• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Klikkene i Brann

Started by olpi, November 18, 2007, 03:38:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "jølle1"Han hadde også et forhold til en dame i tv2 sporten i starten i brann. Det tok desverre helt slutt da han giftet seg.


Desverre? Hadde du glede av det?;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

steinbygger

Synes vi skal kutte ut dette preiket om utroskap, det er en del av spillerene som fremdeles er i klubben vår som heller ikke har sine stier helt ren.

Snublefot

Quote from: "steinbygger"Synes vi skal kutte ut dette preiket om utroskap, det er en del av spillerene som fremdeles er i klubben vår som heller ikke har sine stier helt ren.


og med statistikken i tankene er det sikkert noen av de på forumet her som også kan se seg selv i speilet først=)

la oss fokusere på fotballen og på brann... tror det er greiest...=)

Belfort

Quote from: "steinbygger"Synes vi skal kutte ut dette preiket om utroskap, det er en del av spillerene som fremdeles er i klubben vår som heller ikke har sine stier helt ren.


Det er jo ikke noe nytt at høyprofilerte fotballspillere jager mus like mye som mål. Skjer mye rart rundt omkring,jeg kjenner selv til en lsk spiller som har noen helt syke historer på cv. Skal vi ramme Martin neste år så må man gå inn på det personlige. En generell banner blir ikke registrert men noe oppsiktsvekkende vil definitivt sette spor hos martin.

Brannesen

Jeg har ikke vært på nett på flere dager og derfor da ikke sett denne tråden...derfor er jeg litt seint ute. Kanskje så seint at det ikke er interessant lengre. Jeje...skriver det uansett.

Jeg traff Corrales ute på lørdagen og. Han og winters. Hyggelige karer egentlig. Jeg spurte corrales om hva han hadde planlagt for fremtiden. Da svarte han at han definitivt ikke spilte i brann neste år, men hvor visste han ikke helt enda. Kunne like gjerne bli engen. Så sier winters at det er vel noe vi supportere ikke liker. Det er riktig sa jeg! Finnes ikke mye verre. Corrales sa at det var et jobbskifte for han og at han ikke har noen klubbfølelse for brann, selv om han har vært med å vunnet gull! Så sa jeg at jeg syntes det var dumt at han tok det at han fikk lite tillit på denne måten...og ikke som et spark i ræven for å jobbe hardere. Jeg sa at jeg trodde en tid at han ville klare å dytte hanstveit ut av laget. Men nå...nå som han hadde snakket seg bort fra all sansen jeg hadde for han, kan han like godt få reise!

Winters er en type jeg alltid har likt. Jeg har trodd og håpt på han siden han kom til klubben. Han sa vel mer eller mindre at han var klar for en annen klubb. Virket som om han hintet litt frempå at det var Dundee og gjenforenelse med Kalvenes.

Vet ikke hvor seriøst man skal ta dette her...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

gitarbroiler

Quote from: "steinbygger"Synes vi skal kutte ut dette preiket om utroskap, det er en del av spillerene som fremdeles er i klubben vår som heller ikke har sine stier helt ren.


Med den generelle statistikken i Norge, så kan vi nok inkludere både ledelse, trenere og ikke minst supportere i denne "klikken". For meg blir det helt irrelevant hva spilleren gjør utenfor klubben så lenge det ikke ødelegger for Brann. For å si det sånn; Om "spiller X" høvler over alle damene som er etter han på byn, så må han gjerne gjøre det, så lenge han presterer for Brann gang etter gang. Og skulle han en gang forsvinne for Brann, så er hva han har gjort utenfor banen irrelevant så lenge det ikke har vært jobbing mot Brann. Her er det Andresen har sviktet. "Greit" nok at han (kanskje) har noen lik i skapet, men at han gikk bak ryggen på Brann er det jeg finner verst i denne sammenhengen. Hva han gjør mot sin kone mener jeg er en privatsak mellom dem.

Så skal vi gjøre noe, så hold det til Brann relaterte tema. Alt annet er irrelevant og totalt uinteressant.

Leffen

Enig med siste innlegg. Er jo revnende likegyldig hva folk tar seg til på fritiden, så sant det ikke dokumentert går ut over prestasjonene på banen.
Hehe, må le litt av Corrales og Robbie da. Virker som om de har åpnet seg for gud og hvermann.

chris_henrik

Quote from: "Leffen"Enig med siste innlegg. Er jo revnende likegyldig hva folk tar seg til på fritiden, så sant det ikke dokumentert går ut over prestasjonene på banen.
Hehe, må le litt av Corrales og Robbie da. Virker som om de har åpnet seg for gud og hvermann.


Har ikke vært inne her på litt over en uke, så kan vi ikke bare ta en håndsopprekkning på de som IKKE snakket med Robbie og Corrales på lørdag.
<BRANN> ..... DKFM

Brems


naitsirk

då kjenner ikkje du dette miljøet så godt som du trur.
kjenner robbie gjennom ein bekjent, og han har sagt litt av kvart.

C@Bøe_79

Quote from: "Brems"


Robbie er ikke den som holder kjeft på byn, har truffet Charlie og Robbie på byn før. Og Robbie slår alltid av en prat, og er særdeles snakkesalig..
Robbie sier ting som de er, og det liker jeg han for..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

thesevs

Quote from: "C@Bøe_79"
Robbie er ikke den som holder kjeft på byn, har truffet Charlie og Robbie på byn før. Og Robbie slår alltid av en prat, og er særdeles snakkesalig..
Robbie sier ting som de er, og det liker jeg han for..


Da vet vi hvem vi ikke bør fortelle eventuelle hemmeligheter til :-)

Men uansett hvordan man vrir på det, så bør man ta ryktene med en klype salt. Ting er ikke enten "ingen klikk" eller "stor klikk".. det er nyanser...
Personlig tror jeg ikke klikkene har utgjort så mye av klubben. Det vil alltid være personer som leker bedre sammen enn andre...

Når det er sagt, så er det vel sånn at 90% (?) av samtalene våre omhandler andre mennesker, så det er ikke rart at ting kommenteres...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

enavgutta

Jepp, Corrales ser ut til å hatt et holdningsproblem siden han kom.

Gutta var forøvrig og forsynte seg av buffenten på bocca i går... med Helstad i spissen :D

Go Up