• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann på La Manga

Started by paf, December 18, 2007, 19:11:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Kampoppsettet for La Manga er nå klart. La Manga Cup er et cupspill. Skulle Brann ikke gå videre i UEFA-cupen, er det følgende som gjelder:
Mandag 11/2: Brann-Nord Sjælland
Ved tap: Torsdag 14/2: Kamp mot taperen av Spartak Nelchki-Lillestrøm
Ved seier: Torsdag 14/2 Kamp mot vinneren av Spartak-LSK
Sluttspill og finale er 18. og 19. februar. Da møter vi et av følgende lag:
Halmstad, Krylia Sovetov, Stabæk og Viking.
Seier i cupen gir 15.000 euro, og det kan jo også hjelpe på...

Klaus_Brann

Regner med Tv2 sport viser turneringen som i fjor??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Går de videre i UEFA-cupen, så skal de antagli spille mot FC Basel og FC København på La Manga i januar/begynnelsen av februar.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

peteE

FCK og Brann blir tidenes kamp for min del :D

Halvt dansk, og heier på FCK i danmark! (er seff Brann jeg heier på mellom de to men!) Men er jævli glad i FCK og :D

Se opp for Grønkjær, Hangeland, Christiansen og Mackan(Marcus Allbäck) ofc :D


Grønkjær er kanskje nordens beste ving, Hangeland blant nordens beste midtstoppere og Christiansen er topp 5 keepere i norden! Mackan er en skikkelig matchvinnertype. Litt sånn iversen-style. Gammel og lat, men scorer mål i viktige kamper når det virkelig gjelder! Scoret bl.a seiersmålet mot Man. U!

Ricky

FCK - Brann på La Manga blir tidenes kamp? Det var da voldsomt.. :p

Nixon

Quote from: "Ricky"FCK - Brann på La Manga blir tidenes kamp? Det var da voldsomt.. :p


Jeg for min del har en treningskamp mot Fana i Vestlandshallen høyt på min liste!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lilleheil

Noen som vet når spillerene kommer hem fra La manga? Hørt noen rykter om Mandag... E ikkje det litt sent?...

Gud

Mener å ha hørt at de skulle dra hjem på søndag, men mandag kan også stemme. Akklimatisering tror jeg neppe blir noe problem.

HeiaBrann!

Quote from: "Gud"Mener å ha hørt at de skulle dra hjem på søndag, men mandag kan også stemme. Akklimatisering tror jeg neppe blir noe problem.
Hørt dette jeg og! Mener Mons Ivar sier det på Brann.no

krøvel vellevold

Quote from: "Lilleheil"Noen som vet når spillerene kommer hem fra La manga? Hørt noen rykter om Mandag... E ikkje det litt sent?...


Det bør komme noen titusener på Flesland for å hylle heltene!
Legg ned hele klubben!

Exim

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Lilleheil"Noen som vet når spillerene kommer hem fra La manga? Hørt noen rykter om Mandag... E ikkje det litt sent?...


Det bør komme noen titusener på Flesland for å hylle heltene!


Regner med du kommer du å?

Lilleheil

hehe.. det hadde vært merkelig.... poenget var at brann 2 spiller treningskamp på søndag.... og då kem som mulignes ville vært aktuel der... sånne som møvik og den gjengen der....

Xminator

De reiser hjem søndag, men kan ikke tenke meg at noen av spillerene som har vert på La Manga spiller noen treningskamp søndag.

Go Up