• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvordan se Brann - Rennes i UK

Started by erikdale, November 08, 2007, 17:02:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

erikdale

Eg e for tiden i eksil, nærmere bestemt i Wales.

Her fungerer ikke TV2 Sumo av "rettighetsmessige årsaker". Noen som vet hvem som tilbyr denne kampen i UK?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

PhilLynott

Quote from: "erikdale"Eg e for tiden i eksil, nærmere bestemt i Wales.

Her fungerer ikke TV2 Sumo av "rettighetsmessige årsaker". Noen som vet hvem som tilbyr denne kampen i UK?


Hva faen??? Jeg hadde selv tenkt til å se denne kampen på Sumo fra London. Visste ikke om noen rettighetsproblemer. Pokker ta..

Heldigvis har jeg et uortodokst triks i ermet..
Har du noen kompiser med TV2 Sport og et webkamera kan du spørre pent om de kan sende kampen til deg via webkamera (altså sette webkameraet mot tven). Det har jeg tidligere gjort med til dels positive erfaringer(det tar som regel noen sekunder før du innser at ballen har gått i mål).
En vanlig tv-skjerm hadde riktignok vært å foretrekke.

erikdale

E nok dessverre ikke så privligert.. Noen andre forslag?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

PhilLynott

Du kan alltids ta en telefon til TV2 og spørre om de vet hvor kampen sendes.. Er det noen som vet det, så bør det være nettopp dem.

HansaInferno

Ingen franske kanaler som sender kampen? Noen som vet hva den web-siden som steamer alt mulig fotball heter? Sikkert flere av de, men om det er en fransk kanal som viser kampen går det sikkert an å finne den på internett.
Breiflabben, baby!

erikdale

Har hørt om den siden ja.. Hva er addressen? Noen?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

PhilLynott


Utmedsnolken

Quote from: "erikdale"Har hørt om den siden ja.. Hva er addressen? Noen?


livesport247?
"og der snubler Sæternes igjen"


HansaInferno

Quote from: "BojeN"http://www.livesport247.com/program_schedule

Koster vel 24kr for en uke....


Der sender de den ja. Har hørt at dette er ganske bra mtp. kvalitet og alt. Men det var ikke denne siden jeg tenkte på, den er helt gratis.
Breiflabben, baby!

PhilLynott

En gratisside hadde vært å foretrekke, jeg er nemlig av den typen som ikke er særlig glad i å dele kontoinformasjon med folk jeg aldri har møtt.

ElskerBrann

-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

klysa

Her pleier de å legge ut en oversikt over alle kamper som blir sent, dagens kamper blir sikkert snart lagt ut vil jeg tro.

http://www.footballunlimited.net/f73/

PhilLynott

Hvordan fungerer denne Livesport-siden da? Får du linken etter at du har betalt?

erikdale

DU får en installasjonsfil, som basically installere WinAmp med en plugin som verifiserer deg på serveren deres. Når du velger en stream på siden dere så kommer den opp i veldig bra kvalitet i WInAmp
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

PhilLynott

Og dagens viktigste spørsmål: Fungerer dette på Mac?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

lurkie

Går ikke an å gå gjennom en norsk proxy for å komme inn på tv2 sumo da?

PhilLynott

Quote from: "dudo"Sjekk siden selv?


Stod ingenting om det, så jeg håpet det var noen her som har erfaringer med denne problemstillingen.

Roald

Ingen som bare gidder å legge ut en stream-adresse til kampen?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

PhilLynott

Faen, TV2 skuffer.. Må visst ta til takke med Odd-Glimt. Nei takk!
Ny sang: Hater, hater, hater TV2!

dudo

Sjekk kamptråden, der ligger et alternativ.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

fortune

Heisann!!

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=1908&part=sports

Har ikke prøvd dette i dag selv da jeg streamer fra livesports, men mener det skal funke, pleier iallefall det. Merk at programmet sopcast må lastes ned fra samme side...
First is first, second is nothing

PhilLynott


Hickok

Om dette funket på torsdag vet jeg ikke, men på generell basis er www.football4less.com en god start. Der ligger utrolig mange kamper. Hvis den ikke finnes der, så er det å begynne å lete litt nedover på kanallisten på www.sopcast.com. Utrolig hva en finner der. Til og med Moldova-Norge lå ute der!

Go Up