eg ska'kje hogge hodet av deg av den grunn;);)

F.eks: Express By Holiday Inn sku ha 154£ for to netter på dobbeltrom.
Det vil si at de skal ha 77£ pr natt, per rom.
eller sagt på en annen måte; 77£ pr person, for begge nettene...

Håper eg ikkje forvirret deg endå mer,no? ;)
..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."


SKBMiller

et til:

hva er forskjellen på twin og double room?

DarkDog

twin=to separate senger, mens double er èn dobbeltseng.
..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

BBB-Tony

Quote from: "DarkDog"Njei, ikkje noe dumt spørsmål egentlig, så eg ska'kje hogge hodet av deg av den grunn;);)

F.eks: Express By Holiday Inn sku ha 77£ for to netter på dobbeltrom.
Det vil si at de skal ha 38,5£ pr natt, per rom.
eller sagt på en annen måte; 38,5£ pr person, for begge nettene...

Håper eg ikkje forvirret deg endå mer,no? ;)


Jeg har bestilt for 4 stk fordelt på 2 dobbeltrom på Express By Holiday nede ved havna som du skrev kosta 77 pund for 2 netter. Her koster det da 77 pund pr. natt. ikke for 2 netter. Ble 308 pund for 2 dobbeltrom i 2 dager. Det vil da bli 154 pund på hvert dobbeltrom noe som tilsvarer 77 pund pr natt for ett rom :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

The Boss

Har booka på første alternativet du nevner her. Holiday inn.
45£ pr pers pr natt i dobbeltrom.

DarkDog

Quote from: "tonynord"
Quote from: "DarkDog"Njei, ikkje noe dumt spørsmål egentlig, så eg ska'kje hogge hodet av deg av den grunn;);)

F.eks: Express By Holiday Inn sku ha 77£ for to netter på dobbeltrom.
Det vil si at de skal ha 38,5£ pr natt, per rom.
eller sagt på en annen måte; 38,5£ pr person, for begge nettene...

Håper eg ikkje forvirret deg endå mer,no? ;)


Jeg har bestilt for 4 stk fordelt på 2 dobbeltrom på Express By Holiday nede ved havna som du skrev kosta 77 pund for 2 netter. Her koster det da 77 pund pr. natt. ikke for 2 netter. Ble 308 pund for 2 dobbeltrom i 2 dager. Det vil da bli 154 pund på hvert dobbeltrom noe som tilsvarer 77 pund pr natt for ett rom :)



Det har du HELT rett i.... dårlig "research" fra min side... Sjekket det en gang til, og då leste eg det som stod med litt mindre skrift,og:

Quote£77.00  GBP
Average Nightly Rate


Har rettet opp dette i hoved-posten min, no..

Beklager dette!
..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

HansaInferno

Ingen som har peiling på Youth Hostels? Vi slaurer har ikke penger til å strø rundt oss med. For oss blir det nok bare én overnatting i Leverpool (natten etter kampen), og resten i London.
Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

Quote from: "HansaInferno"Ingen som har peiling på Youth Hostels? Vi slaurer har ikke penger til å strø rundt oss med. For oss blir det nok bare én overnatting i Leverpool (natten etter kampen), og resten i London.
 

Google er din venn!Men siden jeg er så grei fant jeg det for deg:
http://www.hostelbookers.com/hostels/england/liverpool/

Og her er en total hotelloversikt for alle som ikke finner sånt selv:
http://www.booking.com/city/gb/liverpool.no.html?aid=310020;label=liverpool-KTsq*j7i03obJeB1ym3UKAS821142606;ws=&gclid=CNiOu-mU4ZACFQxFMAodIVxjOQ

Det er altså hele 43 hotell i Liverpool, pluss en del Hostels o.l. så da nå bør folk klare å finne noe...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tippetuppen

noen som skal ta tog fra london den 18 til liverpool.. natt tog
?? kjedelig å dra alene :P
E det så nøye då

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SKBMiller

Til deg som spurte hvordan de Torp-reisende skulle komme seg til byen:

Taxi koster 15 pund ca. Så man trenger ikke være så altfor mange i bilen før det kan kalles rimelig transport.

Eivind

Flere som tar tog fra london til liverpool tidlig torsdag morning?

HansaInferno

Vil tro at det er en del som drar til London og tar tog oppover på matchdagen. Vi skal ihvertfall gjøre det.
Breiflabben, baby!

paf

Quote from: "Eivind"Flere som tar tog fra london til liverpool tidlig torsdag morning?

Vil anta det er en god del, ja. Jeg tar tog kvart over ti. 13 pund for øyeblikket...

SKBMiller

QuoteVi er en gjeng på 4 som reiser fra Torp onsdagskveld og hjem igjen på fredags kveld. I Liverpool skal vi bo på Express by Holiday Inn, Albert Dock ved Mersey elva. link: http://www.exliverpoolalbertdock.com/ Noen andre som skal bo på dette hotellet?


Nå er vi 4 til. Så fint ut det hotellet. 900 kroner per person i dobbeltrom for begge nettene.

Jeg vurderte også Liverpool City Centre på //www.premierinn.com til 700 kroner per person. Helt sentralt i byen.

Christoball

Quote from: "SKBMiller"
QuoteVi er en gjeng på 4 som reiser fra Torp onsdagskveld og hjem igjen på fredags kveld. I Liverpool skal vi bo på Express by Holiday Inn, Albert Dock ved Mersey elva. link: http://www.exliverpoolalbertdock.com/ Noen andre som skal bo på dette hotellet?


Nå er vi 4 til. Så fint ut det hotellet. 900 kroner per person i dobbeltrom for begge nettene.

Jeg vurderte også Liverpool City Centre på //www.premierinn.com til 700 kroner per person. Helt sentralt i byen.


tror vi også skal bo på dette hotellet, var ihvertfall holliday inn... reiser fra torp mandagen og hjem igjen fredagen...

osoerli

Quote from: "HansaInferno"Ingen som har peiling på Youth Hostels? Vi slaurer har ikke penger til å strø rundt oss med. For oss blir det nok bare én overnatting i Leverpool (natten etter kampen), og resten i London.


Eg brukar alltid å bu på ein pub i England.  Det er rimelig og grei standard, kort veg til baren, god atmosfære, grei english breakfast, og ein får sitta etter stengetid og drikka godt real ale med pubverten og stamgestene.  Det er over 500 pubar i Liverpool. Ein del av dei har B&B accommodation.  Også fleire i nærleiken av Goodison Park.  Standard og prisar varierer eindel, men ligg stort sett mellom £25-50 pr snute pr natt. Eg skal sjå om eg ikkje får laga ei liste over aktuelle pubar og legga inn her.  Må berre bestilla sjølv først.
Reiser forøvrig Bergen-Stansted tirsdag ettermiddag med Norwegian, retur laurdag morgon.  Leigebil Stansted-Liverpool.
_________________________________________________
Tjokk-å-feit-å-full-UEFA-gull
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

Noen som reiser fra Stansted og inn til London-Euston og skal overnatte der før avreise til Liverpool morgonen etter ?
Noen som i den forbindelse vet om et prisgunstig og bra hotel ved Euston stasjon(gåavstand) som kan anbefalles ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hausberg

da var flyet bestilt for meg og en kompis, lander 09.40 på london city airport torsdagen, og i den forbindelse lurer jeg på om det er flere som skal lande her eller ta tog fra london til liverpool i 11 tiden ca på torsdagsformiddag. Og det virker som de fleste skal bo på holiday inn så vi hiver oss nok på det:)

edit: nei ble nok the dolby hotell, flere som skal bo her?
itt hjerte står i Brann......

Kristoffer M

Quote from: "Hausberg"da var flyet bestilt for meg og en kompis, lander 09.40 på london city airport torsdagen, og i den forbindelse lurer jeg på om det er flere som skal lande her eller ta tog fra london til liverpool i 11 tiden ca på torsdagsformiddag. Og det virker som de fleste skal bo på holiday inn så vi hiver oss nok på det:)

edit: nei ble nok the dolby hotell, flere som skal bo her?



Vi er tre stk som også skal ta tog fra London til Liverpool kampdagen. Avreise kl 11.17 fra Euston. Sannelig skal vi bo på Dolby vi også... Hvilke selskaper er det som flyr fra Norge til London City Airport forresten?

HansaInferno

Hadde jo vært morsom om vi kunne laget et jævla liv på toget oppover. Det er jo en betydelig andel som bor i London tydeligvis.
Breiflabben, baby!

Hausberg

Quote from: "kris2ffer"
Quote from: "Hausberg"da var flyet bestilt for meg og en kompis, lander 09.40 på london city airport torsdagen, og i den forbindelse lurer jeg på om det er flere som skal lande her eller ta tog fra london til liverpool i 11 tiden ca på torsdagsformiddag. Og det virker som de fleste skal bo på holiday inn så vi hiver oss nok på det:)

edit: nei ble nok the dolby hotell, flere som skal bo her?



Vi er tre stk som også skal ta tog fra London til Liverpool kampdagen. Avreise kl 11.17 fra Euston. Sannelig skal vi bo på Dolby vi også... Hvilke selskaper er det som flyr fra Norge til London City Airport forresten?


det er sas. Hvordan kommer vi oss fra flyplass til en evt togstasjon som tar oss til liverpool?? Her må det inn med teskje;) Vi blir en god gjeng på det hotellet, 3 andre som reiser før oss skal og bo der:)
itt hjerte står i Brann......

Hausberg

altså jeg trenger litt hjelp her fra noen som er stødig på dette tog greiene. Vi ankommer london city airport 09.40 torsdag morgen, og skal rett til liverpool, er det noen som har kan lage en ferdig link der hvor vi har transport fra flyplass til evt nærmeste togstasjon og fra togstasjon til liverpool. Er ikke litt kjent med dette systemet i London og kommer til å gå helt gale visst jeg bestiller det :lol: på forhånd tusen takk visst noen med peiling hadde gidda:)

tog fra euston til liverpool, høres det fornuftig ut i dette tilfellet?
itt hjerte står i Brann......

The Boss

//www.thetrainline.com

bruk denne linken, skriv inn hvor du reiser fra/til og når, ikke verre enn det.

bønder i byn....


Hausberg

Quote from: "The Boss"siden eg er så grei....

prøv denne:
http://www.thetrainline.com/Buy_Tickets/Delivery/your_journey_details.asp?T2ID=7821_200818202128

kan være det går litt lang tid fra landing til toget går, men toget før dette var svært dyrt, og toget før der igjen blir kansje for tidlig..


du er grei ja, men linken funka ikke, men hvilket tidspunkt tenkte du på? vi lurte på om vi rakk 11.17 flyet?? Har bare håndbasje så blir ingen venting på baggasje bare rett til togstasjon
itt hjerte står i Brann......

The Boss

linken funket hos meg..

Station Arr Dep Travel by Service Provider
LONDON EUSTON         10:46    Train    VIRGIN TRAINS  
CREWE    12:31    12:48    Train    LONDON MIDLAND  
LIVERPOOL LIME STREET    13:26

altså: toget fra euston går 10.46, ankomst lime street i liverpool 13.26, bytte av tog i crewe og ca 20 min venting der..

Hausberg

Quote from: "The Boss"linken funket hos meg..

Station Arr Dep Travel by Service Provider
LONDON EUSTON         10:46    Train    VIRGIN TRAINS  
CREWE    12:31    12:48    Train    LONDON MIDLAND  
LIVERPOOL LIME STREET    13:26

altså: toget fra euston går 10.46, ankomst lime street i liverpool 13.26, bytte av tog i crewe og ca 20 min venting der..


okey, du tror vi rekker det toget? er jo knapt med tid og ett lite stykke fra flyplass til togstasjon:( men visst vi sikter oss inn på 11.17 toget må jo det være stormat:) takk for hjelp så langt boss;)
itt hjerte står i Brann......

laop

Ja er lett med tog fra Standsted, selv om det blir litt bytting, som skrevet over.

Journey 1 : STANSTED AIRPORT to LIVERPOOL LIME STREET
Original Adult Full Fare GBP 17.50
Journey 2 : LIVERPOOL LIME STREET to STANSTED AIRPORT, GBP 33.00

Gleder meg ekstremt mye!

Men føst kommer kampen på stadion, med fullt hus og fullt trøkk(håper og tror)

ludokongen

Hei dere som kan litt om tog i england. Mulig dere kan hjelpe meg litt...Om jeg bestiller en standard open return billett så må jeg angi en dato og et klokkeslett (feks 13.42). Er det slik og fortstå at jeg kan ta et tog senere om jeg ikke rekker dette også på utreise? Eller er det kun på returen?

Helsing Bønder i bydn.

Gulløl

Noen som kan hjelpe meg ?
Prøver å kjøpe togbilletter fra Euston-London til Liverpool på siden www.thetrainline.com.
Alt går bra helt til jeg skal registrere meg med personlige opplysninger, da får jeg feilmelding på postnummeret eller postcode som de kaller det.
Jeg skriver den 4-siffrete koden vi bruker her i Norge, men den nektes godtaes.
Hva gjør jeg feil ?
Noen av dere andre som har kjøpt togbillett på den siden som kan hjelpe meg ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

laop

Ja fikk det samme. Men du må  ikke velge å få tilsendt bilettet, klikk for å få Ref.nr og bekreftelse på e-post. Da gikk det fint:D

Lykket til

Gulløl

laop

Takk for svar.
Har ikke bedt om å få tilsendt billett, har bedt om "Fast ticket".
Får likevel i slutten av bestillingsprosessen opp et registeringsjema der jeg må registrere meg med mailadresse og div., blant annet
"Post Code" som jeg får denne feilmeldingen på:

"Error in search string - Please try again - Making sure you only use letters and numbers".

Merkelige greier. Har prøvet å slå av brannmuren på maskinen også uten at det hjelper. Kan det være nettverket jeg er på som skaper problem ?
Har breibånd fra SKL med Norton.

Når de ber om "Post Code" i registreringsjemaet oppfatter jeg det som de 4-sifrene vi bruker her i landet, f.eks. 5000.

Sikkert en idiotisk feil jeg gjør, men hva ???

Ingen av dere andre som har kjøpt togbillett som har møtt samme problem ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

laop

Grunnen er ikke at du gjør feil, men vil tro at "postcode" søker i engelske adr. og derfor ikke finner dine fire siffre. Jeg leste på "Help" og der sto det noe om de utlandske brukene.

Sitat:
How do I register and book online if I live outside the UK?

 Answer
 We can no longer accept registration of customers from outside the UK.  Our website development team are working on resolving this issue and we hope to be able to offer you this service soon.
For those customers who are already registered with us from abroad, please note:

We do not deliver overseas. If you want the ticket posted it must be to a UK delivery address.
You may be able to pick up the ticket(s) direct from the station using one of the FastTicket machines. When collecting from a FastTicket machine you must bring with you the payment card used to make the booking and the FastTicket reference number.

Gulløl

laop

Takk for svar.
Mulig at den søker i engelske adresser. Litt rart siden jeg klikker frem "Norway" før jeg legger inn "Post Code" og søker.

Siden jeg ønsker kun en reg.kode til bruk i FastTicket machines, burde det vel holdt at de ønsket min e-postadresse. Noen mulighet å unngå denne registrering med "Post Code" ? Måtte du registrere deg for å få ditt ref.nr. ? Noen måter å unngå det på ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kristoffer M

Jeg bor i London, og er vel rimelig stødig på tog/undergrunn osv. her i byen. Skal svare så godt jeg kan.

Hausberg:
Dersom dere lander på London City Airport (LCA) må dere først ta noe som heter Light Railway (rimelig aktuelt i bergen om dagen; Bybane) fra DLR-stasjonen (Docklands Light Railway) på LCA. Denne tar dere til Bank, og reisetiden er ca. 20 min. På Bank Underground Station, må dere skifte til undergrunnsbane som tar dere til Euston, reisetid ca. 10 min. Ser at dere skal lande kl 09.40, men det er vanskelig for meg å beregne hvor lang tid dere vil bruke fra gaten til DLR-stasjonen, men neppe mange minuttene. Har aldri vært på Bank st., men har forstått at DLR-stopp og undergrunn ikke lange gåturen unna hverandre. Jeg kan jo komme med et utkast til reiserute:

* Lander på LCA kl 09.40.
* Kjøp billetter til helt til Euston og gå på DLR kl 10.25 (de går hvert 10. minutt til Bank).
* Ta undergrunn, Northern Line, videre fra Bank til "Edgware" eller "High Barnet" kl 10.50 (disse går hele tiden). Husk å hoppe av på Euston.
* Fra undergrunnsstoppet må dere ta dere til togstasjonen, et par minutters gange, hvor toget går kl 11.17 retning Liverpool.

Det kan være lurt å ha kjøpt togbillett på forhånd, både mtp. pris og tidsbesparelse på Euston.
Ellers kan det nevnes at alt er veldig godt skiltet, bare å lete etter "DLR" "Underground" "Northern Line" "Railway". Folk er også meget behjelpelig her borte, så ingen problem å spørre noen om veien.


ludokongen:
Det kan tenkes at du kan ta en senere/tidligere tog enn det som opprinnelig er bestilt, men problemet ligger i at du på lengre togstrekninger her i England (som hjemme i Norge), får tildelt et fast setenummer. Det vil dermed si at du kan få vanskeligheter med å få sitteplass dersom du tar et tog senere eller tidligere enn den bestilte togreisen.


Gulløl:
Merkelig at det ikke skal gå an til å bestille billetter med avhenting i FastTicket machines uten å måtte skrive inn postcode. Trodde adressedetaljer bare var vesentlig dersom billettene skal sendes til deg via post. Grunnen til at det ikke virker med ditt norske postnummer, er vel sannsynligvis fordi denne er 4-sifret, og man i England opererer med en 6-sifret kode basert på bokstaver og sifre. Og siden man nå ikke lenger "deliver overseas", kan sikkert bare engelske postnumre registreres. Men du kan jo alltids prøve å skrive inn min postcode: BN1 3JB.


-Kristoffer

Hausberg

Quote from: "kris2ffer"Jeg bor i London, og er vel rimelig stødig på tog/undergrunn osv. her i byen. Skal svare så godt jeg kan.

Hausberg:
Dersom dere lander på London City Airport (LCA) må dere først ta noe som heter Light Railway (rimelig aktuelt i bergen om dagen; Bybane) fra DLR-stasjonen (Docklands Light Railway) på LCA. Denne tar dere til Bank, og reisetiden er ca. 20 min. På Bank Underground Station, må dere skifte til undergrunnsbane som tar dere til Euston, reisetid ca. 10 min. Ser at dere skal lande kl 09.40, men det er vanskelig for meg å beregne hvor lang tid dere vil bruke fra gaten til DLR-stasjonen, men neppe mange minuttene. Har aldri vært på Bank st., men har forstått at DLR-stopp og undergrunn ikke lange gåturen unna hverandre. Jeg kan jo komme med et utkast til reiserute:

* Lander på LCA kl 09.40.
* Kjøp billetter til helt til Euston og gå på DLR kl 10.25 (de går hvert 10. minutt til Bank).
* Ta undergrunn, Northern Line, videre fra Bank til "Edgware" eller "High Barnet" kl 10.50 (disse går hele tiden). Husk å hoppe av på Euston.
* Fra undergrunnsstoppet må dere ta dere til togstasjonen, et par minutters gange, hvor toget går kl 11.17 retning Liverpool.

Det kan være lurt å ha kjøpt togbillett på forhånd, både mtp. pris og tidsbesparelse på Euston.
Ellers kan det nevnes at alt er veldig godt skiltet, bare å lete etter "DLR" "Underground" "Northern Line" "Railway". Folk er også meget behjelpelig her borte, så ingen problem å spørre noen om veien.

-Kristoffer


tusen takk for hjelpen, det var akkuart dette jeg var på jakt etter:) har vært i london en gang før og brukte undergrunnen litt og det er lett å navigere seg ja og folk var veldig hjelpsom:) men nå ser alt lysere ut:) Men hvordan er det med taxi til euston togstasjon? Det er jo det enkleste men er det veldig kostbart? I og med at vi har knapt med tid kan dette kanskje være det beste alternativet for oss bønder i byn;)?
itt hjerte står i Brann......

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

The Boss

Tror det er eg som har startet dette tullet hos thetrainline! haha..

Mandag kjøpte eg billetter hos de, tog manchester-liverpool onsdag 21.. Klikker at eg skal ha de levert i Norge og greier.. Pengene blir trukker fra nettbanken og eg ser gjennom bekreftelsen at de ikke har fått med "norway" i adressen. mailer de for å informere dette, men da sier de at de finner ingen booking med mitt booking nummer! rimelig merkelig siden eg nettopp hadde kjøpt og betalt reisen og fått bekreftelse på mail m/booking nr. Får etter mye frem og tilbake beskjed om at de ikke leverer utenfor UK, og de forstår ikke hvordan eg kan ha fått bestilt det. Får beskjed om å ringe kundeservicen deres, det skulle eg gjøre nå. Men før det gikk eg inni nettbanken, og ser at det var 550,- mer siden sist! Merkelig, siden ingen penger har kommet inn. Men når eg ser gjennom transaksjonen ser eg at det ikke er trukket noen beløp til thetrainline på mandag, og ingen uttak på 550 er gjort i det hele tatt. Thetrainline har tydligvis "gitt meg pengene tilbake", eller unnlatt å tekke de er vel det rette å si.

Tydelig at det var noe kluss her, alt grunnet at eg bestilte og betale for at de skulle sende meg billettene på døren.

NB: Eg hadde også dette problemet med postcode. Fikk ikke registere på noen dager, før det plustelig gikk ann å fortsette..

Gulløl

Prøvet på nytt i dag. Thetraineline.com aksepterte kredittkortet mitt i dag et døgn etter forrige forsøk. Så har fått referansenummeret og skal hente ut billettene mine på togstasjonen på Fast Ticket maskin. Totalpris tur/retur for to personer ble GBP 59,00. Dette var i billigste billettkatagori.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hausberg

Quote from: "Gulløl"Prøvet på nytt i dag. Thetraineline.com aksepterte kredittkortet mitt i dag et døgn etter forrige forsøk. Så har fått referansenummeret og skal hente ut billettene mine på togstasjonen på Fast Ticket maskin. Totalpris tur/retur for to personer ble GBP 59,00. Dette var i billigste billettkatagori.


samme med meg men jeg fikk mitt godkjent i går:) tar 11.17 toget fra euston og er i Liverpool 13.49 på torsdagen. Er det andre som har samme rute her eller? kostet 13 GBP hver vei pr pers.
itt hjerte står i Brann......

Klaus_Brann

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Gulløl"Prøvet på nytt i dag. Thetraineline.com aksepterte kredittkortet mitt i dag et døgn etter forrige forsøk. Så har fått referansenummeret og skal hente ut billettene mine på togstasjonen på Fast Ticket maskin. Totalpris tur/retur for to personer ble GBP 59,00. Dette var i billigste billettkatagori.


samme med meg men jeg fikk mitt godkjent i går:) tar 11.17 toget fra euston og er i Liverpool 13.49 på torsdagen. Er det andre som har samme rute her eller? kostet 13 GBP hver vei pr pers.


Mulig jeg og tre til gjør det og. Enten drar vi fra London onsdag kveld eller med dette torsdag formiddag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hickok

Flere nordmenn på det toget, ja :)

Journey 1 : LONDON EUSTON to LIVERPOOL LIME STREET Ticket Type: VALUE ADVANCE 1ST SINGLE CRoute: This ticket is only valid when travelling exclusively on Virgin Trains. Outward Journey: Thursday, 21/02/2008departs LONDON EUSTON at 11:17 travel by Train service provider VIRGIN TRAINS to station LIVERPOOL LIME STREET arrives 13:49

Chris*

Mener dette er toget jeg og to kompiser skal på også :)

Skål!
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Hausberg

dette var jo fanatstisk, bare vi ikke er spredt over hele toget, noen som vet hvor mange vogner det er på ett sånt tog da? mener vi fikk tildelt plass på sete med D eller E
itt hjerte står i Brann......

Chris*

Hehe, har ikke peiling på hvor vi skal sitte Hausberg.

Men vær så snill, ikke ha med sånne "blåsere" til england, fremdeles halvdøv etter festplassen ;-)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Hickok

Eg skal på 1.klasse. Der får vi gratis buffet og øl, samt lounge med øl på stasjonen!

Go Up