• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Dinamo Zagreb

Started by HansaInferno, November 10, 2007, 21:28:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

croato

hello.. i'm from croatia; and i hate Bad Blue Boys; but you're lucky becoase there is just 300 of them coming in your town... They come in ma town (Zadar-Croatia) every year and allways there is manny incidents and fights. Bad Blue Boys are one of hardest Ultras in the Europe and you must be really, really god organized to fight them back!

sorry for my "english"... greetings... "tornado zadar 1965"!

dudo

No worries, our local police has a plan: It's going to rain!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

smaalanda

We have guns and stuff, no problem.
KMO!!!

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "Ewen"Noen som vet om Bakke får karantene mot Basel dersom han får gultkort i dag??


Det er eg 99% sikker på at han får ja.

hakeide

Vi snakker tifo her!

Er ikke akkurat noe stor fan av ultras, men Brann skrevet i bluss hadde vært magisk!


http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Badblueboys.jpg

Alzheimer/Silverspurs

Her kom Beach Boys-låta Sloop John B som Gullet ska hem går på, på radio, og det må jo vere dagens første gode teikn :)

Tore Larsen

Mvh

Tore

BBB-Tony

Quote from: "Tore Larsen"http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1468484.ece

Leid Vif buss for p komme seg over fjellet, ja det var jo lurt...


Skjønner meg ikkje på disse supporterene... Spinn hakki galne alle sammen! Feiler de???
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Hvor er TGB når vi trenger de lurer jeg på...?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tommyf

Quote from: Tore Larsenhttp://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1468484.ece

Leid Vif buss for p komme seg over fjellet, ja det var jo lurt...


Ja det er jo rart de ikkje har fått låne draktene deres også.

Olve137

SÃ¥ bussen i sted, ble ganske provosert... Men, gleder meg som en unge til matchen! Altfor lenge siden!
ergen & Brann.

BBB-Tony

Ja, det er lenge siden sist kamp no! Gleder meg!! :) Skal nyte de siste 90 minutta denne sesongen! :D

Ser forresten at Zagreb-supporterane gjore kort prosses når dei skulle pakke til Norge-turen! Droppa å ta med seg klær og stjal i steden for klær når dei kom til Norge... Syke folk!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3

det kokte i meg når eg så bussen, først tenkte eg har noen av de ekle oslo drittene tatt turen over bare for å sloss.

Så tenkte eg meg at vif har vell sakt dere skal få låne busser vist dere skaper noe bråk der borte

tr0Ndemann

En venninne av meg gikk forbi paveljongen i dag der de satt og "koste seg". De begynte å rope ting etter de. Skjønte ikke hva de sa, men dog. :p

Kan jo bli spennende å se hvordan dette utvikler seg.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

brutalis

Quote from: "Klaus_Brann"Hvor er TGB når vi trenger de lurer jeg på...?


:lol:  :lol:  :lol:

Leffen

Herre Jemini, for en gjeng. Må være de største nissene vi har hatt på besøk her i byen noen gang. En kompis av meg ble ranet like ved festplassen no nettopp av noen av disse fyrene. Pass på lommebøkene, gutar:)

olebrann3

har bare ventet på noe skulle skje...

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1468484.ece var jo nesten før  i dag

Atlet Orvanger

Quote from: "Klaus_Brann"Hvor er TGB når vi trenger de lurer jeg på...?


Her: http://www.tgb.no

Klaus_Brann

Quote from: "Atlet Orvanger"
Quote from: "Klaus_Brann"Hvor er TGB når vi trenger de lurer jeg på...?


Her: http://www.tgb.no


Ahh, i Liverpool altså.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Noen som vet hva som ble gjort på tifoen i vestlandshallen i går? Fikk ikke vært med å bidra pga eksamen... :(
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3

røper det sikkert ikke før kampen

tommyf

Blir ihvertfall en tung bane idag. Var borte og såg på matten og tror eg nesten ikkje har sett den verre på mangen år. Store dammer og ligner litt meir på ein åker. Tror på lite mål

HeiaBrann!

Quote from: "tommyf"Blir ihvertfall en tung bane idag. Var borte og såg på matten og tror eg nesten ikkje har sett den verre på mangen år. Store dammer og ligner litt meir på ein åker. Tror på lite mål
Ligner litt på kampen mot disse Suduva? Da var banen full av dammer..

BBB-Tony

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "tommyf"Blir ihvertfall en tung bane idag. Var borte og såg på matten og tror eg nesten ikkje har sett den verre på mangen år. Store dammer og ligner litt meir på ein åker. Tror på lite mål
Ligner litt på kampen mot disse Suduva? Da var banen full av dammer..


Kan umulig bli like ille som mot Suduva vell? Var jo vannpolo til tider da! Har ikke kommet så mye nedbør nå vell? Var selv oppe å såg på den for en uke og to siden... Såg ikke så veldig bra ut da, men var ingen vann på den. Bare veldig "opphøvlet".
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

lmjt

Quote from: "hakeide"Vi snakker tifo her!

Er ikke akkurat noe stor fan av ultras, men Brann skrevet i bluss hadde vært magisk!

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Badblueboys.jpg


Greit at det er tilskuersvikt her i byen, men liten nok interesse til å renske en hel tribune for blussbokstaver har vi vel ikke.

Super Hasund

La oss lage et helvetes liv. DIsse snottebajasene fra utviklings hemmede kroatia ska faen meg isje ta over noe som helst.
La Folket Synge

*Feltz*

Pero

Det kommer nog mest vara vanliga Dinamo fans från runt om i Scandinavien på plats i Bergen idag. Det rycktas om att endast ca: 200-300 ur BBB's firma rest till Norge. Det är väldigt lite, BBB brukar annars komma i större grupper. Detta beror på de dåliga förbindelsera mellan Scandimavien och Kroatien.

Hur som helt de blir en tuff match där ja tror Brann har mest fördel av den dåliga planen, Dinamo spelar mycket längst marken och en dålig plan gynar inte det.

NAPRIJED DINAMO!

Erlend

AngÃ¥ende dette tilskuertallet...  Det sto pÃ¥ brann.no at de gir vekk 600.000 kroner til tilskuerne.  Vil ikke det si at de har solgt 12 000 billetter?  Eller har de solgt 9000 og regner meg flere?

Nixon

Quote from: "Erlend"Det sto på brann.no at de gir vekk 600.000 kroner til tilskuerne.


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6018

Gir vekk og gir vekk. Når det er snakk om gavekort som må brukes i Brannbutikkene er det en smart måte og få økt omsetning. For det finnes vel knapt noe der som koster 50 kroner.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

tommyf

Quote from: tonynord
Quote from: HeiaBrann!
Quote from: tommyfBlir ihvertfall en tung bane idag. Var borte og såg på matten og tror eg nesten ikkje har sett den verre på mangen år. Store dammer og ligner litt meir på ein åker. Tror på lite mål
Ligner litt på kampen mot disse Suduva? Da var banen full av dammer..


Kan umulig bli like ille som mot Suduva vell? Var jo vannpolo til tider da! Har ikke kommet så mye nedbør nå vell? Var selv oppe å såg på den for en uke og to siden... Såg ikke så veldig bra ut da, men var ingen vann på den. Bare veldig "opphøvlet".


Matten blei først lagt på igår etter att snøen hadde smeltet så den er ganske våt

Erlend

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Erlend"Det sto på brann.no at de gir vekk 600.000 kroner til tilskuerne.


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6018

Gir vekk og gir vekk. Når det er snakk om gavekort som må brukes i Brannbutikkene er det en smart måte og få økt omsetning. For det finnes vel knapt noe der som koster 50 kroner.

Drit i det, det var ikke poenget.  Er det noen som vet antall solgte billetter sikkert??

Bruiser

Quote from: "Pero"Hur som helt de blir en tuff match där ja tror Brann har mest fördel av den dåliga planen, Dinamo spelar mycket längst marken och en dålig plan gynar inte det.

NAPRIJED DINAMO!

Brann blir like skadelidande som Dynamo hvis grasmatta er dårleg.

Folkens, det her blir bra, eg har trua!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Baunebob

Merker nervene er inntakt og at det har vært en stund siden kamp. Så forøvrig en herlig Brann kavalkade på Tv2 Sport nettopp til "Gullet ska hem" låten av Beach Boys.

Forferdelig å ikke være i Bergen ikveld når sesongen skal avsluttes..

Bruiser

Vi har nødt å presse høgere og meir kollektivt. Alle jobber kvar for seg, sørgeleg å sjå på.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Leffen

Dette er en særs stusselig affære sålangt.....

Baunebob

Bedre med nå siste 5-10 min. Men hvor er aggresiviteten ?

Bruiser

Straffe! Utvisning! 1-0! Olafur! Pause!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Baunebob

Urettferdig utifra kampbildet, men en soleklar straffe situasjon.

Håper spillerene kommer igang nå. Så ut som guttene tok litt ferie der i 1.omgang.

Vær så hjertens snill å ikke la det stå på innsats i 2.omgang.

Ricky

Gode greier.. Jævlig synd med den straffen helt på tampen mot Rennes.

Baunebob

Bakke må stå over neste.

Den midtbanen vil bli interessant.

Belfort

Fy faen så mye kødd Bakke lager. Helt fullstendig unødvendig gult kort. Vi kan da faen ikke bygge midtbanen rundt Bakke neste år,han kommer til og miste 3-4 kamper i karantene og 3-4 kamper i skader.

Ricky

Mangler bare gult på Helstad nå, så mangler vi sånn cirka hele laget borte mot Basel :p

Bruiser

Kollektivt er vi jævlig svake. Man skal ALLTID ha ein speler som presser ballfører og ein i sikring, men med oss så står begge å ser på. Det er eit pinlig faktum.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Baunebob

Azar får ikke til en dritt, backene sliter hardt defensivt og Huseklepp luffer!

Bruiser

Mjelde sine defensive strukturkunnskaper FINNES IKKJE.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Baunebob

MÃ¥ jo ta med at det virkelig lukter svidd av benken idag. Det er vel :

Sjøhage, Walde, Udjus, Bjørnsson.

Bruiser

Sitter å tenker for meg sjølv "herregud dokke må gå på ball".
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Baunebob

JAA !!!!!


Fantastisk angrep !! Dahl er virkelig i godt gammelt slag !!


3 poeng nå!

arntf

Jøss, det ser ut som det går veien for dere i kveld! Jævlig bra.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Bruiser

Vi er for avventande. Bjarnason har vore vår beste, desidert.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Go Up