• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Storvik mysteriet trolig løst!!!!

Started by Austevolling, July 31, 2003, 23:38:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Austevolling

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=45135

Trur dåke han kjeme te å bli ein viktig kjemmpar på midtbanen?? Håpe vertfall da.. gler meg å sjå han i ny kamp!!!
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

sigg

Spørsmålet er vel mer kem han skal erstatte der. Midtbanen er jo kanon for tiden! :D Men gode spillere har vi alltids bruk for...

Grey

Hvis han kommer fra start er det nok Helge som må vike, å ta ut Olofinjana, Kvisvik eller Guntveit er utenkelig, dessuten er jo Storvik sentral.. Mjelde har et luksusproblem..
Maybe a Greyhound could be my way

Svante

Storvik har ikke sjanse til å komme inn fra start slik som midtbanen spiller i dag. Haugen er kanskje lite synlig på banen, men gjør en uvurderlig jobb pga at de tre andre på midten har en tendens til å bli vel offensiv. Storvik ligger dessuten også bak Tommy i køen til å komme inn på midten. Kenneth har sikkert også godt av å bli forsiktig matchet slik at han holder i mer enn et kvarter...
vante

Magnus

Spillerne har jo bare godt av konkuranse om en plass på førstelaget!.
Det ser bra ut!. Men jeg kommer ikke til og forvente noe mer mot RævBK, en at spillerne gjør så godt de kan!
lt for Norge

Kai-Olai

Brann begynner jo etterhvert å få en ganske solid midtbane, ja.. Når de kan ha spillere som Tommy, Storvik og Alex på benken..

Lars

Tror ikkje Mons gjør noen endringer på midtbanen i øyeblikket selv om Storvik blir klar. Den fungerer kjempe bra for øyeblikket.
Storvik burde ha litt kamp-trening først før han eventuelt kommer på A laget....


"Never Change a winning team"

Karsten

En storvik i form går rett inn på laget.

sigg

Tvilsomt. Kem skal han erstatte da? Kvisvik? Olafinjana? At Haugen har komt inn og overbevist, skal vi være glad for. Han er vel den eneste på midtbanen som har gode nok defensive kvaliteter. Viss Storvik skulle tatt plassen hans ville midtbanen blitt alt for offensiv i mine øyne.

Karsten

Tviler på at Haugen blir så veldig stabil.

Kruxleiven

Storvik kan glemme det. Den defensive kraften (først og fremst Haugen nå. Knarvik og Walltin deretter) trengs virkelig. Og Storvik er vel ingen defensiv kjempe på midtbanen. Olof kan man bare glemme å ta ut. Det er å be om trøbbel. Guntveit kan vel taes ut for et lite øyeblikk mens Kvisvik bare må være på banen. Storvik får nok flere sjanser i år, men spesielt mange tror jeg ikke det blir. Det er noe som heter kamptrening.

sigg

Enig med deg der. Vi må ha en defensiv på midtbanen som kan ta i et tak bakover. Walltin burde i såfall ligge nærmere laget enn Storvik, dersom Haugen skulle bli vraket. Men for all del, Storvik i form blir god å ha. Han får nok helt sikkert sjansen snart, viss han nå endelig kan begynne å spille fotball igjen for fullt.

Magnus

La Kenneth sitte som innbytter på benken mot RævBK, så får vi se hvordan Mons Ivar gjør det framover. Men ikke sett inn Kenneth med en gang. Vi har somsagt en god midtbane nå!.
- Helge Haugen blir helt sikkert god og ha i framtiden, og sånn han spillte nå sist, fortjener han en plass på laget.
:)
lt for Norge

Xminator

Det blir vanskelig å finne plass til Kenneth. Han er vel først og fremst et alternativ til Olofin. Et annet alternativ er jo 4-3-3, med guntveit som høyreback, olofin, haugen, storvik på midtbane og kvisvik-winters-valencia på topp.

Da er vi imidlertid tilbake til problemet med at ingen av spissene våre passer som midtspiss i 4-3-3.

Den eneste plassen vi ikke har dobbel dekning på midtbanen er jo venstrekanten...

Karsten

Tror det er lurest å spille videre i en 4-4-2 formasjon.
Spillerne ser ut til å trives og har spillt best i den formasjonen.

Cato ska ikke spille fra start mot RBK, hvem synes dere skal brukes på høyrekanten?

Jeg for min del at Alex hadde gjort et godt innhopp, nå som han har sittet på benken en del kamper. Tenker det har tent han.


Go Up