• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kaptein 2008

Started by Luke Skywalker, November 13, 2007, 16:30:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Innlandsmax

Nummeret har en hel del å si, i alle fall tradisjonelt. Da gikk jo nummereringa bakfra og fremover. Litt vanskeligere å holde oversikten når trøyenumrene blir Tettey nr. 41 o.s.v. Syns Luke Skywalker har et fint, lite kurs. All ære! Spiller nr. 10 er i alle fall en typisk kode, og en magisk trøye å bære. Husker også at jeg skvatt i stolen første gang jeg så en utespiller bære trøye nr. 1, tror det var en argentinsk landslagspiller. Trur neimen ikke jeg har sett det siden, heller.

Uansett: Dette var vel en tråd om kapteinsrollen 2008: Går for Opdal -gjerne med trøye nr 1 :-)

naitsirk

problemet er at han mest sannsynligvis blir solgt før sesongen.
men kven på laget har vore kaptein før?
bakke,fakiri,helstad? viktig at kapteinen står fram og får med seg resten. heile spelar gruppa må ha respekt for kapteinen og respekt får ein ofte ved å vera ein god spelar.
derfor hadde helstad passa.

Superjack

Quote from: "Innlandsmax"Nummeret har en hel del å si, i alle fall tradisjonelt. Da gikk jo nummereringa bakfra og fremover. Litt vanskeligere å holde oversikten når trøyenumrene blir Tettey nr. 41 o.s.v. Syns Luke Skywalker har et fint, lite kurs. All ære! Spiller nr. 10 er i alle fall en typisk kode, og en magisk trøye å bære. Husker også at jeg skvatt i stolen første gang jeg så en utespiller bære trøye nr. 1, tror det var en argentinsk landslagspiller. Trur neimen ikke jeg har sett det siden, heller.

Uansett: Dette var vel en tråd om kapteinsrollen 2008: Går for Opdal -gjerne med trøye nr 1 :-)


Det med trøye 1, 2, 3 osv har med det faktum å gjøre at i "gamle" dager så hadde spillerne trøye 1-11 når de gikk på banen. 2-5 var forsvarsspillere, 6, 7, 8 og 11 var midtbanespillere av og til også 10 (playmakeren) og spiss nr 9.
Brannsupporter.

Nixon

Alt var bedre i gamle dager. Keegan hadde nummer 7 og ingen stilte spørsmålstegn med det. Det var sånn det skulle være!:)
Rød makt på Hansa

Nightfox

Kihlstedt hadde nummer to på LSK, og en-eller-annen-annen hadde trøye nummer én.

KEA

Quote from: "Innlandsmax"Husker også at jeg skvatt i stolen første gang jeg så en utespiller bære trøye nr. 1, tror det var en argentinsk landslagspiller.

Belfort

Quote from: "KEA"
Quote from: "Innlandsmax"Husker også at jeg skvatt i stolen første gang jeg så en utespiller bære trøye nr. 1, tror det var en argentinsk landslagspiller.


Gode gamle Ã?yvind Johnsen ja. Var en engelsk tippekamp pÃ¥ begynnelsen av 80 tallet. NÃ¥r Johnsen da ser scoringen i reprise pÃ¥ monitoren sin sÃ¥ uttaler han: -Og der scorer han forsyne  meg nok en gang-

Tifo

Nå begynner denne tråden å skli litt ut her. Hold dere til tema.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

The Boss

Kaptein 2008: AZZAR
Visekaptein: Eirik Bakke / Cato Guntveit

pissepåengen

1. Erlend Hanstveit
2. Cato Guntveit
3. HÃ¥kon Opdal
4. Eirik Bakke
Bergen ut av norge!

BRANNFL

Brann e' Best

Kai-Olai

Quote from: "Nixon"Alt var bedre i gamle dager. Keegan hadde nummer 7 og ingen stilte spørsmålstegn med det. Det var sånn det skulle være!:)


Hvilket nummer skulle Hassan hatt da? =/
hehe

Opdal, eller Sigurdsson hadde jeg valg, men det er jo ikke jeg som er trener..

vebo

Kan  vi ikke fÃ¥ opp en poll pÃ¥ fremsiden med hvem vi mener skal være kaptein. Bare for morro. Tore?
Tiocfaidh ár lá

Stoffi

Quote from: "vebo"Kan  vi ikke fÃ¥ opp en poll pÃ¥ fremsiden med hvem vi mener skal være kaptein. Bare for morro. Tore?



Savner polls ja.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Står noen greier om at Bakke forlenger med Brann i dagens BA. Har bare skumlest overskrifter, så vet ikke om det er 1 år eller en uke det er snakk om. Om det er ut 2009 eller 2010 så er vel neste års Brannkaptein klar.

dudo

Forlengelse med to år, altså ut 2010. Også det etter skumlesing.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

C@Bøe_79

Quote from: "Xminator"Står noen greier om at Bakke forlenger med Brann i dagens BA. Har bare skumlest overskrifter, så vet ikke om det er 1 år eller en uke det er snakk om. Om det er ut 2009 eller 2010 så er vel neste års Brannkaptein klar.


Han signerer etter all sannsynlighet, men går ikke som bosman..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

C@Bøe_79

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "vebo"Kan  vi ikke fÃ¥ opp en poll pÃ¥ fremsiden med hvem vi mener skal være kaptein. Bare for morro. Tore?



Savner polls ja.


Kommer mulig i løpet av uken, eller Desember..
Men greit å få litt avklaring før man sitter den opp..
Pollsene går ca en uke akkurat no..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Xminator

Ut 2010 er kjempenyheter. Da trenger vi bare en signatur fra Hanstveit, sette foten ned for flytteplanene til Corrales, og en toppspiss og vi er i klar for 2008!

Bakke som kaptein i 2008 :) Det var noe som bare skjedde i FM i 2003 ;)

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


dudo

I og med at han åpner for utlandet er det tvilsomt at denne kontrakten kommer i boks før 1. februar.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bulldog

når bakke forlenger og sier han har mye ugjort i brann samtidig som han sier han ikke vil "ta en andresen" er vel kapteinen klar? holder han seg skaderfri er han en klar sjef på banen. jøsendal og co har jo stablet verre pasienter på bena ( andresen, sæternes ).
bulldog

dudo

Det var en tid Andresen òg sa han ikke skulle gå som bosman...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

KEO

Bakke går ikke til en klubb i europa for å tene penger, det har han nok klart meget bra i Leeds. Og skulle en "stor klubb" i europa være innteresert i hans tjenester så vil ikke den klubben ha noe problemer med å legge 15 mill+ på bordet for han. Så denne forlengelsen av kontrakt kommer ikke som noen overasking på meg. Og han går nok neppe ned i lønn med en ny kontrakt heller.
Nu kør vi!

Bossmann

Dette er uansett gode nyheter. Nå gjelder det å få denne mannen frisk. Bakke hundreprosent frisk har enda ikke forekommet i Brann. Skjer det, så kan vi med all sannsynlighet ha lukket "hullet" etter Martin A. Gi mannen bindet om han signerer ny kontrakt.

Ricky

Quote from: "Superjack"
Herreminhatt for noe vrøvl.
Nummeret har overhodet ikke noe å si.



Da burde du sett Boavista-Guimaraes på canal+ i går.
Boavista (hvis keeper spiller med nr 82), satte etter hvert innpå sin spiller nr 99. De har visst også ytterligere tre spillere med draktnumre høyere enn 80.
Guimaraes fulgte opp kort tid etterpå, når spiller nr 77 ble byttet inn for spiller nr 80..

Man trenger ikke hete Arne Scheie for å synes at dette blir litt feil :)

dudo

http://fotball.bt.no/uefa/article95577.ece

Mons har bestemt seg, men nekter å si hvem, og sier også han må diskutere det med teamet. Om han har bestemt seg er det vel lite å diskutere?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

thesevs

Ny kaptein valgt, men forblir en hemmelighet inntil videre...

Martin Andresen har vært udiskutabel kaptein for landslaget og Brann. Nå har han reist til Oslo og Vålerenga.

- Ja, jeg har bestemt meg for hvem som blir ny kaptein, sier Mons Ivar Mjelde på spørsmål fra bt.no.

- Hvem blir det?

- Nei, det vil vi først gå ut med utpå nyåret. Vi har aldri sagt navnet på hvem som blir kaptein før La Manga-turneringen. Men jeg har gjort meg noen tanker, helt klart. Nå blir det å diskutere videre med resten av teamet, sier Mjelde.


http://fotball.bt.no/uefa/article95577.ece
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

dudo

Hah, beat ya' to it! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

thesevs

Quote from: "dudo"Hah, beat ya' to it! ;-p


Saft suse... elendig av Bataljonsforumet.. Var jo helt tydelig først. Dårlig målfoto...

Men jeg har tekst i tillegg...og tok preview...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

dudo

Pøh, jeg har en inngående analyse, du har copy+paste.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Superjack

Quote from: "dex1974"
Brannsupporter.

vebo

Har vi fått en ny kaptein ennå?

Du lovet meg forresten en poll her Christian!
Tiocfaidh ár lá

Gubrask

Quote from: "vebo"Har vi fått en ny kaptein ennå?

Du lovet meg forresten en poll her Christian!


http://fotball.bt.no/uefa/article100066.ece#
Det blir nok Hanstveit.

fortune

Jeg tror fortsatt på Bakke. Erlend er ingen ledertype, iallefall ikke på banen
First is first, second is nothing

BBB-Tony

Hadde det vært andre enn Hanstveit som er aktuell, så hadde nok den personen vært kaptein i treningskampene. Tipper Hanstveit er vår nye kaptein. Selv om jeg helst skulle sett at en annen ble det...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Xminator

Quote from: "fortune"Jeg tror fortsatt på Bakke. Erlend er ingen ledertype, iallefall ikke på banen


Bakke har fortsatt ikke signert ny kontrakt. Det er nå under ett halvt år til han kan signere for VIF som bosman.

vebo

Quote from: "Xminator"
Bakke har fortsatt ikke signert ny kontrakt. Det er nå under ett halvt år til han kan signere for VIF som bosman.



Det tror jeg lite på. Om ikke han reiser tilbake til England så er nok det som han sier, Brann og Sogndal som er aktuelle lag i Norge.

Her er forresten saken over i videoformat! Link
Tiocfaidh ár lá


Romarius

Greit valg det.
Men skal ikke se bort fra at vi kan komme i situasjoner der alle tre (vise-)kapteinene er ute av laget grunnet skade eller at de er på benken.

thesevs

Quote from: "Stolpeinn"http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6150

Bakke er kaptein!


Greit valg det
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

aso008

Håper inderlig forlengelse på denne kanten før seriestarten så slipper vi sesongen igjennom spekuleringen som med Andresen i fjor, selv om det endte bra til slutt, med tanke på gullet vel å merke

Nixon

Quote from: "Romarius"Men skal ikke se bort fra at vi kan komme i situasjoner der alle tre (vise-)kapteinene er ute av laget grunnet skade eller at de er på benken.
Rød makt på Hansa


HeiaBrann!

Quote from: "Hindu"Bakke blir branns nye kaptein :D

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6150&brann=561d6b7fcf1374da6e49daee71dcf6b6

Synes det var et fornuftigt valg av monsamjelden!

Exim


Kjell249

Kan tenke meg at Brann har prøvd å "presse" Bakke til å signere og derfor har avventet offentliggjøringen av kaptein. Denne hardt mot hardt strategien til Brann har ikke fungert så godt for å få spillere til å signere nye kontrakter. Kanskje ikke så rart når handling ikke følger opp ord.

Jeg tror Bakke er det beste valget som kaptein, enn så lenge han ikke er for mye skadet eller for mange suspensjoner. Kommer nok til å vokse inn i rollen.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Rob3rt


Go Up