• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN - EVERTON

Started by Red Rabitt, December 21, 2007, 13:15:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HansaInferno

Folk må jo være skadet i hodet. Personlig bryr jeg meg ikke stort om landslaget, men jeg hadde ihvertfall ikke holdt med England.
Breiflabben, baby!

Nixon

Våre nye venner spiller på Viasat 4 mot Chelsea akkurat nå.
Rød makt på Hansa

HansaInferno

Heftig steming på Goodison ihvertfall.
Breiflabben, baby!

Nixon

Quote from: "HansaInferno"Heftig steming på Goodison ihvertfall.


Det er sikkert som i Bergen. God stemning når topplagene kommer. Og så kommer Brann som for de tilsvarer Nest-Sotra for oss. Og stemningen blir deretter!:)
Rød makt på Hansa

Yngve

Quote from: "tippetuppen"går hardt får seg i lokalderby Dale-Vaksdal..... Overgår alt annet


Tar eg ikkje heilt feil, så heiter laget FK Dale/Vaksdal no. Så det er slutt på det og no..

naitsirk

reagerer på speakeren som ber chelsea supporterane om å setta seg.

HansaInferno

Quote from: "naitsirk"reagerer på speakeren som ber chelsea supporterane om å setta seg.


Hehe, det er vel vanlig prosedyre i England. Det er ikke lov å stå på kamper der borte.
Breiflabben, baby!

Nixon

Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "naitsirk"reagerer på speakeren som ber chelsea supporterane om å setta seg.


Hehe, det er vel vanlig prosedyre i England. Det er ikke lov å stå på kamper der borte.


Ser ikke ut som at Chelseafansen bryr seg nevneverdig om det. Og kjenner jeg Brannsupporterne rett kommer vi til å gjøre det samme.
Rød makt på Hansa

naitsirk

QuoteHehe, det er vel vanlig prosedyre i England. Det er ikke lov å stå på kamper der borte.


var ingen speaker på emirates i haust som reagerte. tåpelig regler i tilfelle.

SKBMiller

jeg har vært på 2 div kamp i england. der holdt vaktene på hele kampen for å få Hullfansen til å sitte. Har sett et PL oppgjør, der gjorde ingen noe.

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "naitsirk"reagerer på speakeren som ber chelsea supporterane om å setta seg.


Hehe, det er vel vanlig prosedyre i England. Det er ikke lov å stå på kamper der borte.


Ser ikke ut som at Chelseafansen bryr seg nevneverdig om det. Og kjenner jeg Brannsupporterne rett kommer vi til å gjøre det samme.



skulle bare mangle. Er ikke opra vi skal se...

Klaus_Brann

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Rune felt F"
I og med at det norske landslaget er nordmenns lag, er det et svik om nordmenn holder med et annet landslag, mener mange.
Tipper det er hundrevis eller tusenvis, inkludert meg, som ville holdt med f.eks England, i en kamp mellom England og Norge i en avgjørende EM-kvalik kamp hvor vinneren går til EM.


Dette er jo nesten enda mer på trynet. Det ENGELSKE LANDSLAGET?
Ser dere virkelig ikke hvor tett det høres ut??

Ekte følelser meg i ræva.


Hadde lett holdt med England i en avgjørende kvalik kamp hvor vinneren hadde gått til EM. Det norske landslaget teller mye mindre enn det engelske for min del.


Ja, jeg er ikke i tvil. Men svar nå da!
HVORFOR?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

naitsirk

har sett eit par everton kamper i det siste, og eg synst dei er litt tamme framover. har ingen som finner på det geniale, minner litt om lsk.
om brann tar krigen så trur eg det er mulig å gå vidare.

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "naitsirk"reagerer på speakeren som ber chelsea supporterane om å setta seg.


Hehe, det er vel vanlig prosedyre i England. Det er ikke lov å stå på kamper der borte.


Ser ikke ut som at Chelseafansen bryr seg nevneverdig om det. Og kjenner jeg Brannsupporterne rett kommer vi til å gjøre det samme.


På LFC - Brann i 97 kom purken bort til meg og truet med å hive meg ut hvis jeg ikke satt meg ned. Jeg stod nemlig på første rad. Da jeg så gjorde wankers-bevegelser under You'll never walk alone, kom purken bort for andre gang og sa at "nå har vi fått beskjed om å kaste deg ut for provoserende oppførsel, så nå setter du deg og slutter med disse bevegelsene". Så den gang og på det stadionet var det i hvert fall ikke mye takhøyde...
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "naitsirk"reagerer på speakeren som ber chelsea supporterane om å setta seg.


Hehe, det er vel vanlig prosedyre i England. Det er ikke lov å stå på kamper der borte.


Ser ikke ut som at Chelseafansen bryr seg nevneverdig om det. Og kjenner jeg Brannsupporterne rett kommer vi til å gjøre det samme.


På LFC - Brann i 97 kom purken bort til meg og truet med å hive meg ut hvis jeg ikke satt meg ned. Jeg stod nemlig på første rad. Da jeg så gjorde wankers-bevegelser under You'll never walk alone, kom purken bort for andre gang og sa at "nå har vi fått beskjed om å kaste deg ut for provoserende oppførsel, så nå setter du deg og slutter med disse bevegelsene". Så den gang og på det stadionet var det i hvert fall ikke mye takhøyde...


Fortell resten da...Endte det godt?Sto du kampen ut?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Kan ikke regne med at vi skal sitte kampen gjennom! :) Skal en lage liv og røre på tribunene, så må man stå!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KEO

Så lenge man står i borte seksjonen, eller i kjernen av hjemme gruppen så står man ganske trygt. Jeg har selv gått på hode ut i fra WHL og Stamford for å reise meg litt for ofte med noen kommentarer eller stemme i sanger som går. Nå skal de sies at på Stamford var det nok for min egen sikkerthet at jeg ble tatt med ut.
Nu kør vi!

The Boss

Quote from: "KEO"Så lenge man står i borte seksjonen, eller i kjernen av hjemme gruppen så står man ganske trygt. Jeg har selv gått på hode ut i fra WHL og Stamford for å reise meg litt for ofte med noen kommentarer eller stemme i sanger som går. Nå skal de sies at på Stamford var det nok for min egen sikkerthet at jeg ble tatt med ut.


Haha, er det deg ja! Har alltid lurt på hvem som skjuler seg bak nicket ditt, siden du er fra Sotra.. Men den historien forklarer alt ;)

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "naitsirk"reagerer på speakeren som ber chelsea supporterane om å setta seg.


Hehe, det er vel vanlig prosedyre i England. Det er ikke lov å stå på kamper der borte.


Ser ikke ut som at Chelseafansen bryr seg nevneverdig om det. Og kjenner jeg Brannsupporterne rett kommer vi til å gjøre det samme.


På LFC - Brann i 97 kom purken bort til meg og truet med å hive meg ut hvis jeg ikke satt meg ned. Jeg stod nemlig på første rad. Da jeg så gjorde wankers-bevegelser under You'll never walk alone, kom purken bort for andre gang og sa at "nå har vi fått beskjed om å kaste deg ut for provoserende oppførsel, så nå setter du deg og slutter med disse bevegelsene". Så den gang og på det stadionet var det i hvert fall ikke mye takhøyde...


Fortell resten da...Endte det godt?Sto du kampen ut?


Nei, eg feiget ut... Er mer opptatt av å få sett kampen enn å stå på prinsipper og eventuelt bli hevet ut pga det...
Legg ned hele klubben!

BBB-Tony

Er det navneregistrering på ulike forum? Slik at Brann kunne hatt en navneliste over de som er registrert og aktive på Everton-forumer når billettene blir lagt ut for salg?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Marek

Quote from: "tonynord"Er det navneregistrering på ulike forum? Slik at Brann kunne hatt en navneliste over de som er registrert og aktive på Everton-forumer når billettene blir lagt ut for salg?


Ja, og så bør NRK få navnelistene fra alle kabelselskapene slik at de kan kreve inn TV-lisensen litt mere effektivt.
ons Ivar skal hem...

Falkman

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Rune felt F"
I og med at det norske landslaget er nordmenns lag, er det et svik om nordmenn holder med et annet landslag, mener mange.
Tipper det er hundrevis eller tusenvis, inkludert meg, som ville holdt med f.eks England, i en kamp mellom England og Norge i en avgjørende EM-kvalik kamp hvor vinneren går til EM.


Dette er jo nesten enda mer på trynet. Det ENGELSKE LANDSLAGET?
Ser dere virkelig ikke hvor tett det høres ut??

Ekte følelser meg i ræva.


Hadde lett holdt med England i en avgjørende kvalik kamp hvor vinneren hadde gått til EM. Det norske landslaget teller mye mindre enn det engelske for min del.


et utsagn som  må tolkes i lys av den  anglofil-fetisjen som råder her til lands, sånn eg ser det. det e helt ok å holde med et engelsk klubb-lag, og at man ikkje bryr seg så veldig om det norske landslaget e heller ikkje så farlig, det gjør ikkje eg, heller.. men å holde med et lag som spiller mot Norge blir jo fullstendig latterlig.

krøvel vellevold

Quote from: "Falkman"
Quote from: "smaalanda"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Rune felt F"
I og med at det norske landslaget er nordmenns lag, er det et svik om nordmenn holder med et annet landslag, mener mange.
Tipper det er hundrevis eller tusenvis, inkludert meg, som ville holdt med f.eks England, i en kamp mellom England og Norge i en avgjørende EM-kvalik kamp hvor vinneren går til EM.


Dette er jo nesten enda mer på trynet. Det ENGELSKE LANDSLAGET?
Ser dere virkelig ikke hvor tett det høres ut??

Ekte følelser meg i ræva.


Hadde lett holdt med England i en avgjørende kvalik kamp hvor vinneren hadde gått til EM. Det norske landslaget teller mye mindre enn det engelske for min del.


et utsagn som  må tolkes i lys av den  anglofil-fetisjen som råder her til lands, sånn eg ser det. det e helt ok å holde med et engelsk klubb-lag, og at man ikkje bryr seg så veldig om det norske landslaget e heller ikkje så farlig, det gjør ikkje eg, heller.. men å holde med et lag som spiller mot Norge blir jo fullstendig latterlig.


Enig med deg. Og det faktum at folk ser på en overgang fra Brann til Wolves som et steg OPP i karrieren, eller at enkelte bergensere er mer opptatt av klubber på nivå tre og fire i England enn de er opptatt av Brann, forteller jo det meste om idiotien.

Se på Branns spillere! Hadde noen av dem fått et tilbud fra Forest eller Leeds på nivå tre, hadde de glatt vurdert det og sett på det som et steg opp... De hadde sikkert funnet det mer interessant enn å gå til klubber som Arminia Bielefeld og Energie Cottbus i Bundesliga, Recreativo Huelva og Almería i La Liga, Catania og Empoli i Serie A, o.l. England-fetisjen går over alle støvleskaft her til lands.
Legg ned hele klubben!

BBB-Tony

Quote from: "Marek"
Quote from: "tonynord"Er det navneregistrering på ulike forum? Slik at Brann kunne hatt en navneliste over de som er registrert og aktive på Everton-forumer når billettene blir lagt ut for salg?


Ja, og så bør NRK få navnelistene fra alle kabelselskapene slik at de kan kreve inn TV-lisensen litt mere effektivt.


Hold deg til temaet!! :P:D
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

SKBMiller

Det rapporteres fra Tøsse om 1000 solgte billetter til bortemøtet for øyeblikket. Er folk overrasket? Jeg er litt småskuffet, for tenker meg at de fleste allerede har kjøpt. Men får håpe mange flere kaster seg på :D

Northside

Quote from: "SKBMiller"Det rapporteres fra Tøsse om 1000 solgte billetter til bortemøtet for øyeblikket. Er folk overrasket? Jeg er litt småskuffet, for tenker meg at de fleste allerede har kjøpt. Men får håpe mange flere kaster seg på :D


Flere bekjente som ikke har fått fingen ut av øret og sendt livshistorien sin samt ID, øyefarge, passnummer, vekt, høyde osv til Tøsse.
Tror vi skal klare 2000?

SKBMiller

passnummeret, adresse, mail, telefon og selvsagt navn er vel det eneste man trenger å fylle ut?

Nixon

Quote from: "SKBMiller"passnummeret, adresse, mail, telefon og selvsagt navn er vel det eneste man trenger å fylle ut?


Det er bare en av kjepphestene til Northside. Han tror at det er noe Brann finner på for egen underholdnings skyld.
Rød makt på Hansa

Marek

Quote from: "Ricky"Hjelpe meg.. Respekt er en følelse og/eller et uttrykk for en følelse, alt ettersom. Så når du sier til noen at de skal ha eller vise respekt for noe, så forteller du dem faktisk hvordan de skal føle. Derav ironien når du sier at vi må ha respekt, og allerede i neste setning rasler med sablene overfor folk som forteller andre hva de skal føle.
ons Ivar skal hem...

Stoffi

Quote from: "Marek"
Quote from: "Ricky"Hjelpe meg.. Respekt er en følelse og/eller et uttrykk for en følelse, alt ettersom. Så når du sier til noen at de skal ha eller vise respekt for noe, så forteller du dem faktisk hvordan de skal føle. Derav ironien når du sier at vi må ha respekt, og allerede i neste setning rasler med sablene overfor folk som forteller andre hva de skal føle.



Jako er ikke brannsupporter, så han må føle så mye han vil for Everton. Etter å ha lest innleggene hans, virker det som om Everton på en skala fra en til ti, er ti. Brann havner på 5, og resten på 1 og 2.
Litt på like linje med hvordan mange holder med landslaget, det er ikke helt det store.
Hvis Italia og Norge hadde havnet i gruppe før neste sluttspill, og det var enten Italia eller Norge som kom videre, hadde jeg holdt med Italia. Italia er et mye bedre lag, og har mer å gjøre i et VM/EM enn Norge, som er et ganske dårlig lag.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Marek

Quote from: "Stoffi"Jako er ikke brannsupporter, så han må føle så mye han vil for Everton.


Mens Langår kan kalle seg for Liverpoolsupporter så kan kan IKKE Jako kalle seg Brannsupporter?
ons Ivar skal hem...

Nixon

Quote from: "Marek"
Quote from: "Stoffi"Jako er ikke brannsupporter, så han må føle så mye han vil for Everton.


Mens Langår kan kalle seg for Liverpoolsupporter så kan kan IKKE Jako kalle seg Brannsupporter?


Det kan jo hende at Langhår hadde hatt problemer med å være Liverpoolsupporter på et Liverpool-forum dersom Brann hadde spilt mot de...
Rød makt på Hansa

Ricky

Quote from: "Marek"
Quote from: "Ricky"Hjelpe meg.. Respekt er en følelse og/eller et uttrykk for en følelse, alt ettersom. Så når du sier til noen at de skal ha eller vise respekt for noe, så forteller du dem faktisk hvordan de skal føle. Derav ironien når du sier at vi må ha respekt, og allerede i neste setning rasler med sablene overfor folk som forteller andre hva de skal føle.


Hjelpe deg ja!
En pedofil vil føle dragning mot barn, men dette er ikke noe jeg synes vi skal respektere.



Her kommer du jo forsåvidt med kremeksempelet. For hvorfor respekterer du ikke at pedofile føler en dragning mot barn? Det handler jo også om den pedofiles følelser, som han (iallefall i teorien) ikke kan noe for. Hvorfor har du ikke respekt for hva han føler?
Det er akkurat den samme følelsesmekanismen som slår inn hos de aller fleste Brann-supporterne når det viser seg at en av våre medsupportere føler en dragning mot vår motstander og møter opp på Stadion for å heie på dem. Det oppleves både som unaturlig og "kvalmende". Det står på listen over ting man enkelt og greit bare ikke gjør.

Marek

Quote from: "Ricky"Her kommer du jo forsåvidt med kremeksempelet. For hvorfor respekterer du ikke at pedofile føler en dragning mot barn? Det handler jo også om den pedofiles følelser, som han (iallefall i teorien) ikke kan noe for. Hvorfor har du ikke respekt for hva han føler?
Det er akkurat den samme følelsesmekanismen som slår inn hos de aller fleste Brann-supporterne når det viser seg at en av våre medsupportere føler en dragning mot vår motstander og møter opp på Stadion for å heie på dem. Det oppleves både som unaturlig og "kvalmende". Det står på listen over ting man enkelt og greit bare ikke gjør.


Om du hadde tatt deg tid til å lese resten så hadde nok du også forstått.
Jeg MENER at vi bør respektere Jako sine følelser ift denne kampen, men jeg MENER også at vi ikke kan bestemme hva en pedofil skal føle!
Du står jo fritt til å ikke respektere Jako sine følelser, der får vi heller enes om å uenes, men ingen av oss kan bestemme hva hverken Jako eller en pedofil (uten sammenligning forøvrig håper jeg) skal føle.
ons Ivar skal hem...

Gud

Kan MOD stenge denne tråden? Siden temaet nå dreier seg om pedofili og i mindre grad og mindre grad om Brann-Everton.

naitsirk

ein smule forskjell å respektere følelser for fotball og små barn.
om du respektere ein pedofil sine følelser, så er du nok pedofil sjølv.

Marek

Quote from: "Gud"Kan MOD stenge denne tråden? Siden temaet nå dreier seg om pedofili og i mindre grad og mindre grad om Brann-Everton.
ons Ivar skal hem...

Gud

Quote from: "Marek"
Quote from: "Gud"Kan MOD stenge denne tråden? Siden temaet nå dreier seg om pedofili og i mindre grad og mindre grad om Brann-Everton.


Nåja, grinebiter og grinebiter. Du kommer jo med en del surt oppstøt selv, Marek. For min del kan denne tråden leve og du og Ricky diskutere pedofili så mye dere vil, jeg klarer bare ikke helt å se hva det har å gjøre med Brann - Everton og gjøre. Denne tråden har jo sporet av litt for å si det mildt.

HansaInferno

Snakker vi om Lommemannen nå?

Synes at vi bør holde oss til topic i denne tråden. Noen holder med Brann, andre ikke. Men å blande inn pedofile blir litt usaklig. Liker ikke bergensere som sier at de holder med Brann, men at de har sterkere følelser for andre klubber. De kan godt ha sterke følelser for andre klubber, men da kan de like gjerne la være å holde med Brann i mine øyne.
Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Quote from: "Gud"
Quote from: "Marek"
Quote from: "Gud"Kan MOD stenge denne tråden? Siden temaet nå dreier seg om pedofili og i mindre grad og mindre grad om Brann-Everton.


Nåja, grinebiter og grinebiter. Du kommer jo med en del surt oppstøt selv, Marek. For min del kan denne tråden leve og du og Ricky diskutere pedofili så mye dere vil, jeg klarer bare ikke helt å se hva det har å gjøre med Brann - Everton og gjøre. Denne tråden har jo sporet av litt for å si det mildt.


Skal dere absolutt diskutere det gjennom dette forumet, så ta det over PM
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ricky

Nå begynner det å bli et salig rot av uttrykksformer her, og jeg "føler, synes og/eller mener" at jeg er litt på vei inn i samme greien som tidligere i høst med Krøvel og betydningen av uttrykkene realistisk, sannsynlig, ikke usannsynlig o.s.v.

For å oppsummere her.
Dette kom i gang når du gikk imot Langhår som skrev
QuoteJeg forbeholder meg retten til å mene at en bergenser som velger å gi sin støtte til Branns motstander på Brann Stadion svikter klubben. I og med at Brann er bergensernes klubb svikter han dermed også byen.
Skal jeg ha respekt for at en bergenser tar på seg blå drakt og heier på Everton mot Brann? Glem det. Det blir ikke aktuelt.


Så vidt jeg kan se er det kun snakk om å mene noe. Er vel egentlig vanskelig å gjøre det mer klart. Du svarer da med..

QuoteDu holder tydligvis med Liverpool i tillegg til Brann, og om de hadde møttes så mistenker jeg deg for å da holde med Brann. Men du har fortsatt følelser overfor Liverpool, de er bare svakere enn de du har overfor Brann. For Jako er det motsatt. Dere er nok ikke så langt fra hverandre som du tror.


Hvor jeg mener å lese ganske tydelig at du forteller andre hva de føler og hva de vil føle, og bruker dette som din argumentasjon.

Jeg reagerte på ironien når du nettopp gikk etter Langhår for å fortelle andre hva de skulle føle, samtidig som mye av det du kom med i dine innlegg var langt mer direkte relatert til andres følelser enn det han skrev, med hva den og den må akseptere, hva den og den må ha respekt for, og så videre.

For min del er saken og mine meninger om Jakos valg følelsesmessig begrunnet, og således ikke spesielt åpent for argumentasjon uansett hvor saklig og rasjonell den ellers måtte være. Som Brann-supporter får jeg ikke mer respekt for ham eller hans avgjørelse uansett.

Men når det er sagt, hvem er det som har "bestemt" hva Jako skal føle? Hvilke(t) innlegg er det egentlig du stadig refererer til? For akkurat der er vi jo alle enige, og har nok også vært det hele tiden. Det er jo ikke dét vi diskuterer (håper jeg).

Marek

Quote from: "naitsirk"ein smule forskjell å respektere følelser for fotball og små barn.
om du respektere ein pedofil sine følelser, så er du nok pedofil sjølv.


Eller høyesterettsadvokat.
Velvel, nok nå.
ons Ivar skal hem...

Amigo

Noen som skal se kampen? Eller e alle opptatt av følelser, respekt og pedofili????

Marek

Quote from: "Amigo"Noen som skal se kampen? Eller e alle opptatt av følelser, respekt og pedofili????


Hvilken kamp?
ons Ivar skal hem...

HansaInferno

Hva sies det i dette innslaget? Jeg har ikke lyd på PC'en lengre:

http://fotball.bt.no/tv/article98784.ece
Breiflabben, baby!

SKBMiller

Han første vet ikke hvem han skal heie på og sier det er absurd. Han håper på en fair kamp uten kort hvor alle koser seg og brann og everton får god pr. han skal stå på bataljonen på goodison men kommer til å være stille.

han siste konkluderer med at everton er et bedre lag enn brann

HansaInferno

Stilig. Det burde ikke være et problem å velge for enhver bergenser. Godt at dette er en døende rase.
Breiflabben, baby!

KNUDSEN

noen av dere som valgte å få billetten til borten kampen i posten som har fått den?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

The Boss

Quote from: "KNUDSEN"noen av dere som valgte å få billetten til borten kampen i posten som har fått den?


Nei, sikkert ikke siden de ikke er sendt ut enda.
Les litt på brann.no så kansje du finner svar!

Nightfox

Forskjellen på Jako og Langhår i denne saken her er jo at Jako kjemper febrilsk med å forklare hvorfor det han gjør ikke er et svik mot klubben, når det er soleklart at det er det. Langhår derimot, forstår jeg slik: "Jepp, jeg holder med Brann, selv når Brann møter Liverpool. I de kampene vet jeg at jeg svikter liverpool fordi Brann ligger mitt hjerte nærmest". Så det sviket han påfører Liverpool klarer han nok fint å riste av seg. Jeg vil trekke noen paraleller: Brann er som dama for Langhår, mens Liverpool er som moren. Følelsene er mye sterkere for damen, men han er glad i moren sin fordi.

Go Up